معرفی اسپیکر JBL Playlist

اسپیکرهای خانگی به ابزاری کاربردی برای پخش موسیقی در محیط‌‌های ثابت خانگی و یا دفتر کار تبدیل شده‌اند. اکنون نسل این محصولات دچار تحول گردیده است. JBL Playlist نیز یکی از این محصولات به شمار میرود. قابلیت‌ اتصال از طریق وای‌فای در کنار سیستم اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث، مزایایی را دارد که در ادامه توضیحاتی در این مورد ارائه خواهیم داشت.

 

رادیوی اینترنتی و کروم‌کست

این روزها بازار اپلیکیشن‌های استریم موسیقی به صورت آنلاین داغ‌تر از همیشه است. استفاده از این برنامه‌ها مزایایی دارد. مهمترین مزیتی که این سرویس‌های اینترنتی دارند، از بین رفتن محدودیت حافظه دستگاه‌های هوشمند است. این بدان معناست شما میتوانید آرشیوی از میلیون‌ها قطعه موسیقی را با خود به همراه داشته باشید، بدون آنکه نگران پر شدن ظرفیت حافظه تلفن هوشمند و یا پلیر خود باشید.

 

اسپیکر وایرلس رومیزی جی بی ال | JBL Playlist

 

از مشهورترین سرویس‌های استریم آنلاین موسیقی میتوان به اپل موزیک، اسپاتیفای، ساندکلود، گوگل موزیک و Deezer اشاره داشت. بهره‌گیری اسپیکر رومیزی JBL Playlist از این قابلیت، از مزایای بزرگ آن به شمار میرود. برتری‌ که در تولیدات هم‌رده به چشم نمیخورد. همچنین برقراری ارتباط از طریق کروم کست (Chromecast)، تلفن هوشمند را به یک ریموت کنترل کامل تبدیل می‌نماید.

 

اتصال بلوتوث

این شیوه ارتباطی جزو محبوب‌ترین نوع اتصالات است. راحتی استفاده از فناوری بلوتوث، لذت کار با لوازم بی‌سیم را دو چندان می‌نماید. استفاده از بلوتوث نسخه 4.2 کیفیت این ارتباط را بهبود میبخشد. بدون افت کیفیت، فایل‌های چندرسانه‌ای را از پلیر و یا تلفن هوشمند خود پخش نموده و از JBL Playlist بشنوید.

 

اتصال Wifi

مرسوم‌ترین روش اتصال بی‌سیم برای پخش موسیقی و یا استفاده از یک دستگاه صوتی، بلوتوث است. اما این نوع اتصال محدودیت‌هایی را نیز با خود به همراه دارد. از جمله نواقص یک اتصال بلوتوثی، عدم توانایی انتقال فایل‌های با‌کیفیت موسیقی است. این بدان معناست که اگر قصد شنیدن یک قطعه موسیقی باکیفیت Wav و یا FLAC داشته باشید، ممکن است در اتصال بلوتوث نواقصی در انتقال این فایل‌ها، عمدتا به دلیل سنگین بودن حجم اطلاعات و محدودیت پهنای باند بلوتوث به وجود آید.

 

اسپیکر وایرلس رومیزی جی بی ال | JBL Playlist

 

اسپیکر خانگی JBL Playlist با بهره‌مندی از اتصال وای‌فای، در صدد رفع این مشکل برآمده است. بدین ترتیب شما بدون هیچ مشکلی قادر به شنیدن فایل‌های باکیفیت موسیقی خواهید بود، بدون آنکه نقصی در نحوه پخش فایل‌های یاد شده به وجود آید. اتصال چند اسپیکر مشابه به صورت شبکه‌ای قابلیت Multi-Room سیستمی است که با تولید نسل جدید اسپیکرهای خانگی، رواج یافته است.

 

این ویژگی امکان قرارگیری چند اسپیکر در قسمت‌های مختلف محیط منزل و یا دفتر کار را فراهم می‌آورد. بنابراین میتوانید موسیقی دلخواهتان را در تمام فضای موردنظر پخش نمایید و اسپیکرها را از طریق اپلیکیشن انحصاری جی‌بی‌ال تحت کنترل داشته باشید.

 

اسپیکر وایرلس رومیزی جی بی ال | JBL Playlist

 

لذت بی‌وقفه موسیقی

از مزایای اسپیکرهای رومیزی میتوان به برخورداری از منبع تغذیه برق شهری اشاره داشت. اگر به دنبال اسپیکری برای محل کار، خانه و یا به طور کلی محیط ثابت هستید، چنین قابلیتی میتواند معیار مهمی برای انتخاب یک اسپیکر باشد. چرا که در این صورت نیازی به جابجایی نیست و با حذف باتری و استفاده از برق مستقیم، میتوانید بی‌وقفه به موسیقی گوش فرا دهید. بدون آنکه نگران اتمام شارژ باتری دستگاه باشید.

 

برخورداری از دک 24بیت/96 کیلوهرتز

دک‌ها سیستم‌هایی هستند که اطلاعات یک قطعه صوتی را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل میکنند. هر چه کیفیت این تبدیل بالاتر باشد، به مراتب جزئیات بیشتری از آن قطعه موسیقی به گوش میرسد. JBL Playlist با برخورداری از یک دک باکیفیت، توانایی پخش موسیقی 24 بیت/96 کیلوهرتزی را نیز دارد. علاقه‌مندان به موسیقی که تمایل به شنیدن فایل‌های باکیفیت 24 بیتی FLAC و یا Wav را دارند، این اسپیکر توانایی تبدیل کامل اطلاعات این فایل‌ها را دارد.

 

ویژگی‌ها

• پشتیبانی از کروم‌کست (Chromecast)
• پشتیبانی از سرویس‌های استریم آنلاین موسیقی نظیر اسپاتیفای و اپل موزیک
• منبع تغذیه برق شهری
• DAC صوتی پخش صدا باکیفیت 24 بیت/96 کیلوهرتز
• برخورداری از وای‌فای دو بانده
• قابلیت اتصال چند اسپیکر به هم از طریق شبکه و سیستم Multi-Room