Beats Solo Pro

معرفی Beats Solo Pro با قابلیت حذف قدرتمند نویز در طراحی زیبا و رنگارنگ

هدفون Beats Solo Pro از سری محصولات کمپانی Beats است که در دسته‌بندی جذاب‌ترین هدفون‌ها با قابلیت نویز کنسلینگ (حذف نویز) قرار گرفته است. هدفون Beats امکان غوطه‌ور شدن در اعماق صدا بدون تجربه نویز یا صداهای اطراف را برای لذت بردن از موسیقی به کاربر می‌دهد.

انتخاب یک هدفون فوق‌العاده برای کاربرانی که به کیفیت صدا هنگام تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی یا پادکست اهمیت می‌دهند، تقریبا دشوار است. این هدفون با مسدود کردن نویزهای خارجی به صورت کامل و افزایش کالیبراسیون واقعی صدا در زمان، امکان انتقال صدا به صورت طبیعی و باکیفیتی عالی را برای کاربر فراهم می‌کند.

ایجاد یک توهم واقعی در فضا برای انتقال احساس تنهایی به کاربر با توجه به کیفیت صدا منتقل شده از هدفون Beats یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این هدفون را به یک انتخاب شگفت انگیز تبدیل می‌کند.

در صورتی که حالت حذف نویز و شفافیت در هدفون Beats خاموش باشد، عمر باتری را 40 ساعت افزایش پیدا می‌کند. فیلتر نویزهای محیطی و حالت شفافیت باعث جدا شدن کاربر از زندگی معمولی و غرق شدن در یک موسیقی خواهد شد.

Beats Solo Pro را می‌توان به عنوان پرچمدار هدفون‌های بی‌سیم بیتس در سراسر جهان معرفی کرد. این شرکت مدعی است که تا به امروز بیش از 30 میلیون نسخه از هدفون‌های بیتس را در تمام جهان عرضه کرده است.

سبک و طراحی هدفون Beats

طراحی بی‌نظیر و حرفه‌ای هدفون Beats Solo Pro بر اساس اصول ارگونومی امکان استفاده طولانی مدت در تمام ساعات شبانه روز بدون ایجاد خستگی یا ناراحتی‌های جزئی را برای کاربر فراهم می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از انواع هدفون یا هندزفری‌های کم هزینه‌تر باعث ایجاد حساسیت‌ها یا ناراحتی‌های جدی برای کاربران می‌شوند. هدفون بیتس سولو پرو در رنگ‌های جذاب و مات “مشکی، کرم، قرمز، خاکستری، آبی روشن، آبی تیره” طراحی شده‌اند.

البته باید گفت که عرضه رنگ‌های آبی روشن، آبی تیره و قرمز در صورت همکاری با Pharell Williams امکانپذیر است. این هدفون به اندازه کافی راحت و کاربردی است. بنابراین هیچ محدودیت زمانی برای لذت بردن از موسیقی با استفاده از هدفون بیتس وجود ندارد.

طراحی منحصر به فرد این هدفون‌ها به نوعی است که امکان باز شدن یا جمع شدن آن به سادگی فراهم می‌شود.

عدم تغییر حالت نویز کنسلینگ توسط کاربر هیچ محدودیتی را برای لذت بردن از موسیقی ایجاد نمی‌کند. هدفون‌های Beats در صورت حذف ویژگی نویز کنسلینگ یا خاموش کردن شفافیت صدا تا 40 ساعت شارژ را ذخیره خواهند کرد.

این در حالی است که با روشن کردن قابلیت حذف کنسلینگ، کاربر اندروید و iOS امکان استفاده از هدفون تا 22 ساعت بدون وقفه را خواهد داشت. شارژ فوری یا Fast Fuel یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که می‌توان برای این هدفون فوق‌العاده جذاب به آن اشاره کرد.

قابلیت Fast Fuel امکان شارژ شدن باتری (3 ساعت) هدفون تنها در 10 دقیقه را فراهم می‌کند. نوع شارژ هدفون بیتس پورت لایتنینگ است که در مقایسه با micro USB قطعا دارای قابلیت‌های محبوب‌تری است.

شارژ سریع Fast Fuel می‌تواند یک نجات دهنده برای کاربر در موقعیت‌های مختلف باشد. طراحی این هدست برای استفاده ورزشکاران در طول ورزش با توجه به بدنه مقاوم در برابر عرق کردن یا خیس شدن و همینطور فریم راحت هدفون، از جذابیت‌های مهمی است که باید به آن اشاره کرد.

معرفی Beats Solo Pro

هدفون Beats برای سرگرمی طراحی شده است!

اگر یک هدفون Beats داشته باشد می‌توانید صدا را با دوست خود به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی‌های زیبای این هدفون‌ها، اشتراک صدا است. قابلیت تنظیم دو هدفون Beats به صورت یکپارچه برای شنیدن یک آهنگ، پادکست یا فیلم یکسان در یک زمان وجود دارد.

به عبارت دیگر هدفون Beats برای دو کاربر و یک دوست ساخته شده‌اند. این ویژگی می‌تواند بهترین فرصت برای همراه شدن با یک دوست برای تماشای فیلم یا لذت بردن از یک آهنگ خاص باشد. به معنا دقیق‌تر این یک فرصت واقعی برای سرگرمی است.

دامنه گسترده هدست باعث حذف نویز و تجربه شنیدن روان صداها می‌شود، حتی اگر در محدوده مستقیم دستگاه نباشد. مطمئناً، هدفون‌های Beats نیز محدودیت‌های خاص خود را دارند اما به طور کلی برای در ارتباط ماندن با دستگاه شنوایی بسیار عالی عمل می‌کنند. کاربر همچنین می‌تواند با استفاده از هدست آهنگ‌ها را رد کند، تماس بگیرد و میزان صدا را کنترل کند.

هدفون Solo Pro قابل حمل در هر مکان

هدفون Solo Pro دارای یک کیف حمل، یک کابل شارژ سبک، یک راهنمای شروع و یک کارت ضمانت است. برای به حداکثر رساندن عمر این هدفون استفاده از کیف حمل سبک طراحی شده برای جابجایی یا حرکت ضروری است.

با بارگیری برنامه Beats Solo Pro برای دستگاه‌های iOS یا Android امکان ارائه خدمات به صورت رایگان برای کاربر فراهم می‌شود. تنظیم خودکار حذف نویز یا صدا با استفاده از این برنامه و ایجاد شرایط ساده برای دسترسی به آموزشها و ویژگی‌ها از قابلیت‌های مهم دیگری است که برای کاربران طراحی شده است.

هیچ نوع اکولایزر داخلی در تنظیمات این برنامه وجود ندارد، خوشبختانه، از آنجایی که هدفون درست خارج از جعبه تنظیم شده است، نیازی به دستکاری تنظیمات EQ از طرف کاربر نیست.

خرید یا تمدید Apple Care می‌تواند برای محافظت از این بسته صوتی پیشرفته تا آنجا که ممکن است کاربردی باشد. خرید ضمانت نامه برای هر یک از انواع هدفون‌های Beats Solo Pro ضروری است و تمدید آن با Apple Care اقدامی عاقلانه به نظر می‌رسد. زیرا در صورت تعمیرات قطعات هدفون، امکان این موضوع فراهم می‌شود.

هدفون رنگارنگ Solo Pro از سری هدفون‌های سطح بالا

علی رغم طراحی رنگارنگ این سری از هدفون‌های بیتس، باید آن را در لیست هدفون‌های سطح بالا قرار داد. تمامی تنظیمات در هدفون سولو پرو با بالاترین کیفیت ممکن طراحی شده‌اند.

از هدفون سولو پرو می‌توان به عنوان یک کلاه ایمنی بسیار گران قیمت یاد کرد که امکان استفاده از آن برای کودکان و خردسالان وجود ندارد. این موضوع یکی از نقاط ضعف Beats Solo Pro است.

این هدست با بهترین کیفیت و به صورت عالی طراحی و ساخته شده است. بنابراین استفاده صحیح از آن با رعایت احتیاط تنها وظیفه کاربر خواهد بود. هدفون Beats Solo یک هدفون تمام عیار برای تجربه لذت گوش دادن به موسیقی است.

بیتس سولو پرو تجربه قدم در دنیایی شگفت‌انگیز از صدا را برای کاربر فراهم می‌کند. تا جایی که فرد احساس می‌کند که چیزی را به دست آورده که دقیقا برای آن هزینه کرده است. باید به این نکته اشاره کرد که محصولات مشابه بسیار کمی در جهان وجود دارند که قابلیت حذف نویز با این امکان و کیفیت را داشته باشند.

معرفی Beats Solo Pro

نتیجه گیری

هدفون Beats Pro صدایی با کیفیت استودیو و فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهد اما هزینه‌ای نسبتا بالا را نیز به همراه دارد. برای کسی که بهترین صدا و سبک را می‌خواهد، هیچ تجربه‌ای از صدای Beats Solo Pro بهتر نیست. این هدفون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مدت طولانی دوام می‌آورند و ساعت‌های بی‌شماری گوش دادن را به کاربر هدیه می‌کنند.