ساندبار JBL Bar 2-1

مطمئنا شنیدن یک صدای باکیفیت برای هر فرد لذت‌بخش است، به خصوص اگر این صدا مربوط به یک صحنه هیجان‌انگیز یک فیلم باشد. با باریک‌تر شدن صفحه‌های نمایش، کمپانی‌های تولیدکننده محصولات تصویری، ناچار به استفاده از اسپیکرهای بی‌کیفیت و نامناسب میگردند.

با این حال با توجه به محدودیت هزینه و فضای کاربری، ممکن است امکان تهیه یک سیستم‌صوتی سینمای‌ خانگی و یا ساندبار حرفه‌ای وجود نداشته باشد. در این شرایط ساندبار JBL Bar 2-1 با توجه به قیمت منطقی و صدایی باورنکردنی، میتواند انتخاب خوبی محسوب گردد.

 

صدای پرقدرت

یکی از معیارهای مهم تهیه یک سیستم‌صوتی شنیداری، توان است. ساندبار جی بی ال JBL Bar 2-1 با بهره‌گیری از توان حداکثر 300 وات، در رده قیمتی خود بی‌همتاست. برخورداری از یک ساب‌ووفر بی‌سیم 6.5 اینچی نیز به پخش بهتر فرکانس‌های پایین کمک شایانی می‌نماید. همینطور با بهره‌گیری از 4 عدد درایور 2.25 اینچی و 2 عدد توییتر 1.25 اینچی، شبیه‌سازی دقیق حالت سوراند شما را از تهیه اسپیکرهای جانبی بی‌نیاز میسازد.

 

ساندبار جی بی ال مدل JBL Bar 2-1

 

میتوان اظهار داشت توان خروجی این ساندبار فراتر از نیاز یک محیط آپارتمانی و یا اتاق‌نشیمن خواهد بود، با این وجود برپایی مهمانی‌ و یا یک دورهمی به سادگی ممکن خواهد بود.

 

اتصالات JBL Bar 2-1

از رایج‌ترین شیوه‌های اتصال ساندبار به تلویزیون استفاده از کابل HDMI است. ساندبار JBL Bar 2-1 از یک ورودی و یک خروجی HDMI بهره‌مند است. شما میتوانید پلیر و یا کنسول‌بازی را مستقیما به ساندبار متصل نموده و تنها به کمک یک کابل HDMI ساندبار را به تلویزیون نیز متصل نمایید. این قابلیت به لطف وجود درگاه HDMI Arc امکان‌پذیر خواهد بود.

 

ساندبار جی بی ال مدل JBL Bar 2-1

 

همچنین میتوان دستگاه دیگری نیز به صورت همزمان به وسیله اپتیکال به این ساندبار متصل نمایید. درگاه اپتیکال که یکی از شیوه‌های اتصال دو دستگاه از نوع دیجیتال است، با سرعت انتقال بالا به هیچ عنوان افت کیفیتی با خود به همراه ندارد. این ساندبار به فناوری بلوتوث 4.2 نیز مجهز میباشد که اتصال به صورت بی‌سیم را ممکن میسازد.

اتصال بلوتوث به کاربر اجازه میدهد تا به ساده‌ترین شکل و در کمترین زمان ممکن به صورت بی‌سیم، گوشی هوشمند و یا پلیر خود را به ساندبار متصل نموده و قطعات موسیقی را به وسیله ساندبار پخش نماید.

 

ساندبار جی بی ال مدل JBL Bar 2-1

 

در نهایت میتوان به درگاه ورودی آنالوگ از نوع جک 3.5 میلی‌متری اشاره داشت. شیوه اتصال مرسوم که پیشینه طولانی دارد و یکی از مطمئن‌ترین انواع اتصالات است. به کمک این اتصال و بهره‌گیری از کابل AUX شما میتوانید بدون افت کیفیت صدای پلیر و یا گوشی هوشمندتان را از ساندبار بشنوید.

 

ساب‌ووفر وایرلس

ساندبار JBL Bar 2-1 از یک ساب‌ووفر بی‌سیم 6.5 اینچی برخوردار است که فرکانسی‌های پایین و بیس را به خوبی پوشش میدهد. بدین ترتیب میتوان اظهار داشت هیجان یک فیلم اکشن و یا یک قطعه موسیقی پر انرژی کاملا به شنونده منتقل خواهد شد.

همینطور اتصال این ساب‌ووفر به صورت بی‌سیم به ساندبار موجب میگردد تا به راحتی و بدون سیم کشی بتوانید از قابلیت‌های آن بهره‌مند گردید بی‌آنکه در جلوه ظاهری دکوراسیون منزل نقصی به وجود آید، چرا که سیم‌کشی همواره مشکلاتی را با خود به همراه خواهد داشت.

 

ساندبار جی بی ال مدل JBL Bar 2-1

 

پخش موسیقی از طریق USB

بر روی این ساندبار یک پورت USB قرار دارد که شما از طریق آن قادر خواهید بود قطعات موسیقی موردنظرتان را از حافظه جانبی مانند فلش پخش نمایید. بدین ترتیب میتوانید بدون نیاز به اتصال دستگاه جانبی دیگری صدای موسیقی را از ساندبار بشنوید.

 

دیگر امکانات

ساندبار JBL Bar 2-1 با ریموت کنترل اکثر تلویزیون‌های امروزی سازگاری دارد. بنابراین شما میتوانید تنها با کنترل تلویزیون هر دو دستگاه را کنترل نمایید. همچنین در جعبه این محصول یک عدد براکت مخصوص نصب بر روی دیوار وجود دارد که به کاربر این امکان را میدهد علاوه بر استفاده از آن به صورت رومیزی، در صورت لزوم بر روی دیوار نصب نماید.

 

ويژگی‌های Bar 2.1

  • صدای قدرتمند با حداکثر توان 300 وات
  • 1 ورودی و 1 خروجی HDMI و پشتیبانی از ARC
  • 1 ورودی اپتیکال
  • 1 ورودی AUX به صورت جک 3.5 میلی‌متری
  • برخورداری از بلوتوث نسخه 4.2
  • ساب‌ووفر وایرلس 6.5 اینچی
  • پخش از روی حافظه جانبی فلش USB
  • قابلیت نصب بر روی دیوار
  • امکان استفاده از ریموت کنترل تلویزیون برای ساندبار