برند Libratone

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا طراحی اسکاندیناوی تا این اندازه محبوب است؟ لازم به ذکر است که این طراحی به مینیمال و ساده بودن معروف است. رویکرد منحصر به فرد طراحی اسکاندیناوی به ما یادآوری می‌کند که جهان تا چه اندازه می‌تواند زیبا باشد. طراحان اسکاندیناوی تمام احساسات خود را در تولید محصولات ‌Libratone به کار می‌گیرند.

با این حال، شاید یکی از بزرگترین دلایل پرفروش بودن محصولات ‌Libratone، سخت کوش بودن عوامل آن‌هاست. در جوامع امروزی که روز به روز فناوری‌های جدیدی روی کار می‌آیند و دستگاه‌های قدیمی کنار گذاشته می‌شوند، کشورهایی مانند دانمارک رویکرد دیگری دارند. کمپانی‌های دانمارکی و همکاران ‌Libratone پیرامون آن‌ها معتقدند که محصولات تولیدی شان همواره باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. به همین دلیل محصولات آن‌ها نه تنها به لحاظ ظاهر، بلکه به لحاظ کیفیت و عملکرد نیز فوق العاده هستند.

تاریخچه برند Libratone

Libratone، یک مثال عالی از کمپانی است که عملکرد موثری دارد و در هر طراحی خود به تمام جزئیات کار توجه می‌کند. این برند آدیوی دانمارکی، هنوز در مراحل اولیه رشد جهانی خود قرار دارد. با این حال، در حال حاضر نیز با محصولات شگفت انگیز خود، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.
ما در مقاله حاضر قصد داریم تا برند لییبراتون و محصولات آن را به شما معرفی کنیم.

طراحی زیبا و صدای شگفت انگیز

‌Libratone، یک برند دانمارکی است که آدیوی محصولات صوتی آن قابل تنظیم است. این کمپانی، محصولات مختلفی از جمله اسپیکر بی سیم، هدفون، ایربادهای بلوتوث و … را تولید می‌کند و بیشتر با هدفون‌ها و بلندگوهای برند ‌Libratone خود معروف است. برخلاف سایر برندهای مطرح در سیستم‌های صوتی، مانند بنگ و اولافسن (به انگلیسی: Bang & Olufsen)- که در طول تاریخچه ی این سیستم‌ها توانسته اند به دنیای مدرن راه یابند- برند ‌Libratone، در دنیای دیجیتال جدید، فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

این کمپانی، زمانی شروع به کار کرد که موضوع بلوتوث استریمینگ و دستگاه‌های صوتی بی سیم پیشرفت روز افزونی نسبت به قبل داشت.

این برند، محصولی ارائه کرده است که مناسب نسل جوان امروزی است و تمرکز آن روی دستگاه‌های پخش موسیقی بی سیم است. بلندگوها و هدفون‌های ‌Libratone که امروزه در دسترس همگان هستند این امکان را فراهم می‌کنند که به راحتی و در هر مکانی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.
همه موارد موجود در سبد محصولات این کمپانی، از ایرباد‌های ‌Libratone گرفته تا بلندگوهای آن، توانایی خارق العاده این کمپانی در طراحی و مهندسی محصولات را نشان می‌دهند.

تاریخچه برند Libratone

محصولات برند ‌Libratone

چه خواهان خرید بلندگوهای هوشمند باشید و چه هدفون‌های نویز کنسلینگ، برند ‌Libratone دقیقا می‌داند که چگونه به زبان شما صحبت کند و نیازهایتان را به بهترین نحو برآورده سازد. این برند، ترکیبی از نوآوری وایرلس و طراحی زیبای دانمارکی است که سیستم‌های صوتی را بسیار خارق العاده ساخته است و عملکرد ساده و شهودی هدفون‌ها و بلندگوهای آن، باعث جذب بیشتر مخاطبان گشته است.

بلندگوها و هدفون‌های ‌Libratone:

نام تجاری ‌Libratone، بر این ایده استوار است که بشر از موسیقی برای دل نواز کردن محیط اطراف خود استفاده می‌کند. مثلا زمانی که یک فرد می‌خواهد احساس آرامش بیشتری کند به نوع خاصی از موسیقی گوش فرا می‌دهد یا ممکن است یک لیست پخش از آهنگ‌های مخصوص سالن بدنسازی داشته باشد تا ذهن و جسم او را برای ورزش آماده کند.

اسپیکر و هدفون داخل گوشی یا ایرفون ‌Libratone، دامنه صوتی بسیار خوبی دارد و تمرکز این کمپانی بر ایجاد محصولاتی است که لحظات خوشی را برای افراد ایجاد کند. (مثلا هدفون، لحظات خوبی برای شخص فرد و اسپیکر، لحظات خوشی را برای گروهی از افراد ایجاد می‌کند).
بیایید ابتدا نگاهی به برخی از هدفون‌های برجسته ‌Libratone بیندازیم.

 

‌Libratone ترک ایر پلاس و ترک ایر (Track Air Plus و Track Air)

این ایربادهای ‌Libratone، از جذاب ترین محصولات موجود در نمونه کارهای این کمپانی هستند. هدفون Track Air + با انعطاف پذیری و تطبیق پذیری خود، در کنار مجموعه ای از ویژگی‌های قدرتمند خود، صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این هدفون، بلافاصله به دستگاه بلوتوث شما متصل می‌شود و قابلیت نگه داری شارژ باتری 24 ساعته دارد، به طوری که می‌توانید بدون وقفه، تمام طول روز را موسیقی گوش دهید. علاوه بر صدای واضح، شما می‌توانید از قابلیت شگفت انگیز نویز کنسلینگ برند ‌Libratone نیز بهره گیرید.

اگر به دنبال هدفونی با قیمت مقرون به صرفه تر هستید، هدفون‌های بی سیم ‌Libratone ترک ایر را امتحان کنید چراکه در عین قیمت پایین صدای فوق العاده ای ارائه می‌دهد. ایرفون‌های ‌Libratone ترک ایر، با یک بار شارژ کامل، تنها حدود 8 ساعت شارژ باتری را نگه می‌دارند، اما با 3 بار شارژ اضافی، عملکرد بهتری خواهد داشت.

تاریخچه برند Libratone

‌Libratone ترک پلاس

کمپانی ‌Libratone، به فکر تمام جوانب راحتی کاربران خود است. هدفون‌های بی سیم، واقعا محصولات فوق العاده ای هستند، اما می‌توانند برای افراد فعال، مشکل ساز باشند. با این حال، ایرفون‌های ‌Libratone ترک پلاس، با انعطاف پذیری خود، آرامش خاطر را برای کاربران خود ارائه می‌دهند.
این هدفون‌های وایرلس در عین راحتی کاربرد، سیم ندارند و ممکن است از گوش بیفتند و گم شوند.

ایربادهای نویز کنسلینگ ترک پلاس، دارای چهار سطح مختلف برای حذف نویز هستند، که می‌توانید یکی را انتخاب کنید، مثلا یکی از آن‌ها این است که به طور اتومات با محیط اطراف شما مچ می‌شوند. ساختار نرم و مناسب پوست این ایرفون‌ها نیز به این معنی است که شما می‌توانید به راحتی در تمام طول روز از آن استفاده کنید.

 

  هدفون ‌Libratone مدل کیو آداپت/ Q-Adapt (داخل و روی گوشی)

وقتی صحبت از صدای مناسب قابل تنظیم می‌شود، هدفون Q-Adapt ‌Libratone مطرح می‌شود. چه هدفون‌های راحت روی گوشی را انتخاب کنید و چه نسخه‌های سبک وزن داخل گوشی، با تهیه این هدفون‌ها یک تجربه صوتی باورنکردنی را کسب خواهید کرد که برای هر محیطی مناسب است.
با انتخاب کلید تاچ کنترل (لمسی) نویز کنسلینگ هدفون، حداکثر تا 20 ساعت می‌توانید به موسیقی گوش فرا دهید.

هدفون آداپت، بلوتوث بسیار پیشرفته ای دارد و صرفنظر از سبکی از آن که انتخاب می‌کنید دارای زیبایی مینیمالیستی فوق العاده ای است که محبوبیت زیادی در بین مشتریان برند ‌Libratone دارد. با کمک اسپیکرهای ‌Libratone، به صورت گروهی به آهنگ‌های مورد نظر خود گوش فرادهید. هدفون‌های خارق العاده ‌Libratone زمانی به کار می‌آیند که به تنهایی بخواهید از شنیدن یک موسیقی لذت ببرید، با این حال، زمانی که بخواهید به صورت گروهی آهنگی را گوش کنید، بهتر است از اسپیکرهای بلوتوث ‌Libratone استفاده کنید.

 

 ‌Libratone زیپ Zipp /و ‌Libratone زیپ 2

اسپیکر مدل زیپ ‌Libratone، بلندگویی است که متناسب با تغییرات سبک زندگی طرفداران موسیقی طراحی شده است. این طراحی جذاب، سبک و قابل حمل است که آن را برای زندگی‌های در جریان امروزی، ایده آل کرده است. ویژگی پخش صوت 360 درجه این اسپیکر، به کاربر کمک می‌کند که در هر جایی از اتاق یا فضای باز آن را قرار دهد و صدا را به صورت یکسان و به طور کامل و واضح در تمام جهات بشنود.

هنگام دریافت تماس لازم نیست که اتصال گوشی و اسپیکر را قطع کنید، چراکه ‌Libratone زیپ، دارای یک میکروفن داخلی دوتایی است که صدا را با بهترین کیفیت ارسال می‌کند. بنابراین به کمک این اسپیکر، به راحتی می‌توانید مکالمه کنید. این دستگاه، تا 10 ساعت شارژ باتری را نگه می‌دارد و اگر به آخرین نسخه این اسپیکر نیاز دارید، ‌Libratone زیپ 2 را برای خرید در نظر داشته باشید. این بلندگوی هوشمند، دارای دستیار صوتی داخلی است و شارژ را تا 12 ساعت نگه می‌دارد و یکی از اسپیکرهای با کیفیت موجود در بازار است که قیمت مناسبی هم دارد.

اما آیا به اسپیکری قابل حمل تر از ‌Libratone زیپ یا ‌Libratone زیپ 2 نیاز دارید؟ ‌Libratone زیپ مینی 2 توصیه ما به شماست. این دستگاه هندزفری پرتابل، تمام ویژگی‌های زیپ 2 را با خود به همراه دارد و به عنوان آپشن‌های اتصالی بیشتر، می‌توانید ایرپلی 2/  AirPlay 2 و اسپاتیفای کانکت/ Spotify Connect را نیز دریافت نمایید.

 

‌Libratone برد/ BIRD

گرچه ‌Libratone زیپ ممکن است بلندگوی شاخصی در مجموعه محصولات این کمپانی باشد، اما قطعا تنها گزینه موجود نیست. ‌Libratone برد یک اسپیکر بی سیم بلوتوث کاملاً جدید و جذاب به لحاظ طراحی است. این اسپیکر رنگارنگ، مانند یک پرنده کوچک دیجیتالی به نظر می‌رسد و به سبب پایه ی مغناطیسی خود می‌تواند روی هر سطح فلزی قرار بگیرد و شما می‌توانید یک جایگاه شارژ جداگانه (به عنوان محل قرار گیری یا به اصطلاح لانه) برای ‌Libratone برد خود خریداری نمایید.

این اسپیکر، امکانات زیادی چون کلید تاچ کنترل (لمسی) دارد که شنیدن موسیقی را برای شما دل چسب می‌کند. برای تجربه صدای استریو می‌توانید چند بلندگوی کوچک را به یکدیگر متصل کنید.

 

‌Libratone مدل وان کلیک/ One Click

این اسپیکر بی سیم ‌Libratone وان کلیک یک شاهکار پرتابل است و از جذاب ترین و کاربردی ترین انواع اسپیکرها محسوب می‌شود. این اسپیکر مینی پیشرفته، صدای قدرتمندی هم دارد. این اسپیکرها در رنگ‌های متنوعی در بازار موجود هستند و با لمس یک دکمه، صدای بدون نویزی پخش می‌کنند. شما می‌توانید وان کلیک را به آپ ‌Libratone متصل کنید و حتی ایستگاه‌های رادیویی را به لیست پخش خود اضافه کنید. پوشش خارجی با دوام این اسپیکرها به این معنی است که می‌توانید از آن در سفرهای خود استفاده کنید.

صفحه نمایش این اسپیکر، طراحی تاچ کنترل (لمسی) دارد که می‌توانید با کمک آن آهنگ عوض کنید. ماندگاری شارژ باتری این بلندگوها نیز، حدود 12 ساعت است. اسپیکر وان کلیک- در زمینه‌ی مقاومت در برابر پاشیدن آب- دارای گواهینامه ‌ی 4IPX است، البته باید توجه داشته باشید که این استاندارد به معنی امکان غوطه ‌ور ساختن اسپیکر در داخل آب نیست.

تاریخچه برند Libratone

‌Libratone تو/ Too

Tooیکی از جدیدترین بلندگوهای پرتابل ‌Libratone موجود در بازار است، که شکل و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. در این اسپیکر نیز صدا در تمام جهات به صورت یکسان شنیده می‌شود. این اسپیکر، برای استریمینگ یا پخش فوری صدا از قابلیت وان تاچ خود استفاده می‌کند و گزینه از پیش تعیین شده ای برای 5 آپ از جمله اسپاتیفای و ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی دارد.

میکروفون داخلی موجود در این اسپیکر، به این معنی است که می‌توانید از هر کجا که هستید تماس بگیرید. ‌LibratoneToo  نیز دارای پوششی ضد آب، با استانداردIPX4  است که می‌توانید آن را با خود به استخر ببرید. این اسپیکر تا 12 ساعت به ‌صورت مداوم می‌تواند به پخش‌ موسیقی بپردازد و گرچه پلی تایم آن کمتر از سایر دستگاه‌هاست، اما سبک بی نظیری دارد.

این بلندگو، پرتابل است و به راحتی می‌توانید آن را با خود به همراه داشته باشید.

برند ‌Libratone صدای شگفت انگیزی ارائه می‌دهد.

چه خواهان خرید اسپیکر ‌Libratone باشید و چه مجموعه ای از ایربادهای مدرن، در هر بخش از نمونه کارها یا پورتفولیوی این کمپانی، کیفیت یکسانی خواهید یافت. این برند، طراحی‌های بی نظیر اسکاندیناوی را در دستگاه‌های صوتی خود پیاده کرده است. با ‌Libratone، شما به دیوایس‌هایی فراتر از یک لوازم جانبی شیک دست خواهید یافت.

تمام محصولات جدید برند ‌Libratone، به تمام جزئیات مورد انتظار شما از یک دستگاه، پرداخته است. اسپیکرهای ‌Libratone از قابلیت حمل و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند و قادرند صدا را به صورت یکسان در تمام جهات پخش کنند. هدفون‌های بی سیم این برند نیز در تمام موقعیت‌ها، انعطاف پذیری خوبی از خود نشان می‌دهند.

فروشگاه‌هایی که تحت عنوان ‌Libratone در اطراف ایالات متحده در حال تاسیس هستند، ماهیت منحصر به فرد این برند را برجسته می‌سازند.