15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

اگر به دنبال خرید یک هدفون جدید هستید، فهمیدن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. حتی اگر نیازهای خود را به موردی خاص مثلا هدفونی برای ورزش کردن محدود کرده اید، از کجا می دانید که بهترین برند کدام است؟ در حالی که بزرگترین برندها تمایل دارند تا هدفون هایی تولید کنند که پاسخگوی طیف وسیعی از کاربران باشد، اما برخی از برندها بیشتر بر روی گروه های خاص، مانند ورزشکاران یا نوازندگان حرفه ای تمرکز دارند.

 

اگرچه امروزه می ‎توانید هدفونی کارآمد را در هر یک از برندها پیدا کنید، اما پاسخ قاطعی به این سوال که بهترین برند هدفون کدام است، وجود ندارد. هر شرکت ساخت هدفون، حتی در صورت تأمین نیازهای مشابه، روش منحصر به فرد خود در تولید محصولات را دارد. با توجه به این نکته برخی از برندها برتری نسبی ای نسبت به برندهای دیگر دارند.

ما هدفون های مختلف را آزمایش کرده ایم و در ادامه توصیه های ما برای خرید 15 برند برتر هدفون آورده شده است. پیشنهادها براساس رتبه و موقعیت آورده نشده است. اولین برند ذکر شده لزوماً انتخاب برتر ما نیست و آخرین برند نیز بدترین نیست. درعوض، برندها ها را بر اساس کاربرد یا تخصص ذکر کرده ایم و برندهایی را که دارای ویژگی های مشابه هستند، در کنار هم قرار داده ایم تا راحت تر بتوانیم بهترین گزینه برای رفع نیازهای شما را پیدا کنیم.

Bose

Bose QuietComfort 35 II/QC35 II Wireless 2018

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.6
⦁    صدای خنثی: 7.7
⦁    رفت و آمد/ سفر: 8.0
⦁    ورزش/تناسب اندام: 7.3
⦁    دفتر کار: 7.8
⦁    بازی بی سیم: 6.1
⦁    بازی با سیم: 7.7
⦁    تماس تلفنی: 6.9

 

Bose  یک شرکت تولید محصولات صوتی است که محصولات مختلفی از جمله سیستم های صوتی خانگی، بلندگو و هدفون تولید می کند. وقتی صحبت از هدفون می شود، این برند بیشتر به دلیل ساخت محصولاتی با طراحی بسیار راحت و عایق بندی صدای باورنکردنی شناخته می شود. در حالی که این شرکت در گذشته به دلیل عدم ارائه کیفیت ساخت یا کیفیت صوتی پایین با توجه به قیمت گذاری محصولات، با انتقاداتی روبرو بوده است، اما محصولات این برند در سال های اخیر بهبود یافته اند.

 

آخرین مدل های این شرکت از صدای بسیار متعادلی برخوردارند، عملکرد خوبی در زمینه دوام باتری و همچنین پشتیبانی از بلوتوث دارند و هنوز هم بسیار راحت هستند. در حالی که هدفون های Bose هنوز به اندازه برندهای رقیب خوش ساخت نیستند، اما هنوز هم طبق آزمایشات ما در بین سایر برندها، عملکرد خوبی را از خود برجای می گذارند.

بهترین هدفون Bose که ما آزمایش کرده ایم Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018 است. این هدفون همه کاره، خوش ساخت و به طرز شگفت انگیزی راحت است، بنابراین برای گوش دادن طولانی مدت گزینه مناسبی است. خارج از جعبه، این مدل دارای نمایه صوتی بسیار خنثی ای است که برای گوش دادن به انواع مختلف محتواهای صوتی مناسب می‎باشد.

 

همچنین، ویژگی ANC آن عایق بندی صوتی فوق العاده ای را ایجاد می کند، بنابراین صداهای پس زمینه مانند موتورهای اتوبوس و هواپیما یا صدای افرادی که در اطراف شما صحبت می کنند به گوش نمی رسد. اگر هدفونی با طراحی داخل گوشی را ترجیح می دهید، Bose QuietComfort Earbuds Truly Wireless  بهترین انتخاب خواهد بود؛ این هدفون عملکرد خوبی در زمینه عایق بندی صدا به نمایش می گذارد.

Sony

Sony WH-1000XM4 Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.4
⦁    صدای خنثی: 6.9
⦁    رفت و آمد/ سفر: 8.1
⦁    ورزش/تناسب اندام: 7.2
⦁    دفتر کار: 7.8
⦁    بازی بی سیم: 5.8
⦁    بازی با سیم: 7.4
⦁    تماس های تلفنی: 7.0

 

سونی مدل های بسیار گسترده ای، از هدفون های سیمی ارزان قیمت گرفته تا هدفون های برتر از بین برنده نویز تولید می کند. اگر برای کار حرفه ای در استودیو و یا سوار شدن به مترو به هدفون نیاز دارید، سونی حتما مدلی برای ارائه به شما دارد. همانطور که گفته شد، تعدادی از مدل های این برند قابل توجه نیستند و با وجود گزینه های زیاد، برخی از مدل های موجود در خط تولید اضافی می باشند و با یکدیگر همپوشانی دارند.

 

هدفون های بلوتوثی رده بالای سونی، خصوصاً از آنجا که برنامه همراه عالی آن گزینه های سفارشی سازی بیشتری را نسبت به بیشتر برندها ارائه می دهد، از بهترین مدل هایی است که ما آزمایش کرده ایم.

بهترین هدفون سونی که ما آزمایش کرده ایم Sony WH-1000XM4 Wireless است. این هدفون های عالی دارای عملکردی مشابه عملکرد مدل قبلی خود، یعنی Sony WH-1000XM3 Wireless  هستند ، اما با چند ویژگی دیگر مانند جفت شدن چند دستگاهی و ماندگاری طولانی تر باتری ارائه می شوند. به لطف عملکرد باورنکردنی ANC ، این مدل در میان بهترین هدفون های حذف نویز موجود در بازار که ما آزمایش کرده ایم، قرار دارد.

 

نمایه صوتی پیش فرض آن حاوی باس سنگینی است، اما برنامه همراه آن یک اکولایزر گرافیکی و تنظیمات از پیش تعریف شده ای را ارائه می دهد تا بتوانید صدای هدفون را مطابق میل خود تنظیم کنید. اگر طراحی in-ear را ترجیح می دهید، Sony WF-1000XM3 Truly Wireless  تنظیم پذیر است، دارای گوشی های با کیفیت عالی و نمایه صوتی متعادل است. Sony WF-SP800N Truly Wireless  نیز برای ورزش در سالن ورزشی انتخاب مناسبی است.

Sennheiser

Sennheiser HD 800 S

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: خیر
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: خیر
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 5.3
⦁    صدای خنثی: 8.5
⦁    رفت و آمد/ سفر: 4.0
⦁    ورزش/تناسب اندام: 5.5
⦁    دفتر کار: 4.8
⦁    بازی بی سیم: 4.8
⦁    بازی با سیم: 6.9
⦁    تماس های تلفنی: 1.7

 

Sennheiser  به دلیل دارا بودن طیف گسترده ای از هدفون های پشت باز با قیمت های مختلف، یک برند مشهور در بین هدفون های صدامحور است. این شرکت همچنین مدل های بلوتوثی را برای گوش دادن راحت تر به محتواهای صوتی و هدفون اختصاصی تلویزیون را برای تماشای تولوزیون، بدون وجود مشکل همگام سازی و لذت بردن از برنامه های تلوزیونی به صورت بی سیم تولید کرده است. این شرکت هم مدل های روی گوشی و هم داخل گوشی تولید می کند، اما مدل های بی سیم زیادی ندارد.

 

همچنین، مانند سونی، از آنجا که مدل های مختلفی را تولید می کند، انتخاب یکی از آن ها برای رسیدن به هدف مورد علاقه تان دشوار است، زیرا تعداد زیادی از مدل ها شبیه هم هستند و فقط تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند. همانظور که گفته شد،  Sennheiser  هنوز هم یک برند معتبر با شهرت بالا است که این امر، ارزش بررسی هدفون های آن را بالا می برد.

بهترین هدفون Sennheiser که ما آزمایش کرده ایم، Sennheiser HD 800 S  است. این هدفون روی گوشی دارای یک سانداستیج باز و امضای صوتی تنظیم شده حرفه ای است که گوش دادن به آهنگ های با کیفیت بالا و مورد علاقه شما در یک اتاق ساکت را به تجربه ای به یاد ماندنی تبدیل می کند. این هدفون قیمت خیلی زیادی ندارد، اما به علاقه مندان به موسیقی که به دنبال هدفون مقرون به صرفه ای هستند سنهایزر HD 560S را پیشنهاد می دهیم که صدایی به خوبی صدای HD 800 S  ندارد، اما نسبت به قیمتی که دارد، از ارزش خرید بالاتری برخوردار است.

 

اگر هدفونی با طراحی لغو نویز بی سیم را ترجیح می دهید، Sennheiser Momentum 3 Wireless  دارای صدایی کامل و پر از باس بوده و در عین حال در استفاده های روزمره راحت است، اما به دلیل طراحی پشت بسته، کمتر در دنیای موسیقی فرو می روید.

Audio-Technica 

Audio-Technica ATH-M50x

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: خیر
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: خیر
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 5.5
⦁    صدای خنثی: 7.7
⦁    رفت و آمد/ سفر: 4.8
⦁    ورزش/تناسب اندام: 5.3
⦁    دفتر کار: 5.5
⦁    بازی بی سیم: 4.4
⦁    بازی با سیم: 6.4
⦁    تماس تلفنی: 2.1

 

Audio-Technica  یک برند ژاپنی است که طیف گسترده ای از مدل های مختلف هدفون را تولید می کند. این برند بیشتر به خاطر مجموعه سری M خود که شامل هدفون های استودیویی بسته می باشد و برای استفاده حرفه ای طراحی شده اند، معروف است. مدل های کمی در این مجموعه وجود دارد، بنابراین همیشه انتخاب اینکه کدام مدل ارزش خرید بالاتری دارد، کمی دشوار است.

 

همانطور که گفته شد، این مدل از هدفون ها خوش ساخت بوده و از کیفیت صدای بسیار عالی برخوردار هستند و با اطمینان به افراد حرفه ای توصیه می شوند. این شرکت همچنین هدفون های دارای ویژگی حذف نویز و همچنین مدل های بلوتوثی را برای استفاده در هنگام حرکت ارائه کرده است، اگرچه ما بسیاری از این مدل ها را بررسی نکرده ایم.

بهترین هدفون Audio-Technica که ما آزمایش کرده ایم Audio-Technica ATH-M50x است. این هدفون دارای طراحی پشت بسته بوده، کاملاً راحت است و دارای ساختار پلاستیکی عالی و بسیار با دوام می باشد. به لطف مشخصات صوتی بسیار دقیق این هدفون، که دارای قابلیت اضافه سازی باس به صدا است، این مدل یک گزینه عالی برای گوش دادن حرفه ای و کارهای استودیویی است.

 

اگر به نظر می رسد که این مدل خیلی حجیم است، Audio-Technica ATH-M60x را در نظر بگیرید که دارای یک نمایه صوتی با تعادل کمتر در ازای طراحی سبک تر است. اگر به دنبال محصول ارزان قیمت تری از این برند معتبر هستید، Audio-Technica ATH-M20x  را در نظر بگیرید. عملکرد آن به خوبی M50x یا M60x نیست ، اما اگر برای راه اندازی یک فضای استودیویی جدید نیاز به خرید چندین دستگاه دارید، با توجه به قیمت پایینی که دارد، گزینه خوبی است.

Beyerdynamic

Beyerdynamic DT 990 PRO

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: خیر
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: خیر
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 5.2
⦁    صدای خنثی: 7.9
⦁    رفت و آمد/ سفر: 4.0
⦁    ورزش/تناسب اندام: 5.6
⦁    دفتر کار: 4.7
⦁    بازی بی سیم: 4.5
⦁    بازی با سیم: 6.5
⦁    تماس تلفنی: 1.8

 

Beyerdynamic  یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان هدفون در جهان است و بسیاری از محصولات آن تا به امروز نیز در آلمان ساخته می شوند. مانند Audio-Technica ، این برند طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، اما محبوب ترین مدل های آن برای استفاده در استودیو طراحی شده اند. این برند با ساخت هدفون های محکم و بادوام که از طول عمر بالایی برخوردارند، در بین حرفه ای ها به کیفیت صدای بالای مدل های تولید شده اش مشهور است.

 

مدل های پشت باز این شرکت نسبت به بقیه پشت بازهایی که آزمایش کرده ایم، باس کمتری دارند اما هنوز هم صدا بسیار واضح به گوش می رسد. افرادی که به فرکانس های بالاتر حساس هستند، گاهی اوقات صدای خارج شده از هدفون های Beyerdynamic را بسیار تیز یا نفوذ کننده تلقی می کنند، اما این تجربه ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. با توجه به تمام مواردی که در نظر گرفته شده است، این برند در کل مدل های بسیار خوبی را برای گوش دادن به محتواهای صوتی مختلف تولید می کند.

بهترین هدفون Beyerdynamic که ما آزمایش کرده ایم Beyerdynamic DT 990 PRO است. به لطف کاسه های گوشی حجیم و نمایه صوتی متعادل آن، این هدفون های پشت باز برای جلسات گوش دادن به محتوای صوتی در یک اتاق ساکت بسیار مناسب هستند. این مدل از برخی پیشنهادات ارائه شده، خوش ساخت تر و در عین حال ارزان تر است، اما ساند استیج آن کاملاً خنثی و گسترده نیست.

 

اگر به دنبال تجربه گوش دادن همراه با عایق بندی صوتی برای کار در استودیو هستید، Beyerdynamic DT 770 PRO  را بررسی کنید. اگر به هدفون سیم دار علاقه مند نیستید، Beyerdynamic Amiron Wireless  تجربه گوش دادن به موسیقی با کیفیت همراه با پرداخت هزینه بالا را ارائه می دهد، اگرچه طراحی آن چندان راحت نیست.

JBL

JBL CLUB 950NC Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.2
⦁    صدای خنثی: 7.4
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.4
⦁    ورزش/تناسب اندام: 7.4
⦁    دفتر کار: 7.3
⦁    بازی بی سیم: 5.8
⦁    بازی با سیم: 7.4
⦁    تماس تلفنی: 6.2

 

JBL  یک تولید کننده تجهیزات صوتی است که محصولات مختلفی از جمله بلندگو و هدفون تولید می کند. این شرکت هدفون ها را برای کاربردهای مختلف تولید می کند. از جمله هدفون های تولید شده توسط این شرکت می توان به مدل های بی سیم و هدفون های مخصوص ورزش اشاره کرد. به عنوان یک شرکت زیرمجموعه هارمن، بیشتر هدفون های آن ها نمایه صوتی خنثی و متعادلی را ارائه می دهند، و آن ها را برای گوش دادن به انواع مختلف محتوای صوتی مناسب می کنند.

 

مدل های جدید این شرکت اغلب با برنامه هدفون JBL سازگار است که به شما امکان دسترسی به یک اکولایزر پارامتری و تنظیمات از پیش تعریف شده را می دهد تا بتوانید صدای خروجی را شخصی سازی کنید.

بهترین هدفون JBL که ما آزمایش کرده ایم JBL CLUB 950NC Wireless است. این هدفون ها بسیار خوب طراحی شده اند و طراحی راحت این مدل، آن را برای جلسات طولانی گوش دادن به محتواهای صوتی به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است. این مدل دارای نمایه صوتی کاملا خنثی ای است که کمی کوبش اضافی را در محدوده باس ایجاد می کند، بنابراین برای گوش دادن به انواع مختلف صداها مناسب است. این مدل همچنین با برنامه هدفون JBL سازگار است و یک اکولایزر پارامتری و ایستگاه های از پیش تنظیم شده در دسترس است تا بتوانید صدای آن را شخصی سازی کنید.

 

این هدفون با یک بار شارژ، 25 ساعت دوام می آورد که باورنکردنی است. با این حال، اگرچه این مدل از ویژگی ANC برخوردار است، اما عملکرد کلی آن کاملاً خوب نیست و در تلاش برای حذف صداهای پس زمینه باس دار مانند موتورهای اتوبوس و هواپیما که معمولاً در هنگام رفت و آمد به گوش می رسند، با مشکل مواجه است.

Plantronics

Plantronics BackBeat Pro 2 Wireless 2016

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.3
⦁    صدای خنثی: 7.7
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.4
⦁    ورزش/تناسب اندام: 7.1
⦁    دفتر کار: 7.4
⦁    بازی بی سیم: 5.9
⦁    بازی با سیم: 7.5
⦁    تماس تلفنی: 6.6

 

Plantronics  دهه ها در خط مقدم ارتباطات موبایلی بوده است. در حالی که ریشه این شرکت به صنعت حمل و نقل هوایی بر می گردد، اما مسلماً بیشتر به دلیل تولید هدست های بی سیم بلوتوثی معروف است. این شرکت همچنین چندین محصول مصرفی بی سیم را نیز تولید می کند. ما هنوز همه ی تولیدات این شرکت را آزمایش نکرده ایم. با این حال، مدل هایی که ما آزمایش کرده ایم عملکرد خوب و ارزش خرید نسبت به قیمت بالایی دارند. مانند JBL ، محصولات این شرکت نیز دارای ویژگی های بلوتوثی عالی و عملکرد قابل توجه در زمینه باتری هستند.

 

صدای خروجی از آن بسیار متعادل است، اما برنامه همراه آن گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه نمی دهد. این شرکت همچنین تمایل به ساخت طرح های بسیار حجیم دارد که همیشه بهترین نیستند، اما با این وجود نسبت به قیمتی که دارند کاملا با دوام به نظر می رسند.

بهترین هدفون های Plantronics که ما آزمایش کرده ایم، Plantronics BackBeat Pro 2 Wireless 2016  هستند. این هدفون های خوش ساخت و راحت دارای مشخصات صوتی خنثی مناسبی هستند و در محدوده باس، کوبش اضافی دارند که باعث رضایت مندی طرفداران سبک های دارای باس مانند EDM و هیپ هاپ می شود. عمر باتری مداوم آن بیش از 30 ساعت می باشد و به این معنی است که دیگر نباید نگران شارژ مجدد دستگاه خود باشید. این مدل با عملکرد متناسبی که به نمایش می گذارد، می تواند بسیاری از شنوندگان را راضی کند.

 

اما اگر طرفدار هدفون های روی گوشی نیستید و هدفون های کاملا بی سیم را ترجیح می دهید، به جای آن هدست بلوتوثی Plantronics Voyager 5200 را مد نظر قرار دهید. این هدفون در گوش شما راحت، خوش ساخت و پایدار است و برنامه همراه آن دارای گزینه های سفارشی سازی زیادی برای برقراری تماس های تلفنی است. لازم به ذکر است که این مدل فاقد بیس کم است، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای گوش دادن به تمام آهنگ های مورد علاقه شما نباشد. اگر هدفون مخصوص بازی را ترجیح می دهید، به جای آن Plantronics RIG 800LX Wireless را بررسی کنید.

Beats

Beats Powerbeats Pro Truly Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

⦁    نوع: داخل گوشی
⦁    بی سیم: کاملا بی سیم
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.0
⦁    صدای خنثی: 7.3
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.0
⦁    ورزش/تناسب اندام: 8.3
⦁    دفتر کار: 6.5
⦁    بازی بی سیم: 5.9
⦁    بازی با سیم: 5.7
⦁    تماس تلفنی: 6.3

 

سالهاست که این برند، شهرت زیادی در ساخت مدل های پلاستیکی گران قیمت و دارای باس سنگین دارد. با این حال، از زمان خرید این برند توسط شرکت اپل در سال 2014 ، Beats by Dre  هدفون های متنوعی را معرفی کرده است که ارزش خرید بالایی دارند. به طور کلی صدای هدفون های این برند کاملا متعادل هستند و بر روی گوش کاملا راحت می باشند و مدل های بی سیم اکنون می توانند به طور یکپارچه با دستگاه های اپل جفت شوند.

 

اما لازم به ذکر است که هیچکدام از هدفون های این برند قابل تنظیم نیست و کیفیت ساخت آن ها هنوز با برندهایی با همان محدوده قیمت مطابقت ندارد. با وجود تمام این موارد، این برند راهی طولانی در پیش دارد، اما اکنون خرید مدل های بی سیم آن توصیه می شود.

بهترین هدفون Beats که ما آزمایش کرده ایم Beats Powerbeats Pro Truly Wireless است. این هدفون خوش ساخت از تناسب بسیار مطلوبی برخوردار است و برای ورزش  در سالن ورزشی یک انتخاب عالی می باشد. مشخصات صوتی کاملاً متعادل آن برای گوش دادن به بسیاری از ژانرهای مختلف موسیقی مناسب است و حتی این هدفون دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب است.

 

هدفون های روی گوشی را ترجیح می ‎دهید؟ Beats Solo Pro Wireless را انتخاب کنید زیرا دارای نمایه صوتی متعادل و ویژگی ANC است که می تواند بسیاری از صداهای پس زمینه مانند صدای صحبت اطرافیان را مسدود کند. این مدل از هدفون های بی سیم با قابلیت  ANC روشن بیش از 24 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهد. اگر نمی خواهید نگران دوام باتری یا تأخیر صوتی باشید، می توانید به جای آن Beats EP  سیمی را خریداری کنید.

Jaybird

Jaybird Tarah Pro Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: داخل گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.2
⦁    صدای خنثی: 7.0
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.7
⦁    ورزش/تناسب اندام: 8.2
⦁    دفتر کار: 7.0
⦁    بازی بی سیم: 5.7
⦁    بازی با سیم: 5.5
⦁    تماس تلفنی: 6.5

 

Jaybird متخصص ساخت هدفون هایی مخصوص ورزشکاران است. این برند از سال 2006 شروع به ساخت هدفون های بلوتوثی مخصوص ورزش، کرده است. ما بیشتر محصولات آن ها را آزمایش کرده ایم و جالب است بدانید که همه آن ها برای ورزش عالی هستند. برنامه همراه آن ها نیز عالی است و بهترین گزینه های سفارشی سازی صدا را ارائه می دهد.

 

با این حال، این شرکت پایه های شارژ اختصاصی خود را طراحی می کند و مدام آن را از مدلی به مدل دیگر تغییر می دهد، که آزار دهنده است زیرا نمی توانید از شارژر مدل قدیمی برای شارژ مدل های جدید استفاده کنید. لازم به ذکر است که ایربادهای این مدل هنوز هم از بهترین مدل ها برای دویدن و تمرینات است و برای ورزشکاران حرفه ای مناسب می باشند.

یکی از بهترین ایربادهای Jaybird که ما آزمایش کرده ایم Jaybird Tarah Pro Wireless می باشد. این هدفون های بی سیم به لطف ساختار با دوام و طراحی قابل حمل و تنفس پذیری که دارند، برای ورزش عالی هستند. مشخصات صوتی این مدل کاملاً متعادل است و وجود کمی هیجان در باس می تواند به شما کمک کند تا در سخت ترین تمرینات انگیزه خود را حفظ کنید. حتی می توانید از اکولایزر گرافیکی و ایستگاه های از پیش تنظیم شده در برنامه Jaybird MySound برای شخصی سازی صدای مورد علاقه خود استفاده کنید.

 

با این حال، شنوندگانی که طراحی کاملا بی سیم را ترجیح می دهند می توانند به جای آن، Jaybird Vista Truly Wireless  را مد نظر قرار دهند. این مدل راحت و قابل تنظیم بوده و دارای یک کیف شارژ قابل حمل مناسب برای گذراندن روزهای طولانی است. اگر به دنبال هدفونی مقرون به صرفه هستید، می توانید Jaybird Freedom F5 Wireless 2016 را نیز مد نظر قرار دهید؛ اما اگرچه این مدل به اندازه مدل های دیگر این برند خوش ساخت نیست اما همچنان عملکرد متناسب خوبی را ارائه می دهد.

Jabra

Jabra Elite Jabra Elite 85t Truly Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: داخل گوشی
⦁    بی سیم: کاملا بی سیم
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.4
⦁    صدای خنثی: 7.2
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.9
⦁    ورزش/تناسب اندام: 8.2
⦁    دفتر کار: 7.2
⦁    بازی بی سیم: 5.8
⦁    بازی با سیم: 5.7
⦁    تماس تلفنی: 6.8

 

Jabra چندین دهه است که هدست های اداری و مراکز تماس را تولید می کند، اما در زمینه تولید هدفون های کاملا بی سیم نیز محبوبیت زیادی دارد. این برند تنوع زیادی در تولید هدفون ندارد، اما هدفون هایی که ما آزمایش کرده ایم چه به دنبال هدفونی ورزشی باشید و چه به دنبال هدفونی برای حذف صداهای پس زمینه، عملکرد خوبی داشته اند.

 

در حالی که مدل های داخل گوشی قدیمی این شرکت چندان راحت نیست، اما هدفون های جدید آن برای اکثر افراد مناسب است. هدفون های روی گوشی این برند خیلی راحت است، اما حذف نویز فعال آن ها از رقبا عقب می ماند. همانطور که گفته شد، اکثر محصولات این برند با برنامه همراه جبرا که ویژگی های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد، سازگار است.

بهترین هدفون Jabra که ما آزمایش کرده ایم Jabra Elite 85t Truly Wireless است. این هدفون های داخل گوشی کاملا بی سیم قابل حمل دارای ویژگی حذف نویز، بسیار خوش ساخت و راحت هستند. این هدفون دارای مشخصات صوتی کاملاً متعادلی است، بنابراین متناسب با انواع محتوای صوتی، از موسیقی EDM گرفته تا کتاب های صوتی می باشد، اما برنامه همراه آن دارای اکولایزر گرافیکی و تنظیمات از پیش تعریف شده صوتی است تا بتوانید صدای خروجی را مطابق میل خود تنظیم کنید.

 

ویژگی ANC آن نیز کمک می کند تا میزان مناسبی از صداهای پس زمینه محیطی را مسدود کنید، و تقریباً هیچ صدایی از آن به بیرون نشت نمی کند.

Jabra Elite 75t Truly Wireless  قدیمی تر و Jabra Elite Active 75t Truly Wireless در کل عملکرد بسیار مشابهی دارند و اگر بتوان آن ها را با قیمت ارزان تری خریداری کرد نیز گزینه بسیار خوبی هستند. اگر هدفون های روی گوشی را ترجیح می دهید، هدفون بی سیم Jabra Elite 85h از عایق صوتی مناسبی برخوردار نیست، اما باتری بهتری دارد.

Anker

Anker SoundCore Liberty Air 2 Truly Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: داخل گوشی
⦁    بی سیم: کاملا بی سیم
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.2
⦁    صدای خنثی: 6.8
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.7
⦁    ورزش/تناسب اندام: 8.0
⦁    دفتر کار: 6.9
⦁    بازی بی سیم: 5.6
⦁    بازی با سیم: 5.5
⦁    تماس تلفنی: 6.6

Anker  یک شرکت نوپا است که بیشتر در زمینه تولید پاوربانک های قابل حمل و کابل های شارژ ارزان قیمت شناخته می شود، اما این شرکت محصولات صوتی مانند بلندگو و هدفون را نیز تولید می کند. این شرکت هدفون های روی گوشی و داخل گوشی با دامنه های قیمتی متفاوتی را ارائه می دهد و بیشتر محصولات این برند، ارزش خرید بالایی دارند.

 

برخی از مدل های برتر آن حتی دارای ویژگی های سفارشی سازی صدا مانند اکولایزرهای گرافیکی و ایستگاه های از پیش تنظیم شده از طریق برنامه Soundcore هستند تا بتوانید صدای خروجی را به دلخواه خود تنظیم کنید. اگر به هدفون های داخل گوشی علاقه مندید و بودجه محدودی دارید، هدفون های انکر انتخاب خوبی هستند.

بهترین هدفون Anker که ما آزمایش کرده ایم، Anker SoundCore Liberty Air 2 Truly Wireless  است. این هدفون کاملاً بی سیم خوش ساخت دارای نمایه صوتی با باس سنگین است که اندکی هیجان اضافی و کوبش به صدای در حال پخش اضافه می کند. اگر صدای متفاوتی را ترجیح می دهید، می توانید به راحتی با استفاده از اکولایزر گرافیکی و ایستگاه های از پیش تنظیم شده موجود در برنامه همراه Soundcore ، هدفون را شخصی سازی کنید.

 

اگرچه این مدل از ویژگی ANC برخوردار نیست، اما عملکرد خوبی در مسدودسازی صداهای پس زمینه دارد. این هدفون تنها با یک بار شارژ 6.4 ساعت روشن می ماند اما کیف شارژ قابل حمل آن حدود سه مرتبه شارژ اضافی را ارائه می دهد تا در حین حرکت بتوانید انرژی مورد نیاز هدفون را تأمین کنید. اگر به دنبال هدفون بی سیم با قیمت مناسب تر هستید، Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  انتخاب خوبی است.

Skullcandy

Skullcandy Venue Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 6.8
⦁    صدای خنثی: 6.5
⦁    رفت و آمد/ سفر: 7.2
⦁    ورزش/تناسب اندام: 7.2
⦁    دفتر کار: 6.9
⦁    بازی بی سیم: 5.0
⦁    بازی با سیم: 6.6
⦁    تماس تلفنی: 5.6

 

Skullcandy  ممکن است بهترین هدفون های موجود در بازار را تولید نکند، اما به یک دلیل هنوز هم محبوبیت زیادی دارد و آن چیزی نیست جز طراحی های رنگارنگ و شیک و وجود باس زیاد که طرفداران EDM و هیپ هاپ می توانند بدون صرف هزینه زیاد از آن لذت ببرند. اگرچه بیشتر مدل های روی گوشی این برند از قابلیت حذف نویز فعال برخوردارند، اما اکثر مدل های سازگار با بلوتوث این برند بسیار ساده هستند و ویژگی های اضافی زیادی ندارند.

 

همچنین، هدفون های آن ها ساختار ارزان قیمتی دارند و همیشه راحت ترین و متنوع ترین نمایه صوتی را ارائه نمی دهند. با این اوصاف، هنوز هم برای افرادی که طراحی ظاهری و صدای خروجی هدفون های این شرکت را می پسندند، انتخاب های خوبی وجود دارد.

بهترین هدفون Skullcandy که ما آزمایش کرده ایم Skullcandy Venue Wireless است. این هدفون های روی گوشی مجهز به بلوتوث بسیار خوش ساخت و راحت هستند. عمر باتری تقریباً 24 ساعته آن ها چند روز متوالی شما را همراهی می کند. همچنین این مدل می تواند همزمان با دو دستگاه جفت شود، بنابراین می توانید از طریق تلفن همراه متصل به رایانه یا لپ تاپ خود به موسیقی گوش دهید.

 

این مدل انتقال صدای پیوسته ای دارد و دارای نمایه صوتی حاوی باس سنگینی است که می تواند طرفداران EDM یا هیپ هاپ را راضی کند، اما ممکن است برای طرفداران سبک های دیگر بیش از حد زیاد باشد. می توانید Skullcandy Crusher Evo Wireless  را به عنوان یک گزینه جایگزین در نظر بگیرید زیرا این مدل یک برنامه همراه با ایستگاه های اکولایزر از پیش تنظیم شده دارد، اما در عوض در مسدودسازی صدای محیط موفق نیست. اگر مدل های کوچکتر و قابل حمل را ترجیح می دهید، Skullcandy Jib True Wireless  یک گزینه همه کاره و مقرون به صرفه است، هرچند عمر باتری بسیار کمتری دارد.

SteelSeries

SteelSeries Arctis Pro Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.3
⦁    صدای خنثی: 7.6
⦁    رفت و آمد/ سفر: 6.9
⦁    ورزش/تناسب اندام: 7.1
⦁    دفتر کار: 7.0
⦁    بازی بی سیم: 8.1
⦁    بازی با سیم: 8.2
⦁    تماس تلفنی: 7.9

 

SteelSeries  یک شرکت دانمارکی است که لوازم جانبی مخصوص بازی از جمله هدفون را تولید می کند. هدست های گیمینگ این شرکت همگی از طراحی مشابهی برخوردار هستند و تفکیک آن ها از یکدیگر بسیار چالش برانگیز است، اما در بطن ماجرا، با یکدیگر متفاوتند. اکثر مدل های این برند از طرح هدبند الهام گرفته از اسکی استفاده می کنند که دارای یک بند الاستیک ثابت در داخل قاب است.

 

اگر سر شما به خوبی در قاب بدون انعطاف آن قرار گیرد، کاملاً راحت است، اما اگر اینگونه نباشد، راحتی زیادی را احساس نخواهید کرد. همچنین تنظیم کشش روی بند الاستیک ممکن است مشکل باشد و مقدار تنگی و آزادی آن بر روی سر بر عملکرد باس تأثیر می گذارد. قابل ذکر است که، SteelSeries  گزینه های مختلف سفارشی سازی صدا را در نرم افزار همراه خود ارائه می دهد تا به شما کمک کند که نمایه صوتی مناسب خود را پیدا کنید و برخی از مدل های برتر این برند، دارای اکولایزر داخلی نیز هستند.

بهترین هدفون SteelSeries که ما آزمایش کرده ایم، SteelSeries Arctis Pro Wireless است. این هدفون از ویژگی های زیادی برخوردار است. این هدفون نه تنها از تاخیر صوتی کمی برخوردار است بلکه به لطف پشتیبانی از بلوتوث، در حین بازی می توانید با تلفن خود نیز چت کنید. فرستنده بی سیم آن به عنوان یک پایه شارژ باتری نیز عمل می کند و به شما امکان دسترسی به اکولایزر گرافیکی، همراه با سایر گزینه های سفارشی سازی را می دهد، بنابراین می توانید صدای آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

 

SteelSeries Arctis Pro GameDAC به طور مشابه طراحی شده است اما برای کسانی که اتصال سیمی را ترجیح می دهند مناسب است. هیچ یک از این دو هدست کاملاً با Xbox One سازگار نیستند، اما اگر با Xbox بازی می کنید، SteelSeries Arctis 9X Wireless  را انتخاب کنید. این مدل از Xbox Wireless برای اتصال مستقیم و بدون نیاز به آداپتور استفاده می کند اما متأسفانه ویژگی های قابل تنظیم زیادی ندارد.

Logitech

Logitech G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED Gaming Headset

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 6.4
⦁    صدای خنثی: 7.3
⦁    رفت و آمد/ سفر: 5.8
⦁    ورزش/تناسب اندام: 6.1
⦁    دفتر کار: 6.5
⦁    بازی بی سیم: 7.8
⦁    بازی با سیم: 6.3
⦁    تماس تلفنی: 7.9

 

Logitech  شاید بیشتر به خاطر ساخت موس و صفحه کلید رایانه شناخته شده باشد، اما هدست های بازی بسیار خوبی نیز تولید می کند. همچنین، این شرکت صاحب برند Astro Gaming  که شرکتی است که به دلیل تولید هدفون های گیمینگ کنسول گرا محبوب است، می باشد. هدفون های گیمینگ Logitech ممکن است بیشتر مناسب گیمرهای PC باشند، اما هدست های بی سیم آن ها با PS4 نیز سازگار هستند و مدل های سیمی آن ها نیز با تمام لوازم صوتی و تصویری برقی سازگارند.

 

این برند همچنین بهترین برنامه نرم افزاری را که تا کنون دیده ایم، ارائه می دهد و گزینه های سفارشی سازی خوبی را منطبق با هدفون های خود ارائه می دهد. گرچه برخی مدل های این شرکت حجیم و سنگین است و مورد پسند همه نمی باشد، با این حال، سری جدید G Pro طراحی زیبا و همه کاره ای را ارائه می دهد.

بهترین هدفون Logitech که ما آزمایش کرده ایم، هدست Gaming Logitech G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED  است. این هدفون کاملاً خوش ساخت دارای طراحی گیمینگ جهت دار است و دارای میکروفون قوی ای می باشد که در صورت تمایل، قابلیت جدا شدن نیز دارد. این هدفون دارای نمایه صوتی کاملاً خنثی  و متعادلی می باشد و در محدوده باس، کوبشی اضافی تولید می کند تا به ایجاد هیجان در بازی های ویدئویی پر از صحنه های اکشن کمک کند. اکولایزر گرافیکی و ایستگاه های از پیش تنظیم شده در نرم افزار Logitech G Hub نیز می تواند به شما کمک کند تا صدای آن را شخصی سازی کنید.

میکروفون این مدل از کیفیت ضبط قابل توجهی برخوردار است، بنابراین حتی اگر در یک محیط پر سر و صدا بازی کنید نیز صدای شما به صورت واضح به گوش هم تیمی هایتان می رسد. با این حال، مانند اکثر هدست های گیمینگ، این هدفون نیز دارای عایق بندی صوتی ضعیفی است که اگر در یک مکان پر سر و صدا بازی کنید، می تواند باعث حواس پرتی شما شود. اگر هدست گیمینگ با طراحی سیمی را ترجیح می دهید، می توانید هدست گیمینگ Logitech G Pro X Gaming را نیز بررسی کنید.

HyperX

HyperX Cloud 2/Cloud II Wireless

15 برند برتر هدفون | Top 15 Brands Headphones 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده:
⦁    کارکرد ترکیبی: 6.3
⦁    صدای خنثی: 6.9
⦁    رفت و آمد/ سفر: 5.8
⦁    ورزش/تناسب اندام: 6.0
⦁    دفتر کار: 6.4
⦁    بازی بی سیم: 7.7
⦁    بازی با سیم: 5.8
⦁    تماس تلفنی: 7.5

 

HyperX بخش بازی Kingston Technology است و ریشه در حافظه کامپیوتر و دستگاه های ذخیره سازی دارد. این برند به لطف گزینه های سازگاری گسترده ای که از آن ها پشتیبانی می کند، محبوب ترین هدست های گیمینگ را هم در بین گیمرهای رایانه شخصی و هم کنسول های بازی تولید می کند. بسیاری از هدفون های گیمینگ این برند سیم دار است اما مدل های بی سیم نیز برای کاربرانی که به هدفون های سیم دار علاقه ای ندارند، تولید شده است.

 

به طور کلی، مدل های ارائه شده گیمینگ به خوبی طراحی شده اند، اما در مقایسه با رقبا، گزینه های سفارشی سازی کمتری دارند. باید گفت که محصولات این برند معمولاً از قیمت های مناسبی برخوردار هستند، بنابراین می توانند انتخاب مناسبی برای گیمرهایی با بودجه محدود باشند.

بهترین هدفون HyperX که ما آزمایش کرده ایم HyperX Cloud 2 / Cloud II Wireless است. این هدفون راحت و خوش ساخت از دانگل USB بی سیم استفاده می کند که از این طریق تاخیر صوتی در حین بازی را به حداقل می رساند. این مدل دارای نمایه صوتی حاوی کمی باس است که به شما کمک می کند تا در صحنه های اکشن در بازی های ویدیویی مورد علاقه خود غرق شوید و باید بدانید که ویژگی صدای فراگیر 7.1 نیز در دسترس است، هرچند ما این ویژگی را آزمایش نکردیم.

 

با دوام بیش از 30 ساعت باتری، می توانید از چندین جلسه طولانی بازی بدون نیاز به شارژ مجدد لذت ببرید. اگر هدست گیمینگ با سیم را ترجیح می دهید، می توانید HyperX Cloud Alpha S  را نیز بررسی کنید.