بهترین هدست بلوتوث

استفاده از تلفن همراه، هنگام رانندگی بسیار خطرناک است و اگر دست و چشم شما در جاده بر روی رانندگی متمرکز نباشد، می تواند شما و دیگران را در معرض خطر قرار دهد. برای کاهش این خطر، هدست های بی سیم بلوتوثی وجود دارند که با توجه به کامیون داران طراحی شده اند. در این جا به بررسی بهترین هدست بلوتوث کامیون داران می پردازیم تا بتوانید متناسب با خود، انتخاب مناسبی داشته باشید.

این هدست ها معمولاً تک گوشی هستند تا رانندگان همچنان بتوانند در اطراف خود همه چیز را بشنوند. ضمن آنکه دارای میکروفن های خوبی هستند که حتی در کابین بلند و پر سرو صدای کامیون، می توانند به خوبی صدای را بلند کنند. برخی از هدست ها حتی از ویژگی فعال کردن نویز صدا برای کمک به کاهش صدای محیط و موتور کامیون برخوردار هستند. آنها همچنین دارای تأخیر صوتی بسیار کم و حالت آماده به کار هستند تا بتوانند به حفظ عمر باتری کمک کنند.

شما می توانید در میان تنوع بالای هدفون های بلوتوثی، بهترین انتخاب خود را به عنوان راننده کامیون، از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر داشته باشید. برای این کار توصیه می شود ابتدا مشاوره های لازم را از کارشناسان مجرب تهران اسپیکر دریافت کنید.

 

بهترین هدست های بلوتوث برای کامیون داران

برای آن که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، به بررسی سه محصول متفاوت به عنوان بهترین هدست بلوتوث کامیون داران می پردازیم.

 

هدست بلوتوث BlueParrott B450-XT

بهترین هدست بلوتوث | Best Bluetooth Headset For Truck Owners

 

این هدست بلوتوث برای کامیون داران با طراحی گوش و پشت بسته است. BlueParrott B450-XT هدست مونو دارای طراحی قابل لمس است، بنابراین می توانید هنگام رانندگی آن را روی هر گوش خود قرار دهید. ضمن آنکه میکروفون آن کیفیت ضبط مناسبی دارد، بنابراین حتی اگر از کابین پر سر و صدا کامیون تماس بگیرید صدای شما قابل درک و واضح است.

این هدست نسبتاً راحت و پایدار است و حتی از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارای استاندارد IP54 را دارد. می توانید آن را همزمان با حداکثر دو دستگاه متصل کنید که باعث می شود منبع صوتی خود را به تلفن هوشمند یا لپ تاپ دیگری تغییر دهید. همچنین، با یک بار شارژ بیش از 24 ساعت دوام باتری خواهید داشت و بنابراین دیگر نباید نگران شارژ مجدد آن باشید.

از سویی دیگر، این هدست دارای انزوای نویز کمی است و اگر در یک محیط پر سر و صدا باشید، ممکن است برای شنیدن صدای کسی که در آنسوی خط است، کمی مساله داشته باشید. با این حال، اگر به دنبال هدست بلوتوث روی گوش هستید تا بتوانید هنگام رانندگی و حرکت، مکالمه کنید، این هدست به عنوان بهترین هدست بلوتوث کامیون داران ، می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

طراحی و ساختار مناسب

BlueParrott B450-XT یک هدست مونو با ظاهری ساده است. دارای یک هدبند نامتقارن است که از یک طرف بیشتر از دیگری بیرون می زند. این هدست با وزن 0.37 پوند به اندازه کافی راحت است و به دلیل چرخش 180 درجه میکروفون، می توانید در صورت نیاز در هر دو طرف از آن استفاده کنید.
بالشتک گوشی دکمه های کنترلی دارد که قابل مشاهده و دسترسی آسان هستند.

 

یک دکمه قابل تنظیم نیز وجود دارد که آرم آبی رنگ سازنده روی آن قرار دارد. لازم به ذکر است که این هدست کنترل های کافی داشته و چهار دکمه برای آن طراحی شده است. اولین دکمه به عنوان بی صداکردن میکروفون عمل می کند. یک دکمه جهت روشن و خاموش کردن هدست، دکمه ای برای اتصال و همچنین یک دکمه برای افزایش و کاهش صدا وجود دارد.

 

هدست بلوتوث Plantronics Voyager 5200

بهترین هدست بلوتوث | Best Bluetooth Headset For Truck Owners

 

هدست بلوتوث Plantronics Voyager 5200 بهترین هدست بلوتوث کامیون داران است که به بازار عرضه شده است. این هدست مونو خوش ساخت بوده و از راحتی مناسبی برخوردار است. زیرا قلاب گوش آن فشار زیادی به گوش شما وارد نمی کند. همچنین به لطف میکروفون چرخشی، می توانید از آن در هر گوش استفاده کنید.

میکروفون این هدست، دارای قابلیت کنترل نویز شگفت انگیزی است و اطمینان حاصل می کند که هر کسی در آن سوی خط است به وضوح شنیده می شود، حتی اگر کابین کامیون، بسیار پر سر و صدا باشد. اگرچه صدای شما را کمی مبهم ضبط می کند، اما همچنان کاملاً طبیعی به نظر می رسد.
این هدست همچنین دارای یک برنامه همراه است که به شما امکان می دهد، سنسورها را طوری تنظیم کنید که بتوانید هنگام پوشیدن آن به طور خودکار پاسخگوی تلفن های خود باشید یا آنها را رد کنید.

می توانید همزمان آن را با حداکثر دو دستگاه متصل کنید. ضمن آنکه از اتصال NFC پشتیبانی می کند.هدست بلوتوث Plantronics Voyager 5200 ، می تواند با عمر باتری 6.4 ساعته کمی محدود باشد. با این حال، از حالت آماده به کار برخوردار است تا در صورت عدم مکالمه، به دوام باتری آن کمک کند. در حالی که تقریباً هیچ سر و صدایی در پس زمینه را جدا نمی کند، اما ممکن است این طراحی مناسبی برای این هدست باشد تا بتوانید صحبت خود را بشنوید.

اگر به دنبال هدست داخل گوش راحتی هستید، این هدست به عنوان بهترین هدست بلوتوث کامیون داران ، انتخاب مناسبی است.

 

ساختار و عملکردی مناسب در یک هدست

Plantronics Voyager 5200 یک هدست ​​بلوتوثی ممتاز برای تماس های تلفنی است. در حالی که میکروفون در جداسازی صدای شما از نویز پس زمینه بسیار عالی عمل می کند، اما کیفیت ضبط صدا در سطح معمول به نظر می رسد. باید متذکر شویم که هدفون خیلی عمیق به مجرای گوش شما وارد نمی شود، پوشیدن آن برای کل روز کاری راحت است و اگر باعث ایجاد ناراحتی شود، می توانید میکروفون را به راحتی بچرخانید و در گوش دیگر خود از هدست استفاده کنید. اگرچه نمایه صدا برای موسیقی متعادل نیست، اما برای تماس های تلفنی دقیق و واضح تنظیم شده است.

همچنین دارای طراحی هدست بلوتوث استانداردی است. قلاب گوشی بزرگی وجود دارد که به دور گوش شما می رود و یک میکروفون بوم نازک برای آن طراحی شده است. به طور کلی، نسبت به برخی گزینه های دیگر کمی حجیم است اما ظاهری حرفه ای دارد. این هدست با وزن 0.04 پوند ساخته شده که بسیار راحت بوده و با سه اندازه نوک سیلیکونی همراه است و از آنجا که به هیچ وجه به عمق مجرای گوش وارد نمی شود، برای مدت طولانی راحت است.

کنترل Plantronics Voyager 5200 به عنوان بهترین هدست بلوتوث کامیون داران ، به طور کلی مناسب است. دکمه های افزایش یا کاهش صدا در بالای قلاب گوش، یک ضامن برق در عقب و دو دکمه کنترل تماس روی خود میکروفون وجود دارد. این دو دکمه بیشتر برای کنترل تماس طراحی شده اند. می توانید آهنگ ها را مکث یا پخش کنید و برای فعال کردن دستیار تلفن می توانید از یکی از دکمه های میکروفون استفاده کنید.

 

هدست بلوتوث Mpow Pro Trucker

بهترین هدست بلوتوث | Best Bluetooth Headset For Truck Owners

 

هدست بلوتوث Mpow Pro Trucker یکی از بهترین هدست های  بلوتوث است که می تواند برای کامیون داران مناسب باشد. اگر به گزینه ای مقرون به صرفه و با کیفیت ضبط مناسب نیاز دارید، این گزینه ای مناسب است. ضمن آنکه میکروفون آن می تواند صدای شما را به وضوح ضبط کند. همچنین بیش از 17 ساعت زمان پخش مداوم و حالت آماده به کار دارد تا بتوانید در طول روز تماس بگیرید.

این هدستی خوش ساخت و بسیار راحت است. می توانید متناسب به علاقه خود آن را به راحتی تغییر دهید تا روی هر دو گوش قرار گیرد. اگرچه ممکن است میکروفون آن در جداسازی صدای شما از صدای محیط مشکل داشته باشد، اما باید توجه داشته باشید که لازم است هنوز هم برای دیگران در انتهای خط قابل درک باشید.

همچنین این هدست از متصل شدن چند دستگاه پشتیبانی می کند، بنابراین اگر بخواهید بین تلفن های شخصی و کاری خود جابجا شوید، می تواند به عنوان بهترین هدست بلوتوث کامیون داران ، مفید باشد. لازم به ذکر است که این هدست، برای گوش دادن به موسیقی طراحی یا تبلیغ نشده است. زیرا فاقد باس و صدای سه گانه زیادی است. با این حال، می توانید در جاده ها به راحتی تماس بگیرید.

هدست بلوتوث Mpow Pro Trucker یک گوشی مونو است که برای انجام تماس های تلفنی هنگام حرکت طراحی شده است. با این حال، به گونه ای طراحی شده است که می توانید صدای خود را هنگام مکالمه بشنوید، بنابراین برای تنظیمات بی صدا مناسب ترین حالت است.

 

راحتی در ساختار هدست

هدست بلوتوث Mpow Pro Trucker دارای راحتی مناسبی بوده و دارای وزن 0.10 پوند می باشد که آن را به هدستی سبک تبدیل کرده است که فشار زیادی روی سر وارد نمی کند. اگر کمی احساس خستگی کردید، می توانید میکروفون را چرخانده و آن را به گوش دیگر خود منتقل کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از هدست در روی گوش خود استفاده کنید.

این هدست دارای کنترل های مناسبی است. دکمه چند منظوره قدرت، اتصلا بلوتوث، پخش یا مکث، بی صدا کردن میکروفون، پاسخ یا پایان تماس و رد تماس را کنترل می کند. همچنین دو دکمه برای کنترل میزان صدا وجود دارد. کنترل ها به راحتی قابل استفاده هستند و دستورات کاملاً بصری می باشد.
شما می توانید برای خرید بهترین هدست بلوتوث کامیون داران از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر اقدام کرده و راحتی مناسبی را هنگام مکالمه در زمان رانندگی در جاده تجربه کنید. در تهران اسپیکر، می توانید انواع هدفون، اسپیکر و ساندبار را سفارش داده و با قیمتی مناسب، از بهترین برندهای معتبر در این سایت خرید کنید.