هدفون JBL Endurance Peak II True

هدفون‌‌های ورزشی JBL Endurance Peak II True با طراحی متمایز و دارای قلاب گوش هستند که به آنها کمک میکند در طول تمرینات ورزشی، به خوبی روی گوش بمانند. مشخصات صدای باس سنگین آنها، این امکان را دارد که ضربان و صدای بیشتری به موسیقی موردعلاقه شما اضافه نماید.
آنها قادر هستند بدون آنکه از ویژگی ANC برخوردار باشند، انزوای مناسبی را در برابر صداهای پس‌زمینه ایجاد کنند. بنابراین صدای صحبت دیگران که در اطراف شما هستند، شنیده نمیشود.

البته ممکن است آنها برای پوشیدن در جلسات طولانی به خصوص اگر گوش‌های کوچکتری دارید، راحت نباشند، با این حال، قابل‌حمل بوده و با وجود کیف شارژی که برای آنها تعبیه شده است، به سادگی در هنگام حرکت میتوانید از شارژ مجدد بهره‌مند شوید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True

 

طراحی مناسب هدفون‌ها

JBL Endurance Peak II True جی بی ال، دارای مقاومت IPX7 برای مقاومت در برابر آب و تعریق هستند و به خوبی میتوانید از آنها هنگام دویدن و ورزش استفاده کنید، بدون آنکه آسیبی متوجه آنها باشد. JBL Endurance Peak II True دارای یک طراحی ورزشی است که از بالشتک‌های متراکم تشکیل شده است که از جنس پلاستیک بوده و قلاب‌های ضخیم گوشی در آن برای پایداری بیشتر طراحی گردیده است.

این هدفون را میتوانید در رنگ‌های سیاه، سبز، سفید و آبی تهیه کنید. برای این کار میتوانید به فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر مراجعه کرده و به صورت آنلاین و با صرف کمترین زمان، سفارش خود را در این فروشگاه آنلاین ثبت کرده و خرید نمایید. این یک هدفون بسیار راحت و سبک به وزن 0.06 پوند است که خیلی در گوش فرو نمیروند، که میتواند گزینه‌ای خوب باشد.

با این وجود کمی حجیم بوده و پس از مدتی استفاده، ممکن است که کمی خسته‌کننده باشد. JBL Endurance Peak II True قابل‌حمل، کوچک و سبک هستند و باید به راحتی در جیب یا کیف شما قرار بگیرند. ضمن آنکه یک چراغ LED برای نشان دادن میزان باتری تعبیه شده و یک مکانیزم قفل برای بسته نگه داشتن قاب وجود دارد. این هدفون‌های بلوتوثی را نمیتوان با اتصال سیمی استفاده کرد و باید برای شارژ قاب هدفون از کابل USB-C استفاده کرد.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True

 

کنترل ای کاربردی هدفون

هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True دارای سهولت استفاده بوده و از کنترل میزان صدا و موسیقی راحتی برخوردار میباشد. برای پاسخ دادن یا اتمام تماس میتوانید روی یکی از گوشی‌ها ضربه بزنید و برای رد کردن تماس لازم است که روی آنها دو ضربه وارد نمایید. روی گوشی چپ، میتوانید با یک بار ضربه، موسیقی خود را به جلو برده و برای برگشت به عقب باید دو ضربه وارد نمایید. ضمنا برای بی صدا کردن میکروفون هدفون جی بی ال، باید روی دو گوشی ضربه زده و نگاه دارید. اگر میخواهید صدا را کم یا زیاد کنید، باید از گوشی سمت راست استفاده کرده و دکمه را حرکت دهید.

اما برای پخش یا مکث، یکبار روی گوشی راست ضربه بزنید و جهت فعال کردن دستیار صوتی، دو بار بر روی آن ضربه وارد نمایید. توجه داشته باشید که کنترل‌های حساس به لمس هیچگونه بازخورد شنیدنی ندارند و سطح حساس بسیار کوچک است. در نتیجه، هنگام تنظیم میزان صدا، ممکن است که گاهی به جای پخش موسیقی مکث کنند.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True

 

پاسخ فرکانس بی سیم

JBL Endurance Peak II True دارای صدای باس سنگین است. ضربات در محدوده باس برای گوش دادن به ژانرهای موسیقی سنگین باس مانند هیپ‌هاپ مناسب است. بقیه محدوده کاملاً مسطح و متعادل است، بنابراین آوازها و سازهای اصلی شفاف هستند. این هدفون از سازگاری پاسخ فرکانس بسیار خوبی برخوردار است و با ایجاد یک مهر و موم مناسب، میتوانید باس و سه برابر مناسبی را تجربه کنید. ضمن آنکه این هدفون جی بی اس دارای از دقت بیس مناسبی است و کل دامنه بیش از حد تأکید شده است تا صدا دارای ضربه مناسب برای ژانرهای باس سنگین باشد.

دقت میانی و سه برابر نیز در آن عالی بوده و کل محدوده به دلیل متعادل بودن، دارای آوازها و سازهای واضح و دقیقی هستند. JBL Endurance Peak II True قله و عملکرد بسیار مناسب داشته و غوطه‌وری در محدوده‌های کم و میانی، صدا را به سمت عقب ترکیب میکند. تصویربرداری در JBL Endurance Peak II True بسیار خوب بوده و تاخیر آنها به زیر آستانه شنوایی میرسد، در نتیجه باس و سه برابر شفاف ایجاد میشود. همچنین، درایورهای هدفون‌ها از نظر دامنه و پاسخ فرکانسی مطابقت دارند. در نتیجه، صدا و سازها به طور دقیق در تصویر استریو قرار میگیرند.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True

 

جداسازی صدا در هدفون

JBL Endurance Peak II True از عایق‌بندی صدای بسیار خوبی برخوردار است. البته این هدفون‌های جی بی ال، بدون ویژگی ANC هستند، اما قادرند در برابر برخی از نویزهای پس‌زمینه جدا شوند. این امکان وجود دارد که این هدفون‌ها بتوانند صداهای باس سنگین مانند صدای موتورهای اتوبوس و یا صداهایی با فرکانس بالاتر مانند صحبت کردن افراد و صدای همهمه را مسدود کنند. بنابراین میتوان گفت که این هدفون عملکرد نشتی برجسته ای دارد و میتوانید بدون اینکه واقعاً مزاحم اطرافیان شوید، صدای موسیقی خود را با میزان زیادی بشنوید.

اتصال و میکروفون هدفون

این هدفون از بلوتوث 5.0 بهره میگیرد و تا محدوده 305 فوت را پوشش میدهد. ضمن آنکه تأخیر PC (SBC) آن نیز تنها 297 میلی‌ثانیه میباشد. این هدفون با رایانه‌های شخصی دارای بلوتوث سازگار است. با این حال، شما نمیتوانید از آنها با کنسول PS4 استفاده کنید.

از طرفی JBL Endurance Peak II True دارای میکروفون مناسب و یکپارچه‌ای است. این میکروفون از کیفیت ضبط خوبی برخوردار بوده و صدای شما را با تناسب و عمق مناسبی منتقل میکند به شکلی که به خوبی در آن سوی خط، قابل درک باشد. این میکروفون هدفون جی بی ال، دارای عملکرد نویز میانی است تا صدای شما را از نویز پس‌زمینه جدا کرده و این امکان را ایجاد کند که در یک محیط شلوغ نیز بتوانید به سادگی صحبت کرده و صدایی واضح را منتقل نمایید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True

 

نوع باتری در هدفون جی بی ال

در هدفون بی سیم JBL Endurance Peak II True باتری با طول عمر 6.6 ساعت طراحی شده است که قابلیت شارژ را داشته و مدت زمان شارژ برای آن 1.6 ساعت میباشد. این هدفون از ویژگی صرفه‌جویی در مصرف برق و تایمر خاموش کردن خودکار برخوردار بوده و دارای پورت شارژ USB-C میباشد. همچنین، میتوانید با استفاده از یک گوشی به موسیقی‌های خود گوش دهید در حالی که هدفون دوم در حال شارژ است.

برای خرید انواع هدفون‌های مخصوص بازی و هدفون‌های بی‌سیم و سیمی‌، میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر اقدام کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی کارشناسان تهران اسپیکر، برای خرید محصولی مناسب با نیازهای خود اقدام نمایید.
تهران اسپیکر با سالها تجربه و به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین و فروش محصولاتی همچون انواع اسپیکر، ساندبار و هدفون از مارک‌های معتبر جهانی فعالیت خود را در منطقه گسترش داده است و توانسته است به یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد در این حوزه تبدیل گردد.