معرفی هدفون beyerdynamic dt880 Edition

هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 880 Edition یک مدل زیبا و حرفه ای از این شرکت است که می تواند بهترین کیفیت صوتی را ایجاد کند.

ساختار مستحکم و با دوام این هدفون به همراه ظاهری زیبا و عملکردی در سطح بالا، باعث شده است تا به یکی از بهترین هدفون های رده خود تبدیل شود. برای آن که بتوانید اطلاعاتی بیشتر در این خصوص دریافت کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالی

معرفی هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 880 Edition

  • کابل سیم پیچ یک طرفه و پلاگین جک استریو طلایی
  • سرویس آسان و قابلیت تعویض تمامی قطعات
  • مبدل دینامیکی با هدفون های های نیمه باز
  • پاسخ فرکانس 5 هرتز تا 35 کیلو هرتز
  •  امپدانس 250 اهم و حساسیت 96 دسی بل
  • آداپتور استریو 1/8 اینچی مینی جک و 1/4 اینچ
  • هدفون دور گوش(over-ear) با اندازه درایور 45 میلی متر
  • نوع کابل سیم پیچ و قابل تعویض با طول 9.8 اینچ
  • کیف حمل نایلونی به رنگ سیاه و وزن 0.65 پوند
  • اوج و صدای بیس خنثی و پخش صوت بسیار عالی
  • راحتی روی سر، حتی هنگام گوش دادن به موسیقی برای چند ساعت

طراحی هدفون

این هدفون های Beyerdynamic با وزن 297 گرم، بدون احتساب وزن کابل طراحی و ارائه شده اند. این افزایش وزن تا حدودی به دلیل ساختاری اطمینان بخش، به ویژه طراحی هدبند استیل است. این قسمت خاص از طراحی هدفون کاملاً برای افزایش سطح راحتی پر شده است.کاپ های هدفون کاملاً گوش ها را محاصره کرده و به راحتی روی سر می نشیند. کاربران می توانند از نرمی فوم داخلی لذت ببرند. ضمن آنکه اطمینان حاصل می شود که بتوانید برای مدت زمان طولانی تری گوش دهید و بدون خستگی و ناراحتی از آن ها استفاده کنید.

Beyerdynamic DT 880 Edition از سطح بالایی از کارایی برخوردار است و از مواد با کیفیت استفاده می کند و فلسفه ساخت آلمان و برند Beyerdynamic را به عنوان معیار استاندارد های برتر طراحی و ساخت برجسته می کند.

ضمن آنکه کابل سیم پیچ و یک طرفه مجهز به یک پلاگین استریو جک 1/8 اینچی و آداپتور 1/4 اینچی طلایی است.هدفون Beyerdynamic DT 880 Edition را می توانید در مدل های امپدانس 32 ، 250 یا 600 اهم تهیه کنید و همه آنها کابل مستقیم 10 فوت دارند. علاوه بر ظاهر استاندارد، یک نسخه ویژه کرومی با کاپ های گوش سیاه و هدبند وجود دارد. این هدفون دارای قدرت بستن بسیار نرم و منعطف در هدبند پر شده است. پد هدبند قابل تعویض بوده و از یک اتصال دهنده مناسب استفاده می کند.

کیفیت صدا

Beyerdynamic DT 880 Edition با استفاده از آمپلی فایرها با سطح امپدانس 250 اهم طراحی شده است. با این حال، سطح فشار صدا برای همه نوع برنامه ها به اندازه کافی بلند است و اطمینان حاصل می کند که این هدفون گزینه ای همه کاره است.

نسخه Beyerdynamic DT 880 Edition برای ارائه صوتی خنثی طراحی شده است. ژانرهایی مانند پاپ، EDM و راک به صورت مستقیم، اما با قدرت فراوان تولید می شوند. علاوه بر این، آنها واقعا در وسط و اوج می درخشند، بدون اینکه روی هم قرار بگیرند.آنچه در مورد عملکرد Beyerdynamic DT 880 Edition قابل توجه است این است که پردازش ضربات کوتاه را به طور درخشان در کل دامنه فرکانس انجام می دهد. در محدوده های بالاتر، این مدل واقعا اثری از خود نشان می دهد، صداهای واضح و شفاف را ارائه می دهد که به زیبایی پخش می شود.

هنگامی که نوبت به آهنگ های کلاسیک می رسد، DT 880 این فرصت را پیدا می کند تا با داشتن یک مرحله واقعی، تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارد. فضای سه بعدی فوق العاده تحقق می یابد، به ویژه از آهنگ های جاز نیز سود می برد. تصور کنید که سه ساز موسیقی جاز سنتی از طبل، پیانو و کنترباس با هم اجرا می شوند. با استفاده از این مدل هدفون، حضور در فضایی چشمگیر را به ارمغان می آورد.

ترکیبات را می توان به وضوح ارزیابی کرد و خطاهای میکس را با حداکثر دقت با نسخه Beyerdynamic DT 880 Edition دریافت کرد. صدای خطی و سطح چشمگیر کنترل اطمینان می یابد که شما یک گزینه عالی برای میکس با Beyerdynamic DT 880 Edition دارید. Beyerdynamic توصیه می کند این نوع مدل را برای تکنولوژی های Hi-Fi استفاده کنید.

هدفون استودیو

می توان گفت که قابل درک بودن و کیفیت انتقال در اینجا بسیار چشمگیر است، با عملکرد بسیار قابل اعتماد، برای برنامه های زنده و پخش ایده آل است. طراحی نیمه باز این امکان را فراهم می کند که درصورت نیاز سر و صدای خارجی به کانال شنوایی برسد.هدفون های Beyerdynamic DT 880 Edition  برای شنیدن طولانی مدت، نظارت هنگام ضبط یا سازهای تقویت شده یا گوش دادن استریو برای اهداف عمومی، گزینه ای برجسته است. طراحی این هدفون، نقاط قوت هدفون های باز و بسته را به شما می دهد. هنگام ردیابی سازها، هنگام استفاده از میکروفون های باز ، هنوز ایزوله مورد نظر خود را دارید.

پاسخ فرکانس استثنایی

هدفون Beyerdynamic DT 880 Edition یک طیف صدای شگفت انگیز 5Hz-35kHz را با جزئیات تمیز و واضح از عمیق ترین باس تا بالاترین سطح تولید می کند. اوج ها کاملاً شفاف و خوشایند بوده و حتی در سطح پایین نیز چشمگیر هستند. میانه های متعادل خنثی تحلیلی و قوی هستند، بدون اینکه غالب باشند. باس این هدفون نیز بدون سر و صدا اضافی قوی است.

معرفی هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 880 Editionبا Beyerdynamic DT 880 Edition، کیفیت صوتی کاملاً قابل قبولی را بدست آورده و کنترل درایور کاملاً خوبی ایجاد خواهد شد. با تهیه نسخه 600 اهم، آمپ اختصاصی نیز خواهد بود. صدای آنها نیز به اندازه کافی دقیق است که به شما امکان می دهد تفاوت های کوچک بین تنظیمات مختلف آمپ و DAC را برطرف کنید. اما اگر نمی خواهید آمپ بخرید، نسخه های 32 اهم یا 250 اهم مناسب است. آنها تنظیم شده اند تا امضای صوتی کاملاً مشابهی داشته باشند.

صدا در این هدفون صاف و خنثی است. بازه فرکانسی باس به طور چشمگیری برای هدفون گسترش یافته است. می توان هر لحن باس پایین را به خوبی شنید، گرچه به هیچ وجه طاقت فرسا، پرزرق و برق و برجسته نیستند. دقیقاً آنچه در ترکیب اصلی است را به دست خواهید آورد.

اگر به یک هدفون سنگین باس یا یک پشت بسته معمولی گوش داده باشید و سپس از DT 880 Edition استفاده کنید، در ابتدا گوش دادن به نظر می رسد خسته کننده است. اما پس از کمی تنظیم، باس کاملاً به گوش میرسد و حساب شده است، چیزی که فقط بهترین طراحی های پشت باز مدیریت می کنند. میانه ها با نفوذ بسیار عالی و کاملاً واضح و طبیعی هستند. این به لطف برخی از قله ها در اواسط بالایی و دامنه های سه گانه است.

Noise Canceling

DT 880 در اصل یک هدفون با پشت باز است. مطمئناً ، دارای یک کوره محکم تر و مقداری مواد ضد صوت در پشت درایور است، اما تا آنجا که عملکرد  نشت وجود دارد، تقریباً آنها عملکرد هدفون کاملاً باز را دارند. آنها ممکن است  تنها 2 دسی بل را با استفاده از تکنولوژی نویز کنسلینگ حذف کنند. اینها برای استفاده در یک محیط داخلی ساکت مناسب هستند. Beyerdynamic DT 880 Edition یک هدفون با صدای خارق العاده است که دارای یک پاسخ مسطح می باشد که توسط برخی از سه گانه ها و یک محور صوتی بسیار درخشان برجسته شده است.

کیف شارژ هدفون

هیچ سفتی خاصی در کیف وجود ندارد و برای ذخیره هدفون طراحی شده است. قسمت داخلی این کیف یک درب بزرگ فومی است که فضای آن برای هدفون تعبیه شده است. شکل برش استاندارد است و فضای زیادی برای کاهش فشار کابل را شامل نمی شود. بنابراین باید با نحوه قرار دادن هدفون و سیم داخل آن کمی خلاقیت به خرج دهید. البته این حالت همه جا متناسب است.