بررسی JBL CLUB 950NC

هدفون بی سیم JBL CLUB 950N هدفون بلوتوثی بالای گوش است که دارای قابلیت ANC است. آنها دارای ساختار خوب و با دوامی و به خوبی می توانند احساس راحتی مناسبی را منتقل نمایند. بنابراین برای استفاده در جلسات طولانی، گزینه ای عالی به شمار خواهند آمد. این هدفون ها دارای صدای صوتی متعادل و متنوعی هستند که برای طیف گسترده ای از ژانرها و محتوا، مناسب است.

 

اگر دوست دارید نحوه صدای هدفون خود را دقیق تنظیم کنید، می توانید تولید صدای آنها را از طریق EQ در برنامه همراه اختصاصی آنها تغییر دهید. البته لازم به اشاره است که این هدفون ها با وجود داشتن ANC ، عملکرد انزوای صوتی خوب دارند و می توانند صدای محیط را مسدود کنند.

بنابراین در صورتی که تصمیم دارید هدفون بی سیم با قابلیت انزوای فعال نویز داشته باشید، می توانید این هدفون جی بی  ال را از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر خرید کنید. می توانید مدل این هدفون را در نوار جستجوی تهران اسپیکر وارد کرده و مشخصات و اطلاعات کاملی از آن را در این فروشگاه آنلاین مشاهده نمایید.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

راحتی استفاده از هدفون جی بی ال

هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC دارای تناسب مناسبی بوده و می توان آن ها را هدفونی همه کاره دانست که تقریبا برای استفاده در اکثر موارد مناسب می باشد. این هدفون ها دارای گوشی بزرگ و حجیم بوده و ظاهری ممتاز و مناسبی را به خود اختصاص داده است. این هدفون با وزن 0.82 پوند و بسیار راحت طراحی شده است که به لطف شکل بالشتک های گوشی نیازی به داشتن نیروی بستن بالاتری نبوده و به راحتی روی سر قرار می گیرد. به طور کلی، آنها به اندازه کافی راحت و کاربردی بوده و می توانند مدت طولانی بدون خستگی و ناراحتی زیاد پوشیده شوند.

ضمن آن که طرح کنترل JBL CLUB 950NC خوب است. لازم به ذکر است که چون این هدفون دارای ANC است، دکمه روشن یا خاموش ANC نیز دارد. در حالی که کنترل های آنها به شما یک عملکرد مناسب می دهد، دکمه ها به هم نزدیک هستند و بدون بازخورد صوتی طراحی شده اند، بنابراین انتخاب صحیح دکمه ها چندان ساده نیست.

این نکته را نیز باید اضافه نمود که هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC چندان قابل حمل نیستند. به دلیل طراحی بالای گوش، بالشتک های گوش بزرگتری دارند و فضای بیشتری را در مقایسه با محصولات مشابه دارند. با این حال، می توان آنها را به دو روش مختلف جمع کرد تا کوچک تر شوند. اما به خاطر داشته باشید که گوشی های هدفون نمی چرخند تا صاف شوند.

 

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

کیفیت ساخت هدفون

CLUB 950NC دارای یک کیف حمل مستحکم و عالی است. به نظر می رسد که می تواند به راحتی از هدفون شما در برابر ضربات محافظت کند و کاملاً ضد آب است. این کیف در مقایسه با برخی دیگر از کیف های مستحکم هدفون، نسبتاً کوچک است که قراردادن آنرا در اکثر کیف ها آسان می کند.
هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC خوش ساخت و زیبا به نظر می رسد.

 

آن ها از ترکیبی از پلاستیک و فلز با کیفیت خوب ساخته شده اند. ضمن آنکه دارای کابل در هر بالشتک گوش هستند که ممکن است به مرور زمان دچار آسیب شوند. از سویی دیگر CLUB 950NC روی سر نسبتاً پایدار است. آنها به اندازه کافی محکم می شوند تا بتوانند روی سر بمانند. بنابراین حتی در حین حرکات شدیدتر سر می توانند دوام بیاورند. بنابراین در صورتی که تصمیم دارید این هدفون های زیبا و راحت را برای هنگام دویدن و یا پیاده روی استفاده کنید، می توانید به سادگی آن ها را با قیمتی مناسب در تهران اسپیکر خرید کنید.

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

کیفیت صدایی عالی در هدفون

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که مشخصات صدای هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC کاملاً متعادل و طبیعی است. اگرچه آنها کمی بم هستند، اما با فرکانس کافی پایین است که به احتمال زیاد در اکثر موسیقی ها قابل درک نیست. بقیه محدوده باس کمی بیش از حد تأکید شده است، بدون اینکه بیش از حد قدرت داشته باشند ، ضربه اضافی به آنها می دهد.

 

به طور کلی، این هدفون برای طیف گسترده ای از ژانرها و محتوا مناسب است. همچنین سازگاری پاسخ فرکانسی 950NC مناسب است. افرادی که عینک دارند به دلیل عدم مهر و موم مناسب با بالشتک های بزرگ گوش، ممکن است واکنش باس خود را کمی متفاوت دریافت کنید. ضمن آنکه دامنه سه برابر آنها نیز بسیار متناسب است، این در حالی است که ممکن است برخی از افراد نیاز باشد که هر بار که آن را استفاده می کنند، آن را تنظیم کنند تا بتوانند تولید صدایی یکسان را داشته باشند.

دقت باس نیز در CLUB 950NC عالی است. در حالی که باس پایین فرورفتگی دارد، با فرکانس کافی پایین است که در اکثر موسیقی ها قابل توجه نیست. به غیر از این، بقیه محدوده کمی بیش از حد تحت تأکید قرار گرفته است و باعث می شود یک ضربه و گرمای اضافی ایجاد شود که باعث می شود بیش از حد گل آلود به نظر نرسد.

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

هدفون بی سیم با کیفیت صوتی مناسب

البته باید گفت که دقت میانی این هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC فوق العاده است. تقریباً کل محدوده کاملاً متعادل و دقیق است و در نتیجه آوازها و سازهایی با صدای کنونی و طبیعی تولید می شوند. دقت سه گانه نیز در این هدفون JBL عالی است. تقریباً تمام دامنه های سه گانه کم و متوسط ​​سه برابر، متعادل و یکنواخت هستند.

 

تربل بالا بسیار فرورفتگی دارد، اما این فرکانس به اندازه کافی زیاد است که به احتمال زیاد برای بسیاری از افراد قابل توجه نخواهد بود. همچنین عملکرد اوج و افت این هدفون مناسب است. اوج در بیس پایین به این دلیل است که دامنه باس پایین آنها فرورفتگی دارد، در حالی که میانه باس آنها کمی بیش از حد تأکید شده است. به طور کلی ممکن است برخی از ضربات را بیشتر به چشم بیاورد.

قله های موجود در محدوده سه برابر به اندازه کافی آهسته بوده و قابل توجه نیستند. بزرگترین افت در فرکانس بالا است که به احتمال زیاد توسط بسیاری از افراد شنیده نخواهد شد. ضمن آنکه عملکرد تصویربرداری این هدفون در حد پایین است. در حالی که تأخیر و عدم تطابق دامنه در مقادیر خوب است، برخی از موارد، عدم تطابق فرکانس وجود دارد که ممکن است بیشتر به چشم بیاید.

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

صحنه صدای منفعل در هدفون

باید اشاره کنیم که صحنه صدای منفعل هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC  فرعی نیست، اگرچه این مورد برای هدفون های پشت بسته معمول است. آنها مقدار خوبی از فعال سازی پینا دارند که به آنها کمک می کند تا صحنه صوتی آنها نسبتاً بزرگ به نظر برسد، اما موضوع غیر طبیعی بودن این است که در داخل سر شما قرار دارد و نه در مقابل اعوجاج هارمونیکی وزنی این هدفون ایرادی ندارد.

 

در حالی که بیشتر دامنه ها در محدوده خوبی قرار دارند، سه برابر از آستانه شنوایی عبور می کند. به طور کلی، اکثر مردم احتمالاً متوجه تحریف زیاد نمی شوند، اما شنوندگان منتقد ممکن است تولید صدای این هدفون را مانند برخی گزینه های دیگر خالص و تمیز ندانند.

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

قابلیت جداسازی صدا

جداسازی صدا از 950NC خوب است. در حالی که آنها از ویژگی ANC برخوردارند، اما این عملکرد خیلی قوی نیست  و کمکی به حداقل رساندن میزان نویز پس زمینه نمی کند. این در حالی است که این هدفون ها می توانند به خوبی صدای پس زمینه را مسدود کرده و متناسب با مهروموم هدفون عملکردی مناسب را ارائه نمایند. از سویی دیگر این هدفون ها دارای یک میکروفون یکپارچه هستند. اگر از آنها با سیم استفاده کنید، میکروفون درون خطی نیز دارند.

 

ضمن آنکه کیفیت ضبط میکروفون بسیار معمولی است. هنگام استفاده از میکروفون، صدای شما کمی تحریف شده و ممکن است درک آن چندان آسان نباشد. اگر می خواهید یک جفت هدفون فوق العاده با عملکردی مناسب داشته باشید، این  هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC  می تواند انتخاب مناسبی باشد که می توانید آن را به صورت آنلاین از تهران اسپیکر خرید کنید.

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

قابلیت باتری و برنامه هدفون جی بی ال

یکی از نکاتی که هنگام تهیه هدفون باید بررسی شده و دارای درجه اهمیت بالایی است، عملکرد باتری و میزان دوام آن است. لازم به ذکر است که عملکرد باتری CLUB 950NC عالی است. آنها با یک بار شارژ با ANC روشن، 25 ساعت دوام می آورند که به سادگی برای استفاده کامل در یک روز کافی است. می توانید تنها در مدت زمان حدود 1.5 ساعت، آن را به خوبی و کامل شارژ کنید که گزینه ای مناسب است. آنها همچنین دارای یک تایمر خاموش کردن خودکار برای کمک به صرفه جویی در مصرف باتری هستند که می توانید در برنامه همراه آنها را روشن و خاموش کنید.

ضمن آنکه برنامه همراه اختصاصی این هدفون خوب است. گرچه گزینه های سفارشی سازی زیادی به شما نمی دهد، اما به شما امکان دسترسی به EQ پارامتری و ایستگاه از پیش تنظیم شده را داده و شما می توانید نوع صدا را به صورت دقیق تنظیم کنید. همچنین هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC  به شما امکان می دهد ANC ، قابلیت مکالمه یا Smart Ambient و تایمر خاموش کردن خودکار را انتخاب کنید.

 

به خاطر داشته باشید که این یک هدفون بلوتوثی است و اتصال بلوتوث CLUB 950NC خوب است. آنها می توانند همزمان به دو دستگاه متصل شوند و تعویض تلفن و رایانه شما را آسان می کند، اما از NFC برای اتصال سریعتر پشتیبانی نمی کنند.

البته دامنه بلوتوث آنها ضعیف است، گرچه این امر به محیط اطراف شما بستگی دارد ضمن آنکه تاخیر کمی را در این هدفون مشاهده خواهید کرد. ضمن آنکه از این هدفون JBL CLUB 950NC می توان با هر کابل 1/8  اینج TRRS سیم کشی کرد. اگر به دنبال آن هستید یک جفت هدفون JBL با عملکرد مناسبی داشته باشید، می توانید هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC  را تهیه کنید.

بررسی هدفون بی سیم JBL CLUB 950NC

 

کاربری های هدفون

950NC به لطف میکروفون درون خطی که روی سیم آنها قرار دارد، در صورت استفاده از سیم، با بازی های PC یا PS4 کاملا سازگار است. ضمن آنکه این هدفون با اتصال به کنترلر کاملاً با Xbox One نیز سازگار می باشد. در نهایت می توان گفت که این هدفون بلوتوثی جی بی ال، با قابلیت ANC بسیار مناسب است.

 

این هدفون از صدای بسیار متعادل برخوردار است و برنامه همراه آنها دارای EQ پارامتری است که بسیار عالی است. اگر به دنبال یک هدفون مناسب خود هستید، می توانید پیشنهادات تهران اسپیکر را در مورد بهترین هدفون بالای گوش، بهترین هدفون های حذف کننده نویز یا بهترین هدفون پشت بسته بررسی کنید.

همچنین این امکان برای شما فراهم است که به صورت آنلاین و پس از دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان مجرب تهران اسپیکر، خریدی مطمئن و با قیمتی مناسب را در این فروشگاه تجربه نمایید. دسترسی به محصولاتی با اصالت و اورجینال به همراه قیمتی مناسب، امکانی است که تهران اسپیکر برای کاربران خود فراهم نموده است.