بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

هدفون بی سیم Sony WF-SP800N به صورت بی سیم طراحی شده و یکی از هدفون های ممتازی است که برای ورزش می تواند بسیار مفید باشد. این هدفون های خوش ساخت، از راحتی مناسبی برخوردار است و با یک بار شارژ می تواند مدت زمانی طولانی دوام آورند و بدون آنکه احساسی از خستگی را ایجاد کنند، با پایداری مناسبی در گوش شما باقی خواهند ماند.

 

این هدفون های سونی، دارای یک نمای صدای مناسب و باس سنگین هستند که می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشد. اما اگر مورد سلیقه شما نیست، برنامه همراه آنها دارای EQ گرافیکی است که دارای ویژگی های دیگری است. البته باید اشاره کنیم که این هدفونها سیستم لغو نویز فعال نداشته و تنها یک طرح کنترل دارند که محدودیت تنظیم را ایجاد کند.

با این وجود اگر به دنبال یک جفت هدفون بی سیم با دوام هستید که بتوانید در سالن بدنسازی به ورزش بپردازید، همچنین در زندگی روزمره نیز از آن استفاده کنید، هدفون بی سیم Sony WF-SP800N یک انتخاب مناسب است که می توانید به سادگی آن را در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر جستجو کرده و با قیمتی مناسب خرید کنید.

 

به عبارتی می توان گفت که این محصول سونی دارای عمر طولانی باتری و عملکرد عالی نشت صدا می باشد که باعث می شود تا انتخاب خوبی برای رفت و آمد و مسافرت باشند، اگرچه بهترین سیستم ANC را ندارند. همچنین آنها فاقد برخی از ویژگی های برتر مانند اتصال چند دستگاه هستند و میکروفون آنها برای برقراری تماس در محیط های شلوغ دارای عملکردی بسیار معمولی است.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

سبک طراحی هدفون سونی

هدفون سونی مدل WF-SP800N هدفون هایی بی سیم و کاملاً متمایزی هستند. گوشی های این هدفون، کمی در بزرگ بوده و ممکن است در مقایسه با دیگر رقبا، بیشتر از گوش های شما بیرون بزند.

ضمن آنکه آنها از پلاستیک درجه یک ساخته شده اند و در طیف گسترده ای از رنگ ها و با ظرافت زیبایی در دسترس هستند که ممکن است شنوندگان طرفدار مد بخواهند یک جفت گوشی متناسب با سبک خود داشته باشند، که بدین ترتیب هدفون بی سیم Sony WF-SP800N گزینه ای مناسب است.

ضمن آنکه این هدفون دارای وزن 0.04 پوند بوده و استفاده از آن بسیار راحتی می باشد. گرچه تناسب عمیق درون گوش آنها ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما فشار زیادی به گوش داخلی وارد نمی کنند. بنابراین می تواند به سادگی برای پوشیدن به مدت طولانی راحت باشند.
همچنین باید اشاره کنیم که Sony WF-SP800N دارای قاب شارژ مناسب است. که در ابعادی بزرگ طراحی شده و چندان برای حمل راحت نیست اما احساس خوبی دارد و می تواند محافظت از هدفون ها را در برابر ضربات و رطوبت به خوبی انجام دهد.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

کیفیت ساخت

از سویی دیگر، اگر بخواهیم کیفیت ساخت این هدفون بی سیم سونی را بررسی کنیم باید بگوییم که دارای ساختار خوبی است. گوشی ها و قاب این هدفون تقریباً از پلاستیک ساخته شده اند و کاملاً درجه یک هستند. آنها همچنین دارای مقاومت IP55 در برابر گرد و غبار و آب می باشند که این باعث می شود بتوانید از آن ها در محیط باز و یا هنگام تمرینات ورزشی استفاده کرده و نگران آسیب دیدن آن ها نباشید.

 

میتوانید این هدفون بی سیم Sony WF-SP800N را از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر تهیه کنید. این هدفون بی سیم سونی کاملاً پایدار است. آنها با چند نوک گوش و قلاب پایداری در اندازه های مختلف ارائه می شوند تا شما بتوانید به یک مهر و موم مناسب دسترسی پیدا کنید. این باعث می شود هدفون حتی در حین تمرینات شدید در گوش شما ثابت بمانند.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

مشخصات صدا

مشخصات صدای Sony WF-SP800N کاملاً بیس سنگین است. باس در سراسر محدوده بیش از حد تأکید شده است که می تواند برای شنوندگانی که کمی ضربات را می پسندند، مناسب باشد. در این هدفون آواز و سازهای اصلی شفاف و واضح است.

شایان ذکر است که برنامه همراه هدفون، امکان اتصال و دسترسی به یک EQ گرافیکی را به کاربران می دهد، بنابراین می توانید نمایه صدای آنها را متناسب با تنظیمات خود ایجاد کنید.

همچنین همانند اکثر هدفون های داخلی ، هدفون بی سیم Sony WF-SP800N دارای ثبات پاسخ فرکانسی استثنایی است. به شرطی که از نوک های گوش و قلاب های پایداری در اندازه مناسب استفاده کنید، موسیقی شما باید هر زمان که آنها را می پوشید، یکسان باشد. از سویی دیگر باید اشاره کنیم که دقت باس آنها قابل قبول است.

در محدوده فرکانس بیش از حد تأکید می شود، اما به طور کلی کاملاً مسطح است و در نتیجه باعث ایجاد یک نمایه صدایی تند می شود که باید طرفداران ژانرهای باس سنگین مانند EDM و هیپ هاپ را راضی کند. Sony WF-SP800N از دقت میانی بسیار خوبی برخوردار است.

اگرچه برخی از میکس ها به دلیل تأکید زیاد در دامنه متوسط، ​​ممکن است کمی نامرتب به نظر برسند، اما خیلی قابل توجه نیست و آواز و سازهای اصلی باید واضح و روشن به نظر برسند.

همچنین دقت سه برابر این هدفون متوسط ​​است. در کل دامنه کمتر مورد تأکید قرار می گیرد و در نتیجه سازهای اصلی کسل کننده می شوند که جزئیات نیز ندارند. ضمن آنکه عملکرد اوج این هدفون Sony  بسیار خوب است. جدا از یک افزایش شدید در محدوده سه گانه میانی که باعث می شود برخی از نت ها سوراخ شوند، بقیه محدوده فرکانس در حد خوب باقی می ماند.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

تاخیر هدفون و ویژگی های صوتی آن

هدفون بی سیم Sony WF-SP800N عملکرد تصویربرداری استریو قابل توجهی را ارائه می دهد. تاخیر گروه وزنی آنها کاملاً در زیر آستانه شنوایی قرار می گیرد، در نتیجه باس تنگ و سه برابر شفاف ایجاد می شود.

به همین ترتیب، درایورهای L / R از نظر دامنه، فرکانس و پاسخ فازی کاملاً مطابقت دارند و نهایتا یک تجربه گوش دادن غوطه وری ایجاد می کند که محل قرارگیری اشیا در تصویر استریو را به طور دقیق مدل می کند.

 

ضمن آنکه این هدفون سونی دارای یک صحنه صدای منفعل نامناسبی است که این یک امر عادی برای هدفون های داخل گوش است. طراحی پشت بسته و عدم تعامل آنها با گوش خارجی منجر به تجربه گوش دادن در حالت بسته می شود که باعث گردیده موسیقی بیشتر از اسپیکرهایی که در اطراف شما قرار گرفته اند، از داخل سر شما صدا کند.

اما این هدفون با ویژگی صدای فراگیر مجازی Sony 360 Reality Audio (360RA) سازگار است، اما چند نکته را شامل می شود. در مرحله اول، فقط چند برنامه جریان موسیقی درجه یک از آن پشتیبانی می کنند، همچنین، آهنگ های نسبتاً کمی با 360RA میکس شده و کیفیت میکس گفته شده بسته به هنرمند متفاوت است.

ضمن آن که عملکرد توزیع هارمونیکی وزن این گوشی ها خوب است. در حالی که در محدوده متوسط ​​تا سه برابر اعوجاج در حجم متوسط ​​وجود دارد، اما چندان قابل توجه نیست. بقیه طیف فرکانس در حد قابل قبولی است که باید منجر به تولید صوتی کاملاً تمیز و خالص شود.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

عملکرد هدفون در حذف نویز فعال

لازم به ذکر است که قابلیت های عایق نویز هدفون بی سیم Sony WF-SP800N کافی است. آنها در جلوگیری از صدا در محدوده سه برابر، به خوبی عمل می کنند و در کاهش حجم صدای پس زمینه کاملاً موثر هستند. اما آنها به سختی صدای شما را از صداهای کم فشار محیط جدا می کنند.

 

میتوان گفت که سیستم ANC آنها عملاً بی فایده است، زیرا یا به سختی میزان صدای ورودی را کاهش می دهد یا به طور فعال عملکرد انزوای منفعل آنها را صدمه می زند. ضمن آنکه عملکرد نشت صدا در این گوشی ها قابل توجه است. شما می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان، حتی اگر در محیط ساکت و آرام باشید، به موسیقی خود در حجم زیاد گوش دهید.

ضمن آنکه میکروفون یکپارچه هدفون WF-SP800N از کیفیت ضبط مطلوبی برخوردار است. صدای شما طبیعی و بدون اعوجاج به نظر برسد، اما برخی از شنوندگان ممکن است صدای شما را باریک و کمی مبهم بشنوند. همچنین این میکروفون دارای قابلیت کنترل نویز میانی است. اما اگر از یک محیط نسبتاً بلند یا شلوغ تماس بگیرید، افراد در آنسوی خط با مشکل درک شما روبرو می شوند.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

امکانات مناسب هدفون

هدفون بی سیم Sony WF-SP800N عمر باتری مناسبی دارد. با روشن شدن ANC ، آنها با یک بار شارژ 9.3 ساعت دوام می آورند که برای یک جفت هدفون بی سیم کاملاً مناسب است. با توجه به عمر نسبتا طولانی باتری، قاب شارژ آنها فقط امکان یک بار شارژ اضافی دارد، که برای استفاده یک روز می تواند کافی باشد.

 

آنها همچنین دارای یک تایمر خاموش کردن خودکار هستند که در طول دوره های بی تحرکی هدفون را خاموش می کند. البته باید اشاره کنیم که در حالی که شارژ می شود، نمی توانید موسیقی خود را با یک گوشی بشنوید. البته این هدفون دارای اتصال برنامه همراه خوبی است که طیف گسترده ای از گزینه های پیکربندی، از جمله EQ گرافیکی و  فعال کردن لغو سر و صدا، تنظیم تایمر خاموش کردن خودکار و نقشه برداری مجدد دکمه کنترل را فراهم می کند.

همچنین یک منو برای کنترل صدای سازگار وجود دارد که پارامترهای سیستم هدفون ANC و حالت مکالمه گفتگو را بسته به محیط فعلی شما تغییر می دهد. این دستگاه از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می برد و امکان اتصال چند دستگاهی ندارد. اما محدوده اتصال آن 200 فوت می باشد که با میزان تاخیر اندکی همراه است.تأخیر هدفون بی سیم Sony WF-SP800N در رایانه خیلی زیاد است که نمی تواند برای تماشای فیلم یا بازی مناسب باشد.

 

البته تاخیر صوتی در دستگاه های تلفن همراه iOS و Android به طور قابل توجهی کمتر است. ضمن آنکه باید توجه داشته باشید که این هدفون بی سیم بوده و امکان استفاده به صورت سیمی آن وجود ندارد. اما آنها با یک کابل شارژ USB-C برای شارژ مجدد قاب همراه هستند، اگرچه لازم به ذکر است که این کابل بسیار کوتاه است.

ضمن آنکه آنها با کنسول PS4 سازگار نیست. در حالی که آنها می توانند به رایانه های شخصی مجهز به بلوتوث متصل شوند که با تاخیر صوتی هنگام بازی مواجه خواهند شد.

 

بررسی هدفون بی سیم Sony WF-SP800N

 

اگر به دنبال یک جفت هدفون بی سیم ورزشی هستید، WF-SP800N گزینه بسیار خوبی است. آن ها با ساختاری مناسب و ظاهری زیبا طراحی شده اند که می توانید این هدفون های سونی را در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر تهیه کنید.

به خاطر داشته باشید، این امکان برای شما فراهم است تا پیش از اقدام برای خرید، در خصوص بهترین هدفون های سونی و دیگر برندهای معتبر و شناخته شده، از کارشناسان تهران اسپیکر، مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

این شاید شرایط مناسبی باشد که در این وضعیت همه گیری کووید 19 بتوانید به راحتی از بازار بزرگ و آنلاین تهران اسپیکر استفاده کرده و از میان تنوع بالای محصولات آن، هدفون، اسپیکر و ساندبارهایی با مارک های معتبر جهانی را خرید کنید و از اصالت و قیمت آن اطمینان کامل داشته باشید و خرید جذاب را تجربه نمایید.