معرفی هدفون Beyerdynamic DT 240 Pro

هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 240 Pro ، برای تهیه کنندگان، پادکسترها و فیلمسازانی که می خواهند حداکثر کیفیت صدا را از تجهیزات خود بگیرند، مناسب است. طراحی جمع و جور این هدفون، آن را به یک همراه عالی در حین حرکت تبدیل کرده و عملکرد واقعی استودیو را در هر محیطی ارائه می دهد. این یک صدای قابل اطمینان برای انواع خلاقیت ها به شمار می آید. می توانید اطلاعاتی بیشتر در این خصوص را از تهران اسپیکر بخواهید.

نگاهی اجمالی

  • راحتی مناسب به لطف هدبند سبک و ارگونومیک و کاپ های نرم گوش
  • ساختاری مقاوم با هدبند فلزی بادوام، قالب آلومینیومی و کابل های تقویت شده
  • هدفون استودیویی حرفه ای برای نظارت و ضبط با طراحی جمع و جور گوش
  • مبدل های قدرتمند متناسب با هر برنامه استودیویی و موبایلی
  • تنظیم صدا حرفه ای واقعی برای تولید صدایی خالص و دقیق
  • نویز کنسلینگ و حداقل نشت صدا

مناسب برای استودیو و مسافرت

معرفی هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 240 Pro

 

DT 240 PRO به لطف ترکیب طراحی فشرده و صدای مبدل قدرتمند، برای استفاده در استودیو و دستگاه های موبایل ایده آل است. می توانید به راحتی از آن هنگام سفر استفاده کرده و تنظیمات صدایی حرفه ای را تجربه کنید. کسانی که برای حداکثر دقت ضبط، هدفون ها را جستجو می کنند، آن را در DT 240 PRO پیدا خواهند کرد.  صدای اثبات شده با بیس تمیز، میان رده(Mid-range) واضح و سه گانه مشخص، تولید صوتی قابل اطمینان را در سطح استودیو تضمین می کند.

Noise Canceling

یکی دیگر از مزیت های این هدفون Beyerdynamic  تکنولوژی نویز کنسلینگ در محیط است که توانسته است DT 240 PRO را به هدفون بهینه برای میکس کردن موزیک در محیط هایی با صدای بلند تبدیل کند. می توانید هنگام استفاده از این هدفون ها، عوامل حواس پرتی را از بین ببرید و به راحتی به موسیقی های خود گوش دهید پروژه کاری خود را تکمیل کنید.

طراحی راحت و مقاوم

هدفون Beyerdynamic DT 240 Pro برای زمان طولانی تر در گوش دادن، طراحی شده است و به دلیل سبک و راحت بودن آن می توان بدون احساس خستگی، ساعت ها از آن ها استفاده نمود. این هدفون دارای هدبندی سبک و ارگونومیک بوده و کاپ های نرم آن، سطح بالایی از راحتی هنگام پوشیدن را تضمین می کنند.

این هدفون دارای طراحی قوی است. هدبند دارای ساختار استیل بوده و قالب آلومینیوم و کابل تقویت شده باعث می شود تا آن را به محصولی مناسب و ایده آل برای حرفه ای ها تبدیل نماید. در حقیقت DT 240 Pro از کیفیت ساخت عالی برخوردار است.

معرفی هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 240 Pro

 

DT 240 Pro جمع و جور است. اما کاپ های بزرگ و حجیم آن فراتر از انتظار است. این باعث ایجاد یک فضای مناسب برای افراد با اندازه گوش متوسط ​​می شود. علاوه بر این، هر کاپ گوش با یک پد گوش چرمی و یک ورودی صوتی 2.5 میلی متری مجهز شده است.

اگرچه اندازه 2.5 میلی متر ناخوشایند است، اما قابل تعویض می باشد. به علاوه، کاپ های گوشی از مواد چرمی مناسب و با دوامی هستند. آنها همچنین برای ذخیره سازی مسطح می شوند و می توانید به سادگی آن ها را در کیف خود قرار دهید. این نکته را نیز باید اضافه کرد که لغزنده های فلزی در هدبند باعث تقویت راحتی و تنظیم آن می شوند.

گزینه های اتصال

همانطور که گفته شد، کابل قابل جابجایی 3.5 تا 2.5 میلی متر یک انتخاب مناسب است. شکل قابل کنترل آن باعث می شود که بتوانید به سادگی هنگام حرکت از آن استفاده کنید. این کابل به صورت فنری بوده و تا سه متر کشیده می شود، ضمن آن که مکانیسم قفل کابل نیز خوب خواهد بود. با این حال، اتصال فیزیکی به اندازه کافی قوی است که به صورت تصادفی از هدفون جدا نخواهد شد.

کابل هدفون Beyerdynamic DT 240 PRO قابل جابجایی روی هدفون بوده و این باعث می شود که بتوان به سادگی هنگام مسافرت و حرکت از آن استفاده نمود. همچنین کابل اختصاصی کاملاً تقویت شده است و بعید است در هر دو طرف گیر کند.  DT 240 PRO برای پاسخگویی به خواسته های دقیق کاربران خلاق و حرفه ای طراحی شده است.

کیفیت صدای هدفون

Beyerdynamic DT 240 Pro گزینه بسیار خوبی برای مصرف کنندگانی است که می خواهند از هدفون خود پاسخی مسطح بگیرند. صدای کلی، تأثیر بی عیب و نقصی بر شنونده می گذارد. همه چیز به خوبی تولید شده و واضح است. علاوه بر این، صحنه صدای واقع بینانه تر و فراگیر را خلق می کند.

پائین های تأکید شده این هدفون ها را برای رفت و آمد و استفاده روزمره عالی می کند. اگرچه بسیاری از شنوندگان از ضربات استقبال می کنند، اما باید گفت که آن ها هدفون هایی مناسب برای استودیو و یا استفاده گاه به گاه هستند. در میانه ها کیفیت فوق العاده ای در آوازها  به نمایش می گذارد.

 در تمام مدت صدا بدون ترک جزئیات واضح است. هنگام گوش دادن به فرکانس های میان رده(Mid-range)، نگرانی برای تحت فشار قرار گرفتن میانه ها نیست. با این اوصاف، اوج ها به طور مات و مبهم به هم می ریزند. اما باید گفت که به طور کلی، یک تعادل عالی برای شنیدن با DT 240 Pro وجود دارد. این هدفون های Beyerdynamic به شما کمک می کند تا یک میکس حرفه ای و ویرایش دقیق را ارائه دهید.