هدفون حرفه ایی AKG N30

هدفون های AKG N30 صدای عالی Hi-Res را دقیقاً بین گوش های شما قرار می دهند. آن ها از درایورهای هیبریدی ساخته شده اند که می توانند صدایی متعادل را از یک درایور هوشمند با پاسخ بیس قوی و میانه ها و اوج های واضح ارائه دهند. علاوه بر این، دو فیلتر به شما امکان می دهند خروجی را مطابق میل خود تنظیم کنید. برای آن که بتوانید اطلاعاتی جامع تر در خصوص این هدفون کسب کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

 هدفون بسیم ای کی جی | AKG N30

  • هدفون با امپدانس 32 اهم و حساسیت 101 دسی بل
  • وزن 195 گرم و ابعاد 6.1*2.64*5.94 اینچ
  • درایور پویا با پاسخ بیس گرم  و میانه ها و اوج های واضح
  • کابل پارچه ای بدون گره قابل جدا شدن با کنترل از راه دور
  • دارای فیلترهای صوتی قابل تنظیم
  • برخورداری از نوک سیلیکونی گوش برای پذیرش چهار اندازه مختلف
  • ریموت داخلی دارای سه دکمه اضافی در بخش بالایی کابل

ساختار راحت و با دوام

مواد به کار رفته در این هدفون های AKG N30 ، راحتی و دوام را بسیار فراتر از عملکرد هدفون های استاندارد ارائه می دهد. در این هدفون سیم ها با یک بند پارچه ای و بدون پیچ پوشانده شده اند که بسیار ضخیم تر از کابل متوسط و معمول است. آنها بسیار بادوام هستند و می توانند در برابر سوء استفاده بیش از حد معمول از کابل ها مقاومت کنند.اگر جنس بدنه هدفون برای شما مهم است هدفون بی سیم Aukey Essential Wireless Earbuds B40s می تواند گزینه ی ایده آلی باشد.

 

 هدفون بسیم ای کی جی | AKG N30

 

ضمن آنکه در کیف شما پیچ نخواهند خورد. این کابل، دارای منحنی بادوام و در عین حال نرم هستند که به دور گوش شما می رود. این دستگاه قادر است به آرامی از هدفون پشتیبانی کند، بدون اینکه فشار زیادی وارد کند. به طور کلی، این هدفون های AKG N30 عملکرد فوق العاده ای را در یک بسته جمع و جور ارائه می دهند. N30s صدای قابل مقایسه ای را ارائه می دهد كه اندكی اصلاح شده است تا با تلف ن های همراه ، iPod یا دستگاه های صوتی رایج به خوبی كار كند.

محصولی برتر از AKG

امروزه هدفون ها نه تنها به لوازم جانبی مد تبدیل شده اند، بلکه صدای عالی نیز ارائه می دهند که می تواند به سادگی هر کاربری را به خود وابسته کند. اولین مجموعه هدفون با کیفیت بالا را که گوش می کنید، مثل آن است که صدایی را که دریافت می کنید، برای اولین بار می شنوید. این همیشه کاربر را به سمت یافتن هدفون بهتر سوق می دهد. خوشبختانه برای لذت بردن از هدفون با کیفیت بالا نیازی به بودجه زیاد نیست. نکته مهم این است که به دور از هدفون های مد روز، لازم است محصولاتی را جستجو کنید که صدایی با کیفیت بالا دارند.

AKG یکی از این شرکت ها است. می توان برخی از سخت افزارهای AKG را در استودیو پیدا کرد. هدفون های تمام اندازه AKG اغلب برای تسلط بر آهنگ های صوتی مورد استفاده قرار می گیرند. با هدفون های داخل گوش AKG N30 ، این شرکت امیدوار است که به شما امکان دهد صدای استودیو را هنگام حرکت با خود بیاورید.

 هدفون بسیم ای کی جی | AKG N30

طراحی مناسب هدفون

به نظر می رسد هدفون های AKG N30 از نظر صدا در مقایسه با هدفون های هم رده خود برتر هستند. ساقه زاویه دار این هدفون به شکلی است که به راحتی در فرم گوش شما درآمده و همراه با نوک فوق العاده نرم سیلیکونی در 4 اندازه مختلف، عرضه شده است تا اطمینان حاصل کند که هدفون کاملاً مناسب شما است. از سویی دیگر یک کابل پارچه ای بدون گره قابل جدا شدن با کنترل از راه دور به شما کمک می کند کاملاً بر صدا کنترل داشته باشید.

هدفون های AKG N30 با ظاهری شیک و در عین حال کمی ساده ارائه شده اند. AKG برای محصولات صوتی حرفه ای کاملاً شناخته شده است.  هدفون های AKG N30 کمی بزرگ هستند و با طراحی بالای گوش بسیار خوب عمل می کنند. همچنین دارای وزن 195 گرم و ابعاد 6.1*2.64*5.94 اینچ است.

آنها از فناوری پیشرفته ای مانند فیلترهای صوتی قابل تنظیم، درایورهای هوشمند و کابل های تخصصی برخوردار هستند. شکل بیضی با صفحه جلویی مات طرح اصلی این هدفون است که همراه با آرم AKG در قاب سیاه نقش بسته است. این یک اثر ظریف، در عین حال قدرتمند است.

برای برجسته سازی هدفون، کناره های آنها با نمای بیرونی فلزی صیقلی طراحی شده است. نوک سیلیکونی گوش برای پذیرش چهار اندازه مختلف تعبیه شده است و به طور مستقیم بر گوش شما قرار دارد. با این کار می توانند کمی عمیق تر شوند و به درایورها راهی برای اتصال به لاله های گوش شما می دهد.

اتصال کابل

هدفون AKG N30 را می توان از کابل جداشونده جدا کرد که همراه دو قلاب است که دور گوش شما می چرخد ​​و آنها را در جای خود نگه می دارد. در قسمت پایین کابل، یک ریموت داخلی پیدا می کنید که به شما امکان می دهد پخش موسیقی را کنترل کنید یا به تماس ها پاسخ دهید.

 گرچه این طراحی فوق العاده نیست، اما بیشتر شبیه به اصلاح برخی از هدفون های سطح بالای فعلی در بازار است. این هدفون برای امپدانس 32 اهم و حساسیت 101 دسی بل طراحی و تنظیم شده است که حداکثر توان ورودی آن 20Mw می باشد.

هدفون حرفه‌ایی AKG N30

کیفیت صدا

اگر با هدفون های با کیفیت استودیو آشنایی ندارید، AKG N30 را به عنوان یک نقطه شروع عالی در نظر بگیرید. اکنون این هدفون استودیویی عالی کار می کند. موسیقی از فرکانس های مختلفی تشکیل شده است. کمترین نت ها در حدود 20 هرتز پایین است، در حالی که بالاترین آنها در حدود 40 هرتز می باشد.بیشتر تجهیزات صوتی تنظیم می شوند.

این بدان معنی است که برخی از نت ها بیش از دیگران تولید می شوند. این همان چیزی است که صدای منحصر به فرد خود را به هدفون می دهد. برخی از آنها دارای میانه های صاف ابریشمی هستند.هدفون های استودیویی به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر دقت را داشته باشند. آنها با هر فرکانس به طور مساوی رفتار می کنند و دقیقاً همان چیزی را تولید می کنند که هنرمند در نظر داشته است.

شما بیس لرزاننده ای را دریافت نمی کنید که بر همه چیز غلبه می کند. در حقیقت این صدای ابریشمی است که فرکانس های مهم را از بین می برد تا صدای هدفون صاف تر شود. همچنین وقتی صدای ضبط شده خوبی دارید، این هدفون  AKG N30 کاملاً برجسته می شود. احساس می کنید گویی هنرمند درست کنار شما ایستاده و به صورت زنده اجرا می کند. حساسیت های آهنگ ها زنده می شوند و به شما اجازه می دهند از موسیقی خود به روشی که هرگز نداشته اید، لذت ببرید.

این واقعیت وجود دارد که می توان آنها را برای هر نوع موسیقی استفاده کرد. به نظر می رسد که بیس ها سنگین، تهاجمی و نیرومند است. آهنگ ارکسترال تمیز، هارمونیک و پر است. البته نحوه عملکرد هدفون کاملاً به چگونگی شنیدن آهنگ توسط هنرمند بستگی دارد.

تنظیمات و کنترل

بیشتر افراد برای لذت بردن از موسیقی از تلفن های خود استفاده می کنند. از آنجا که این یک iPod ساده نیست، شما لازم است که یک هدفون داشته باشید که بتواند با میکروفون برای تماس بدون تلفن نیز استفاده شود. در این هدفون AKG N30 یک میکروفون کنترلر درون خطی تعبیه شده است. این بسیار واضح و قدرتمند است، بنابراین تماس گیرندگان می توانند صدای شما را به وضوح بشنوند.

کنترلر دارای سه دکمه اضافی در بخش بالایی است. دو مورد اول برای افزایش یا کاهش حجم است. اگر این دکمه ها را به صورت بالا یا پایین نگه دارید، پس از یک ثانیه به مسیر بعدی می روند. دستگاه های آیفون و آندروید به طور متفاوتی از پس این کنترل ها برمی آیند، بنابراین یک سوئیچ در پشت وجود دارد تا از بین دو قالب انتخاب کنید.

فیلترهای صوتی

اما یکی از جالب ترین ویژگی های AKG N30 فیلترهای صوتی است. می توانید از فیلترهای بیس یا سه گانه اختیاری استفاده کنید تا صدا را متناسب با دلخواه خود، تغییر دهید. لازم به ذکر است که فیلترهای استاندارد مد نظر نیست. معمولاً این به تکنیک پردازش دیجیتال اشاره دارد. اما این درج های فیزیکی است که به داخل هدفون می رود و نحوه صدای دستی آن را تغییر می دهد. به هر حال در این حالت، درج های صوتی تحریف یا آسیب نمی بینند، در عوض فقط راهی منحصر به فرد برای لذت بردن از موسیقی شما فراهم می کنند.