ساندبار Bose Soundbar 700

ساندبار Bose Soundbar 700 دارای طراحی منحصر به فردی است که به لطف خنثی بودن صدای صوتی، از عملکرد قابل ملاحظه ای در مقایسه با محصولات هم رده خود برخوردار است. این دستگاه دارای بلندگوهایی با قابلیت پخش کناری است که می تواند صدا را از دیوارهای خود پرتاب کند و در نتیجه یک صحنه صدای بسیار گسترده ایجاد نماید.

همچنین صدا در Bose Soundbar 700 می تواند به اندازه کافی بلند باشد، هر چند که حجم فشرده سازی زیادی ندارد. اگرچه فاقد باس کم است، اما می توانید آن را با ساب ووفر و ماهواره ارتقا دهید که باعث تولید باس بهینه در آن می شود. شما می توانید این ساندبار زیبا و کاربردی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر با قیمتی بسیار مناسب خرید کرده و از شنیدن صوتی با کیفیتی عالی لذت ببرید.

 

ساندباری مناسب برای موسیقی

Bose Soundbar 700 برای موسیقی بسیار مناسب است. این دستگاه دارای صوتی متعادل و مناسب برای گوش دادن به بسیاری از ژانرهای موسیقی است. با وجودی که فاقد برخی از بیس های کم است، اما شما می توانید یک ساب ووفر جداگانه تهیه کنید که می تواند به عملکرد باس کمک کند. همچنین به لطف اسپیکرهای جانبی، از صوتی گسترده ای برخوردار است.

 

شما این امکان را دارید که از ویژگی تصحیح اتاق استفاده کرده و به طور خودکار، ساندبار صدا را بر اساس اتاق که در آن هستید، تنظیم کند. این دستگاه می تواند بدون وجود فشرده سازی زیاد در حداکثر میزان صدا، بسیار بلند شود. Bose Soundbar 700 دارای پاسخ فرکانس استریو خوبی است و مشخصات صدای آن متعادل و خنثی بوده و برای پخش متنوع محتواهای صوتی مناسب است. با این حال، دستگاه به خودی خود باس بسیار گسترده ای ندارد، بنابراین در صحنه های فیلم اکشن چندان عالی ظاهر نمی شود.

 

طراحی بسیار مناسب ساندبار

Bose Soundbar 700 مدلی بسیار پیشرفته از Bose است که در سال 2018 به بازار عرضه شده است. در مقایسه با محصولات سری خود کمی بزرگتر است و عملکرد مناسبی هنگام نصب کامل با ماهواره های زیر و پشت، با بلندگوها دارد. می توان گفت که ساندبار Bose Soundbar 700 دارای یک سبک منحصر به فرد است که از یک صفحه شیشه ای و یک جلوپنجره فلزی برخوردار می باشد که قسمت جلو و کناره ها را می پوشاند.

Bose Soundbar 700 با عرض 97.5، ارتفاع 5.7 و عمق 10.7 سانتی متر عرضه شده است که می تواند به عنوان یک دستگاه بزرگ محصوب شده و با این حال می تواند در جلوی تلویزیون به سادگی قرار گیرد. در قسمت پشتی این دستگاه دو پورت وجود دارد که در هر طرف اسپیکرها دو درگاه برای سیم برق و ورودی ها می باشد. ضمن آنکه طول کابل HDMI و کابل نوری دیجیتال در این دستگاه  1.5 متر (4.9 فوت) است.

ساندبار بوز | Bose Soundbar 700

 پاسخ فرکانس کالیبره شده

با کالیبراسیون، Bose Soundbar 700 پاسخ فرکانس استریو خوبی دارد. وقتی باس روی 20+ و تربل روی 30 قرار می گیرد، می تواند باس کمی بلندتر تولید کند. البته نمایه صدای آن در کل هنوز کاملاً خنثی است و باعث شده برای شنیدن بیشتر محتوای صوتی مناسب باشد. فشرده سازی محدوده دینامیکی  Soundbar 700در این دستگاه  95.9 دسی بل SPL است.

می توان گفت که پویایی در این ساندبار بسیار خوب بوده و می تواند در حجم مناسبی موسیقی را در مهمانی ها و تماشای فیلم پخش نماید. ضمن آنکه عملکرد THD Bose 700 مناسب است.

در یک میزان شنوایی طبیعی، تحریف زیادی ایجاد نمی شود، در نتیجه صدای تمیز و خالص ایجاد می شود. اگرچه هنگام استفاده از ساندبار در حداکثر میزان صدا، اعوجاج بیشتر است، اما این یک تغییر بزرگ نیست، بنابراین با محتوای واقعی چندان قابل توجه نیست. Bose Soundbar 700 عملکرد خوبی در کانال مرکزی دارد. این یک دستگاه، مرکز اختصاصی دارد که نتیجه آن بازتولید واضح و دقیق گفتگو است. همچنین، میان رده آن کاملاً متعادل است و باعث می شود گفتگو و آواز در ترکیب کاملاً واضح باشد.

 

صدای فراگیر در ساندبار

Bose Soundbar 700 عملکرد فراگیر ضعیفی دارد. این ساندبار به دلیل پیکربندی سیستم، محتوای فراگیر را به صورت استریو مخلوط می کند که نمایش واضح و دقیقی از صدای فراگیر ایجاد نمی کند. این قابلیت، منجر به غوطه وری صدای کمتری می شود. در این پیکربندی دارای صدایی کاملاً باس سنگین است که می تواند به شما کمک کند در صحنه های فیلم پر از اکشن احساس هیاهو کنید که ممکن است برای برخی شنوندگان جذاب باشد.

Bose Soundbar 700 دارای یک ویژگی تقویت گفتگو است که می تواند گفتگو در فیلم ها کمی واضح تر کند. اما باید گفت که EQ گرافیکی ندارد که به شما کمک کند صدا را مطابق میل شخصی خود تنظیم کنید. با این حال، برخی از پیش تنظیم ها برای پادکست ها و ایستگاه های رادیویی موجود است.

 

اتصالات ساندبار

Bose Soundbar 700 دارای اتصال سیمی محدود است. نمی توان از آن به عنوان مرکز استفاده کرد. زیرا فاقد درگاه Full HDMI In است و RCA In یا Analog Audio In وجود ندارد که می تواند برای دستگاه های قدیمی مفید باشد. همچنین یک درگاه BASS برای اتصال به ساب ووفر خارجی، یک درگاه DATA برای ارتقاء سیستم عامل و یک درگاه ADAPTiQ برای هدست وجود دارد که برای کمک به کالیبراسیون اتاق مفید است.

این ساندبار از eARC پشتیبانی می کند. به دلیل پیکربندی بلندگو، صدای فراگیر رمزگذاری شده در قالب های Dolby Digital و DTS را به 3.0 می رساند. دالبی دیجیتال به طور گسترده ای در سیستم عامل های جریان وجود دارد، در حالی که DTS معمولاً در قالب های DTS-HD MA با کیفیت بالاتر است. این دستگاه نمی تواند تجربه صوتی جذاب تری را به شما ارائه دهد، زیرا از قالب های صدای فراگیر مانند Dolby Atmos پشتیبانی نمی کند.

Bose Soundbar 700 پشتیبانی قابل توجهی از پخش بی سیم دارد. با استفاده از اتصال بلوتوث می توانید به صورت یکپارچه از تلفن یا تبلت خود موسیقی پخش کنید. همچنین با استفاده از Apple AirPlay می توانید به این ساندبار، محتوا ارسال کنید و به شبکه Wi-Fi متصل شده و مستقیماً روی آن ارسال کنید.

 

ساندبار بوز | Bose Soundbar 700

 

کنترل های کاربرپسند ساندبار

ساندبار Bose Soundbar 700 فقط دو دکمه برای کنترل دارد که شامل عملکرد ​​و میکروفون است. دکمه  می تواند اقدام دستی دستیار صوتی را فعال می کند و می تواند برای خاموش کردن هشدارها یا تایمرها استفاده شود. دکمه خاموش میکروفون، دستیار صوتی را کاملاً غیرفعال می کند و برای فعال سازی مجدد آنها باید میکروفون را بی صدا کنید.

این ساندبار با یک ریموت همراه است که می تواند تمام عملکردهای دستگاه را کنترل کند. این ریموت، بسیار بزرگ است و می تواند به عنوان یک ریموت برای کنترل سایر دستگاه ها در خانه شما عمل کند. لازم به ذکر است که این دستگاه از دستیارهای صوتی مانند آمازون الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می کنند.

همچنین باید افزود که Bose Soundbar 700 می تواند به برنامه Bose Music متصل شود. این برنامه سرویس Tune In را تلفیق می کند که شامل بسیاری از ایستگاه های رادیویی اینترنتی و پادکست است که می توان در ساندبار گوش داد. این دستگاه پس از 20 دقیقه عدم فعالیت، وارد حالت آماده به کار می شود. به لطف پشتیبانی از HDMI ARC و HDMI CEC ، می توانید از کنترل از راه دور تلویزیون برای کنترل برخی از ویژگی های اساسی دستگاه استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته اید برای ارتقاء سیستم صوتی خود از یک ساندبار مناسب استفاده کرده و فیلم های خود را با صدایی متفاوت تماشا کنید، می توانید این ساندبار Bose را از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر خرید کنید. در میان تنوع بسیار زیاد دستگاه های صوتی مانند انواع اسپیکرها، ساندبارها و هدفون های برندهای مختلف، این امکان برای شما وجود دارد که به سادگی در فروشگاه اینترنتی، تقاضای خود را فیلتر و جستجو نموده و در کوتاه ترین زمان، محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی بیابید.