نقد و بررسی Steelseries arctis pro wireless

کمپانی Steelseries از سال‌ها تجربه و مهندسی پیشرفته خود در زمینه تولید میکروفون، هدست ، سیستم‌های صوتی مختلف و لوازم جانبی مرتبط برای بازارهای حرفه‌ای و مصرفی استفاده کرده است. هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی دانمارکی Steelseries است که با ویژگی هایی که دارد به عنوان یک هدست همه چیز تمام شناخته می‌شود و آمده تا با هدست هایی مانند هدست گیمینگ Razer Thresher Ultimate رقابت کند.

هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless یک هدست کارآمد و قدرتمند در مقایسه با محصولات مشابه خود است که به عنوان یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم مخصوص بازی از کمپانی دانمارکی Steelseries به تمامی گیمر‌ها و طرفداران بازی‌های کامپیوتری برای لذت بردن از صدای واقعی و بسیار دقیق، با اتصال بلوتوث پیشنهاد می‌شود.

Steelseries arctis pro wireless

طراحی

کمپانی Steelseries در طراحی این محصول تمام تلاش خود را کرده است که راحتی فوق العاده‌ای برای گیمرهایی که مدت طولانی بازی می کنند فراهم کند. هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  به صورت دور گوش و پشت بسته با طراحی کاملا حرفه‌ای وارد بازار شده است. این هدست با طراحی بسیار سبک و راحتی که دارد به خوبی بر روی سر مستحکم می‌شود و علاوه بر زیبایی فوق العاده‌ ، از راحتی بسیار زیادی نیز برخوردار است.

کمپانی Steelseries در بدنه هدست Steelseries arctis Pro Wireless از فلز آلومینیوم استفاده کرده است که علاوه بر سبکی بیش از حد و انغطاف پذیری هدست ، باعث افزایش دوام و کیفیت بدنه می‌شود.  این هدست دارای کاپ‌هایی کاملا نرم با منافذ بسیار ریز از جنس فوم باکیفیت است که این طراحی خاص هدست باعث می‌شود ، گردش مناسب جریان هوا به درستی صورت بگیرد و هم‌چنین باعث کاهش تعریق و حرارت گوش در حین بازی شود. در نتیجه شما هرگز از کار کردن با این هدست در طولانی مدت خسته نمی‌شوید.

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

کیفیت صدا

هدست بی‌سیم Steelseries arctis Pro Wireless از نظر پخش صدا دارای کیفیت فوق‌ العاده‌ عالی می‌باشد و تمامی فرکانس‌های صدای بین ۱۰ هرتز تا ۴۰ هزار هرتز را به خوبی در اختیار شما می‌گذارد تا تجربه شنیدن صدایی واضح و باکیفیت را داشته باشید. این هدست به عنوان بهترین گزینه بین هدست گیمینگ‌های بی‌سیم استیل سریز شناخته می‌شود زیرا امتیاز بالاترین کیفیت صدا نسبت به محصولات مشابه خود را دریافت کرده است.

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

درایورهای قدرتمند

هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  دارای درایور ‌هایی به قطر ۴۰ میلی‌متر از جنس نئودیمیوم است که این درایور‌ها با تولید امواج صوتی یکنواخت ، تمام صداهای موجود در بازی را با بهترین کیفیت ممکن تولید می‌کنند. همچنین هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless با حساسیت ۱۰۲ دسی بل و امپدانس ۳۲ اهم ، با کیفیت بسیار خوبی تولید شده است همچنین درایورهای مهندسی شده‌ی این هدست گیمینگ باعث می‌شوند تا در هنگام بازی آهنگ‌های ریتمیک پس زمینه را با بیسی کوبنده و عمیق بشنوید و تمام جزئیات صدا را با هیجان بیش‌تری تجربه کنید.

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

قابلیت پشتیبانی از DTS

هدست بی‌سیمSteelseries arctis pro wireless   قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی DTS Headphone دارد. با استفاده از این تکنولوژی شما می‌توانید صدای محیط بازی ، دشمنان و دوستان خود را با کیفیت هرچه تمام تر و دقیق تر بشنوید و با استفاده از شنیدن صدای قوی ، مکان و جهت منشا صدا و حرکات دشمنانتان را تشخیص دهید تا عملکرد بهتری در بازی داشته باشید.

میکروفون

هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  دارای یک میکروفون با قابلیت ضبط صدای دوطرفه یا   Bi-directionalاست که صداهای انتقالی را به بهترین کیفیت ممکن ضبط می‌کند. از دیگر ویژگی‌های میکروفون‌ Steelseries arctis pro wireless  مجهز بودن به تکنولوژی حذف نویز (Noise Cancelling) است که با استفاده از این ویژگی صدای شما با شفافیت و وضوح بالا و بدون هیچ گونه نویزی به دیگران منتقل می‌شود. این میکروفون مجهز به تکنولوژی ClearCast است که با استفاده از این تکنولوژی تمام صداهای محیطی را حذف می‌کند تا دریافت و انتقال صدایی عالی با بیش‌ترین وضوح را در اختیار داشته باشید که این تکنولوژی باعث افزایش کیفیت میکروفون این محصول می‌شود.

هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  گواهی عملکرد ارتباطی دیسکورد را نیز دریافت کرده است که این گواهی کیفیت بالای این میکروفون را تضمین خواهد کرد. هم‌چنین کیفیت مکالمه و چت تایید شده توسط گیمرهای حرفه‌ای ، شفافیت و واضح بودن سیگنال‌های صوتی و فیلترهای تعبیه شده در میکروفون را تضمین می‌کند. این میکروفون با امپدانس ۲۲۰۰ اهم صدایی با‌کیفیت عالی به شما انتقال می‌دهد و می‌‌توانید از آن برای انجام مکالمات روزانه خود نیز استفاده کنید.

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

دکمه‌های کنترلی

بر روی گوشی‌های هدست بی‌سیمSteelseries arctis pro wireless   دکمه تنظیم حجم صدا ، دکمه قطع و وصل میکروفون، دکمه فعال‌سازی بلوتوث و دکمه روشن و خاموش کردن هدست تعبیه شده است تا شما به راحتی به تمام آن چیزی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.  وجود قابلیت تنظیم امکانات مختلف هدست از روی کاپ‌ها ، به گیمر این اجازه را می‌دهد تا در کمترین زمان و بدون پرت شدن حواس تنظیمات صدا را انجام دهد.

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف

کمپانی دانمارکی Steelseries این هدست را به ‌صورت بی ‌سیم وارد بازار کرده است. برقراری ارتباط بی ‌سیم هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  به دستگاه‌های مختلف از طریق دو تکنولوژی بلوتوث و wireless بدون افت کیفیت و تأخیر امکان پذیر است. کمپانی Steelseries درتولید این هدست ، از بلوتوث ورژن 4.1 و  wireless GHz 2.4 استفاده کرده است که این دو تکنولوژی حرفه‌ای امکان اتصال به هدست را به صورت بی‌سیم برای شما فراهم می کنند.

شما می‌توانید از طریق بلوتوث به راحتی به انواع کنسول‌های بازی از جمله PC ،NINTENDO SWITCH  ، XBOX  ، PS4 ، PS5 ، MAC و دستگاه های دیگر مجهز به بلوتوث مانند گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و … به هدست خود متصل شوید و از آن استفاده کنید. محدوده‌ی عملکرد هدست بی‌سیم Steelseries arctis Pro Wireless از طریق بلوتوث تا فاصله ۱۲ متر است. در نتیجه هیچ گونه محدودیتی بابت محل قراردادن دستگاه منبع نخواهید داشت. همچنین این هدست گیمینگ از کدک  های بلوتوثی  A2DP، HFP ، HSPپشتیبانی می‌کند تا به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

کمپانی Steelseries برای این هدست قابلیت اتصال از طریق USB ، کابل های معمولی انتقال صدا و کابل های اپتیکال نیز قرار داده‌ است تا علاوه بر اتصال از طریق بلوتوث بتوانید از اتصال مستقیم به هدست با استفاده از کابل جک ۳.۵ میلی متری نیز استفاده کنید.

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

قابلیت بی‌سیم دوگانه

هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless   با قابلیت اتصال بی‌سیم دوگانه این امکان را می‌دهد که بتوانید از طریق دو حالت بلوتوث و  wireless به دو دستگاه مختلف متصل شوید و هم ‌زمان از دو دستگاه استفاده کنید.

شارژ و باتری

هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless   دارای دو عدد باتری قابل شارژ است که هر کدام از باتری‌ها تا ۱۰ ساعت ( در مجموع هر دو باتری با هم تا ۲۰ ساعت )  به صورت مداوم قابل استفاده هستند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که اگر در هنگام بازی ، شارژ یکی از باتری‌ها تمام شود بتوانید سریع از باتری دوم استفاده کنید و به بازی خود ادامه دهید.

دارای کیس همراه

کمپانی Steelseries برای این هدست بی‌سیم یک کیس همراه باکیفیت قرار داده است. با استفاده از این کیس همراه می‌توانید تنظیماتی مانند تعیین و برقراری ارتباط میان دستگاه پخش و هدست ، تعیین نوع اتصال به هدست به صورت بلوتوث یا بی‌سیم ، تنظیمات اکولایزر و کیفیت و جلوه‌های صوتی برای اجرای بازی و موسیقی یا چت و مکالمه را انجام دهید

نقد و بررسی هدست گیمینگ Steelseries arctis pro wireless

سازگاری با اپلیکیشن Steelseries Engine

هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  قابلیت سازگاری با اپلیکیشن انحصاری کمپانی  Steelseries به نام Steelseries Engine دارد که با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید انواع تنظیمات مخصوص بازی را انجام دهید.

رنگ بندی

کمپانی Steelseries هدست بی‌سیم Steelseries arctis pro wireless را در دو رنگ زیبا و پرطرفدار مشکی و سفید وارد بازار کرده ‌است.

محتویات محصول

هنگام خرید این محصول یک جعبه باکیفیت از کمپانی Steelseries خواهید دید که در آن هدست Steelseries arctis pro wireless ، کیس همراه ، کابل اپتیکال ، کابل USB ، کابل برق ، جک ۳.۵ میلی متری ، دو عدد باتری قابل شارژ مخصوص ، یک میکروفون با قابلیت جدا شدن ، دفترچه راهنمای مخصوص هدست محصول قرار دارد.