بررسی هدفون Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    محفظه: پشت بسته
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
Beoplay H9i Wireless هدفون روی گوشی ای با قابلیت حذف نویز می باشد و می تواند برای انواع موارد استفاده روزانه مورد استفاده قرار گیرد. این مدل دارای نمایه صدای V شکل هیجان انگیزی است که برای پخش ژانرهای دارای باس سنگین مناسب تر خواهد بود. این هدفون کاملاً شبیه Beoplay H9i Wireless  است تنها دارای محدوده بی سیم بهتر و عمر باتری دو برابر است که استفاده از آن را راحت تر می کند.

 

با این حال، ANC  آن کمی بهتر از مدل قبلی است اما باز هم با بسیاری از هدفون ها قابل مقایسه نیست. از سوی دیگر، H9i  همان طراحی پیشرفته H9 را حفظ کرده و حس لوکس بودن را به کاربر منتقل می کند.

 

کارکرد ترکیبی

کارکرد ترکیبی این Beoplay H9i Wireless قابل قبول است. این هدفون دارای نمایه صدای هیجان انگیزی است که برای ژانرهای دارای باس سنگین مناسب تر خواهد بود. این مدل همچنین دارای قابلیت ANC  می باشد، اما Beoplay H9i Wireless سر و صدای زیادی را مسدود نمی کند. این هدفون هنوز هم یک گزینه مناسب برای رفت و آمد و استفاده در محل کار است، اما جز بهترین هدفون های ANC موجود در بازار نیست.

 

طراحی حرفه ای روی گوشی آن برای ورزش طراحی نشده است. این هدفون چندان بر روی سر پایدار نیست، بنابراین دویدن یا انجام هرگونه فعالیت بدنی با این هدفون توصیه نمی شود. همچنین، به دلیل تأخیر در بلوتوث، در انجام بازی و تماشای محتوای تلویزیونی رتبه خوبی را کسب نمی کند.

مزایا:
⦁    طراحی عالی و کیفیت ساخت بالا.
⦁    جایگیری راحت بر روی سر
⦁    دوام بالای باتری

معایب:
⦁    عملکردANC  پایین تر از برخی هدفون های رده بالا.
⦁    ممکن است باس قوی هدفون برای بعضی ها ناخوشایند باشد.

 

صدای خنثی

Beoplay H9i Wireless در زمینه صدای خنثی عملکرد قابل قبولی دارد. این مدل دارای پاسخ فرکانسی V شکلی است که شنیدن موسیقی را هیجان انگیز می کند. باس آن خوب است، اما بیش از حد کوبشی است، که ممکن است طرفداران موسیقی های دارای باس از آن راضی باشند. مید-رنج نیز خوب است، اما تریبل بیش از حد تأکیدی و نسبتاً ناهموار است.

 

به طور کلی، آواز و سازهای اصلی به نظر ضعیف به گوش می رسد. به دلیل مشخصات صدای هیجان انگیز، این هدفون برای پخش موسیقی های آواز محور ایده آل نخواهد بود و برای ژانرهای دارای باس سنگین مناسب تر می باشد.

 

رفت و آمد/سفر

Beoplay H9i Wireless مناسب رفت و آمد می باشد. ANC آن بهترین نیست، اما هنوز هم بهتر از هدفون های فاقد ANC می باشد. همچنین باید بدانید که نشت صدا از این هدفون کم است بنابراین می توانید برای مسدودسازی صداهای اطراف، با صدای بلندتری به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. متأسفانه، طراحی آن کاملاً حجیم است و حمل آن نیز آسان نیست، اما Beoplay H9i Wireless برای آویز کردن به دور گردن بسیار ایده آل است.

از سویی، استفاده از آن برای ساعت های متوالی راحت خواهد بود و باتری آن مدت زیادی شما را همراهی خواهد کرد.

 

ورزش/تناسب اندام

Beoplay H9i Wireless برای انجام فعالیت های ورزشی مناسب است. این هدفون می تواند با پروفایل صدای هیجان انگیز خود، انگیزه شما را بالا ببرد، اما به عنوان هدفونی ورزشی طراحی نشده است. طراحی آن خیلی پایدار نیست و گرما را در داخل کاسه های گوش گیر می اندازد، که این مسئله می تواند باعث تعریق بیش از حد معمول شود. این هدفون های پیشرفته گزینه ای ایده آل برای دویدن یا هرگونه فعالیت بدنی نخواهند بود.

 

محل کار

Beoplay H9i Wireless مناسب استفاده در محل کار می باشد. این مدل به خوبی صدای صحبت اطرافیان و سر و صدای سیستم A/C را تفکیک می کند. استفاده از آن در بلند مدت راحت است و باتری آن برای یک روز کاری کامل بدون مشکل دوام می آورد. همچنین صدای زیادی از هدفون نشت نمی کند و می توانید با خیال راحت و بدون اینکه مزاحم اطرافیان شوید، صدای هدفون را زیاد کنید. متأسفانه، این مدل نمی تواند به طور همزمان به چندین دستگاه مانند رایانه شخصی و تلفن همراه متصل شود.

 

بازی بی سیم

این هدفون برای انجام بازی مناسب نخواهد بود زیرا تأخیر بی سیم آن بسیار زیاد است. همچنین، میکروفون آن برای بازی های آنلاین مناسب نیست. این هدفون دارای برنامه همراه می باشد اما به اندازه هدست های گیمینگی که تاکنون بررسی کرده ایم قابل تنظیم نیست. از سوی دیگر، می توانید با استفاده از کابل صوتی همراه محصول، از شر تأخیر صوتی خلاص شوید.

 

نتایج آزمون
طراحی سبک

بررسی هدفون Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

H9i  عملاً با مدل Beoplay H9 که یک مدل سیمی از Beoplay H6 است، یکسان می باشد. به نظر می رسد که در ساخت این هدفون مانند سایر هدفون های بسیار پیشرفته از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. کاسه های گوشی نسبتاً کم عمق هستند و ضخامت پدها زیاد نیست، بنابراین زیاد بیرون نمی زنند. ظاهر کلی آن براق است. در حالی که رنگ سیاه آن چشم نواز است، اما این هدفون در چند طرح رنگی دیگر نیز ارائه می شود که به خوبی خودنمایی می کنند.

 

راحتی

Beoplay H9

⦁    وزن 290 گرم
⦁    نیروی وارده: 3.55 نیوتون
Beoplay H9i Wireless هدفون راحتی است. بر روی سر احساس سبکی می کند و هدبند خیلی تنگ نیست. با این حال، در حالی که کاسه های گوش به خوبی با پد پوشانده شده اند، اما طرح دایره ای کوچک آن برای همه افراد ایده آل نخواهد بود. افرادی که دارای گوش های بزرگتر هستند ممکن است کمی در بالای گوش احساس فشار داشته باشند. از طرف دیگر، اگر این هدفون به خوبی با سر شما منظبق باشد، استفاده طولانی مدت از آن راحت خواهد بود.

کنترل ها

B&O PLAY H9i

⦁    سازگاری با سیستم عامل: مخصوص سیستم عامل خاصی نیست
⦁    سهولت استفاده: خوب
⦁    بازخورد: متوسط
⦁    کنترل تماس/موسیقی: بله
⦁    کنترل میزان صدا: بله
⦁    کنترل میکروفون: خیر
⦁    میکس کانال: خیر
⦁    کنترل حذف نویز: روشن/خاموش
⦁    صحبت از طریق میکروفون: روشن/خاموش
⦁    کنترل های اضافی: خیر

H9i  دارای یک طرح کنترل منحصر به فرد حساس به لمس است که استفاده از آن کمی دشوار است، اما با گذشت مدتی استفاده از آن نسبتاً آسان می شود. با کشیدن انگشت خود در امتداد صفحه لمسی دایره ای شکل(در جهت عقربه های ساعت برای افزایش صدا و در جهت خلاف عقربه های ساعت برای کاهش صدا در قسمت گوش راست)میزان صدا را تغییر دهید.

 

ضربه زدن روی کاسه های گوش آهنگ ها را متوقف کرده و مکث می کند و همچنین تماس ها را مدیریت می کند. می توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا، حذف نویز را غیرفعال کنید و با کشیدن انگشت به سمت پایین، حالت شفافیت را فعال کنید(که در H9 در دسترس نبود). همچنین می توانید با کشیدن انگشت به چپ و راست ترک ها را عوض کنید.

متأسفانه، طرح کنترل حساس به لمس به اندازه دکمه های فیزیکی کاربرد ندارد، اما از سوی دیگر، اکنون در این مدل هنگام غیرفعال کردن حذف نویز، بازخورد شنیداری دریافت می کنید(که H9  فاقد آن است.). در این مدل دستور “دوبار ضربه زدن برای شماره گیری مجدد” که باعث اجرای دستور اشتباه می شد، حذف شده است. علاوه بر این، در این مدل به لطف حسگر مجاورت جدید ویژگی مکث هوشمند وجود دارد که هنگام بلند کردن یا قرار دادن هدفون بر روی سر، موسیقی شما را متوقف/پخش می کند.

تنفس پذیری

H9i

⦁    تفاوت دمای میانگین: 7.1 درجه سانتیگراد
H9i  هدفونی روی گوشی است و طبیعتا گرما را در داخل کاسه های گوشی گیر می اندازد. در نتیجه این مدل، تنفس پذیرترین هدفون نیست و برای فعالیت بدنی و انجام فعالیت های ورزشی ایده آل نخواهد بود. استفاده از این هدفون در حین تمرین یا دویدن باعث تعریق بیش از حد معمول می شود و حتما متوجه تفاوت دما خواهید شد.

قابلیت حمل

قابلیت حمل

⦁    طول:  21.8 سنتی متر
⦁    عرض:  20.6 سانتی متر
⦁    ارتفاع: 5.1 سانتی متر
⦁    حجم: 2277.8 سانتی متر مکعب
⦁    نیاز به فرستنده: خیر

H9i  بزرگترین هدفون روی گوشی نیست و از این لحاظ مشابه Beoplay H9 می باشد. نمی توان آن را به صورت فشرده تر جمع کرد، اما می توانید کاسه های گوشی را بچرخانید تا صاف شوند، و این باعث می شود که داخل کیسه حمل خود جا شوند یا به صورت راحت تری دور گردن آویزان شوند.

کیف حمل

کیف حمل

⦁    نوع: کیسه
⦁    طول: –
⦁    عرض: –
⦁    ارتفاع: –
⦁    حجم: –

Beoplay H9i Wireless با یک کیسه ساده ارائه می شود که می تواند از هدفون در برابر خراش و سایش محافظت کرده اما از آن در برابر ضربه یا سقوط در آب محافظت نمی کند. با توجه به این که هدفون های رقیب دیگر مانند Sony WH-1000XM3 یا Bose QuietComfort 35 II شامل یک جعبه هستند، انتظار وجود یک قاب سخت و یا حتی نرم همراه این محصول وجود داشت.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت

Beoplay H9i Wireless دقیقاً به همان سبک H9 معمولی ساخته شده است. طراحی سبک آن نیز به لطف مواد به کار رفته ی عالی مانند آلومینیوم و چرم بسیار محکم است. قاب فلزی هدفون کاملاً محکم و در عین حال انعطاف پذیر است. این هدفون احتمالا در برابر چند مرتبه سقوط اتفاقی جان سالم به در خواهد برد. این هدفون، دستگاه رده بالایی است و با Dolby Dimension هم تراز می باشد.

ثبات

ثبات Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

این هدفون بر روی سر پایداری بالایی ندارد و برای انجام فعالیت بدنی مناسب نیست. این مدل با حرکت زیاد سر تکان می خورد و بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده در هنگام دویدن نیست. این هدفون در طول جلسات طولانی گوش دادن به موسیقی بر روی سر ثابت می ماند و به لطف طراحی بی سیم آن از خطر گیر افتادن کابل هدفون توسط اشیای موجود در محیط در امانید.

عکس های سر 1

 B&O PLAY H9i

B&O PLAY H9i

عکس های سر 2
B&O PLAY H9i

B&O PLAY H9i

بالا
B&O PLAY H9i

درون جعبه

B&O PLAY H9i

⦁    هدفون B&O PLAY H9i
⦁    کابل صوتی  TRS 4.5 سانتی متری
⦁    کابل شارژ  USB-C
⦁    آداپتور هواپیمایی
⦁    کیسه حمل
⦁    کتابچه راهنما

صدا

نمایه صدا

نمایه صدا

⦁    میزان باس: 1.78 دسی بل
⦁    میزان تریبل: 1.29 دسی بل

سازگاری پاسخ فرکانسی

سازگاری پاسخ فرکانسی

Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

⦁    انحراف Avg. Std.: 0.35 دسی بل
Beoplay H9i Wireless سازگاری پاسخ فرکانسی بالایی دارد. این هدفون در آزمون های مختلف انسانی در دامنه باس عملکرد مشابهی داشت. به نظر می رسد که این هدفون از سیستم ANC خود استفاده می کند تا انتقال فرکانس های سطح پایین را با ثبات تر انجام دهد. با این حال، ما حداکثر انحراف حدود 7 دسی بل را در محدوده 3.5 کیلوهرتز اندازه گیری کردیم. از سوی دیگر باید گفت که این محدوده کم است، بنابراین ممکن است برای همه قابل شنیدن نباشد.

پاسخ فرکانسی خام

پاسخ فرکانسی خام

Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

دقت باس

دقت باس

⦁    Std. Err. :  3.63 دسی بل
⦁    کشش فرکانس پایین: 10 هرتز
⦁    باس کم:  7.49 دسی بل
⦁    باس میانه: 1.29 دسی بل
⦁    باس بالا: 0.81 دسی بل

عملکرد بیس Beoplay H9i Wireless خوب است. LFE (فرکانس پایین) در محدوده 10 هرتز است که بسیار عالی است. همچنین، بیس پایین در محدوده 5 دسی بل منتشر می شود که این نتیجه نشان می دهد که باس این هدفون عمیق و بسیار کوبشی است، که احتمالا برای طرفداران سبک های دارای باس سنگین خوشایند خواهد بود.

 

با این حال، باس میانه که مسئول بدنه اصلی گیتارهای بیس و درام های کوبشی است و باس بالا که مسئول انرژی بخشیدن به صدای در حال انتقال می باشد، به ترتیب 3 و 4 دسی بل هستند، که هر دو زیر منحنی هدف ما است. این امر منجر به ایجاد یک باس بالا می شود که ممکن است سبک و ضعیف احساس شود.

دقت مید

Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

⦁    Std. Err. : 4.08 دسی بل
⦁    مید پایین:  0.02- دسی بل
⦁    مید میانه: 2.0 دسی بل
⦁    مید بالا: 6.4 دسی بل

عملکرد مید-رنج Beoplay H9i Wireless خوب است. پاسخ در سراسر محدوده متعادل است، اما یک شیب 10 دسی بل وجود دارد که فرکانس های بالاتر را پشتیبانی می کند، که ممکن است کمی صدا را تشدید کند. تأكيد كم 4دسی بلی ممکن است صدای آواز و سازهای اصلی را ضعیف تر به گوش برساند. وجود برآمدگی در مید بالا روی شدت و پرتاب آوازها/سازهای اصلی تأثیر می گذارد.

دقت تریبل

Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

⦁    Std. Err. : 6.83 دسی بل
⦁    تریبل پایین: 5.05 دسی بل
⦁    تریبل میانه: 5.59 دسی بل
⦁    تریبل بالا: 2.11- دسی بل

H9i  عملکرد پایینی در بخش تریبل دارد. پاسخ در کل دامنه نسبتاً ناهموار است. شیب متمرکز در محدوده 6 کیلوهرتز بر شفافیت و تفکیک جزئیات برخی از صداها تأثیر منفی خواهد گذاشت، اما اوج بسیار بالا و گسترده در محدوده 9-10 کیلوهرتز باعث خواهد شد که این فرکانس ها به خصوص در هنگام پخش محتوای صوتی شفاف، بیش از حد تیز باشند. با این حال، همه افراد فرکانس های تریبل را به یک شکل نمی شنوند، بنابراین ممکن است تجربه شما متفاوت باشد.

فراز/ فرود ها

فراز و فرودها

⦁    فرازها: 2.34 دسی بل
⦁    فرودها:  1.92 دسی بل

ایمیجینگ

ایمیجینگ

Bang & Olufsen Beoplay H9i Wireless

⦁    تأخیر گروه وزنی:  0.32
⦁    عدم تطابق دامنه وزنی:  2.95
⦁    عدم تطابق فرکانس وزنی:  87.2
⦁    عدم تطابق مرحله ای: 9.0

ایمیجینگ خوب است. تاخیر گروه وزنی 0.32 است که این نیز امتیاز خوبی است. نمودار GD نشان می دهد که کل پاسخ تاخیر گروه تقریباً زیر آستانه شنیداری و زیر40 هرتز است. این نتایج نشان دهنده انتشار باس قوی و بازتولید تریبل شفاف است. علاوه بر این، درایورهای L / R واحد تست ما در فاز، مطابقت داشتند، اما عدم تطابق قابل توجهی در دامنه و فرکانس را نشان دادند.

 

این نتیجه روی جایگیری صحیح اجزاء(مانند صداها، سازها و جلوه های صوتی بازی ویدیویی) تأثیر می گذارد و می تواند ایمیجینگ استریو را کمی منحرف کند.

ساند استیج منفعل

⦁    دقت PRTF (Std. Dev.): 5.08 دسی بل
⦁    اندازه PRTF (میانگین): 6.26 دسی بل
⦁    فاصله PRTF: 2.61 دسی بل

عملکرد ساند استیج در B&O PLAY H9i ضعیف است. نمودار PRTF میزان فعالیت بیش از حد را نشان می دهد، که می تواند به دلیل تشدیدهای موجود در محفظه هنگام خروج پینا باشد. همچنین هیچ بریدگی ای در  kHz10 نیز وجود نداشته و در عوض فعالیت غیرمعمول در آن منطقه به چشم می خورد. در نتیجه احتمالاً یک ساند استیج نسبتاً بزرگ، اما غیر طبیعی و در داخل سر ، نه در مقابل آن، ایجاد می شود.

سانداستیج مجازی

⦁    مدل سازی سر: خیر
⦁    مدل سازی بلندگو: خیر
⦁    فضای محیطی: خیر
⦁    ردیابی سر: خیر
⦁    فراگیر مجازی: خیر

اعوجاج هارمونیک وزنی

اعوجاج هارمونیک وزنی

⦁    WHD @ 90:  0.231
⦁    WHD @ 100:  0.157

تنظیمات آزمون

⦁    فریم ور: ناشناس
⦁    قدرت: روشن
⦁    ارتباط: بلوتوث 4.0
⦁    کدک: SBC ، 16 بیتی، 48 کیلوهرتز
⦁    اکولایزر: پیش فرض
⦁    ANC: روشن
⦁    سَری/ پد: پیش فرض
⦁    میکروفون: یکپارچه

عایق بندی
عایق بندی نویز

عایق بندی نویز

⦁    میرایی کلی: 19.23- دسی بل
⦁    باس: 11.89- دسی بل
⦁    مید: 20.9- دسی بل
⦁    تریبل:  25.85- دسی بل

عملکرد جداسازی صدا در H9i قابل قبول است. با فعال کردن ANC (حذف نویز فعال)، عایق بندی ای در حدود 12دسی بل در محدوده باس ایجاد می شود، که مناسب است. این بدان معنی است که این هدفون قادر خواهد بود تا مقداری از صدای موتورهای هواپیما و اتوبوس را مسدود کند. در مید-رنج، که برای مسدودسازی صداهای گفتاری مهم است، H9i  عایق بندی ای در حدود 21 دسی بل را ایجاد نمود، که بسیار خوب است.

 

در محدوده تریبل یعنی جایی که صدای تیز S و T و صداهای سیستم A / C در آن محدوده قرار دارد، این هدفون عایق بندی حدود  26 دسی بل را ایجاد کرد، که مناسب است.

نشت صدا
نشت صدا

⦁    نشت کلی @ ft1:  36.07 دسی بل
عملکرد هدفون در زمینه نشت صدا خوب است. بخش قابل توجهی از نشت بین 2 هرتز و 10 کیلو هرتز گسترش یافته است که دامنه وسیعی است. این به این معنی است که جلوگیری از نشت صدا به صورت تقریبا کامل انجام می شود. در هنگام پخش موسیقی 100دسی بل SPL ، نشت به طور متوسط ​​36 دسی بل SPL است و به حداکثر 64 دسی بل SPL می رسد، که تقریباً کمترین میزان صدای محیطی در یک دفتر کار معمولی می باشد.

میکروفون
سبک میکروفون

⦁    یکپارچه: بله
⦁    در خط: خیر
⦁    بوم: خیر
⦁    بوم جداشونده: خیر

کیفیت ضبط

کیفیت ضبط 

⦁    LFE: 182.21 هرتز
⦁    FR Std. Dev. : 2.69 دسی بل
⦁    HFE: 3466.89 هرتز
⦁    THD وزنی: 12.575

میکروفون یکپارچه این هدفون عملکرد خوبی دارد. LFE (فرکانس پایین) 182 هرتز به این معنی است که گفتار ضبط شده/ منتقل شده با این میکروفون کمی ضعیف به گوش می رسد. HFE(فرکانس بالا) 3.5 کیلوهرتز بیانگر انتقال گفتاری ای می باشد که تا حدی خفه و فاقد جزئیات است، اما همچنان قابل درک خواهد بود. با این حال همه ی این ها به دلیل محدودیت پروتکل بلوتوث است.

کنترل نویز

کنترل نویز

⦁    SpNR: 11.75 دسی بل
عملکرد میکروفون در کنترل نویز متوسط ​​است. در آزمایش SpNR، ما به نسبت گفتار به نویز حدود 12دسی بل دست یافتیم، که نشان می دهد که عملکرد میکروفون در محیط های ساکت بهتر است، زیرا میکروفون H9i در مکان های شلوغ به خوبی قادر به تفکیک گفتار از صداهای محیطی نیست.

ویژگی های فعال

باتری

⦁    نوع باتری: قابل شارژ
⦁    عمر باتری در صورت استفاده مداوم: 24 ساعت
⦁    شارژ اضافه: 0.0
⦁    کل عمر باتری: 24 ساعت
⦁    زمان شارژ: 2.3 ساعت
⦁    ویژگی صرفه جویی در مصرف برق: تایمر خاموش کردن خودکار
⦁    پخش صدا هنگام شارژ: بله
⦁    پخش غیرفعال: بله
⦁    پورت شارژ:  USB-C

تفاوت اصلی بین مدل های H9 و H9i در زمینه عمر باتری است. در مدل H9i عمر باتری تقریباً دو برابر مدل معمولی است. با حدود 24 ساعت پخش مداوم، این هدفون بدون مشکل، یک روز کاری کامل یا در پروازهای بسیار طولانی در کنار شماست. این هدفون پس از 15 دقیقه بی فعالیت ماندن، به طور خودکار خاموش می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی کند و لازم به ذکر است که حالت خودکار خاموش/آماده به کار به طور محسوسی از مدل قبلی بهتر است.

 

با این حال، نمی توانید زمان خاموش شدن هدفون را از درون برنامه تنظیم کنید. همچنین حتی اگر باتری تمام شده باشد، می توان به صورت منفعل از آن استفاده کرد، که بسیار راحت است. همچنین می توانید در حال شارژ از طریق کابل USB-C از هدفون استفاده کنید. با چرخاندن صفحه پشتی کاسه گوشی سمت چپ می توانید باتری را خارج کنید.

پشتیبانی از برنامه

پشتیبانی از برنامه

⦁    نام برنامه:  Beoplay
⦁    iOS : بله
⦁    اندروید: بله
⦁    macOS : خیر
⦁    ویندوز: خیر
⦁    اکولایزر: ایستگاه های از پیش تنظیم شده
⦁    کنترل ANC: روشن/خاموش
⦁    کنترل میکروفن: خیر
⦁    جلوه های اتاق: خیر
⦁    کنترل پخش: بله
⦁    ردیابی دکمه ها: خیر
⦁    پشتیبانی از فراگیر: خیر

برنامه جدید Bang & Olufsen ظاهر زیبایی دارد، اما هنوز فاقد چند ویژگی است. شما به ToneTouch EQ دسترسی دارید که به عنوان اکولایزر چهارگانه عمل می کند و در آن می توانید انتخابگر خود را بین چهار قسمت گرم، پرهیجان، آرام و روشن حرکت دهید. از آنجا که کنترل فرکانسی خاصی را در اختیار ندارید، ما این بخش را اکولایزر واقعی نمی دانیم زیرا بیشتر شبیه به چند ایستگاه از پیش تنظیم شده است.

 

شما همچنین یک دستگاه پخش کننده برنامه، اطلاعات باتری و کنترل فعال یا غیرفعال کردنANC  را در این برنامه در اختیار دارید. اگرچه این هدفون از جفت شدن کامل چند دستگاهی پشتیبانی نمی کند، اما ما آن را به رایانه متصل کردیم و همچنان قادر بودیم تا اکولایزر را از طریق برنامه موجود در تلفن همراه تغییر دهیم.

اتصالات

بلوتوث

⦁    نسخه بلوتوث: 4.2
⦁    جفت شدن چند دستگاه: 2 دستگاه
⦁    جفت شدن NFC: خیر
⦁    محدوده اتصال: 42 متر
⦁    تأخیر PC (SBC):  188 میلی ثانیه
⦁    تأخیر PC (aptX): –
⦁    تأخیر PC (aptX HD): –
⦁    تأخیر PC (aptX-LL): –
⦁    تاخیر Ios: 235 میلی ثانیه
⦁    تاخیر Android: 155 میلی ثانیه

H9i  با بلوتوث سازگار است و می تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود، اما برای جفت سازی سریعتر و آسان تر از NFC پشتیبانی نمی کند. با این حال، این هدفون دارای یک سوئیچ بلوتوثی است که جفت کردن این هدفون با دستگاه های دیگر را راحت می کند.
تاخیر این هدفون نسبت به هدفون های بلوتوثی دیگر کمی کمتر از حد متوسط ​​است.

 

با تاخیر 188 میلی ثانیه ای، هنوز هم ممکن است برخی افراد متوجه تأخیر بین صدا و تصویر شوند. با این حال، برخی از دستگاه ها و برنامه ها این تاخیر را جبران می کنند، بنابراین برخی از افراد ممکن است متوجه تاخیر ایجاد شده نشوند.

اتصال بی سیم غیر بلوتوثی

⦁    محدوده اتصال غیر بلوتوثی: –
⦁    تأخیر غیر بلوتوثی: –

اتصال با سیم
اتصال با سیم

⦁    صدای آنالوگ: بله
⦁    صدا از طریق  USB:  USB-C
⦁    جدا شونده: بله
⦁    طول: 125 سانتی متر
⦁    اتصال:  TRS4.57 سانتی متر
⦁    تأخیر صوتی آنالوگ/USB: 0 میلی ثانیه

تقریباً در هر پلتفرمی که دارای جک صوتی مناسب است می توانید به وسیله کابل TRS4.57 سانتی متر از Beoplay H9i Wireless استفاده کنید. با این حال، در این حالت امکان استفاده از میکروفون وجود ندارد و فقط می توانید به محتواهای صوتی گوش دهید. به لطف کابل شارژ USB-A به USB-C می توانید همزمان هدفون را شارژ کرده و به محتوای صوتی گوش دهید.

سازگاری با PC/ PS4

⦁    اتصال PC/ PS4 آنالوگ: فقط صدا
⦁    اتصال PC/ PS4 سیمی از طریق  USB: فقط صدا
⦁    اتصال PC/ PS4  بی سیم غیر بلوتوثی: خیر

این هدفون فقط از طریق اتصال آنالوگ می تواند صدا را در رایانه یا PS4 دریافت کند. همچنین می توانید صدا را با اتصال کابل USB-C به USB-A در رایانه شخصی یا PS4 دریافت کنید اما نمی توانید از میکروفن آن استفاده کنید.

سازگاری با  Xbox One

⦁    اتصال XBOX ONE آنالوگ: فقط صدا
⦁    اتصال XBOX ONE سیمی از طریق  USB: خیر
⦁    اتصال XBOX ONE بی سیم غیر بلوتوثی: خیر

پایه/داک

⦁    نوع: بدون پایه/داک
⦁    ورودی USB: خیر
⦁    در خط: خیر
⦁    برون خط: خیر
⦁    ورودی اپتیکال: خیر
⦁    ورودی RCA: خیر
⦁    شارژ از طریق داک: خیر
⦁    منبع تغذیه: بدون پایه/داک
این هدفون دارای داک مخصوص نیست.