5 هدفون برتر کلون AirPods 2021

با طراحی بسیار معروف AirPods اپل، در چند سال گذشته، بسیاری از محصولات مشابه ارزان قیمت در دسترس قرار گرفته اند. گرچه ممکن است برخی از آنها در ظاهر با AirPod ها یکسان به نظر برسند، اما به طور کلی عملکرد آنها چندان خوب نیست. بنابراین بهتر است به سراغ هدفون هایی با مارک معتبر بروید که از طراحی AirPods در کیفیتی مناسب تقلید می کند. در اینجا بهترین کلون AirPods را به شما معرفی می کنیم که همان ساقه آشنا را داشته و و عملکرد کلی خوبی را با قیمت بسیار پایین تر ارائه می دهند.

در میان تنوع بالای هدفون های بلوتوثی، می توانید AirPods مناسبی را مطابق با انتظارات و بودجه خود بیابید که با قیمت هایی عالی عرضه شده اند. می توانید برای تهیه این هدفون های عالی، به فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر مراجعه کرده و آن را به صورت آنلاین خرید کنید.

 

بهترین هدفون های کلون AirPods

Anker SoundCore Liberty Air 2

یکی از بهترین کلون AirPods که می توان به عملکرد آن اطمینان نمود، Anker SoundCore Liberty Air 2 است. این گوشیهای بی سیم کاملاً محکم ساخته شده اند و دارای ساختار پلاستیکی متراکم و امتیاز IPX5 برای مقاومت در برابر آب هستند. آنها بیش از شش ساعت زمان پخش مداوم را تأمین می کنند و می توان با استفاده از قاب شارژ، تقریباً سه شارژ اضافی را برای آن ها تأمین نمود. اگرچه هیچ ویژگی جهت مصرف کم، مانند تایمر خاموش کردن خودکار برای کمک به صرفه جویی در مصرف برق در هنگام استفاده ندارند.

این گوشی ها دارای صدایی باس سنگین هستند که می توانند به برخی از میکس ها رونق بیشتری ببخشد، اگرچه آوازها و سازهای اصلی هنوز هم کاملاً متناسب، حاضر و واضح به نظر می رسند. اگر این کیفیت صدا مورد پسند شما نیست، برنامه همراه آنها دارای یک EQ گرافیکی هشت باند و 20 ایستگاه از پیش تنظیم متفاوت است که می توانید آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. آنها همچنین در جلوگیری از منفعل کردن صدای پس زمینه و سر و صدای زیاد محیط، بسیار خوب کار می کنند.

 

بررسی 5 هدفون برتر کلون AirPods 2021

 

ساختاری مستحکم

بهترین کلون AirPods هنوز ویژگی های مستحکم ساخت و صدا را داشته و با قیمتی عالی عرضه می شود. می توان گفت که Anker SoundCore Liberty Air 2 یک جفت هدفون بی سیم است که نسبت به نسخه قبلی ارتقا یافته و برخی از ویژگی های پیشرفته مانند شارژ بی سیم و یک برنامه اختصاصی همراه را ارائه می دهد.

 

آنها دارای صدای صوتی متعادلی هستند که کمی صدای اضافی باس دارد، اما برای اکثر ژانرها به اندازه کافی متنوع است. این AirPods های انکر برای گوش راحت هستند و از تناسب خوبی برخوردار می باشند که آنها را برای ورزش مناسب می کند. آنها را می توان با طول عمر باتری مناسبی که دارند، هنگام فعالیت های روزمره و پیاده روی در یک روز استفاده نموده و از صدای با کیفیت آنها و سبکی و راحتی که به کاربر منتقل می کنند، لذت برد.

 

Boltune BT-BH024

اگر به دنبال هزینه کمتری برای جایگزینی AirPods خود هستید ، Boltune BT-BH024 Truly Wireless را در نظر بگیرید. با وجودی که این هدفون ها فاقد برنامه همراه هستند و امکان شخصی سازی صدا را برای شما ایجاد نمی کنند، اما به طور قابل توجهی با قیمت کمتری عرضه می شوند که می توان برای این AirPods  با کیفیت ساخت مناسبی که دارد، بسیار عالی باشد.

 

همچنین بهترین کلون AirPods دارای رتبه IPX7 می باشند که مقاومت لازم را در برابر آب و گرد و غبار خواهند داشت. همچنین دارای صدای صوتی باس سنگین هستند که آوازها یا سازهای اصلی را بهم نمی ریزد و ضربه و صدای اضافی را برای موسیقی مورد علاقه شما فراهم می کند. اگرچه پاسخ سه گانه کمتر تأکید شده آنها باعث کاهش وضوح جزئی می شود.

از سویی دیگر باید اشاره کنیم که این محصول دارای طول عمر باتری 9 ساعت است که با استفاده از قاب شارژ آن می توانید 5 شارژ اضافی را برای آن تامین نمایید. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد کمبود شارژ نخواهید داشت و می توانید به راحتی از این هدفون های زیبا هنگام فعالیت های روزمره استفاده کنید.

 

بررسی 5 هدفون برتر کلون AirPods 2021

 

هدفون AirPods با ساختاری مناسب

Boltune BT-BH024 کاملاً بی سیم است و مانند بسیاری از هدفون های مقرون به صرفه، از ویژگی های زیادی برخوردار نیست. به طور کلی، این گوشی های AirPods سبک وزن از راحتی مناسبی برخوردار هستند و کاملاً پایدار می باشند. ضمن آنکه به لطف کیف شارژ قابل حمل، می توانید بهترین کلون AirPods را در سفر همراه خود داشته باشید تا از ایجاد صدمه در آن ها جلوگیری کرده و شارژ اضافی را نیز دریافت کنید.

 

می توانید از این هدفون های کارآمد، که دارای دوام بالایی است، تا مدت های طولانی استفاده کرده و از کیفیت صدایی که ایجاد می کنند، استفاده کنید. بدون آنکه آن ها را بر روی گوش خود احساس نمایید. می توانید این محصول را به آسانی در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر خرید کنید.

 

کلون AirPods ورزشی Mpow X3

بهترین کلون AirPods برای ورزش Mpow X3 Truly Wireless است. این گوشی های بی سیم دارای طراحی جمع و جور و سبکی هستند که به آنها امکان می دهد حتی در حین تمرینات شدید نیز در جای خود ثابت بمانند. آنها به اندازه کافی محکم می باشند و حتی از نظر مقاومت در برابر آب دارای رتبه IPX8 هستند.

این هدفونها دارای صدای متعادل و متنوعی هستند که برای طیف گسترده ای از محتوا، از هیپ هاپ گرفته تا پادکست، به اندازه کافی متنوع است. تناسب کم عمق آنها در گوش کاملاً راحت بوده و به آنها کمک می کند تا هنگامی که از نوک های گوشی متناسب با گوش های خود استفاده می کنند، بتوانند کیفیت صدایی عالی را دریافت کنند.

همچنین Mpow X3 با روشن بودن قابلیت حذف نویز، قادر است تا بیش از پنج ساعت عمر باتری را فراهم کنند که برای یک جفت هدفون بی سیم کاملاً قابل توجه است. ضمن آنکه به همراه یک قاب شارژ که بیش از سه بار شارژ کامل اضافی را تأمین می کند، عرضه می شود. شما می توانید هنگام صرفه جویی در شارژ هدفونها، از حالت آماده به کار آنها استفاده کنید.

 

بررسی 5 هدفون برتر کلون AirPods 2021

 

کیفیت ساخت و صدایی مناسب

باید در اینجا اشاره کنیم که آنها در جلوگیری از سر و صدای محیط، حتی با روشن بودن ویژگی ANC عملکرد فوق العاده ای ندارند. با این حال، اگر بخواهید هنگام دویدن در فضای باز از آنها استفاده کنید و بخواهید از محیط اطراف خود آگاه باشید، این می تواند یک مزیت باشد. می توان گفت که طراحی محکم، تناسب پایدار و مشخصات صوتی چند منظوره آنها را به یکی از بهترین کلون AirPods تبدیل کرده است.

 

Mpow X3 Truly Wireless هدفون هایی راحت و پایدار با مشخصات صوتی خنثی هستند که برای انواع محتوای صوتی مناسب است. اگر به دنبال یک هدفون هستید تا بتوانید در باشگاه به موسیقی های دلخواه خود گوش دهید، این می تواند یک انتخاب عالی باشد.

 

Anker SoundCore Liberty

اگر به دنبال بهترین کلون AirPods با بازتولید صوتی نسبتاً خنثی هستید، Anker SoundCore Liberty Air  بهترین گزینه AirPods با کیفیت مناسب صدا است که به بازار عرضه شده است. آنها از طراحی ساقه ای با لبه تخت مشابه راحت و قابل حمل برخوردار هستند. همچنین صدای خنثی تری در مقایسه با محصولات هم رده خود دارند که ممکن است بسیاری از شنوندگان از آن لذت ببرند.

 

ضمن آنکه آنها دارای صدای صوتی متعادل با لمس بیس اضافی و ضرب آور هستند که طاقت فرسا نبوده و آنها را برای بیشتر محتوای صوتی مناسب می کند. طراحی داخل گوش آنها کمک می کند تا مقدار مناسبی از نویز پس زمینه را جدا کنند، حتی بدون ویژگی فعال کردن نویز می توانند به خوبی این کار را انجام دهند.

همچنین آنها در چهار اندازه نوک ارائه می شوند تا بتوانید بهترین تناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید. اگرچه عمر باتری طولانی و مداومی ندارند و تنها چهار ساعت دوام خواهد داشت، اما به سرعت شارژ می شوند و حتی حالت آماده به کار دارند تا در صورت استفاده نکردن، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شوند. این بهترین کلون AirPods دارای طراحی ساده و فاقد ویژگی های اضافی هستند.

 

میکروفون آنها عملکرد متوسطی دارد و صداهای فاقد جزئیات را تولید می کند. اگر به دنبال تولید خنثی تر صدا از هدفون های کلون AirPods هستید، این هدفون صدایی متعادل را ارائه می دهد که می تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

 

بررسی 5 هدفون برتر کلون AirPods 2021

 

OnePlus Buds Z

اگر طرفدار ژانرهایی مانند EDM یا هیپ هاپ هستید و می خواهید پروفایل صدای باس سنگین داشته باشید، ممکن است بخواهید OnePlus Buds Z Truly Wireless را در نظر بگیرید. آنها عمر باتری کمتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند و صدای محیط کمتری را فیلتر می کنند، اما صدای ضربات بسیار بیشتری را فراهم می کنند و از تناسب بیشتری برخوردار هستند.

 

این هدفون ها با داشتن رتبه IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، از ساختار بسیار بهتری برخوردار شده اند و  میکروفون یکپارچه آنها کیفیت ضبط و عملکرد بهتری را ارائه می دهد که اگر قصد برقراری تماس تلفنی با آنها را داشته باشید، می تواند مفید باشد.

 

بررسی 5 هدفون برتر کلون AirPods 2021

 

ویژگی های مطلوب

تایمر خاموش شدن خودکار بهترین کلون AirPods نیز یک ویژگی مفید است، زیرا به افزایش عمر باتری کوتاه آنها که تنها 3.7 ساعت است، کمک می کند. لازم به ذکر است که طرح کنترل لمسی آنها فقط درصورتی که با تلفن OnePlus متصل شوید، کار می کند که این چندان مطلوب نیست. البته اگر تلفن هوشمند OnePlus دارید و نمایه باس اغراق آمیزتری را می خواهید، OnePlus را در نظر بگیرید.

 

OnePlus Buds Z Truly Wireless گوشی هایی راحت و خوش ساخت است که برای داشتن نمایه صدای باس سنگین طراحی شده است، در حالی که صدای ضرب و شتم اضافی را ارائه می دهند. آنها در گوش شما پایدار هستند و می توانید از آن ها هنگام ورزش و یا پیاده روی استفاده کرده و حسی از خستگی را در گوش های خود نداشته باشید.

OnePlus Buds Z برای کاربردهای مختصر مناسب است. میکروفون این هدفون AirPods می تواند به شما در برقراری ارتباط واضح با دوستانتان کمک کند، حتی اگر از یک محیط پر سر و صدا تماس بگیرید. با این حا ، آنها تلاش می کنند تا از صداهای پس زمینه باس که معمولاً در هنگام رفت و آمد شما یافت می شود، جلوگیری کنند.

 

بررسی های نهایی

در اینجا توصیه هایی ارائه کردیم، که در حال حاضر بهترین کلون AirPods هستند که با قیمت هایی عالی عرضه می شوند. شما می توانید مطابق با سلیقه شخصی، ترجیح و عادات گوش دادن خود، اقدام به انتخاب بهترین هدفون نمایید. این می تواند در تمامی افراد متفاوت باشد. لازم است اشاره کنیم که می توانید این هدفون های AirPods را در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر جستجو کرده و مناسب ترین آن ها را با انتظارات خود و میزان هزینه ای که برای آن در نظر گرفته اید، انتخاب کنید.

 

در صورتی که در این خصوص اطلاعات کافی ندارید، این امکان برای شما فراهم است تا با کارشناسان تهران اسپیکر مشورت نموده و با دریافت آگاهی بیشتر، خرید مطمئن داشته باشید.

در فروشگاه تهران اسپیکر انواع هدفون ها را در برندهای مختلف خواهید یافت که هر یک دارای کیفیت ساخت و عملکردی متفاوت بوده و می تواند در قیمت های مختلفی عرضه شود. همچنین می توانید انواع اسپیکرهای قدرتمند و قابل حمل و دستگاه های ساندبار را نیز در این فروشگاه و در تنوع بسیار بالایی به صورت آنلاین انتخاب کرده و خرید نمایید. کارشناسان تهران اسپیکر، با بهره مندی از تخصص و تجربه می توانند بهترین مشاور در این خصوص برای شما باشند.