بررسی 5 Earbud بلوتوث زیر 100 دلار

اگر بیشتر زمان خود را در حال حرکت هستید و به نظر شما هدفون های over-ear کمی بزرگ هستند، in-ears و earbuds برای شما گزینه های عالی و قابل حمل عالی هستند. آنها بسیار کوچک هستند و طراحی آن ها استفاده را به خصوص برای ورزشکاران آسان می کند. بعضی از آنها شاید به راحتی هدفون های فوق العاده over-ear نباشند، اما گزینه خوبی برای جدا کردن شما از دنیای بیرون هستند بدون اینکه نیاز باشد برای ویژگی حذف نویز هدفون های over-ear بانک بزنید.

اگر دنبال انتخاب خوبی با هزینه کمتر از 100 دلار هستید و یا علاقمند به ویژگی هدفون های می باشید حتما نتایج بررسی های مار را مطالعه کنید.

بهترین earbuds  بلوتوث زیر 100 دلار:

EarFun Air Pro True Wireless

بررسی 5 Earbud بلوتوث زیر 100 دلار

 

بهترین earbuds  بی سیم زیر 100 از نظر ما هدفون های EarFun Air Pro هستند. این earbuds  های بی سیم طراحی بسیار زیبایی دارند و کاملاً خوش ساخت می باشند، دارای ساختار پلاستیکی متراکم و دارای مقاومت IPX5 در برابر آب هستند. طول عمر باتری آنها 9 ساعت است و کیف شارژ آن ها تا دو باز شارژ کامل رابرای شما فراهم می کند.

این earbuds  ها دارای سیستم ANC هستند که به آنها امکان می دهد تا میزان قابل توجهی از سر و صدای محیط جلوگیری کنند، از صدای جغجغه تا صدای موتورهای اتوبوس  و صدای صحبت اطرافیان. آنها دارای صدای بسیار متعادل با کمی ضرب آهنگ بیشتر که برای آهنگ های EDM و هیپ هاپ هستند.
متأسفانه ، آنها دارای ویژگی شخصی سازی صدا و تنظیمات پیش فرض EQ روی صفحه یا یک اپ همراه با EQ گرافیکی نیستند.

 

و ممکن است مدتی زمان ببرد تا به طرح کنترل حساس به لمس آنها عادت کنید. در هر حال اگر به دنبال یک جفت هدفون بی سیم نسبتاً مقرون به صرفه هستید، عملکرد عالی ایزولاسیون صدا و ساخت کاملاً عالی آنها را به گزینه ای مناسب تبدیل می کند.

گزینه های با امکان سفارشی سازی بیشتر:

CREATIVE OUTLIER AIR V2 TRUE WIRELESS

بررسی 5 Earbud بلوتوث زیر 100 دلار

 

اگر به دنبال یک هدفون بی سیم قابل تنظیم تر می باشید ، Creative Outlier Air V2 را در نظر داشته باشید. آنها سیستم ANC مانند EarFun Air Pro True Wireless ندارند و صدای کمتری از محیط را مسدود می کنند، اما یک اپ همراه با EQ گرافیکی برای تنظیم دقیق سلیقه گوش دادن هستند و یک ویژگی head-mapping که ما آن را آزمایش نکردیم.

 

10 شارژ باتری هرچند کمتر از EarFun  است اما ساعت طولانی زمان پخش مداوم را تأمین می کنند. تأخیر صدا در دستگاه های تلفن همراه Android و iOS نیز خیلی کم است، و این وِزگی اگر دوست دارید فیلم ها را روی تلفن خود تماشا کنید خیلی عالی است.
اگر می برای شما عملکرد ایزولاسیون بهتر صدا اهمیت بیشتری دارد EarFun را در نظر داشته باشید، اما اگر می خواهید تجربه گوش دادن با جزئیات بیشتر را تنظیم کنید، نگاهی به Creative بیاندازید.

بهترین Earbuds های بلوتوث برای ورزش کاران زیر 100 دلار:

Jaybird Tarah Wireless

بررسی 5 Earbud بلوتوث زیر 100 دلار

 

بهترین هدفون های بی سیم زیر 100 دلار برای ورزش در بررسی های ما Jaybird Tarahا ست. این Earbuds های بی سیم خوش ساخت خیلی راحت می باشند و از تناسب بسیار خوبی نیز برخوردارند، در نتیجه حتی زمانی که فعالیت های بدنی شدید دارید روی گوش شما می مانند. آنها همچنین دارای درجه IPX7 برای عرق و مقاومت در برابر آب هستند. البته ما این مورد را آزمایش نکردیم.

این هدفون ها  صدای صوتی خنثی و متعادل دارند که این ویژگی آنها را برای انواع ژانرهای موسیقی مناسب می کند. اپ همراه اختصاصی به شما امکان می دهد صدا را با استفاده از EQ پارامتری و تنظمیات پیش فرض، مطابق میل خود تنظیم کنید. همچنین می توانید از برنامه برای دسترسی و اشتراک پروفایل های صوتی با سایر کاربران Jaybird استفاده کنید.

متأسفانه ، شارژ باتری آنها فقط شش ساعت دوام دارند. اگر برای تمرین و ورزش می خواهید از این هدفون استفاده کنید شارژ کم مشکلی ایجاد بوجود نمی آورد، اما اگر می خواهید در هنگام رفت و آمد یا در محل کار خود از آن استفاده کنید، ایده آل نخواهد بود. با تمام این احوال، این هدفون دارای یک ویژگی شارژ سریع است که می تواند فقط با 10 دقیقه زمان شارژ یک ساعت پخش را برای شما فراهم کند، که ممکن است این مشکل را برای برخی حل کند.

بهترین Earbuds های بلوتوث برای آیفون زیر 100 دلار:

Beats Flex Wireless

بررسی 5 Earbud بلوتوث زیر 100 دلار

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Yes
Noise Cancelling No
Mic Yes
Transducer Dynamic

بهترین هدفون های بلوتوث برای آیفون زیر 100 دلار Beats Flex Wireless هستند. این Earbuds  های بی سیم طراحی ساده ای دارند اما این حسن را دارند که به لطف ساخت سیلیکونی و پلاستیکی سبک و انعطاف پذیر هستند. با تکان سر و یا انجام فعالیت های روزانه اساسی به خوبی در جای خود باقی می مانند.

مشابه اکثر هدفون های Beats، دارای تراشه W1 هستند که امکان جفت شدن سریع و آسان با دستگاه های اپل را فراهم می کند. تأخیر صوتی آنها در سیستم های iOS بسیار کم است. با وجود فقدان سیستم ANC، به خوبی صدای اطراف را ایزوله می کنند و باید با یک بار شارژ حدودا 11 ساعت طول باتری را فراهم می کنند که باید برای استفاده یک روز کامل کافی است.

متأسفانه  در این هدوفن ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی  مانند تایمر خاموش کردن خودکار یا استند بای وجود ندارد و برای ذخیره باتری هیچ گزینه ای ندارید. اپ همراه آنها فقط ویژگی های اساسی را دارد و هیچ ویژگی سفارشی سازی صدا مانند EQ گرافیکی یا تنظیمات پیش فرض EQ را ندارند. با این حال ساختاری مستحکم و مناسب و راحت و پایدار، آنها را به بهترین هدفون های بی سیم برای دویدن و تمرین که بررسی کرده ایم تبدیل کرده است.

بهترین Earbuds های بی سیم زیر 50 دلار:

FIIL T1X True Wireless

بررسی 5 Earbud بلوتوث زیر 100 دلار

بهترین هدفون های بی سیم زیر 50 دلار در بررسی های ما FIIL T1X است. با وجوئ قیمت مناسب، آنها ساخت پلاستیکی نسبتاً محکم و درجه بالا دارند و دارای مقاومت IP65 در برابر گرد و غبار و آب می باشند، که این موضوع مرد بررسی ما نبوده است. همچنین استفاده از آنها برای مدت طولانی بسیار راحت است و از تناسب بالایی برخوردار هستند.

دارای صدای باس سنگین هستند، که اگر این صدا را نمی پسندید، اپ همراه آنها به شما امکان می دهد بین 15 ایستگاه از پیش تنظیم شده مختلف EQ صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید. طول عمر باتری هفت ساعت را فراهم می کنند و با کیسی که همراه آنها ارائه می شود تقریباً سه شارژ اضافی را پشتیبانی می کند که باید برای چند روز کافی باشد. آنها همچنین به حالت استند بای دارند که در هنگام استفاده از انرژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

برای اینکه  از کنترل حساس به لمس آنها  استفاده کنید ممکن است مدتی طول بکشد. میکروفون تلفیقی آنها کیفیت ضبط کلی ضعیفی را دارد و صدای شما را غیر طبیعی و عوض می کند. تأخیر آنها در اکثر دستگاه ها بسیار زیاد است، و اگر به دنبال یک جفت Earbuds بی سیم همه کاره و که قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ای دارد هستید، این یک گزینه مناسب است.