معرفی هدفون AKG HSC271

 

هدفون AKG HSC271 ساخت کمپانی قدرتمند AKG است. این هدفون در بین کسانی که در زمینه ضبط و یا پخش صدا فعایت می کنند بسیار پرطرفدار است مخصوصا گوینده های رادیو و گزارشگران ورزشی؛ دلیل آن هم میکروفون بسیار با کیفیت با تکنولوژی جدید و راحت بودن گوشی های آن است که گوش را کاملا می پوشاند.

این هدفون در دسته هدفون های Closed Back قرار می گیرد.

در یک نگاه

  • کیپ کردن کامل گوشی ها برای به حداقل رساندن صدا های اطراف
  • به کار گرفتن تکنولوژی Condenser در میکروفون آن
  • قابلیت Auto Mute در هدفون و میکروفون
  • قابلیت تنظیم خودکار هدبند
  • جابجا کردن محل اتصال میکروفون به جهت دلخواه
  • به کار گرفتن چرم با کیفیت در گوشی ها
  • به حداقل رسیدن نویزها در میکروفون
  • قابلیت جدا شدن سیم از هدفون

 

معرفی هدفون AKG HSC271

 

طراحی

تمرکز کمپانی AKG درطراحی هدفون HSC271 در اولویت اول راحتی استفاده از آن بوده است. قابلیت تنظیم خودکار هدبند آن استفاده از آن را اسان و راحت می کند. این هدفون برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. گوشی های نرم و بزرگ آن کمترین فشار را روی گوش وارد می کنند. استفاده از چرم با کیفیت هم راحتی آن را چند بربر کرده است.

وزن این هدفون 270 گرم است که سبک بودن آن برای استفاده طولانی مناسب است و باعث خستگی نمی شود.

برای کسانی که طولانی مدت می خواهند از هدفون استفاده کنند و صحبت کنند مهم است که میکروفون در کدام سمت آن وصل شود. طراحی این هدفون به طوری است که خودتان مشخص می کنید میکروفون کدام سمت هدفون وصل شود.

 

خاموش شدن صدای اطراف

به لطف بزرگ بودن گوشی های هدفون HSC271 صداهای اطراف به حداقل می رسد و شما غرق در صدایی با کیفیت می شوید.

 

Introducing AKG HSC271 2

 

میکروفون Condenser

میکروفون هدفون HSC271 از نوع میکروفون های Condenser است. این نوع میکروفون به دلیل حجم کم دیافراگم آن می تواند امواج صوتی را دقیق تر از میکروفون های داینامیک دنبال کنند. به همین دلیل این نوع میکروفون ها از کیفیت صدای بهتری نسبت به بقیه آن ها برخوردار است. در تمام میکروفون ها این مدل در فرکانس پاسخگویی بهترین هستنند. همچنین حساسیت بالاتر و نویز پایین تری نسبت به میکروفون های داینامیک دارند.

زمانی که شما هدست را از گوشتان بلند می کنید میکروفون و هدفون به صورت خودکار بی صدا میشوند تا نا خواسته صدا پخش نشود. همچنین برای بی صدا کردن میکروفون کافیست آن را به سمت بالا تا کنید.

به صورت کلی این هدست به دلیل راحتی در هنگام استفاده طولانی بدون خستگی و میکروفون با کیفیت آن در بین گزارشگر ها، فیلمبردار ها و اهنگسازان از محبوبیت خوبی برخوردار است.

با داشتن ان هدست صدای شما واضح تر و شفاف تر از همیشه به گوش می رسد و در استفاده طولانی بدون خستگی می توانید از این هدست استفاده کنید.