JBL Xtreme 3

JBL Xtreme 3 یک اسپیکر قابل حمل در اندازه ی متوسط ​​است که با طراحی مناسب و زیبایی عرضه شده است. این اسپیکرها را می توان با استفاده از قلاب های داخلی به یک بند متصل کرده و به راحتی حمل نمود. ضمن آنکه  بیش از 12 ساعت زمان پخش مداوم دارد و می تواند برای سفر و گردش، همراه بسیار خوبی باشد.

این دستگاه دارای مقاومت IP67 در برابر گرد و غبار و آب است، که باعث می شود برای استفاده در فضای باز مناسب باشد. همچنین دارای مشخصات صوتی گرم و بیس نسبتا بالا است. این اسپیکر جی بی ال، قابلیت EQ و شخصی سازی را نداشته و هیچ امکانی برای دستیار صوتی در آن تعبیه نشده است. اما صدای با حجم بالا اما با کیفیت آن، شما را به خرید خود ترغیب میکند.

شما می توانید این اسپیکر جمع و جور و زیبای JBL Xtreme 3 را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر تهیه کنید.
در تهران اسپیکر به سادگی با فیلتر کردن مشخصات درخواستی خود، می توانید از برندهای معتبر انواع اسپیکر، هدفون و دیگر محصولات جانبی صوتی را در کیفیت هایی عالی و با قیمت هایی رقابتی انتخاب کرده و خرید آنلاین و بسیار راحتی را تجربه کنید.

مناسب برای شنیدن موسیقی در هر مکان

Xtreme 3 برای یک تجربه شنیدن بدون نقص، بسیار مناسب است. این دستگاه دارای طراحی صوتی گرم و فرکانس های Mid و High بدون نویز است، بنابراین صدای موزیک و صوت واضح و دقیق است.

با این حال، این محصول برای تولید بیس کم و زیاد در موزیک های متفاوت، مناسب است، بنابراین هارمونیک های بالای صدا و سازها خوب به نظر می رسند. صدای این دستگاه را گرچه می توان تا انتها بالا برد، اما عدم تمرکز بر صدای آواز در حداکثر ولوم نیز میتواند برای برخی لذت بخش نباشد.

این اسپیکر از یک پخش صدای مناسب برخوردار است. بلندگوهای جداگانه ای برای کانال های چپ و راست تعبیه شده است،،ین اسپیکر دارای 2 عدد توئیتر و 2 عدد ووفر در دو طرف قرار گرفته است. در دامنه سه گانه Low,Mid,High نیز تأکید زیادی وجود دارد که باعث می شود صدای صوت به صورت هموار و یکدست به گوش برسد.

JBL Xtreme 3 از عملکرد پویا و قابل قبولی برخوردار است. میزان صدای بلند این دستگاه  می تواند، برای اتاق های بزرگ یا شلوغ مناسب و استفاده در فضای باز بسیار مناسب باشد.

 

اسپیکر ضد آب و مقاوم | Jbl Xtreme 3

 

طراحی بسیار زیبا و نسبتا جمع و جور

JBL Xtreme 3 یک اسپیکر استوانه ای است که در اندازه ای متوسط طراحی شده ​​است که می تواند به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد. این دستگاه کارآمد جی بی ال، در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه شده است که بدین ترتیب می توانید ظاهری متناسب با سبک محیط اطراف خود پیدا کنید.

این اسپیکر با وزن 4.2 پوند یا 1.9 کیلوگرم ساخته شده است و به طرز مناسبی قابل حمل است. می توانید آن را با یک دست حمل کنید و با وجود قلاب هایی اکه در آن طراحی شده است، می توانید یک بند به آن وصل کرده و به آسانی آنرا حمل کنید. ضمن آنکه مدت دوام باتری در این دستگاه بسیار خوب بوده و می تواند در فضای باز، شما را برای لذت بردن و شنیدن موسیقی های دلخواهتان یاری کند.

همچنین JBL Xtreme 3 دارای مقاومت کامل در برابر آب و گرد و غبار داشته و دارای گواهینامه بین المللی IP67 می باشد که گزینه عالی برای استفاده در فضای باز است.

لازم به ذکر است که کیفیت ساخت این محصول JBL عالی است و یک شبکه مستحکم روی بلندگوهایش پیچیده شده است که باعث می شود دارای مقاومت بسیار بالایی شده و از ضربات در امان باشد. همچنین یک پایه لاستیکی در کناره های آن وجود دارد که در صورت قرار گرفتن آن به صورت عمودی، از لغزش جلوگیری می کند.

 

برخورداری از کنترل و تنظیمات کاربرپسند

JBL Xtreme 3 دارای کنترل های فرعی بوده و فشار دادن دکمه ها و کار با آن ها بسیار آسان است. ویژگی های ساده مدیریت موسیقی مانند کنترل میزان صدا و دکمه پخش/مکث به خوبی در آن ها تعبیه شده است. هنگامی که دکمه پخش را دو بار فشار دهید، می توانید به آهنگ بعدی بروید.

البته به خاطر داشته باشید که هیچ دکمه مربوط به تماس وجود ندارد.
همچنین دکمه های پاور و بلوتوث نیز روشن می شوند و یک نشانگر عمودی کوچک برای دوام باتری در زیر آرم JBL وجود دارد. این اسپیکر دارای یک دکمه اختصاصی PartyBoost است تا بتوانید با چندین اسپیکر سازگار با آن ارتباط متصل شوید و لذت موسیقی را افزایش دهید.

 

اسپیکر ضد آب و مقاوم | Jbl Xtreme 3

JBL Xtreme 3 عملکرد باتری فوق العاده ای دارد و با یک بار شارژ حدود 15 ساعت دوام می آورد. البته به خاطر داشته باشید که عمر باتری بسته به نوع استفاده می تواند متفاوت باشد. به طور مثال عمر باتری در ولوم 90% با 40% بسیار کمتر است ضمن آنکه حدود دو ساعت طول می کشد که شارژ اسپیکر کامل شود. برای شارژ مجدد آن نیز می توانید از پورت شارژ USB-C استفاده نمایید.

 

برنامه جی بی ال و اتصال دستگاه

JBL Connect یک برنامه خوب است که با iOS و Android سازگار است. می توانید از آن برای پیوند دادن دو اسپیکر و برای ایجاد یک جفت استریو یا اتصال آن با چند اسپیکر استفاده کنید تا صدا را در فضای بزرگی پخش کنید.

همچنین این JBL Xtreme 3 دارای پورت USB-A و USB-C است، بنابراین می توانید از اسپیکر به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه های دیگر نیز استفاده کنید. همچنین، یک پورت AUX وجود دارد، بنابراین می توانید علاوه بر اتصال بی سیم به وسیله بلوتوث ، از اتصال سیمی بین این اسپیکر جی بی ال و تلفن هوشمند خود استفاده کنید.
باید اضافه کنیم که این دستگاه دارای عملکرد بلوتوث نسخه 5.1 خوبی میباشد و می تواند همزمان با حداکثر دو دستگاه متصل شود و دامنه آن بسیار گسترده است. تأخیر آن در iOS و Android بسیار کم و فوق العاده است و می تواند انتخاب مناسبی برای تماشای فیلم نیز باشد.

ضمن آنکه از محدوده بلوتوث حدود 20 متر برخوردار می باشد.
به خاطر داشته باشید که می توانید این اسپیکر کاربردی جی بی ال، یا دیگر محصولات صوتی تهران اسپیکر را در قیمت هایی بسیار مناسب، به صورت آنلاین خرید کرده و از داشتن کیفیت صدایی عالی لذت ببرید.

انواع هدفون، اسپیکر و … را در بهترین برندها و متناسب با بودجه خود انتخاب کرده و از داشتن کالایی مرغوب با دوام بسیار بالا لذت ببرید. ضمن آنکه می توانید پیش از خرید، در خصوص این محصولات، مشاوره های لازم را از کارشناسان تهران اسپیکر دریافت کنید.