6 هدفون برتر زیر 200 دلار

درست است که قیمت اکثر هدفون های پرچمدار شرکت ها می تواند بیش از 300 دلار باشد، با این حال می توانید با هزینه کمتری یک هدفون عالی خریداری کنید. با صرف هزینه ای کمتر از 200 دلار، می توانید طیف وسیعی از هدفون  Bluetooth over-ears تا truly wireless in-ears، و مجموعه ای از ویژگی ها مانند لغو نویز فعال (ANC)، رتبه بندی IPX برای مقاومت در برابر آب یا برنامه های و اپ های همراه اختصاصی با EQ را تهیه کنید. هدفون هایی که در این لیست وجود داردند، خوش ساخت با کیفیت صدای عالی و ارزش مناسب برای قیمت دارند.

 

Razer Opus Wireless

6 هدفون برتر زیر 200 دلار| Headphones Under 200

Type Over-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Yes
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic

بهترین هدفون زیر 200 دلار با طراحی Over-Ear که آزمایش شد Razer Opus بود. این هدفون از نظر قیمت و عملکرد عالی و دارای نمایه صوتی شبیه مدل های گران قیمت تری مانند Wireless Sony WH-1000XM4 هستند. از نظر ظاهری کاملاً با دوام هستند. با طراحی سبک و اندازه گوشی های مناسب برای استفاده خیلی راحت می باشند.

دارا بودن ویژگی صدای بسیار متعادل با صدای بیس متوسط ​​برخوردار است. اگر طرفداران موسیقی هیپ هاپ ضربه و صدای باس بالا دوست دارند خیلی راحت از طریق EQ گرافیکی در اپ اختصاصی Razer Opus می توانند صای دلخواه خود را تنظیم کنند. دارا بودن سیستم ANC بسیار چشمگیر که به طور فوق العاده ای هر صدایی از موتور اتوبوس گرفته تا صداهای بلند با فرکانس بالا مسدود می کند.. طول عمر باتری تقریباً 33 ساعته استفاده طولانی مدت از این هدفون را در سفر یا دفتر کار بدون نیاز به شارژ دوباره فراهم می کند.

متأسفانه این هدفون ویژگی قابلیت اتصال چند دستگاه مختلف همزمان را ندارد. میکروفون آنها صدای شما را به خوبی ایزوله نمیکند یعنی اگر بخواهید در محیط های پر سرو صدا تلفن صحبت کنید گزینه مناسبی نیست.

 

PHILIPS SHP9500

6 هدفون برتر زیر 200 دلار| Headphones Under 200

 

اگر برای شما کیفیت صدا خیلی اهمیت دارد Philips SHP9500 گزینه مناسبی برای شما است. گرچه این هدفون های Over-Ear سیمی به اندازه Razer Opus Wireless چند منظوره نیستند، اما صدای با کیفیت آنها برای کسانی که صدا برایشان اهمیت دارد عالی است. آنها راحت تر از Razer هستند و عملکرد سازگارتری دارند.

از آنجا که این هدفون های open-back هستند، اثر متقابل آکوستیک ایجاد می کنند به این معنی که شما احساس می کنید صدا را از اطراف خود می شنوید نه از گوش خود. متأسفانه، طراحی open-back به این معنی است که آنها در مسدود کردن صدای بیرون یا جلوگیری از نشت صدا خیلی خوب عمل نمی کنند، در نتیجه برای استفاده روزمره کاربردی نیستند.

 

Samsung Galaxy Buds + Truly Wireless

6 هدفون برتر زیر 200 دلار| Headphones Under 200

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Truly Wireless
Noise Cancelling No
Mic Yes
Transducer Dynamic

بهترین Earbuds زیر 200 دلار در آزمایش ما  Samsung Galaxy Buds  است. این Earbud ها طراحی جمع و جور و سبکی دارند. خیلی راحت در گوش جای می گیرند و حتی اگر سر خود را محکم تکان دهید نیز از گوش شما نمی افتند و در استفاده طولانی مدت آزار دهنده نیستند و خیلی راحت می باشند. ساختار کاملا محکم پلاستیکی دارند.

این Earbuds ها دارای نمایه صوتی خنثی و متعادل هستند که آنها را برای گوش دادن به طیف وسیعی ای از محتوای صوتی، از آهنگ های EDM گرفته تا پادکست ها ، مناسب می کند. و اگر هنوز هم مورد پسند شما نیست می توانید از بین  تنظیمات صوتی پیش فرض مختلف در اپ همراه Galaxy Wearable تنظیم دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

با یک باز شارژ می توانید 13 ساعت شارژ دریافت کنید که برای چند روز کافی است و کیف همراه آنها یک بار شارژ کامل را برای شما امکان پذیر می کند. متأسفانه عملکرد آنها در فیلتر و مسدود کردن صداهایی مانند موتو هواپیما و اتوبوش وحشتناک است، و در فیلتر کردن صداهایی مانند پچ پچ و زمرمه عملکرد آنها میانه است.. استفاده از ویژگی تاچ آنها وقتی دستکش داشته باشید سخت است و خیلی راحت ممکن است حرکتی را اشتباهی به عنوان تاچ در نظر بگیرند.

JAYBIRD TARAH PRO بی سیم

6 هدفون برتر زیر 200 دلار| Headphones Under 200

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Yes
Noise Cancelling No
Mic Yes
Transducer Dynamic

اگر در جستجوی هدفون های بی سیم مناسب برای ورزش هستید  باید نگاهی بهJaybird Tarah Pro Wireless بیندازید. این Earbuds های بی سیم به راحتی Samsung Galaxy Buds + Truly Wireless نیستند و مانند آنها حمل کردنشان راحت نیست، اما از لحاظ پایداری مشابه و از نظر مقاومت در برابر آب دارای امتیاز IPX7 بالاتری دارند.

صدای آنها کمی بهتر از سامسونگ است و  اپ همراه آنها دارای EQ پارامتری است که به شما امکان می دهد تنظیمات دلخواه خود را موقع گوش دادن اعمال کنید.طول عمر باتتری 13 ساعت برای استفاده در چند روز متوالی کافی است و کیف شارژ ندارند. آنها در عوض به یک جایگاه شارژ دارند و اگر فراموش کنید که  آن را با خود بیاورید، دیگر نمی توانید از آنها استفاده کنید.

بی سیم JBL Live 400BT

6 هدفون برتر زیر 200 دلار| Headphones Under 200

Type On-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Yes
Noise Cancelling No
Mic Yes
Transducer Dynamic
بهترین هدفون زیر 200 دلار با طراحی On-Ear مورد آزمایش ما  JBL Live 400BT است. این هدفون های بی سیم روی سر شما کاملاً محکم و پایدار است که باعث می شود برای دویدن کاملا مناسب باشند. 30 ساعت دوام باتری آنها فوق العاده است. صدای صوتی متعادل و خنثی دارند که آنها را برای گوش دادن به انواع ژانرهای صوتی مختلف مناسب می کند.

 

اپ هدفون JBL دارای EQ پارامتری و تنظیمات پیش فرض است تا بتوانید صدای آنها را نیز مطابق میل خود تنظیم کنید. همچنین امکان اتصال همزمان دو دستگاه را فراهم می کنند کنید که براحتی می توانید آنها را به لپ تاپ و تلفن خود وصل کنید. این هدفون توانایی مسدود کردن صدای موتو ر هواپیما و اتوبوس را ندارد اما ر عوض صداهایی با فرکانس بالا را به خوبی فیلتر می کند و برای گوش دادن در محیط های پر سر و صدا مناسب است.

Beats SOLO PRO WIRELESS

6 هدفون برتر زیر 200 دلار| Headphones Under 200

Type On-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Yes
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic

اگر به دنبال هدفون on-ear زیر 200 دلار با ایزوله کردن نویز هستید Beats Solo Pro Wireless را در بررسی کنید. گرچه آنها کمی از JBL Live 400BT Wireless حجیم ترند و هیچ ویژگی سفارشی سازی صدا ندارند، اما در عوض ویژگی ANC آنها ایزوله کردن نویز چشمگیری را فراهم می کند. آنها توانایی کاهش برخی از صداهای پس زمینه باس را دارند که این هدفن را برای رفت و آمد مناسب می کند، و در محیط کار صداهای با فرکانس بالا مانند افرادی که در اطراف شما صحبت می کنند را مسدود می کنند.

این هدفون خوش ساخت و دارای نمایه صدای کاملا خنثی هستند ضرب باس سه برابر دارد که ممکن است برای برخی شنوندگان هیجان انگیز به نظر برسد. طول عمر باتری مداوم 20 ساعته آنها باورنکردنی است. قیمت برخی از رنگ ها ممکن است کمی بیش از 200 دلار باشد. اگر برای شما سفارشی سازی صدا، طراحی قابل حمل تر و عمر باتری بیشتر مهم است JBL را بررسی کنید. اما، اگر می خواهید انعطاف پذیری در برابر صدا برای شما مهم تر است، به جای آن Beats را در نظر بگیرید.