هدفون بی سیم JBL CLUB PRO Pluse

هدفون بی‌سیم JBL CLUB PRO + TWS True Wireless خوش‌ساخت و راحت بوده و به لطف ویژگی ANC، قادر است مقدار زیادی از نویز پس‌زمینه را مسدود کنند. این هدفون دارای نمایه صدای بسیار خنثی و متعادل است. ضمن آنکه پارامتر EQ و تنظیمات از پیش تنظیم شده در برنامه هدفون JBL باعث میشود بتوان صدای آنها را به دلخواه تنظیم نمود.

JBL CLUB PRO + TWS True Wireless هدفونی کاملاً ساده و بی‌سیم است که کمی حجیم بوده و کمی از گوش بیرون می‌آید اما نوع قرارگیری درون گوش ایستایی آن را تضمین میکند. آنها دارای طراحی براق و مشکی هستند که با حاشیه‌های نقره‌ای پوشیده شده است. این هدفون با وزن 0.03 پوند طراحی شده و یکی از هدفون‌های سبک و راحت این برند است. ضمن آنکه آنها فشار زیادی به گوش وارد نمیکنند، که این گزینه‌ای خوب است و در طول جلسات طولانی گوش دادن خستگی زیادی ایجاد نخواهد کرد.

اگر میخواهید این هدفون جی بی ال را با قیمتی مناسب خرید کنید، میتوانید از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر به صورت آنلاین تهیه کنید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB PRO + TWS True wireless

 

کنترل‌های مناسب در هدفون

JBL CLUB PRO + TWS True Wireless کنترل‌های کاربر پسندی دارد. در گوشی سمت راست، میتوانید با یک بار ضربه پخش یا مکث را انتخاب کنید و دو بار ضربه برای رفتن به مسیر بعدی و سه بار برای بازگشت به آهنگ قبلی است. در گوشی سمت چپ، این امکان وجود دارد که برای روشن یا خاموش کردن هدفون و یا فعال کردن ANC ضربه بزنید و با دو بار ضربه زدن، برای گفتگو از آن استفاده کنید.

برای فعال کردن دستیار صوتی، روی یکی از گوشی‌ها ضربه بزنید و نگه دارید و برای پاسخ دادن، پایان و بی صداکردن هدفون، باید روی هر دو گوشی دو ضربه سریع بزنید. همچنین در این هدفون جی بی ال، بازخورد صوتی وجود دارد و سطح حساس به لمس آنها بسیار کاربردی است. میتوانید کنترل‌ها را با استفاده از برنامه هدفون JBL شخصی‌سازی کنید. با این حال، میتوانید فقط از یک هدفون استفاده کنید، در حالی که دیگری شارژ میشود. بنابراین میتوان گفت که کنترل‌ها بین گوشی‌های چپ و راست تقسیم شده‌اند و به خوبی در دسترس میباشند.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB PRO + TWS True wireless

 

مناسب برای استفاده در حین حرکت

JBL CLUB PRO + TWS True Wireless قابل‌حمل است. مانند اکثر گوشی‌های بی‌سیم، آنها دارای طراحی سبک و میباشند که به راحتی در جیب و کیف قرار میگیرند. همچنین یک کیف حمل کوچک دارند که باید به راحتی در جیب یا کیف شما جا شود.
این قاب شارژ، به دلیل آن که از پلاستیک ساخته شده است، میتواند مقاومت و دوام خوبی را منتقل نماید. همچنین یک آهنربا وجود دارد که گوشی‌ها را در هنگام شارژ در جای خود نگه میدارد. ضمن آن که یک چراغ LED نزدیک درگاه شارژ میتواند وضعیت شارژ را نشان داده و برای هر گوشی دو چراغ LED در داخل قاب وجود دارد.

ضمن آنکه هدفون JBL CLUB PRO + TWS True Wireless بسیار خوب و با دوام مناسبی از جنس پلاستیک ساخته شده‌ است که استحکام خوبی را نشان میدهند. همچنین آنها با سه اندازه متفاوت نوک گوشی ارائه میشوند و تناسب و پایداری بسیار خوبی دارد که میتوانید از آنها برای هنگام دویدن استفاده کنید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB PRO + TWS True wireless

 

عملکرد صوتی عالی هدفون

JBL CLUB PRO + TWS True Wireless از سازگاری پاسخ فرکانس فوق‌العاده ای برخوردار است. همچنین این هدفون دارای دقت بیس استثنایی بوده و کل دامنه مسطح و متعادل است، بنابراین میتوانید صدای ضربه را از سازهای بیس بشنوید.
این هدفون از دقت میانی شگفت‌انگیزی برخوردار است. آوازها و سازهای اصلی واضح، حاضر و دقیق هستند. ضمن آنکه JBL CLUB PRO + TWS True Wireless دارای دقت سه برابر عالی است. این هدفون دارای اوج کمی در بیس کم است، بنابراین میتوان واقعاً صدای موسیقی سنگین باس را احساس نمود.

فرو رفتن در میانه، صدای آواز و سازها را کمی به سمت عقب میکس میکند، در حالی که اوج در وسط بالا میتواند همان سازها را خوش صدا نماید. عملکرد تحریف هارمونیک وزنی آنها نیز عالی است. کل دامنه فرکانس در محدوده خوبی قرار دارد و نتیجه آن تولید صوتی تمیز و خالص است. همچنین به دلیل طراحی داخل گوش و پشت بسته، میتواند صدایی عالی و بدون مزاحمت صدای محیط را ایجاد نماید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB PRO + TWS True wireless

 

عایق صدای هدفون

JBL CLUB PRO + TWS True Wireless از عایق صدای خوبی برخوردار بوده و به دلیل بهره‌مندی از ویژگی ANC، آنها به خوبی عمل میکنند و صداهای پس‌زمینه باس را مسدود می‌نمایند. آنها با صداهای با فرکانس بالاتر عملکرد بهتری دارند، بنابراین در واقع نمیتوان صداهای همهمه را شنید.

با این حال، عملکرد نویزکنسلینگ در JBL CLUB PRO + TWS True Wireless، بسیار شبیه به عملکردهای منفعل آنها در محدوده‌های میانی و سه برابر است. ضمن آن که عملکرد جلوگیری از نشتی در این هدفون جی بی ال، برجسته بوده و صدای زیادی نشت نمیکنند، بنابراین میتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود، در حجم زیاد به موسیقی گوش دهید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB PRO + TWS True wireless

نوع باتری

JBL CLUB PRO + TWS True Wireless دارای باتری خوبی است و در شرایط روشن بودن ANC، میتواند 7.4 ساعت با یک بار شارژ دوام آورد. کیف شارژ قابل‌حمل این هدفون حدود سه برابر شارژ اضافی را ارائه میدهد.

آنها دارای یک تایمر خاموش کردن خودکار برای حفظ دوام باتری هستند که میتوانید آن را در برنامه تنظیم کنید. در حالی که میتوانید از یک گوشی استفاده نمایید و گوشی دیگر هدفون را برای شارژ در کیف شارژ قرار دهید. زمان شارژ در این هدفون جی بی ال تنها 1.5 ساعت است و دارای پورت شارژ USB-C میباشد.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB PRO + TWS True wireless

 

پشتیبانی برنامه هدفون جی بی ال

برنامه هدفون JBL بسیار عالی بوده و همراه با EQ پارامتری است که به شما کمک میکند مشخصات صدای JBL CLUB PRO + TWS True Wireless را مطابق میل خود در آنها تنظیم کنید. همچنین میتوانید از برنامه برای دیدن سطح باتری، ردیابی هدفون‌ها و یا کنترل هدفون استفاده کنید. همچنین، میتوانید تایمر خاموش شدن و ویژگی پخش یا مکث خودکار را روشن و خاموش کنید.

این برنامه در سیستم‌های عامل اندروید و IOS و ویندوز سازگار بوده و در حالی که این هدفون با رایانه‌های شخصی بلوتوثی سازگار است، اما نمیتوان از آنها برای PS4 استفاده کرد. همچنین این هدفون دارای اتصال نسخه بلوتوث 5.1 میباشد که دارای محدوده 331 فوت میباشد و به طور کلی از قابلیت اتصال بلوتوث مناسبی برخوردار است.

شما میتوانید به آسانی در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر وارد شده و به صورت آنلاین در نوار جستجوی این سایت، JBL CLUB PRO TWS True Wireless را وارد کرده و دستگاه مناسب خود را انتخاب نمایید. به خاطر داشته باشید که محصولات ارائه شده در تهران اسپیکر از قبیل انواع هدفون، اسپیکر و ساندبار، از برندهای معتبر و شناخته شده دنیا بوده و در کیفیتی عالی عرضه می شود که میتوانید آن ها را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.
برای این کار لازم است که با کارشناسان تهران اسپیکر در تماس بوده و تقاضای خود را با آن ها در میان گذاشته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. سپس با اطمینان کامل، خریدی مناسب را تجربه نمایید.