معرفی هدفون با کیفیت Beyerdynamic DT 797 PV

هدفون با کیفیت Beyerdynamic DT 797 PV برای استفاده در اجراهای زنده و محیط های بسیار شلوغ مانند رویدادهای ورزشی و غیره طراحی شده است. جایی که کاهش صدا ، دوام و راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید به آسانی اطلاعات کاملتری را در این خصوص، در این بلاگ از تهران اسپیکر دریافت کنید. اگر به دنبال هدفون مناسب برای رویداد های ورزشی هستید و هدفون Beyerdynamic DT 797 PV نیز در ایران کمیاب است، هدفون نویز کنسلینگ JBL Tour One میتواند گزینه جذابی باشد.

نگاه اجمالیمعرفی هدفون بی نقص Beyerdynamic DT 797 PV

  • میکروفون خازنی با کیفیت بالا برای بهبود عملکرد مکالمه ای بدون نویز
  • کیفیت بازتولید گفتار بسیار بالا و قابلیت درک عالی
  • ساختار قوی و آسان برای سرویس، با قابلیت تعویض
  • هدست پخش حرفه ای با راحتی و انزوای مناسب
  • مناسب برای کار در پخش و تولید یا خارج از منزل
  • پاسخ فرکانسی شگفت انگیز 5 هرتز تا 35 کیلو هرتز
  • پاسخ فرکانسی میکروفون 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • کیفیت بازتولید گفتار بسیار بالا و قابلیت درک عالی
  • کابل اتصال یک طرفه به طول 50 سانتی متر
  • مصونیت از تداخل فرکانس رادیویی و قابلیت کاهش نویز محیط
  • پدهای نرم و چرمی برای ایجاد راحتی در استفاده طولانی مدت
  • طراحی پشت بسته و دور گوش مناسب برا کاهش سروصدای محیط
  • ساختار محکم هدبند قابل تنظیم، همراه با پدهای گوشی نرم و انعطاف پذیر
  • دارای کابل یک طرفه با فیش هدفون استریو 6.35 اینچ و کانکتور XLR  3 پین

طراحی مناسب

هدفون های چرمی و نرم Beyerdynamic DT 797 PV واقعاً در ساعت های طولانی در اتاق پخش به خوبی عمل می کنند. این هدفون ها با طراحی دور گوش و به صورت پشت بسته طراحی شده اند تا وسیله ای مناسب برای ضبط باشند. آن ها با امپدانس 250 اهم ساخته شده و کیفیت صوتی مناسبی را با طراحی ساده خود ترکیب کرده اند. آنها سبک و راحت بوده و در وزن 0.39 کیلوگرم ساخته شده اند تا بتوانید به سادگی در طولانی مدت از آن ها استفاده کنید. ضمن آنکه همراه با کابل مستقیم به طول 50 سانتی متر بوده که قابلیت تعویض را دارد.ساختار محکم هدبند  DT 797 PV که قابلیت تنظیم را نیز دارد، می تواند همراه با پدهای نرم و راحت گوشی ها، آن ها را به یک هدفون با کیفیت و ساختاری منعطف و راحت تبدیل کند که مورد توجه هر کاربری قرار می گیرد.

امکانات فوق العاده

این هدفون از تداخل فرکانس رادیویی ناشی از GSM ،DECT ،UMTS ،Tetra قادر است با استفاده از کاهش نویز محیط ، عملکرد بالایی را به نمایش بگذارد. همچنین با استفاده از میکروفون خازنی با کیفیت بالا، می تواند برای بهبود پاسخ بیس ، بهترین عملکرد را داشته باشد. به همین دلیل است که کیفیت بازتولید گفتار در این هدفون، بسیار بالا بوده و قابلیت درک در Beyerdynamic DT 797 PV عالی است. این یک هدفون فوق العاده با ساختاری قوی است و همه قطعات قابل تعویض بوده تا بتوانید پیوسته آن را به روزرسانی کنید.

ساختار حرفه ای میکروفون

اگر شما فردی هستید که نمی خواهید میکروفون بزرگی جلوی صورت شما را بگیرد و یک هدست با کیفیت بالا با میکروفون عالی را ترجیح می دهید، DT 797 PV انتخاب مناسب شما است. این هدفون دارای طراحی Beyerdynamic با کیس فلزی، هدبند قابل تنظیم، پدهای گوشی راحت و تعدیل نویز مناسب است که همراه با میکروفون حرفه ای عرضه شده است که می تواند بهترین عملکرد را در مقایسه با محصولات مشابه، داشته باشد. میکروفون متراکم کننده این هدست، تولید صوتی40 هرتز تا 20 کیلوهرتز را فراهم می کند و از طریق بازوی بوم مفصل دار به راحتی در راستای دهان قرار می گیرد. هدست پخش Beyerdynamic DT 797 شامل یک کابل یک طرفه با یک هدفون استریو 6.35 میلی متری و یک کانکتور 3 پین XLR است.

کیفیت ساخت

معرفی هدفون بی نقص Beyerdynamic DT 797 PV

در هدفون Beyerdynamic DT 797 PV ، کابل لاستیکی 1.5 متری قوی و در عین حال انعطاف پذیر تعبیه شده است و طول عمر بالایی را تضمین می کند. پدهای گوشي و هدبند قابل تعويض است. از نظر ظاهری، آن ها شبیه هدفون معروف DT 770 هستند که در جامعه صوتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لازم به ذکر است که در این هدفون، میکروفون نسبتاً بزرگ با پاسخ فرکانس کامل است. این احتمالاً به اندازه میکروفون هدست کندانسور خوب است. به خاطر داشته باشید، شما نیاز به یک پیش تقویت کننده دارید که میکروفون را تغذیه کند و در حالت ایده آل، میکروفون بهترین عملکرد ممکن را با یک پردازنده خواهد داشت.

جداسازی صدا

این هدست پخش حرفه ای Beyerdynamic ، هوشمند و با کیفیت ساخته شده است. هنگامی که به حداکثر جداسازی در تولید یا خارج از منزل نیاز دارید، هدفون Beyerdynamic DT 797 PV را در نظر بگیرید. این هدست پخش با طراحی دور گوش، دارای میکروفون خازنی یکپارچه است تا ارتباط بین شما و تیم تولید را قوی تر کند. این هدفون های پشت بسته، قادر هستند صدای فراگیر بین 5 هرتز تا 35 کیلو هرتز را همراه با مقدار عایق مناسب برای کاهش سر و صدای محیط ارائه دهند.

کیفیت صوتی

آنچه که باید اشاره کنیم این است که هدفون های حرفه ای Beyerdynamic DT با هر کاربرد و موقعیتی، صدایی مطلوب را تضمین می کند. سری هدفون Beyerdynamic DT کاملاً برای طیف وسیعی از محیط ها مناسب است و Beyerdynamic DT 797 PV یک انتخاب عالی برای برنامه های استودیویی است.