معرفی پکیج ضبط  Beyerdynamic Creator 24

با بسته ضبط Beyerdynamic Creator 24 می توانید بهترین کیفیت را دریافت کنید. این بسته فوق العاده، شامل هدفون های Beyerdynamic DT 240 Pro و میکروفون Fox USB و مجوز Cubase LE است. می توانید به سادگی برنامه رایگان خود را بارگیری کرده و میکروفون و هدفون خود را وصل کنید. بدین ترتیب به سادگی آماده پخش هستید. Beyerdynamic از دیرباز برای مبدل های حرفه ای استودیوی فوق العاده اش مورد توجه بوده است و Beyerdynamic Creator 24  توانسته است به این روند، پاسخی قابل احترام دهد. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر درباره این محصول، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالی

  • یک راه حل مناسب برای ضبط پلاگین و پخش
  • دارای هدفون های حرفه ای در طراحی جمع و جور
  • مبدل های قدرتمند برای هر استودیو و برنامه تلفن همراه
  • کیفیت استودیو 24 بیتی 96 بیتی مانند استودیوهای ضبط حرفه ای
  • تبدیل سیگنال دقیق توسط یک کپسول کندانسور دیافراگمی بزرگ
  • هدفون DT 240 PRO و میکروفون حرفه ای USB استودیوی FOX
  • مجهز به صدای قابل اعتماد و دینامیک مطمئن با یک باس تمیز و عمیق
  • عایق بندی عالی از سر و صدای پس زمینه همراه با مبدل های قدرتمند
  • پکیج شامل FOX میکروفون USB استودیوی FOX ، هدفون DT 240 PRO ، مجوز Cubase LE 9.5

 

درباره هدفون DT 240 PRO

پکیج ضبط و هدفون | Beyerdynamic Creator 24

 

هدفون DT 240 PRO کیفیت را با وضوح و عمق مناسبی ارائه می دهد. تکنولوژی نویز کنسلینگ ارائه شده توسط DT 240 PRO از نشت صوتی جلوگیری می کند و سر و صدای پس زمینه را به حداقل می رساند. طراحی سبک این هدفون به همراه هدبند ارگونومیک و پدهای نرم، تناسب راحتی را حتی در استفاده طولانی تضمین می کند.

این هدفون به دلیل داشتن هدبند فلزی محکم، لولا های آلومینیومی و کابل تقویت شده، دوام زیادی را ارائه می دهد. هدفون DT 240 PRO برای ضبط استودیو، تولید موسیقی، پادکست و موارد دیگر بسیار مناسب است. هدفون دارای امپدانس 34 اهم بوده و وزن آن نیز 196 گرم می باشد و دارای پاسخ فرکانسی بین 5 هرتز تا 35 کیلوهرتز می باشد که حداکثر حساسیت آن نیز 99 دسی بل است.

صدای واقعی DT 240 PRO کیفیت پخش استودیویی را ارائه می دهد که می توانید بر آن تکیه کنید. صدای قابل اعتماد byerdynamic با باس تمیز و عمیق ، میان رده زنده و سه لایه فرکانسی را با حداکثر دقت هنگام ضبط تضمین می کند.

ضمن آن که نویز کنسلینگ فوق العاده این هدفون، از سر و صدای پس زمینه و حداقل نشت صدا برخوردار بوده که این هدفون را به ابزاری ایده آل برای استفاده در فضای باز و نظارت بر برنامه های کاربردی در مکان های شلوغ تبدیل می کند. بنابراین می توان گفت که بسته ضبط Beyerdynamic Creator 24 از مبدل های درجه حرفه ای، مناسب برای هر استودیو یا موبایل بهره مند است.

درباره میکروفون USB Fox

Beyerdynamic’s Fox به شما امکان می دهد هر صدایی را بدون هیچ زحمتی ضبط کنید. این یک راه حل عالی برای استودیوی خانگی و ضبط موبایل است. می توانید به سادگی از صدای با کیفیت بالا 24 بیتی یا 96 کیلوهرتز با دیافراگم بزرگ بهره مند شوید و از سهولت استفاده بی نظیر لذت ببرید. کافیست فقط میکروفون را به درگاه USB رایگان وصل کنید، سوئیچ را تنظیم کنید و با Beyerdynamic Creator 24 آماده شروع ضبط شوید.

میکروفون FOX

 

خروجی هدفون مانیتورینگ، تأخیر کمی را ایجاد می کند، در حالی که کنترل های Mix و Volume باعث تنظیم در مانیتور می شوند. Fox برای پادکست ها، خواننده ها، گیمرها، کاربران یوتیوب و موارد دیگر ایده آل است. این یک میکروفون کندانسور USB با کاربرد بالا است که از الگوی قطبی کاردیوئید برخوردار بوده و پاسخ فرکانس آن بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد و دارای حداکثر حساسیت 97.5 دسی بل است.

ویژگی برتر پکیج

هدفون DT 240 PRO صدای مطمئن دینامیک را با صدای باس تمیز، عمیق، ​​متوسط ​​و سه لایه دقیق فرکانسی را تضمین می کند. خروجی هدفون FOX هوشمند مجهز به Zero Latency Monitoring است و حداکثر دقت را هنگام ضبط به شما می دهد. این ترکیب هوشمند Beyerdynamic Creator 24 ، باعث می شود تنظیمات ضبط حرفه ای انجام شود که می توانید به آنها تکیه کنید.

 بنابراین می توانید با Beyerdynamic Creator 24 می توانید شاهکار خود را در زمینه موسیقی و صداگذاری فیلم یا پادکست درک کنید. این بسته ضبط ، متناسب با نیازهای متخصصان خلاق ساخت شده است. شما بسته کامل را به عنوان یک Creator رایگان دریافت می کنید.

در این پکیج از یک هدفون حرفه ای در طراحی جمع و جور استفاده شده است. شما همراه با این هدفون و میکروفون فوق العاده، یک کابل USB، یک پایه ، کابل کویل دار، آداپتور1*6.35 میلی متری و یک کیف دریافت می کنید.این بسته beyerdynamic Creator 24  در ابعاد 236*203*170 میلی متر و وزن 453 گرم ساخته شده است که قطعات و تجهیزات آن کاملاً با یکدیگر هماهنگ شده است.