معرفی هدفون با کیفیت Beyerdynamic DT 250

هدفون  Beyerdynamic DT250، یکی از محصولات بی نظیر و با کیفیت این برند است که در اصل برای استفاده در استودیو و پخش طراحی شده است و از ساختاری از جنس پلاستیک و آلومینیوم بهره می برد که همانند هدفون JBL LIVE 650 BTNC مقاومت و دوام بالایی را برای آن منظور می کند. این هدفون به طور کلی ساختاری عالی و کاپ هایی فوق العاده نرم و راحت دارد که آن را برای استفاده طولانی مدت مناسب کرده است. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر در خصوص این محصول، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

 هدفون با کیفیت Beyerdynamic DT-250

  • هدفون های هوشمند با طراحی پشت بسته همراه با ایزوله عالی
  • شامل آداپتور 1/8 اینچ و 1/4 اینچ برای استفاده با انواع دستگاه ها
  • کاپ های راحت برای استفاده طولانی همراه با وزن 53 گرم و طراحی رنگ سیاه
  • پاسخ فرکانس 10Hz-30kHz و تقریباً 16dB عایق نویز محیط
  • گزینه ای بسیار خوب برای استودیوهای پخش و ضبط
  • اندازه درایور 45 میلی متر با امپدانس 80 اهم
  • برخورداری از نوع کابل سیم پیچ قابل جدا شدن، به طول 9.8 اینچ
  • محدوده فرکانس: 10-30،000 هرتز و سطح فشار 100 دسی بل

کیفیت صدا در هدفون

این هدفون طیف فرکانسی نسبتاً گسترده ای همانند هدفون Beats Studio 3 Wireless را ارائه می دهد. ضمن آنکه امپدانس 80 اهم می تواند برای کار با دستگاه های قابل حمل ساخته شود، اما از برخی تقویت ها نیز بهره مند می شود. سطح فشار صدا کمی پایین به نظر می رسد و این می تواند برای دستگاه های کم مصرف که با امپدانس مبارزه می کنند، مشکلی ایجاد کند. با این حال، هنگامی که هرگونه مشکل صدا را حل کردید، با صدای واضح و شفاف روبرو خواهید شد. در حقیقت DT 250 دارای یک  THD بسیار جذاب است.

Beyerdynamic DT250 با جزئیات خوب و بیس قوی، کاملاً بی صدا باقی می ماند. به لطف کنترل صحیح، میزان نویز صدای محیط در حداقل میزان موجود کاهش می یابد. همچنین فشرده سازی یا نویز صدای محیط صفر است. بنابراین، این یک سطح پایین بسیار تمیز است.

میانه ها نیز ، هیچ فشرده سازی یا نویز صدای محیط واقعی در وسط وجود ندارد. در اینجا صدا به شفافی و واضحی، با انبوهی از جزئیات در تضاد چشمگیر، تحت تأثیر قرار می گیرد. در اینجا یک حس لایه بندی نیز وجود دارد و در تمام محدوده فرکانس وجود دارد. اما به راحتی در وسط مشاهده می شود.

اوج ها در Beyerdynamic DT250 در بعضی مواقع کمی روشن، اما صاف تر از هر چیز دیگری و در سطح عالی در عین تعادل، جزئیات زیادی را در خود جای داده است. در این قسمت از محدوده فرکانس هیچ سطح ناراحت کننده ای وجود ندارد، اگرچه ممکن است یک یا دو نقطه دقیق تر به دلیل اوج های هموار شده از بین برود.

صحنه صدا

با عمق TONS ، Beyerdynamic DT250 احساس واقع گرایی شدیدی را ارائه می دهد. جای گذاری می تواند بهتر باشد، اما صحنه صدا هنوز وجود دارد و فوق العاده و کاملا دیوانه وار است. حتی بدون قرارگیری کامل می باشد. همه این عمق، بهمراه جزئیات فراوان و حس زیبایی از جدایی به وجود آمده است. به نظر می رسد همه این موارد جبران کننده این جای کمرنگ است.

Beyerdynamic DT250 یک هدفون پشت بسته است، اما تقریباً به نظر می رسد شبیه یک پشت باز عمل می کند. در اینجا جزئیات بسیار زیادی وجود دارد و جدایی حیرت انگیز نیز اتفاق می افتد. این تجربه گوش دادن، ما را به مدل دیگری که از طرح پشت بسته به نظر می رسد، سوق می دهد که صدای آزاد است.

بیس نیز، اگرچه تقویت نشده و بیش از حد قدرت ندارد، اما در Beyerdynamic DT250 هنوز هم طبیعی و دلنشین به نظر می رسد. این یک هدفون با صدای بسیار تمیز است که می تواند نزدیک به هر ژانری شود.

Beyerdynamic DT250 علی رغم سن و سال خود، کاملاً به شنوندگان منتقد و متخصصان استودیو سود می بخشد. در حالی که هدفون های با صدای هوشمندانه تر از محصول جدیدتر وجود دارد، این هدفون هنوز هم یک تجربه شنیدن واقعاً بی نظیر را ارائه می دهد.

با جزئیات زیاد و عمق واقعاً چشمگیر، Beyerdynamic DT250 ثابت می کند که هدفون های قدیمی تر هنوز هم می توانند با مدل های جدید رقابت کنند. گرچه ممکن است این مدل به اندازه برخی از مدل های جدید، شیک نباشد، اما همچنان صدای شگفت انگیزی را در خود جای داده است.

ساختاری مناسب هدفون

هر چه بیشتر از این هدفون استفاده کنید، بیشتر خواهان آن هستید. مطمئناً Beyerdynamic DT250 پر زرق و برق و شیک نیست، اما محکم ، خوش ساخت و فکر شده است. این هدفون دارای کابل مقاوم است که آن را در برابر ضربات مستحکم می کند. همچنین کاپ های آن چندان بزرگ نیست که گوش های شما را کاملا محو کند.

بنابراین با این نوع طراحی می توان راحتی و دوام بالایی را از آن انتظار داشت تا بتواند بدون آن که خستگی را در گوش ها ایجاد کند و باعث گرم شدن بیش از حد گوش گردد، ساعت های طولانی از آن استفاده نموده و بهترین کیفیت صدا را دریافت نمود.

هدفون ها به طور کلی به دو دسته کلی تقسیم می شوند که شامل سبک باز و پشت بسته است. طراحی باز هدفون ها با وجود صدای کمتر و وارد شدن صدا یکی از انتخاب های کاربران است. از طرف دیگر، هدفون های بسته، انزوای بهتری را در برابر فرار صدا یا وارد شدن صدای ناخواسته ارائه می دهند و می توانند تصور بسیار بیشتری از بیس عمیق ایجاد کنند. Beyerdynamic DT250 جدید Beyerdynamic شگفت انگیز هستند. زیرا به نظر می رسد بهترین کیفیت ذهنی هر دو نوع هدفون را ارائه می دهند.

Beyerdynamic DT250 هدفون های محصور نسبتاً کوچکی هستند که فقط روی گوش قرار می گیرند و به جای چرم های تقلبی معمولی، توسط پدهای نرم و مخملی پوشش می شوند. همچنین یک جک استریو روکش طلا در قسمت جلوی آن نصب شده است که یک سیستم آداپتور مخصوص به خود را دارد تا بتواند خود را به صورت جک چهار اینچی یا جک هدفون مینی معمولی نشان دهد. هدبند  Beyerdynamic DT250 دارای یک سیستم تنظیم منطقی مثبت است و به راحتی مناسبی را منتقل می کند.

انزوای استثنایی  و مناسب

هدفون های Beyerdynamic DT250 انتخاب خوبی برای برنامه های پخش و استودیو است. به لطف طراحی بسته، آنها جداسازی بسیار خوبی را از منابع خارجی ایجاد می کنند. بنابراین صدای میکروفون های زنده شما را نمی گیرند.

با Beyerdynamic DT250 ، شما یک آداپتور 1/8 اینچ و 1/4 دریافت دریافت می کنید تا بتوانید از آنها در هر کجا که بخواهید، چه به کنسول و چه به هر دستگاه پخش کننده MP3 استفاده کنید. فراتر از آن، ضخامت ضخیم بالشتک های گوشی و طراحی فوق العاده راحت این اطمینان را می دهد که می توانید در طول جلسات طولانی ضبط به Beyerdynamic DT250 خود اعتماد کنید.

مشخصات فنی دستگاه

 هدفون با کیفیت Beyerdynamic DT-250

با امپدانس اسمی 80 اهم  ، Beyerdynamic DT250 دارای پاسخ فرکانس 10 هرتز تا 30 کیلوهرتز هستند، اما مانند تمام هدفون ها، عملکرد بیس نیز بر میزان مناسب بودن هدفون ها برای شنونده تأثیر می گذارد. Beyerdynamic از نظر طراحی میکروفون و هدفون شهرت بسیار خوبی دارد  اما Beyerdynamic DT250 داری صدای کلی و احساس بیس عمیق و تنگ است.

وقتی نوبت به تصویربرداری استریو می رسد، Beyerdynamic DT250 بسیار دقیق هستند، اما به نظر می رسد که مرحله صدا پیش روی شما نیست، اما از طریق سر شما عبور می کند. افراد مختلف صدای هدفون را به طرق مختلف درک می کنند، اما مهندسان طراحی اذعان می کنند که ایجاد یک تصویر هدفون که به نظر می رسد در مقابل شنونده است،  بسیار دشوار است.

از آنجا که دقت Beyerdynamic DT250 بسیار مناسب است، می توانند جای مانیتورهای معمولی را برای مراحل اولیه میکس بگیرد. اگرچه از صحت آن اطمینان حاصل کنید، باید ترکیب نهایی را از مانیتورها بررسی نمایید. این هدفون همچنین برای برنامه نویسی صفحه کلید که می خواهید موسیقی خود را در سطح مهیج بشنوید، اما در جایی مزاحمتی برای کسی نداشته باشید، بسیار عالی است.

در طرف دیگر ، Beyerdynamic DT250 به دلیل خاصیت عایق بندی خوب، صداقت کلی مناسبی داشته و توانایی در افزایش زیاد صدا در صورت درخواست را دارد که بدین ترتیب صدایی عالی را از هدفون هایی خاص برای هنرمندان تولید می کند. همچنین پوشیدن آنها راحت است و مانند اکثر هدفون ها ایمن هستند.