بهترین هدفون های پشت باز

هدفون های پشت باز، به علت نوع طراحی خاصی که دارند، تجربه گوش دادن فوق العاده ای برای شنونده به ارمغان می آورند. آن ها قادرند فاصله شما با اطرافتان را برایتان کم رنگ تر جلوه دهند، از این جهت، شما هنگام استفاده از آن ها احساس نمی کنید چیزی در گوش تان گذاشته اید، بلکه حس می کنید مشغول گوش دادن به موسیقی با اسپیکر در فضای اتاقتان هستید.

 

متاسفانه باید بگوییم که این هدفون ها کمی صدا را به بیرون نیز انتقال می دهند، و حتی اگر صدای موسیقی شما خیلی بالا هم نباشد، صدای خارج شده از هدفون می تواند برای اطرافیانتان آزاردهنده باشد. اگر شما از هدفون تان انتظار دارید که همه کاره باشد و قابلیت های زیادی به شما ارائه دهد، به مقاله ما درباره هدفون های پشت بسته مراجعه کنید، در غیر این صورت، اگر شما به دنبال هدفونی با کیفیت پخش صدای بالا هستید، که تجربه تازه ای برای شما رقم بزند، این مقاله مخصوص شماست!

در ادامه این مقاله پیشنهادات خودمان را درباره بهترین هدفون های پشت بازی که شما می توانید تهیه کنید ارائه داده ایم.

 

بهترین هدفون های پشت باز:
Sennheiser HD 800 S

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: حرکتی

هدفون Sennheiser HD 800 S، یکی از بهترین هدفون های پشت بازی بوده است که ما مورد بررسی قرار داده ایم. این هدفون ها، طراحی بسیار خوب و مناسبی دارند، و گزینه های بسیار خوبی برای دریافت صدای طبیعی و با کیفیت هستند. به علاوه، آن ها بسیار راحت هستند و این بدان معناست که شما بعد از مدت طولانی استفاده کردنآن ها نیز دچار خستگی نخواهید شد.

خوب است بدانید این هدفون ها کیفیت پخش صدای فوق العاده ای دارند و می توانند صدا را بسیار عالی و به طور طبیعی تولید کنند، این ویژگی باعث می شود این هدفون ها برای محدوده وسیعی از انواع موسیقی ها مناسب باشند. به لطف طراحی پشت باز آن ها، پخش صدای آن ها واقعا عالی و قابل توجه است، و باعث می شوند شما حس کنید در موسیقی ای که گوش می دهید غوطه ور هستید.

 

همچنین به لطف سیمی بودنشان، نیاز به باتری و شارژ شدن ندارند و شما می توانید به مدت طولانی و بدون ترس از تمام شدن باتری شان، به موسیقی گوش دهید. متاسافنه، درست مثل اکثر هدفون های پشت باز، این هدفون ها قادر نیستند بیس خوبی برای صدا تولید کنند و این امر برای شنوندگانی که به موسیقی های سنگین مثل EDM علاقه دارند، می تواند ناامید کننده باشد.

 

همچنین، آن ها از قابلیت تنظیم و شخصی سازی صدا برخوردار نیستند و نیز میکروفون ندارند و از این جهت نمی توان با آن ها تماس های تلفنی برقرار نمود. اما با همه این اوصاف، اگر شما هدفونی می خواهید که به شما حس غوطه ور شدن در موسیقی را القا کند، این هدفون ها گزینه های خوبی هستند.

جایگزینی برای این هدفون، با قیمتی پایین تر:
HiFiMan Ananda

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: Planar Magnetic

اگر شما به دنبال هدفونی پشت باز مشابه به هدفون قبلی با قیمت کمتر و مناسب تر هستید، این مدل را نیز در نظر بگیرید. با این که این هدفون ها، مثل Sennheiser HD 800 S، از طراحی قوی ای برخوردار نیستند، با این حال آن ها هم چنان گزینه های بسیار مناسبی برای دریافت یک صدای واضح و با کیفیت بالا، با قیمتی کم هستند.

 

این هدفون های سیمی، بسیار روی سر راحت هستند. صدای با کیفیت و واضح آن ها، آن ها را برای محدوده وسیعی از انواع موسیقی ها مناسب ساخته است، هر چند آن ها نیز درست مثل هدفون قبلی، بیس آن چنان قدرتمندی تولید نمی کنند. طراحی پشت باز آن ها صدای بسیار واضح و خوبی ارائه می دهد، و این باعث می شود شما حس کنید صدای موسیقی کل فضا را در بر گرفته است.

 

اگر شما هدفونی می خواهید که طراحی بهتر و دقیق تری داشته باشد، هدفون Sennheiser HD 800 S گزینه مناسب تری برای شماست، اما اگر به دنبال جایگزینی با قیمت مناسب تر هستید، این هدفون را تهیه نمایید.

 

بهترین هدفون های پشت باز برای گیمینگ:
Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: دارد
مبدل: حرکتی

بهترین هدفون پشت باز که ما برای گیمینگ مورد بررسی قرار داده ایم، Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019 می باشد. آن ها به لطف طراحی خاص شان می توانند صدا را بسیار عالی و واقعی تولید کنند و همین موضوع باعث می شود بسیار برای گیمینگ مناسب باشند و تجربه بی نظیری برای گیمر ها به ارمغان بیاورند.

 

به علاوه طراحی بدنه آن ها بسیار عالی است و به راحتی بر روی سر قرار می گیرند. به علاوه آن ها سر بندی دارند که وزن آن ها را روی سر بسیار کاهش یابد. به علاوه آن ها گوش پد هایی نیز دارند که احساس راحتی بی نظیری به مصرف کننده القا می کنند. این هدفون ها در مدل های مختلف، مخصوص پی سی، پی اس فور و یا ایکس باکس عرضه می شوند و شما می توانید متناسب با نیاز هایتان یکی از آن هار ا تهیه کنید.

 

به علاوه آن ها میکسامپ هایی دارند که بسیار کاربردی هستند و شما می توانید به راحتی از طریق آن ها میزان صدا، صدای چت، صدا های اضافه و غیره را کنترل کنید. میکروفون آن ها قوی است و باعث می شود صدای شما با کیفیت و بسیار واضح منتقل گردند. به علاوه این میکروفون ها صدا های اضافه پس زمینه را منتقل نمی کنند که این امر نیز باعث می شود صدای شما را با کیفیت عالی انتقال دهند و حتی برای محیط های شلوغ نیز مناسب باشند.

 

کیفیت پخش صدای آن ها عالی و متعادل است، فقط ممکن است گاهی صدای زیر نامتعادلی ایجاد کنند. خوشبختانه، این مشکل می تواند به راحتی با گرافیک EQ و یا از طریق تنظیمات صدا در نرم افزار، رفع گردد. اگر شما به دنبال هدفونی هستید که با کیفیت صدای بالایش موجب حس غوطه وری در صدا برای شما گردد و همچنین قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار دهد، بی شک این هدفون ها گزینه های مناسبی برای شما هستند.

 

Philips Fidelio X2HR

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: حرکتی

ما هدفون های زیر 200 دلار را مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین هدفون پشت باز را در این محدوده قیمت کشف کنیم و در نهایت به Philips Fidelio X2HR رسیدیم. این هدفون های سیمی، طراحی بسیار راحتی دارند و همین امر سبب می شود طی استفاده های طولانی مدت هیچ خستگی ای ایجاد نکنند.

این هدفون ها صدای بسیار طبیعی ای تولید می کنند ، و به لطف همین ویژگی شان، این هدفون ها برای محدوده وسیعی از انواع موسیقی ها مناسب هستند، البته ناگفته نماند که ممکن است حین پخش کردن صدا هایی با فرکانس های خیلی بالا، ممکن است آن ها کمی صدا را تیز تر تولید کنند.

 

به علاوه آن ها صدا را بسیار واقعی جلوه می دهند و باعث می شوند شما حس کنید که صدا را از اسپیکر هایی که شما را احاطه کرده اند می شنوید، نه از داخل سرتان. به علاوه سرعت انتقال صدای آن ها بسیار بالاست و این ویژگی را مدیون سیمی بودنشان هستند. متاسفانه، این هدفون ها برای افرادی که به موسیقی های بیس دارند علاقه دارند، مناسب نسیتند چرا که برای تولید بیس با مشکل مواجه هستند و می توانند شنونده را ناامید سازند.

 

همچنین، به علت طراحی پشت بازشان، صدایی که از آن ها منتقل می شود، ممکن است به بیرون هدفون نیز پخش شود، و همچنین قادر نیستند به طور کامل مانع شنیده شدن صدای پس زمینه گردند، و همین دلیل برای مکان های خلوت و یا شلوغ مناسب نیستند. با این حال، اگر شما با بودجه زیر 200 دلار به دنبال یک هدفون پشت باز خوب هستید، این هدفون ها در رتبه برترین ها قرار دارند، چرا که با وجود تمامی معایب شان، آن ها هم چنان صدای واقعی و طبیعی ای تولید می کنند.

Beyerdynamic DT 990 PRO

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: حرکتی
اگر شما به دنبال هدفون پشت باز با کیفیت تری هستید، هدفون Beyerdynamic DT 990 PRO را امتحان کنید. با این که این هدفون ها به اندازه Philips Fidelio X2HR راحت نیستند، آن ها بیس سنگین تری دارند و همچنین طراحی بدنه آن ها نیز بهتر و قوی تر است. آن ها قاب فلزی دارند و گوش پد های پلاستیکی بسیار با کیفیت و همین امر باعث می شود آن ها بسیار سبک باشند و تحمل وزن آن ها روی سر کار بسیار راحتی باشد.

 

با این که صدای این هدفون ها به اندازه هدفون های Philips Fidelio X2HR با کیفیت نیست و از آن ها کیفیت کمتری دارد، باز هم برای محدوده وسیعی از انواع موسیقی ها مناسب هستند و مشکل برای پخش آن ها ندارند. به علاوه آن ها کیسه مناسبی به همراه خود دارند که شما می توانید هدفون تان را زمالنی که به آن احتیاجی ندارید در آن قرار دهید، تا از نشستن گرد و غبار بر روی آن ها و در گوشی های آن ها جلوگیری گردد.

 

اگر شما به دنبال کیفیت صدای بهتر و واقعی تر هستید، و بیس بهتری نیز می خواهید، پس ما پیشنهاد می کنیم مدل Philips Fidelio X2HR را امتحان کنید. اما اگر کیفیت و طراحی بدنه هدفون برای تان اهمیت بیشتری دارد، پس Beyerdynamic DT 990 PRO ا امتحان کنید.

Philips SHP9500

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: حرکتی

این هدفون ها، بهترین هدفون های پشت باز هستند اگر شما هزینه هدفون برای تان مهم است و از بودجه محدودی برخوردار هستید. این هدفون ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند، و بسیار راحت هستند و روی سر حس سبکی بسیار دلپذیری دارند. با آن که طراحی آن ها بسیار ساده و معمولی می باشد، آن ها از نظر کیفیت پخش صدای شان بسیار ارزشمند هستند.

آن ها کیفیت تولید و پخش صدای عالی ای دارند و با این که درست مثل اکثر هدفون های پشت باز، این ها هم نمی توانند بیس خوبی تولید کنند، باز هم برای انواع موسیقی مناسب هستند. صدای آن ها بسیار واقعی و دقیق است، و می تواند صدای خواننده ها و یا ابزار آن ها را به خوبی تولید نماید. مثل مدل های قبلی، این هدفون ها نیز باعث می شوند شما حس کنید صدا را از اطراف می شنوید، نه از داخل سرتان. و همین ویژگی آن ها باعث می شود شما حس غوطه وری بیشتری در موسیقی داشته باشید.

 

متاسفانه، می توان گفت قیمت پایین آن ها بی دلیل نیست و این امر خود را به وضوح در کیفیت ساخت بدنه نامناسب نشان می دهد. جنس کل بدنه آن ها از پلاستیک است و قسمت های پارچه ای گوشی آن ها نیز می توانست از جنس بهتری باشد تا در اثر استفاده به راحتی نپوسد و پاره نشود.

 

به علاوه آن ها بزرگ و جاگیر هستند و مثل مدل قبلی، کیسه ای ندارند که هنگامی که نمی خواهید از آن ها استفاده کنید، آن ها را درونش قرار دهید. با این حال، اگر شما از بودجه محدودی برخوردار هستید و از پلاستیکی بودن بدنه آن ها ناراحت نمی شوید، این هدفون ها صدای خوبی دارند و می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

 

Superlux HD 681

بهترین هدفون های پشت باز | Open Back Headphones Spring 2021

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: نیمه باز
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: حرکتی
اگر بودجه شما خیلی کم است و حتی برای خرید هدفون قبلی نیز کفاف نمی دهد، و نیز هدفون های نیمه باز را به پشت باز ترجیح می دهید، هدفون Enclosure Semi-Open را نیز امتحان کنید. با این که این ها به اندازه Philips SHP9500 حس راحتی ندارند و کیفیت بدنه شان نیز به آن ها نمی رسد، این هدفون ها کیفیت تولید صدای عالی ای را نسبت به قیمتشان ارائه می دهند.

 

صدای آن ها طبیعی، متعادل و مناسب برای محدوده وسیعی از انواع موسیقی هستند. به علت طراحی نیمه بازشان نسبت به هدفون Philips SHP9500 صدای عمیق تر و بیس بهتری را ارائه می دهند، با این که صدای زیر آن ها نیز کاملا دقیق نیست و گاهی می تواند تیز باشد. به علاوه این هدفون ها نیز حس غوطه وری در موسیقی را به شنونده القا می کنند و این نیز یکی دیگر از مزیت های آنان به شمار می آید.

اگر شما به دنبال هدفونی پشت باز با طراحی بهتر و راحت تر هستید، Philips SHP9500 برای شما گزینه بهتری است، اما اگر قیمت برای تان اهمیت بیشتری دارد، و هم چنین ترجیح می دهید هدفون تان بیس قوی تری داشته باشد، این هدفون برای شما گزینه بهتری به شمار می آید.