آمپلی فایر هدفون beyerdynamic A2

آمپلی فایر هدفون Beyerdynamic A2 ، می تواند یک همراه مناسب برای توسعه پتانسیل یک هدست خوب باشد. خروجی های معمولی هدفون، مانند رایانه های شخصی یا پخش کننده های سی دی، تجربه صوتی را کند می کنند. دارندگان هدفون با کیفیت بالا می توانند با این تقویت کننده، از افزایش قابل توجهی پویایی و کنترل بیشتر صدا بهره مند شوند. می توانید اطلاعاتی کامل تر از این محصول را در تهران اسپیکر بدست آورید.

نگاهی اجمالی

آمپلی فایر هدفون بیرداینامیک | beyerdynamic A2

  • لوازم الکترونیکی مجزا برای بهترین پخش صدا
  • کنترل از راه دور مناسب برای همه عملکردها
  • محدوده فرکانس دستگاه 1 هرتز – 100 کیلوهرتز
  • ورودی های آنالوگ 2 جفت RCA (روکش طلا)
  • خروجی های آنالوگ 1 جفت RCA (روکش طلا)
  • پایه هدفون برای نگهداری مناسب و ثابت هدفون
  • تولید صدای فوق العاده طبیعی و درخشان با وضوح عالی
  • کلید انتخاب ولتاژ برای استفاده منطقه ای در سراسر جهان
  • از طریق سوئیچ های کشویی برای افزایش و امپدانس قابل انتخاب
  • طراحی زیبا با روکش شیشه ای شفاف، با قابلیت رویت اجزای داخلی
  • خروجی هدفون 2 خروجی جک استریو 6.35 میلی متر در حالت موازی
  • قابل تنظیم روی هدفون های هوشمند سیمی (16 تا 600 اهم) و منابع صوتی سازگار

طراحی مناسب

A2 توسط Beyerdynamic ساخته شده و بسیار شبیه به آمپلی فایرهای دیگر آنها است. بیشتر دکمه ها ، دستگیره ها و ورودی ها در همان مکان ها طراحی شده است. قسمت بالای بدنه از یک شفافیت با لوگوی Beyerdynamic ساخته شده است که بر روی صفحه قرار گرفته است و تصویر خوبی از خازن ها ، مقاومت ها و سایر اجزای برد مدار را به نمایش می گذارد.

هنگامی که تقویت کننده روشن می شود، یک ردیف LED های نارنجی داخل بدنه را روشن کرده و کمی جذابیت را اضافه می کنند. بقیه بدنه، دارای قاب فلزی و کاملا آشنا است. به دلایل طراحی برد مدار، چند کلید وجود دارد که در پایین آمپر امپدانس خروجی و تنظیمات صدا را کنترل می کنند. همچنین در قسمت پایین، تنظیماتی برای پایه هدفون قرار دارد.

Beyerdynamic A2 دارای ابعاد 5.5 سانتی متر در 23.5 سانتی متر در 21.6 سانتی متراست که از آن یک دستگاه با ابعاد کوچک ساخته است و به راحتی می تواند در روی میز و یا در قفسه ها جای گیرد. وزن آن نیز تنها 2.23 کیلوگرم است.

ضمن آن که کیفیت ممتازی را ارائه می دهد. اگر بدنبال منبع صدای شفاف و طبیعی هستید، Beyerdynamic A2 یکی از تقویت کننده های هدفون است که می توانید با کمک آن، قطعات خود را به راحتی ارتقاء دهید. می توان گفت که A2 یک آمپلی فایر زیبا و شیک و مدرن است که به شکلی مهندسی در Beyerdynamic طراحی شده است.

صدایی شگفت انگیز

با صدایی فوق العاده طبیعی و قدرتمند و با طراحی بدنه شگفت انگیز، می توانید به راحتی از موسیقی های خود نهایت غوطه وری را تجربه کنید. این Beyerdynamic A2 قادر است تا هر هدفون هوشمندی را به سمت صدایی عالی هدایت کرده و کیفیت پخش عالی را تا آنجا که ممکن است همانند نسخه اصلی ارائه دهد.

صدایی که دارای وضوح عالی بوده و از صدای میانی تا باس طبیعی عمیق است. ضمن آن که  دو ورودی استریو RCA برای اتصال منابع موجود است که می توان آنها را از طریق دکمه های انتخاب ورودی در صفحه جلویی یا کنترل از راه دور تغییر داد. این تقویت کننده هدفون، صدایی طبیعی و درخشان ارائه می دهد و می تواند تا دو هدفون را تقویت کند. از آنجا که دو خروجی هدفون به طور موازی تغییر می کنند، هدفون متصل باید دارای امپدانس یکسان بین 16 تا 600 اهم باشد.

بنابراین باید گفت که این تقویت کننده Beyerdynamic A2 ، با پاسخگویی قدرتمند و زنده خود، بهترین عملکرد را در همه هدفون های هوشمند ارائه می دهد و کیفیت تولید عالی را تا حد امکان به صدای اصلی ارائه می دهد. A2 باس بسیار خوبی ارائه می دهد اما با لایه بندی و عمق بیشتر ، می توانست بهتر باشد.

گوش دادن به بخش میانه ها نیز لذت بخش است. A2 تنظیم سه گانه Beyerdynamic معمولی را نشان می دهد که می توان از آن لذت برد، اوج ها نیز درخشان و دوست داشتنی است و دارای بسط و جزئیات زیادی است. این تقویت کننده Beyerdynamic صدای بسیار خوبی تولید می کند. سریع و محکم است اما همیشه جزئیات زیادی وجود دارد و همه اینها به شیوه خاص این برند در محصولات صوتی آن، مرتبط است.

ساختاری حرفه ای

بدنه Beyerdynamic A2 ساخته شده از شیشه مخصوص از جنس سرامیک و همراه با پوشش شفاف است که امکان مشاهده اجزای روشن با رنگ نارنجی گرم داخل دستگاه را فراهم می کند. به لطف دو خروجی هدفون، می توانید از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. می توان گفت که آمپلی فایر A2 با یک مفهوم ظاهر پیچیده و بصری بر کاربرش، تاثیر می گذارد.

همچنین Beyerdynamic A2 به عنوان یک ویژگی برجسته، تنظیمات جداگانه ای در امپدانس و حساسیت هدفون متصل داشته و سطوح مختلف منابع صوتی را در خود دارد. می توان با آن، هدفون های بین 16 تا 600 اهم را به طور تغییر داد، بدون اینکه باعث ایجاد نویز در سطوح بالا شود. عملکردهای A2 را می توان مستقیماً روی خود دستگاه یا از طریق کنترل از راه دور مادون قرمز عرضه کرد.

کیفیت ساخت آلمان نه تنها در توسعه محصول، بلکه در تولید نیز صدق می کند آنچه مهندسین و طراحان beyerdynamic در هایلبرون طراحی می کنند، توسط مهندسین با مهارت در آلمان ساخته می شود که درجه بالای تولید را داشته و استانداردهای کیفیت ویژه ای را امکان پذیر می کند.

تقویت کننده آمپلی Beyerdynamic A2 یک آمپلی فایر هدفون قدرتمند و برجسته است. طراحی این محصول، یکی از زیباترین مواردی است که تا به حال مهندسین Beyerdynamic ارائه کرده اند. این دستگاه دارای چند کیفیت اضافی مانند کنترل از راه دور برای انتخاب صدا یا ورودی و هدفون داخلی است.

کیفیت صدا

قبل از خروج سیگنال، کاربر می تواند در قسمت پایین دستگاه، از طریق چند دکمه، تغییراتی را ایجاد نماید تا کنترل بیشتری بر سیگنال نهایی ارسال شده به خروجی ایجاد کند. اولین مورد یک دکمه برای انتخاب امپدانس خروجی بین صفر تا صد اهم است و سوئیچ دیگری برای حجم خروجی بین -4dB ، 0dB یا +6dB می باشد.

آمپلی فایر هدفون بیرداینامیک | beyerdynamic A2

Beyerdynamic headphone amplifier A2 در پردازش سیگنال بسیار شفاف است و باعث می شود صدای هدفون طبیعی و کامل به نظر برسد. این امر با هر هدفون یا IEM که به آن متصل می شود، عمل می کند. بنابراین می توانید یک تجربه گوش دادن شفاف را با عمق و درخشندگی صدا داشته باشید.

همچنین سطح صدای هدفون را افزایش می دهد که به افزودن عمق و فضا به میکس های شلوغ و متراکم کمک می کند. این ویژگی ها هنگام گوش دادن به هدفون هایی مانند Sennheiser HD800S که به دلیل صدای گسترده و عمیق خود شناخته شده اند، مثال زدنی است. آنها شفافیت فوق العاده ای را ترکیب کرده و با صحنه صدایی گسترده همراه می کنند تا صدایی فوق العاده ایجاد کنند.

ورودی و خروجی

ولتاژ Beyerdynamic A2 به طور معمول، 15 وات بالاتر از متوسط ​​است در حالی که در خروجی بالاتر استفاده می شود. اگر می خواهید از سیستم بصورت خطی استفاده کنید که خروجی آن کمتر است، این سیستم، دارای دو ورودی RCA جداگانه و یک خروجی RCA است.

همچنین Beyerdynamic A2 دارای دو جک هدفون است تا بتوانید هنگام کار بین دو جفت هدفون به راحتی جابجا شوید، اما با همه خروجی های موازی سعی کنید، مطمئن شوید که با امپدانس هر دو هدفون مطابقت دارید، در غیر این صورت بارگذاری سیگنال را قطع کرده و باعث ایجاد مقداری مغایرت با خروجی می شوید.

در نظر داشته باشید که هر Beyerdynamic headphone amplifier A2 با یک لوازم جانبی فوق العاده، یک پایه هدفون مقاوم ساخته شده از آلومینیوم ، عرضه می شود. وقتی به دستگاه متصل می شود، به عنوان یک راه حل عملی برای ذخیره هدفون عمل می کند و آن را همیشه در حالت آویزان، روی دستگاه آماده نگه می دارد.