اسپیکر | speakers

در دنیای دیجیتال امروز اسپیکر (speakers) اهمیت فراوانی دارد و تقریبا تمام افراد در طول روز به شکل های مختلفی با آن سر و کار دارند. با توجه به پیشرفت روز افزون در دنیای فیلم و موسیقی و با ورود تکنولوژی های جدید صدا مانند دالبی دیجیتال و … اسپیکر ها با کاربرد های مختلفی ساخته می شوند و روز به روز به قابلیت های آنها اضافه می شود. بنابراین انتخاب اسپیکر مناسب بدون شناخت و اطلاعات کافی امری دشوار به حساب می آید.

چرا اسپیکر؟
شاید در امروزه کمتر فرصت لذت بردن از موسیقی را داشته باشیم. علت آن مشغله بالای انسان در قرن حاضر است. اما همیشه نواقص، آدمی را در صدد رفع مشکلات به تلاش وا می‌دارد. بشر برای دست یافتن به صدایی شفاف و لذت بردن از قطعات موسیقی در طول روز، به راهکارهای بسیاری دست یافته‌ است. ساخت بلندگوهای با کیفیت و یا همان اسپیکرها، رنگ و بویی تازه‌ پیدا کرده‌اند و با زندگی کنونی تطابق یافته‌اند.

نوآوری‌هایی که موجب تولید محصولاتی به نام ساندبارها، اسپیکرهای خانگی، رومیزی و یا اسپیکرهای پرتابل شده‌اند. تولیداتی که به منظور به کارگیری اسپیکرها در هر شرایط و محیط به وجود آمده‌اند، از دفتر کار گرفته تا اتاق نشیمن، از بلندگوهای سینمایی و یا ساندبارهایی مخصوص تلویزیون و کنسول بازی، تا اسپیکرهای شارژی بلوتوثی که به راحتی در هر مکان پخش موسیقی با کیفیت بالا را برای شما امکان‌پذیر می‌سازند.

 

درباره اسپیکر

 

برندها
شاید اولین سوالی که مطرح می‌گردد این باشد که تهیه یک کالای برند چه سودی دارد؟ در حالی که ممکن است کالای مشابه و یا نسخه‌های کپی شده از مدل‌های تولیدی یک برند را با یک چهارم قیمت نیز بتوان تهیه نمود. باید به عرض برسانیم که مهندسی ساخت یک اسپیکر هوشمند، ساندبار و یا اسپیکر شارژی پرتابل ضدآب، بسیار پیچیده و تخصصی است. به طوری که اگر فرض بر این باشد که بخش تولید قطعات الکترونیک به خوبی از عهده انجام وظایف خود برآیند، قسمت عمده‌ی تولید یک اسپیکر باقی می‌ماند که تاثیر بسزایی بر صدای نهایی دستگاه خواهد گذاشت و آن مهندسی بدنه و یا به صورت تخصصی‌تر، آکوستیک بدنه اسپیکر می‌باشد.

بهره‌گیری از یک خط تولید این‌چنینی نه تنها نیاز به هزینه بالا در قبال راه‌اندازی دارد، بلکه نیازمند کسب سالها تجربه تولید و آزمون و خطا می‌باشد. اگر با جزئیات دقیق‌تری بررسی نمایید، متوجه خواهید شد که در اکثر موارد، برندهای مرغوب تولید اسپیکر قدمتی بالا دارند.  به عنوان مثال شرکت جی‌بی‌ال بیش از ۷۰ سال سابقه در تولید اسپیکر را دارد. یا می‌توان به اسپیکرهای بنگ اند آلفسن که نتیجه تولیداتش حاصل نزدیک به ۱۰۰ سال تجربه و دانش در زمینه تولید محصولات صوتی است اشاره داشت. همچنین هارمن کاردن با بیش از ۶۰ سال سابقه تولید محصولات دوست داشتنی، جزو برندهای محبوب اسپیکر در عصر حاضر است.

درباره تهران اسپیکر
سرعت زندگی روزمره در دنیای امروزی بسیار بالاتر از سالهای گذشته است. به طوری که گاها شاید فرصتی برای انجام بسیاری از کارها وجود نداشته باشد. خرید و فروش نیز یکی از این امورات روزمره جامعه است که انجام آن، نیاز به دقت و زمان دارد. از این رو انجام امورات این چنینی این روزها به واسطه اینترنت صورت می‌پذیرد. صرفه جویی در وقت، هزینه رفت و آمد و رسیدگی به امور دیگر از مزایای خرید از طریق اینترنت است، اما این موضوع همواره دغدغه‌هایی را برای کاربران اینترنتی به همراه دارد.

در درجه اول می‌توان از اعتبار یک فروشگاه اینترنتی به عنوان بزرگترین چالش کاربران و عرضه‌کنندگان محصولات یاد کرد. تهران اسپیکر با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه فروشگاهی و ارائه خدمات به مشتریان با رعایت اصول مشتری‌مداری، سعی بر این دارد تا با ارائه اطلاعات معتبر و اصولی به مخاطب، به انتخاب و تصمیم نهایی ایشان کمک شایانی نماید. بنابراین صرفا تامین کالا و فروش محصولات به صورت اینترنتی نیز نمی‌تواند به تنهایی کافی باشد.

خدمات پس از فروش
مورد دیگری که می‌توان از آن به عنوان یک چالش یاد کرد، بحث خدمات پس از فروش است. ارائه گارانتی معتبر از مواردی است که برای تهران اسپیکر اهمیت ویژه‌ای دارد. به هر حال هر دستگاه الکترونیکی ممکن است روزی با ایراداتی مواجه شود، مسلما هیچ شخصی تمایل به کنار گذاشتن دستگاهی که ممکن است جزو لوازم محبوبش باشد ندارد. پس موظفیم در این مورد صادقانه به کمک مخاطبمان آمده و در صدد رفع مشکلات ایشان تلاش کنیم. لذا پاسخگویی به سوالات مشتریان و رفع ابهامات و مشکلات آنها همیشه در دستور کار ایران اسپیکر قرار داشته است.