تاریخچه برند وان مور (1More History)

آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید که اگر زندگی پس زمینه ای از موسیقی داشته باشد بسیار بهتر می شود؟ آیا فکر می کنید غرق شدن در برابر ضربه های موسیقی مورد علاقه خود با هدفون هایی با کیفیت بالا، روش ایده آل برای خارج شدن از دنیای بیرون است؟ اگر پاسخ شما بله است، 1More ثابت کرده است که مورد علاقه دوستداران موسیقی در همه جا است. با نوآوری، طراحی و کیفیت انقلابی، این برند تضمین می کند که عاشقان موسیقی لحنی ناب و بی آلایش دریافت می کنند. به طوری که آنها می توانند موسیقی را همانطور که باید بشنوند، خواهند شنید.

 

تاریخچه برند وان مور (1More History)

 

تاسیس شرکت

با سرمایه گذاری شرکت سازنده تلفن های هوشمند چینی Xiaomi Corp ، سه مدیر سابق فاکسکان Foxconn  یک شرکت دستگاه های صوتی به نام 1More Inc تأسیس کرده اند تا بخش صوتی Beats Electronics LLC شرکت اپل را در بازار جهانی به چالش بکشند.

پس از فروش بیش از 10 میلیون گوشی در چین در سال 2014، این شرکت تازه کار و استارتاپ دو ساله اکنون به دنبال توسعه در ایالات متحده و سایر بازارهای خارج از کشور است.

به گفته مدیر عامل این شرکت Mr. Hsieh: استراتژی ما ارائه دستگاه های صوتی با کیفیت برتر با قیمت های میان رده است. ما می خواهیم در بازار صوتی جهانی لکسوس باشیم، نه تویوتا یا BMW.

آقای هسیه گفت: برای سرعت بخشیدن به گسترش جهانی خود، 1More در حال مذاکره برای خرید یا سرمایه گذاری در یک برند صوتی خارجی است.

سرمایه گذاران 1More عبارتند از Xiaomi و شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر GGV Capital و همچنین صندوق سرمایه داری ثروتمند سنگاپور GIC Private Ltd.

این شرکت مستقر در شنژن در حال نبرد سختی علیه سازندگان هدفون جهانی از جمله Apple-backed Beats, مورد پشتیبانی اپل است که خود را به عنوان یک برند محصولات صوتی شیک و با کیفیت در بازار جهانی تثبیت کرده است. More 1 در حال پیوستن به Xiaomi ، Lenovo Group Ltd. و سایر شرکت های فن آوری چینی است که هدف آن تغییر این باور است که محصولات ساخته شده در چین ارزان و با کیفیت پایین هستند.

 

تاریخچه برند وان مور (1More History)

 

اهداف اصلی

اکثر گوشی های 1More هر کدام کمتر از 33 دلار آمریکا به فروش می رسند، اما طبق اظهارات این شرکت می آن ها از دوام کافی حتی برای قرار گرفتن در ماشین لباسشویی برخوردار هستند.

آقای هسیه گفت: 1More به عنوان سازنده گوشی کار خود را آغاز کرد اما هدف اصلی این شرکت ساخت دستگاه های صوتی است که افراد را از طریق ارتباطات گپ محور متصل کند. به عنوان نمونه، 1More از یک smart bear رونمایی کرده است که از محبوب ترین برنامه پیام رسانی فوری چین، WeChat پشتیبانی می کند که توسط غول اینترنت چینی Tencent Holdings Ltd ساخته شده است.

خواسته آقای هسیه برای تبدیل شدن به یک برند صوتی پیشرو به کار قبلی او در فاکسکان برمی گردد. او به بزرگترین شرکت قرارداد الکترونیکی در جهان کمک کرد تا در اوایل سال 2000 سفارش اپل را برای مونتاژ دستگاه پخش موسیقی الکترونیکی iPod را بدست آورد. مدیر کل سابق فاکسکان برند تجاری More1 را در سال 2013 تاسیس کرد.

در مقایسه با سایر برندهای صوتی خوب مانند Beats و Bose Corp وی اعتراف کرد که بزرگترین چالش 1More افزایش آگاهی از برند در خارج از چین است.

به جای ریختن پول برای تبلیغات گران قیمت ، این شرکت می خواهد از رسانه های اجتماعی و دهان به دهان استفاده کند ، که برای تلفن های هوشمند شیائومی بسیار خوب کار کرده است.

این شرکت به طور فعال در بستر توئیتر مانند Weibo چین با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند و می گوید در اسرع وقت به بازخوردهای مشتریان پاسخ خواهد داد.

1More با یادگیری از موفقیت طرفداران شیائومی، از مشتریان نیز دعوت کرده است تا در توسعه محصولات جدید خود شرکت کنند.

 

ما می خواهیم در بازار صوتی جهانی لکسوس باشیم، نه تویوتا یا BMW.

تاریخچه برند وان مور (1More History)

 

سوالاتی که مرتباً پرسیده می شود

سوالات متداول بسیاری  در مورد 1More وجود دارد. برخی از این موارد عبارتند از :

آیا 1More متعلق به شیائومی است؟
1More اگرچه توسط شیائومی ایجاد نشده است، اما هم اکنون شرکت Lenovo Group Ltd و سایر شرکت های فناوری چینی با آن همکاری می کنند. تا بتواند مخاطبان گسترده تری را به خود جلب کند.

کیفیت هدفون ها چگونه است؟
این برند فقط جهت ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتری ایجاد شده است، چه هدفون بی سیم یا earbuds بخرید. محصولات عمیقا آزمایش می شوند تا از به خطر نیفتادن اصالت و ارائه خدمات طولانی مدت مطمئن شوند.

 

تاریخچه برند وان مور (1More History)

 

جدیدترین هدفون های موجود در بازار

یکی از جدیدترین و مرسوم ترین هدفون هایی که پشم ها را به خود خیره کرده است، 1More quad driver است. این هدفون صدایی بی نقص، با طراحی ارگونومی و طراحی بی عیب و نقصی ارائه و حذف نویز در آن بهینه شده است.
1More True Wireless ANC با حدف نویز فعال ترکیبی و همچنین درایورهای دوگانه با یک آرمیچر متعادل و یک درایور دینامیکی جداگانه ارائه می شود که کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهد.