بررسی دقیق ایرباد بی سیم 1MORE Stylish True Wireless

مقدمه

 هندزفری MORE1  دائماً در حال نوآوری و تولید محصولات صوتی  جدید با طراحی انقلابی و کیفیتی باور نکردنی و  قیمت های بسیار رقابتی است.  بیشتر هدفون های بی سیم شیک 1MB دارای فناوری  Qtcomm aptX  همراه هستند و همچنین با فناوری  AAC  نیز نسازگار هستند ، یک فناوری انتقال داده بالا  که برای صدای بلوتوث شما بهینه سازی شده است. آنها همچنین از فناوری نویز محیطی ENC) ) برای کاهش نویز محیط استفاده می کنند که به شما امکان می دهد با قطع کردن صدای پس زمینه ، ارتباط مستقیمی برقرار کنید.

هندزفری 1MORE  بی سیم شیک – برسی طراحی

این دستگاه دارای یک کیف شارژ و سه جفت قلاب و گوش مخصوص است که به طور موثری چهار جفت قلاب و راهنمایی گوش برای شما قرار داده است تا بتوانید یک انتخاب مطمئن داشته باشید که با کدام راحت تر هستید. می توان باتری های هندزفری را با یک بار شارژ تا 6.5 ساعت ادامه داد. هر گوشواره به طور مستقل کار می کند ، به این معنی که اگر با شریک زندگی خود گوش می دهید ، یکی از شما می تواند بدون ایجاد مزاحمت بر روی تلفن تماس برقرار کند و دیگری به گوش کردن اهنگ یکنواخت ادامه دهد.

طراحی بدنه

گوشواره های هندزفری و جلوی گوشی های شیک 1MORE  دارای یک  نوع طراحی ارگونومیک با سوراخ های باریک با زاویه 45 درجه است و در چهار اندازه مختلف عرضه می شود. به گونه ای طراحی شده است که گوش و هندزفری خود را ایمن و راحت  نگه دارید و در عین حال بسیار سبک باشد ، تا در طول استفاده طولانی از ناراحتی گوش ها  جلوگیری کند. وزن هندزفری و کیفی  که هندزفری را داخل ان قرار می دهید  کمتراز 53 گرم وزن دارند و حمل آن در جیب شما  بسیار راحت و آسان است زیرا هر گوش هندزفری تنها 6.2 گرم وزن دارد.

برسی دکمه ها

هر گوشواره دارای یک دکمه است که برای کنترل دستگاه متصل به ان ازش استفاده می شود. از این دکمه ها برای روشن کردن هدفون ، پاسخ دادن و تماس ، پخش آهنگ و فعال کردن Siri یا Google Assistant بسته به دستگاهی که با آنها زوج  شده استفاده می کنید ، استفاده می شود.  در بروزرسانی اخیر همچنین با استفاده از این دکمه ها امکان کنترل صدا را نیز فراهم می آورد.

کیفیت ساخت

 با استفاده از این هندزفری های بی سیم  و شیک 1MORE  ، اولین چیزی که در نظرتون مجسم میشه راحتی و سبکی ان است که با تمام وجود ان را حس می کنید.

هندزفری های بی سیم و شیک 1MORE  کاملاً از پلاستیک ساخته شده است. اما همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ،  این ویژگی سبک بودن را به ارمغان اورده که  وقتی می خواهید ساعت ها به گوش های خود ادامه دهید می تواند چیز خوبی باشد.

گوشواره های هندزفری از یک پوشش NCVM  (فلزی غیر رسانا) برخوردار می شوند ، یک فرایند پوششی با فرایندی  و تکنولوژی در خلاء  ساخته شده که سازگار با محیط زیست است و به آنها یک فلز ظریف اضافه شده است  و انتقال سیگنال پایدار را تضمین می کند. این مدل در چهار رنگ صورتی ، طلا ، سبز و سیاه  ساخته شده است که شما می توانید از بین  این چهار رنگ انتخاب کنید.

برسی حمل

 حتی در حالت شارژ هم به راحتی در جیب جا می گیرد. حالت قرار گیری هنزفری در حالت شارژ کاملاً مناسب است. این واقعیت که نشانگر وضعیت شارژ فقط با وصل هندزفری به شارژر موجود کار می کند و روشن میشود و این که درگاه USB-C ندارد ، بسیار ناامید کننده است. به جای آن ، درگاه شارژ از طریق پورت میکرو USB شارژ ان تامین می شود.

مزایا

جالب ترین ویژگی هندزفری  های بی سیم 1MORE Stylish True Wireless حالت چند زوج شدن ان است که به شما این امکان  را می دهد تا از گوش های هندزفری در حالت استاندارد برای یک تجربه شنوایی همه جانبه استفاده شود ، یا در حالت تک حالت که به شما این امکان را می دهد هر گوشواره بطور مستقل کار کند. این ارتباط در اکثر محیط ها پایدار است و از بیشتر سیستم ها پشتیبانی  میکند

هندزفری های بی سیم شیک 1MORE

اگرچه برای برطرف کردن بسیاری از نویزهای پس زمینه از میکروفون مفید عمل کرده است ، اما هنوز هم جایی برای بهبود دارد. به نظر می رسد برخی از سر و صدای شهری مانند ترافیک و پچ پچ پس زمینه باعث می شود که فناوری حذف نویز محیط  (ENC) نادیده گرفته شود و ان چنان به چشم نیاید.

می توانید دستیار مجازی خود را Google Assistant  با کلیک بر روی یک دکمه روی دکمه های سه گانه گوش فعال کنید.

دستیاران صوتی مانند Siri نیزرا می توان با ضربه زدن بر روی دکمه های  سه گانه روی گوشواره هندزفری فعال یا با استفاده از ان تماس صوتی برقرار کرد گرفت. سایر عملکردها همچنین با دکمه هایی از دکمه های گوشواره سمت چپ و راست کنترل می شوند که وظایف مختلفی را بر اساس تک کلیک ، دو کلیک ، فشار دادن و نگه داشتن دکمه انجام میدهد.

عمر باتری هندزفری MORE1

شما از یک شارژ باتری که تنها تا 6.5 ساعت زمان میتواند شارژ نگه دارد بهره میبرید .

عمر باتری ارائه شده توسط گوشواره های بی سیم 1MORE Stylish True Wire یک اندازه  است و با یک بار شارژ آن می تواند تا 6.5 ساعت  استفاده شما از ان ادامه داشته باشد. میتواند پنج ساعت موسیقی پخش کند  با حجم صدای سطح 50٪ و اینکه این  حجم صدا بطور مداوم با یک بار شارژ ادامه داشته باشد. همچنین با فناوری عملکرد شارژ سریع ان  تنها با 15 دقیقه زمان شارژ به شما سه ساعت شارژ میدهد می دهد.

هندزفری های بی سیم شیک 1MORE– برسی شارژ

درمورد شارژ ، چیزی که لذت استفاده از این مدل را بیشتر میکند ، این است  که می تواند سه مرتبه میشود باتری ان را بیشتر از حالت عادی شارژ کرد. این بدان معنی است که اگر یک بار با این مدل شارژ شده باشد هر کدام از گوش واره های هندزفری میتواند  یک روز کامل دوام آورد و شارژ داشته باشد. باتری 410 میلی آمپری این کیس همچنین یک حالت آماده به کار 96 ساعته را با هندزفری های کاملاً شارژ را محیا می کند.

کیفیت صدا

صحبتی که ازهر جنبه ای  مهمتر است درباره این هندزفری  ، کیفیت و وضوح صدا برای یک جفت گوشواره است که با این قیمت واقعاً استثنایی است و به صرفه است. هنگامی که خودتان استفاده کردید  تضمین صدای ان را متوجه میشوید ، هیچ گونه مزاحمت پس زمینه ای باعث اختلال در تجربه گوش دادن شما نخواهد شد. وضوح  صدا عالی است ، و آکوستیک صحنه بی نقص است.

هندزفری های بی سیم شیک 1MORE  با صدای غنی و گرم.

برای اطمینان از صداگذاری کاملاً متعادل و دقیق و تولید صدا با وضوح بالا، سیستم های تولید صدای ان توسط مهندس صدا برنده جایزه گرمی تنظیم شده است. آنها صدای غنی ، گرم و واضح و موسیقی را برای شما به ارمغان می اورند. بیشتر هدفون های بی سیم شیک 1MY از کیفیت صوتی ارائه شده توسط Apple AirPods در چندین جبهه پیشی می گیرند.

موتور پویای 7 میلیمتری ان با دیافراگم کامپوزیت تیتانیوم برای گوشواره های  هندزفری بی سیم شیک 1MORE  با دقت و جزئیات بالا با تولید  صدای باس قدرتمند و عالی و مثل کریستال شفاف ، در عین حال طبیعی و اصلی هم تراز می شود.

نتیجه گیری

اولین هدفون های بی سیم واقعی تولید کننده ، 1MORE Stylish True Wireless Earch وضوح و کیفیت صدا معتبر و متعادل را ارائه می دهد. می توان با اطمینان از داشتن کیفیت ساخت مطلوب در همه گوش ها ، از هر چهار قلاب و گوشواره ها استفاده کرد ، دارای ماندگاری باتری بالا است که با مورد فناوری شارژ مخصوص به خود حتی بیشترهم می شود و از شارژ سریع 15 دقیقه ای نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر همه اینها ، امکان دسترسی به Siri یا Google Assistant ، آنها را به یک خرید به صرفه و خوب ، به ویژه با این قیمت رقابتی که دارد، تبدیل کرده است.

بررسی دقیق ایرباد بی سیم و خوش ساخت 1MORE

 اولین ویژگی میتوان به کیفیت عالی صدا با قیمت مناسب ان اشاره کرد

نکات مثبت هندزفری 1MORE

کیفیت صدای استثنایی با فناوری  aptX Qualcomm

حالت های مختلف جفت شدن به هر هندز فری این امکان را می دهد  که در صورت لزوم  هر کدام به طور مستقل کار کند

چهار اندازه مختلف قلاب و نوک گوش برای جا دادن  در داخل گوش در همه اندازه های گوش مصرف کننده

 طول عمر باتری عالی

 نکات منفی هندزفری 1MORE

کیفیت ساخت متوسط ​​، بدنه  کاملاً از پلاستیک ساخته شده است

فناوری حذف نویز محیطی (ENC) به اندازه برخی از رقبا خوب نیست