بهترین هدفون برای دویدن

موسیقی همواره می تواند در هنگام دویدن، یک انگیزه و همراه مناسب باشد. حال می تواند برای یک مسابقه دویدن معمولی و یا ماراتن در نظر گرفته شده باشد. بهترین هدفون های ورزشی ، باید به اندازه ای پایدار بوده و در گوش به خوبی بمانند. همچنین باید احساس راحتی مناسب را داشته و استفاده از آن آسان باشد و بتوان آن را به سادگی همراه داشته و حمل نمود.

بنابراین اگر در بیرون از خانه بخواهید از این نوع از هدفون ها استفاده کنید، می تواند ضمن مسدود کردن صدای پس زمینه، شما را از محیط اطراف خود آگاه نماید. برای خرید این محصولات کاربردی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر اقدام کرده و بهترین و مناسب ترین آن ها را مطابق با سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایید.

 

بهترین هدفون بی سیم برای ورزش

Beat Powerbeats Pro Truly Wireless

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

Beats Powerbeats Pro یکی از بهترین هدفون های ورزشی است که بسیار راحت و خوش ساخت طراحی شده است و با وجود استفاده از طراحی قلاب گوش، از قابلیت بسیار پایداری برخوردار است و می تواند در حین دویدن و ورزش، به خوبی در جای خود باقی بماند. این هدفون، گرچه بسیاری از صداهای پس زمینه را مسدود نمی کند، اما برای دوندگان در فضای باز می تواند مناسب باشد. زیرا می توانند هنگام دویدن از محیط اطراف خود نیز آگاه باشند.

آنها یک نمایه صوتی متعادل و خنثی ارائه می دهند که برای گوش دادن به بسیاری از ژانرهای مختلف موسیقی مناسب است، هرچند که میزان صدای سه برابر آنها کمی کمرنگ است. این هدفون ورزشی، با دوام عمر باتری بیش از 11 ساعت، می تواند در طولانی ترین مدت فعالیت های ورزشی نیز دوام آورد.
ضمن آنکه می توانید از قاب شارژ قابل حمل آن استفاده کرده و شارژ اضافی را برای هدفون خود تامین نمایید. این هدفون از هیچ ویژگی سفارشی سازی صدا برخوردار نیست. اما می توان گفت که آنها در میان بهترین هدفون های ورزشی بی سیم، یک انتخاب عالی هستند.

 

MPOW X3 Truly Wireless

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

اگر به دنبال یک جفت هدفون بی سیم ارزان تر برای ورزش هستید، می توانید Mpow X3 را در نظر بگیرید. در حالی که عمر باتری این هدفون، 5.3 ساعت است و می تواند برای یک فعالیت ورزشی در طول روز، همراه مناسبی برای شما باشد. ضمن آنکه می توانید با استفاده از قاب شارژ آن را به سرعت برای شارژ اضافه آماده نمایید. این ها یک هدفون با طراحی زیبا و راحت هستند که از تناسب پایداری مناسبی برخورد بوده تا هنگام دویدن در جای خود قرار گیرند.

این هدفون ها گزینه سفارشی سازی صدا ندارند اما صدایی خنثی و متعادل را منتقل می کنند. می توانید ویژگی ANC آنها را خاموش کنید تا به شما کمک کند از صداهای اطراف هنگام دویدن در فضای باز، آگاه باشید. این یک هدفون با طراحی پشت بسته است که باعث می شود لغو نویز فعال آن به خوبی عمل کند.

Mpow X3 Truly Wireless برای انواع محتوای صوتی مناسب است که می تواند یک همراه بسیار مناسب بوده و به عنوان یکی از بهترین هدفون های ورزشی به شمار آمده و در فعالیت های ورزشی و هنگام دویدن، از موسیقی های خود لذت ببرید.Mpow X3 ، دارای امتیاز IPX8 برای مقاومت در برابر آب هستند و در هنگام عرق کردن یا پاشش آب، به خوبی دوام می آورند.

 

Razer Opus Wireless

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

شاید بتوان گفت که بهترین هدفون برای دویدن و ورزش، با طراحی بیش از حد گوش، هدفون Razer Opus است. این گوشی های بزرگ، با بلوتوث سازگار هستند، بنابراین نیازی نیست که در هنگام کار نگران کابل صوتی و گره خوردن آن باشید. همچنین این هدفون ها به اندازه کافی راحت هستند و می توانید برای مدت زمان طولانی آن ها را پوشیده و هنگام حرکت و دویدن، به سادگی روی سر خود می مانند. این هدفون ها از مقاومت کافی در مقابله ضربه و آب برخوردار هستند.

باید اضافه کنیم که این هدفون های ریزر، یک نمایه صدای متعادل ارائه می دهند که برای همه چیز از موسیقی EDM گرفته تا پادکست مناسب است، ضمن آنکه برنامه همراه آنها از مجموعه ایستگاه از پیش تنظیم صوتی و یک EQ گرافیکی برای تنظیم دقیق گوش دادن برخوردار است. اگر می خواهید صداهای دنیای خارج را فیلتر کنید، سیستم ANC آنها بسیار چشمگیر است ضمن آنکه دارای قابلیت مکالمه قابل تنظیم هستند.

 

این هدفون ها به عنوان یکی از بهترین هدفون های ورزشی ، دارای کیفیت ساخت عالی و مجموعه ای از ویژگی های عالی است. همچنین از یک میکروفون تلفیقی برخوردار است تا گفتار را از صدای پس زمینه جدا کند، بنابراین می تواند گزینه ای مناسب برای برقراری تماس تلفنی در طول تمرینات باشد.

 

امکاناتی عالی در Razer Opus

بنابراین باید اضافه کرد که Razer Opus هدفون ANC بالای گوش بسیار خوبی است که نسبت قیمت به عملکرد عالی را ارائه می دهد. برخلاف اکثر محصولات Razer که برای بازی طراحی شده اند، اینها هدفون های معمولی هستند که برای استفاده روزمره طراحی و عرضه شده اند. آنها بسیار راحت و خوش ساخت بوده و حتی برای تمرینات سبک نیز به اندازه کافی پایدار هستند.

این هدفون ها، با یک بار شارژ تقریباً 33 ساعت دوام می آورند که بسیار خوب است و از میزان تأخیر کمتری برخوردار می باشند. نمایه صدای آنها بسیار دقیق و متعادل است، به همین دلیل آنها را برای اکثر ژانرها و محتواهای متنوع سازگار کرده و می توان نمایه صدای آنها را از طریق EQ گرافیکی و ایستگاه از پیش تنظیم شده در برنامه همراه تغییر داد.

 

Bose Sport Earbuds Truly Wireless

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

از جمله بهترین هدفون های ورزشی بی سیم، هدفون های Bose Sport هستند. این هدفون ها کاملاً خوب ساخته شده اند و دارای ساختار پلاستیکی محکم و عالی هستند که از نظر مقاومت در برابر آب از امتیاز IPX4 برخوردار می باشند. آنها همچنین به اندازه کافی راحت می باشند و می توان با استفاده از تناسب بسیار خوبی که دارند، آن ها در طول تمرینات طولانی ورزش استفاده نمود، بدون آن که از جای خود خارج شوند.

 

این هدفون ها از صدایی متعادل برخوردار بوده و شما می توانید برای گوش دادن انواع محتواها از آن ها استفاده کنید. ضمن آن که گوشی های ورزشی Bose Sport با کیفیت بالایی ساخته شده اند و دارای صدای صوتی متعادل و البته تا حدی گرم هستند، بنابراین صدای باس و آواز در ترکیب، بهتر از صداهای با فرکانس بالاتر است.

می توانید با استفاده از برنامه همراه، ویژگی تشخیص گوش را فعال کنید. با بهره مندی از این برنامه تنظیمات مربوط به  پاسخ به تماس ها یا توقف آن ها را می توانید ایجاد کرده و موسیقی را هنگام قرار دادن یا برداشتن گوشی ها از گوش پخش کند. اگر در فضای باز می دوید و می خواهید از محیط اطراف خود آگاه باشید، این هدفون می تواند مفید باشد.

با این حال، عمر باتری آنها در کمتر از چهار ساعت و نیم چندان چشمگیر نیست، ضمن آنکه کیف حمل آنها تقریباً دو شارژ اضافی را تأمین می کند. این هدفون ها دارای طراحی جمع و جور و تناسب پایداری هستند که آن ها را گزینه ای مناسب برای دویدن کرده و در لیست بهترین هدفون های ورزشی قرار می دهد.

 

Apple AirPods Pro Truly Wireless

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

اگر تمایل به دویدن در یک باشگاه بدنسازی دارید و می خواهید هدفون هایی داشته باشید که بتوانند باعث کاهش نویزهای فعال محیط شوند، هدفون های Apple AirPods Pro را در نظر بگیرید. این هدفون کارآمد اپل از ویژگی بسیار خوبی برای حذف نویز فعال ANC برخوردار است و می تواند صدای محیط اطراف را در کیفیتی مطلوب کاهش دهد.

آنها همچنین از یک طراحی راحت و سبک وزن برخوردار بوده و دارای امتیاز IPX4 برای مقاومت در برابر آب می باشند. این هدفون ها با توجه به نوع ساختاری که دارند، با وجودی که فاقد باله برای ثبات بیشتر هستند، اما به خوبی در طول تمرین ثابت می مانند. همچنین دارای صدای صوتی متعادل و مناسب برای اکثر محتوای صوتی بوده و می توانند اوقات فرح بخش را هنگام تمارین ورزش ایجاد کرده و به عنوان بهترین هدفون های ورزشی به شمار آیند.

 

Apple AirPods Pro نسخه بهبود یافته مدل پیشین خود است که متناسب بودن آنها در گوش باعث پایداری بیشتر شده و تحویل صوتی آنها به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. ویژگی فعال کننده حذف نویز آنها بسیار خوب عمل می کند و آنها را برای رفت و آمد یا استفاده در محل کار مناسب می کند. در حالی که به جهت ساقه های کوتاه، آنها کوچکتر بوده و تناسب بهتری را ایجاد می کنند.

 

همچنین این هدفون دارای عمر باتری مناسبی بوده و دارای یک طرح کنترل لمسی با کاربرد آسان است. به طور کلی، آنها هدفون های بهتری نسبت به محصولات مشابه بوده و برای استفاده روزمره بسیار پرکاربرد می باشند.

 

AfterShokz Aeropex Bone Conduction

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

هدفون AfterShokz Aeropex  یکی از بهترین هدفون های ورزشی در فضای باز است که تاکنون عرضه شده است. این هدفون های کاربردی، به جای اینکه روی گوش شما قرار بگیرند، روی شقیقه های شما جای گرفته و با تولید لرزش روی استخوان های شقیقه، صدا را منتقل می کنند. این تجربه برای دونده هایی که می خواهند از محیط اطراف خود آگاه باشند به خوبی مناسب است زیرا هیچ مانعی در مجرای گوش وجود ندارد که بتواند صدای محیط را مسدود کند.

این هدفون ها با سیلیکون ساخته شده و دارای طراحی خوش ساخت، نازک و انعطاف پذیری هستند که برای طولانی مدت در هنگام دویدن و ورزش، به اندازه کافی راحت می باشند. همچنین آنها دارای قلاب گوش هستند تا به شما کمک کنند تا هنگام حرکت پایدار بمانند.

این هدفون ها، دارای امتیاز IP67 در برابر گرد و غبار و آب بوده و دارای دوام باتری 13 ساعته می باشند که می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به مدت طولانی دویدن را انتخاب کرده و با یک بار شارژ می توانند به راحتی در طول روز از آن استفاده کنند. همچنین استفاده از کنترل ها نیز آسان است و برای تنظیم میزان صدا یا رد شدن از آهنگ های حین حرکت مفید می باشد.

با این حال، به دلیل پشت باز بودن طراحی آن ها صدا نشت می کند. اگرچه برای دویدن در فضای باز، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از طرفی دیگر، این هدفون ها، باس زیادی را تحویل نمی دهند، اما مشخصات صدای آنها برای بسیاری از ژانرهای صوتی به اندازه کافی متنوع است. به خاطر داشته باشید که آنها از کابل شارژ اختصاصی استفاده می کنند و لازم است که در نگهداری آن ها، دقت کافی را داشته باشید.

 

طراحی بسیار منحصر به فرد

هدفون بلوتوثی AfterShokz Aeropex Bone Conduction به عنوان بهترین هدفون های ورزشی ، به دلیل طراحی منحصر به فردشان که به جای بلندگو، از ارتعاشات برای تولید صدا استفاده می کند و به هیچ وجه روی گوش یا داخل آن نرفته و به راحتی روی شقیقه های شما قرار می گیرند، مورد توجه برخی از کاربران هستند.

به همین دلیل است که آنها هیچ سر و صدای محیط را مسدود نمی کنند، بنابراین اگر دوست دارید در فضای باز دویده و از محیط اطراف خود آگاه باشید، آنها گزینه خوبی هستند. AfterShokz Aeropex مناسب ورزش و تناسب اندام است. آنها یک طراحی راحت و سبک دارند که درست مانند پوشیدن یک عینک بوده و به گوش شما هیچ فشاری وارد نمی کند. آنها از پایداری مناسبی برخوردار بوده و به جهت آن که داخل گوش نرفته یا آن را پوشش نمی دهند، بنابراین بیش از حد معمول عرق نخواهید کرد.

 

FIIL T1X True Wireless

بهترین هدفون برای دویدن | Best Headphones for Running

 

یکی از بهترین هدفون های ورزشی که با قیمتی مناسب ارائه می شود، FIIL T1X است. این گوشی های بی سیم دارای طراحی زیبا و کاملی بوده و کاملا راحت هستند و از تناسب بالایی برخوردار می باشند. بنابراین در هنگام دویدن پایداری لازم را داشته و از گوش بیرون نمی آیند. ضمن آنکه کاملاً مستحکم بوده و با برخورداری از امتیاز  IP65می تواند مقاومت بسیار مناسبی را در برابر گرد و غبار و آب داشته باشد.

این هدفون های کارآمد، دارای صدای صوتی نسبتاً متعادل با پاسخ باس کمی اغراق آمیز هستند که بر ضربه و صدای آهنگ هایی مانند هیپ هاپ تأکید دارد. اما نباید بر آواز یا سازهای اصلی در ژانرهای دیگر غلبه کند. در صورتی که طرفدار این تنظیمات نیستید، می توانید با استفاده از برنامه همراه این هدفون ها، هر یک از 15 ایستگاه از پیش تعیین شده EQ را انتخاب کنید. ضمن آنکه باید اشاره کنیم که عمر باتری این هدفون، نزدیک به هفت ساعت است که باید برای جلسات تمرینی طولانی کافی باشد.

البته باید اضافه کرد که میکروفون یکپارچه آنها کیفیت ضعیفی را داشته و صدای شما را نازک، غیرطبیعی و مخدوش می کند، بنابراین اگر قصد دارید در حین دویدن و ورزش، تماس تلفنی برقرار کنید، چندان گزینه مناسبی نیست. با این وجود، ساختار با دوام، طول عمر بالای باتری و مشخصات صوتی قابل تنظیم به راحتی به آنها کمک می کند تا از بهترین هدفون های ورزشی بی سیم باشند که به بازار راهی شده است.

در صورتی که تصمیم دارید یکی از این هدفون های عالی را برای هنگام دویدن و ورزش خود انتخاب کنید، می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر خرید کرده و پیش از هر اقدامی ازکارشناسان آن مشورت های لازم را دریافت نمایید.
در تهران اسپیکر، خواهید توانست به سادگی از میان تنوع محصولاتی مانند اسپیکر، هدفون و ساندبار و از مارک های بسیار معتبر انتخاب کرده و از کیفیت صدای عالی و ساختار با دوام آن ها بهره مند شوید.