4 هدست برتر Logitech 2021

Logitech به طور کلی هدست های بازی خوبی تولید می کند که راحت و قابل تنظیم بوده و همراه با عملکرد خوب میکروفون هستند. این هدست های بی سیم با PS4 یا PC کار می کنند و برای استفاده از آنها با Xbox One ، باید آنها را به کنترلر خود وصل کنید. در اینجا برای راحتی شما بهترین هدست های Logitech را آورده ایم تا بتوانید مطابق با انتظارات خود، از تهران اسپیکر خرید نمایید.

این در حالی است که Logitech طیف نسبتاً گسترده ای از مدل های ارزان قیمت تا مدل های برتر دارند. اما در مقایسه با برخی گزینه های برتر از مارک هایی مانند SteelSeries یا Astro، تمام هدفون های آنها کاملاً مقرون به صرفه است. این هدست ها دارای گزینه های شخصی سازی و صدای متعادلی بوده و اغلب آنها کاملاً بزرگ و دارای طرح های گیم محور هستند که ممکن است بهترین انتخاب برای استفاده در بازی های طولانی باشند.

 

بهترین هدست های  LOGITECH

در اینجا لیستی از بهترین هدست های بی سیم و سیمی برند Logitech را ارائه کرده ایم.

 

هدست Logitech G PRO X WIRELESS

یکی از بهترین هدست های Logitech که می تواند برای بازی بسیار مناسب باشد، Logitech G PRO X است. این هدفون های بالای گوش راحت و خوش ساخت هستند و میکروفون جداشونده آنها ارتباط با هم تیمی ها را برای شما آسان می کند. می توانید میکروفون را برای ظاهری راحت تر بردارید، هر چند که آنها حجیم هستند و برای استفاده روزمره چندان مناسب نمی باشند.

همچنین میکروفون از کیفیت ضبط بسیار خوبی برخوردار است و صدای شما به وضوح منتقل می شود، حتی اگر در یک محیط شلوغ بازی می کنید. ضمن آنکه نمایه صدای آنها کاملاً خنثی و متعادل است و لمس ضرب اضافی در محدوده باس، برای صحنه های اکشن در بازی های ویدیویی ایده آل است.

این نکته را نیز باید یادآور شویم که این هدفون از باتری با دوام حدود 23 ساعت برخوردار است که می تواند مدت زمانی طولانی را از آن استفاده کرده و از بازی خود لذت ببرید. همچنین این هدست، با نرم افزار G HUB Logitech سازگار هستند، بنابراین می توانید صدای آنها را شخصی سازی کرده و صدای میکروفون آنها را تنظیم کنید.

باید اضافه کنیم که این هدست های بازی، عملکرد ضعیفی در برابر حذف سر و صدا دارند.  بنابراین نمی توانند صداهای پس زمینه را که ممکن است شما را از بازی منحرف کنند، مسدود کنند. با این حال، اگر به دنبال بهترین هدفون های Logitech با اتصال بی سیم هستید، این یک انتخاب عالی است.
لازم به ذکر است که Logitech G PRO X به عنوان یکی از بهترین هدست های Logitech ، برای بازی های بی سیم بسیار مناسب است. این هدست های بی سیم می توانند بدون تأخیر زیاد با رایانه شخصی یا PS4 شما متصل شوند.

 

بررسی 4 هدست برتر Logitech 2021

 

طراحی مناسب هدست

آنچه که در این هدست مطرح است این است که بالشتک آنها کاملاً پر شده و هنگام استفاده بسیار راحت هستند. این هدست دارای یک قاب فلزی با بالشتک ضخیم و بزرگ و پر شده است که با حاشیه های نقره ای در خارج طراحی شده اند. آنها فقط در رنگ سیاه در دسترس می باشند.

وزن 0.83 پوند برای این هدفون آن را برای بازی بسیار راحت و سبک کرده است. ضمن آنکه فوم ایجاد شده در بالشتک های گوشی، به اندازه کافی بوده و راحتی خاصی را هنگام استفاده منتقل می کند. ضمن آنکه می توانید بین مجموعه ای که با پارچه پوشانده شده است و مجموعه ای را که با چرم ساخته شده است، انتخاب کنید.

از آن جایی که بالشتک ها بزرگ و عمیق هستند، باید در اکثر اندازه ها و اشکال گوش متناسب باشند. آنها وزن مناسبی دارند، و از هدبندی پهن و راحت با توزیع خوب وزن طراحی شده اند که به استفاده راحت آن کمک می کند. همچنین دارای یک طرح کنترل ساده و کاربرپسند است. یک کلید روشن و خاموش، یک چرخ حجم نامحدود و یک دکمه قطع صدا میکروفون وجود دارد.

وقتی میکروفون را در این بهترین هدست های Logitech بی صدا می کنید و وقتی به حداکثر میزان صدا می رسید، یک بوق شنیده می شود. با این حال، چرخ حجم صدا را به راحتی می توان برای تغییر میزان صدا استفاده نمود. کنترل آنها برای بازی مناسب است و کاربردی است. این هدست های بازی، به دلیل بزرگ و حجیم بودن، قابل حمل نیستند و برای استفاده روزمره شاید مناسب نباشند.

 

هدست سیمی  Logitech G Pro X

از دیگر هدست های بازی Logitech با اتصال سیمی که به بازار عرضه شده است، هدست Gaming Logitech G Pro X است. این هدفون های مخصوص بازی سیمی از طراحی معمولی و یکپارچه تری نسبت به اکثر هدست های مخصوص بازی Logitech برخوردار هستند و میکروفون قابل جدا شدن، آن ها را برای استفاده روزمره نیز عالی می کند.

عملکرد میکروفون آنها بسیار خوب است و صدای شما در شرایطی با صدای بلند، واضح و آسان شنیده می شود. اتصال سیمی آنها به این معنی است که شما می توانید به راحتی آنها را به کنترل کنسول های مدرن متصل کنید. ضمن آنکه صدای آنها کاملاً متعادل است. اگر ترجیح می دهید هدفون شما از روشی خاص برخوردار باشد، می توانید صدای آن را از طریق EQ گرافیکی در نرم افزار G HUB Logitech نیز تنظیم کنید.

سازگاری پاسخ فرکانس آنها مانند اکثر هدفون های مخصوص بازی های که دارای گوشی های بزرگ هستند، ضعیف است، بنابراین افراد مختلف احتمالاً نمایه صدای آنها را متفاوت تجربه می کنند و شاید لازم باشد هر بار که بهترین هدست های Logitech را می پوشید، آنها را کمی روی سر خود تنظیم کنید.
ضمن آنکه قادر نیستند سر و صدای زیادی از پس زمینه را مسدود کنند، اگر شما می خواهید از آنها به عنوان هدفون معمولی استفاده کنید، نمی توانند چندان پاسخگو باشند. اما اگر یک اتصال سیمی با ثبات تر را ترجیح می دهید، این هدفون های بازی خوبی هستند.

هدست مخصوص بازی Logitech G Pro X Gaming هدفون های سیمی بازی با طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی هستند. آنها با نرم افزار Logitech G HUB سازگار می باشند که چندین گزینه شخصی سازی از جمله فناوری Blue Voice برای میکروفون خود را دارد. این محصول به سادگی در تهران اسپیکر در دسترس است.

 

بررسی 4 هدست برتر Logitech 2021

 

طراحی سیمی هدست

این هدست ها به عنوان بهترین هدست های Logitech بسیار راحت و خوش ساخت بوده و با طراحی محکمی که دارند کاملاً عالی و زیبا به نظر می رسد. ضمن آنکه همانند اکثر هدفون های بازی، دارای مشخصات صوتی متعادل و در عین حال تند هستند و میکروفونی دارند که ضمن ضبط کردن گفتار از نویز پس زمینه عملکردی شگفت انگیز را ایجاد می کند و کیفیت ضبط خوبی را ارائه می دهد.

 

Logitech Pro X هدفون مخصوص بازی با ظاهری برتر است. این قاب از فلز ساخته شده و روکش آن ضخیم و راحت است. بالشتک ها بزرگ و عمیق هستند و به لطف حاشیه نقره ای فلزی پشت بالشتک ها، بسیار سطح بالایی دارند. شما به راحتی می توانید میکروفون را جدا کنید که ظاهر معمولی تری به آنها می دهد. با این حال، آنها فقط در یک طرح رنگی ارائه می شوند.

این هدست با وزن 0.72 پوند ارائه شده است که با دو مجموعه مختلف پد مموری فوم عرضه می شوند. یکی با چرم و دیگری با پارچه بوده که هر دو بسیار راحت هستند و روی پوست احساس خوبی دارند. بالشتک های بزرگ می توانند به سادگی در اکثر اندازه ها و اشکال گوش متناسب باشند. با این حال، گوشی ها بهترین دامنه حرکت را ندارند و می توانند برای برخی از افراد کمی احساس تنگی ایجاد کنند.

 

همچنین هدبند پهن بوده و از نرمی خوبی برخوردار است و وزن هدفون را به خوبی توزیع می کند. از سویی دیگر، طرح کنترل هدست گیمینگ Logitech G Pro X مناسب است.
این بهترین هدست های Logitech دارای دو کابل صوتی با ریموت از راه دور متفاوت هستند. در ضمن کابل بافته شده برای بازی مناسب است. زیرا دارای یک سوئیچ میکروفون و یک چرخ ولوم است. اما کابل صوتی عادی برای کاربران تلفن همراه مفید خواهد بود. زیرا یک دکمه چند منظوره وجود دارد که به شما امکان می دهد موسیقی خود را پخش و مکث کنید.

 

هدست مخصوص بازی Logitech G433

یکی دیگر از هدست های برتر Logitech برای کاربردهای مختلف، هدست Gaming Logitech G433 است. این هدفون های سیمی مخصوص بازی بسیار زیباتر از هدست گیمینگ سری خود هستند و دارای یک سری اجزای اضافی می باشند که اگر می خواهید از آنها به عنوان هدفون های روزانه خود نیز استفاده کنید، گزینه ای عالی محسوب می شود.

 

میکروفون فوق العاده آنها کاملاً جدا شده و می توانید کابل معمولی آنها را با یک میکروفون درون خطی در یک کابل مبادله کنید، بنابراین می توانید از آنها در حین حرکت استفاده کرده و همچنان تماس تلفنی برقرار کنید. ضمن آنکه مشخصات صدای آنها بسیار متعادل است و می توان آنها را در نرم افزار Logitech G HUB EQ’d تنظیم کرد.

اما باید اشاره کنیم که مانند اکثر هدفون های مخصوص بازی بالای گوش، سر و صدای پس زمینه را زیاد مسدود نمی کنند. این بدان معناست که شما نمی توانید موسیقی خود را در محیط شلوغ بشنوید. با این حال، اگر می خواهید یک هدست مخصوص بازی سیمی داشته باشید که بتواند تمام روز و هنگام فعالیت های روزانه همراه شما بوده و دوام بیاورد، این یک گزینه خوب و همه کاره است که در کل ارزش زیادی دارد و می تواند بهترین هدست های Logitech منظور شود.

Logitech G433 یک هدست مخصوص بازی با طراحی همه کاره است که جهت استفاده روزمره طراحی شده است. آنها دارای کابل aux و یک دانگل USB  برای رایانه های شخصی هستند. استفاده از آنها در خارج از خانه بسیار کاربردی تر از سایر هدست های بازی است. هر چند که میکروفون برای بازی و برقراری تماس عالی است و به دلیل طراحی سیمی، از تاخیر بسیار کمی برخوردار است. می توانید این محصول را به راحتی در تهران اسپیکر تهیه کنید.

 

بررسی 4 هدست برتر Logitech 2021

 

طراحی مناسب هدست سیمی

آنها راحت و مناسب و قابل تنفس ساخته شده اند. بنابراین می توانید آنها را برای جلسات طولانی بازی بدون خستگی زیاد بپوشید. اما از آنجا که جمع نمی شوند قابل حمل نیستند. . بالشتک های گوشی این هدست ها کاملا راحت است و بسته به آنچه شما ترجیح می دهید دو نوع بالشتک مختلف دارند. لازم به ذکر است که Logitech G433  نسبت به بیشتر هدفون های بازی که تاکنون عرضه شده است، طراحی معمولی تری دارد. اما آن ها به عنوان بهترین هدست های Logitech زیبایی خاصی را در خود جای داده است.

این هدست ها بازی، دارای یک هدبند زیبا با لایه ای راحت از بالشتک هستند.
بالشتک های گوش نیز با پارچه ای نرم پوشانده می شوند که با جزئیات بالشتک روی هدبند مطابقت دارد. می توانید میکروفون را بردارید که با طراحی معمولی که دارند، استفاده از آنها بر خلاف هدست های حجیم بازی، در فضای باز بسیار راحت و مناسب شود. این هدست را با وزن وزن 0.6 پوند ارائه کرده اند که هدفونی راحت با بالشتک های گوش مناسب است که به خوبی در گوش اکثر شنوندگان قرار می گیرد. آنها بسیار سبک و کاملاً از فوم پر شده اند.

 

همچنین، آنها کمی محکم هستند و دارای بالشتک های بزرگ و کم عمق می باشند که این ممکن است با گذشت زمان اندکی گوش شما را تحریک کند و تنگی در طی جلسات مخصوصاً طولانی بازی باعث کمی خستگی شود.

این هدست بازی Logitech G433 یک طرح کنترل ساده دارد. می توانید میزان صدا را با صفحه ای تنظیم کنید که دارای کاربردی آسان و پاسخگو است. این هدست دارای یک سوئیچ خاموش و روشن بسیار ابتدایی برای میکروفون و یک کابل با یک ریموت داخلی برای دستگاه های تلفن همراه است که باعث می شود آنها هدفون کاملاً متنوعی داشته باشند.

 

هدست مخصوص بازی Logitech G432

هدست مخصوص بازی Logitech G432 از بهترین هدست های Logitech با قیمتی مناسب است که به بازار راهی شده است. این هدفون های سیمی فقط دارای طراحی گیمینگ با میکروفون هستند و بسیار راحت می باشند. کیفیت ضبط عالی میکروفون، صدای شما را به وضوح و با دقت به هم تیمی های شما منتقل می کند، حتی اگر در یک محیط پر سر و صدا بازی کنید.

 

آنها دارای مشخصات صوتی خنثی به خصوص در میان رده هستند، بنابراین صدا و سازهای اصلی به وضوح تولید می شوند. با این حال، آنها بیس کمی دارند و ممکن است کمی تاریک به نظر برسند، بنابراین می توانید از EQ گرافیکی و ایستگاه از پیش تنظیم شده در نرم افزار Logitech G HUB برای شخصی سازی صدای آنها استفاده کنید.

ضمن آنکه حذف نویز فعال در این هدست ها ضعیف بوده و میزان کمی از صدا نشت دارد. از همین روست که استفاده از آن ها را در خارج از خانه مطلوب نخواهد کرد. لازم به ذکر است که کیفیت ساخت آنها در کل خوب است، اما جنس آن ها از پلاستیک محکمی ساخته شده است که ظاهری ساده به آن ها می دهد.

از سویی دیگر، میکروفون آنها قابل جذا شدن نیست. اما باید گفت که Logitech G432 یک هدفون ساده بازی با سیم همراه با یک میکروفون عالی برای بازی های آنلاین است. آنها تولید صوتی بسیار خوبی دارند و پوشیدن آنها در جلسات طولانی بازی راحت است، اگرچه ممکن است برای برخی از افراد با سرهای بزرگ تر کمی تنگ به نظر برسند. از طرف دیگر، آنها با برنامه G HUB سازگار هستند و نسبتاً قابل تنظیم می باشند. همچنین، می توان آنها را تقریباً با هر پلتفرمی مورد استفاده قرار داد و به طور کلی یکی از بهترین هدست های Logitech می باشند.

 

بررسی 4 هدست برتر Logitech 2021

 

طراحی ساده اما زیبا

این هدست G432 از لحاظ سبک، شباهت زیادی به G430 دارد اما بالشتک های آن، چندان رنگارنگ نیستند. این پوشش از نوعی چرم ساخته شده است که به صورت کلی جلوه ای بهتر به هدست می دهد. با این حال، ساختار اصلی هدست بسیار مشابه است و بیشتر از پلاستیک ساخته شده است. در این هدست، بالشتک ها بزرگ هستند و یک حاشیه کوچک فیروزه ای دارند که در طراحی های Logitech مشترک است.

 

میکروفون نیز در صورت عدم استفاده قابل تا شدن  است. می توانید این هدست را با وزن وزن 0.67 پوند تا مدت طولانی روی گوش خود داشته و از بازی خود لذت ببرید. هدفون G432 نسبتاً سبک است و بالشتک ها بزرگ و جادار هستند و می توانند برای اکثر اندازه ها و اشکال گوش متناسب باشند. ضمن آنکه روکش بالشتک به جای پارچه مشبک، پارچه ای است که احساس بهتری روی پوست دارد.

همچنین باید اشاره کنیم که طرح کنترل Logitech G432 بسیار ساده و ابتدایی است و گزینه های زیادی را ارائه نمی دهد. شما فقط یک دکمه برای کنترل میزان صدا روی بالشتک ها دارید و می توانید میکروفن خود را در حالت تا کردن بی صدا کنید. این کنترل ساده، در بهترین هدست های Logitech باعث می شود که استفاده از آنها بسیار آسان بوده و به راحتی می توانید دریابید چه زمانی در حداکثر یا کمترین میزان صدا هستید.

 

ضمن آنکه این هدفون مانند اکثر گوشی های بالای گوش، قابل تنفس نیست و گرمای داخل بالشتک های گوش را ایجاد می کند زیرا آن ها با پارچه متخلخل پوشانده نشده اند. این نباید در جلسات بازی های نه چندان طولانی مورد توجه قرار گیرد، اما آنها برای ورزش طراحی نشده اند و شما باید تفاوت قابل توجهی در دما احساس کنید.

 

ویژگی های خاص هدست های Logitech

این هدست های Logitech کاملاً راحت بوده و دارای بالشتک مناسب، بزرگ و جادار می باشند. حتی ارزانترین هدست های آنها نیز به همان راحتی که گزینه های گران تر عرضه می شوند،  می باشد. همچنین آنها کاملاً با نرم افزار عالی Logitech G HUB سازگار هستند که هم برای ویندوز و هم برای macOS در دسترس است. ارزانترین هدست های آنها به EQ گرافیکی و همچنین ایستگاه از پیش تنظیم دسترسی دارند که بسیار عالی است.

 

از سویی دیگر عملکرد میکروفون آن ها به خصوص در مدل های سیمی، بسیار خوبی است. بیشتر هدست های Logitech دارای طراحی های نسبتاً بزرگی هستند که ممکن است برای استفاده روزمره ایده آل نباشد.

متاسفانه ، Logitech از Xbox One در هدست های بی سیم خود استفاده نمی کند، بنابراین شما فقط می توانید از آنها به صورت بی سیم با PC یا PS4 یا در حالت سیمی با Xbox One استفاده کنید. به طور کلی، Logitech از هدست های بازی راحت بسیار خوبی ساخته که قابل تنظیم می باشند. آنها ترکیب خوبی از هدفون های سیمی یا بی سیم را تشکیل می دهند و از هدفون های مقرون به صرفه تا هدفون های برتر را برخوردار هستند.

 

در صورتی که از میان هدست های عالی و مقرون به صرفه Logitech قصد خرید دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر وارد شده و محصول مورد نظر خود را جستجو نمایید. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می توانید ابتدا با کارشناسان تهران اسپیکر مشورت کرده و سپس خرید خود را نهایی نمایید.