معرفی هدفون Beyerdynamic mmx 300

معرفی هدفون Beyerdynamic mmx 300

 

معرفی

کمپانی آلمانی Beyerdynamic در سال ۱۹۲۴ توسط Eugen Beyer تأسیس شده‌است. این کمپانی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان حرفه‌ای میکرفون ، هدفون و سیستم‌های کنفرانسی با قابلیت ترجمه هم‌زمان در دنیا می‌باشد.

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 یکی از بهترین هدفون های سیمی مخصوص بازی از کمپانی آلمانی Beyerdynamic است که با بالاترین کیفیت ساخت و استانداردهای طراحی ، به تمامی گیمر‌ها و طرف‌داران بازی‌های کامپیوتری برای لذت بردن از صدای واقعی و بسیار دقیق پیشنهاد می‌شود.

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 یکی از پرطرفدارترین هدفون‌های موجود در بازار است که شما به راحتی می‌توانید از آن در تمام ابزارها و کنسول‌های بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنید. با تهران اسپیکر برای بررسی دقیق این محصول همراه باشید.

طراحی

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 یک هدفون پشت بسته بسیار زیبا ، سبک و ظریف با طراحی ارگونومیک است که در هنگام استفاده طولانی مدت احساس راحتی بسیار زیادی به شما منتقل می‌کند.

کمپانی آلمانی Beyerdynamic برای این هدفون بدنه ای بسیار مستحکم با ایرپدهای بسیار نرم از جنس میکروفیبر در نظر گرفته است. هم‌چنین ایرپدهای این هدفون به گونه ای طراحی شده‌اند که گوش شما را به طور کامل در بر می گیرند تا برای استفاده طولانی ‌مدت، آسیب و خستگی زیاد به گوش‌های شما وارد نکند.

یکی از نکات ویژه دیگر در طراحی هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300، ایجاد تناسب برای استفاده افراد با ابعاد سر مختلف و تنظیم هدبند و ایرپد‌های آن را بر اساس موقعیت قرار گیری روی سر است.

 

معرفی هدفون Beyerdynamic mmx 300

 

کیفیت صدا

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و تفکیک صدای قوی ، تمام تلاش خود را می‌کند تا صدایی طبیعی به گوش شما برسد. این هدفون با پشتیبانی از تمامی فرکانس‌های صدا در بازه گسترده بین ۵ هرتز تا ۳۵ هزار هرتز توانایی پخش صدایی واضح و باکیفیت دارد.

با استفاده از این ویژگی گیمر‌ها می‌توانند تمامی صداهای موجود در بازی مانند صدای پای بازیکنان ،شلیک ، پُر کردن خشاب و صدای دشمنان و … را با وضوح تمام بشنوند. کمپانی آلمانی Beyerdynamic به شما این تضمین را می‌دهد که با استفاده از این هدفون تجربه‌ای متفاوت ، واقعی و جذاب از بازی‌های کامپیوتری به دست آورید و در تمامی مسابقات و جنگ‌ها پیروز شوید.

پخش صدای ۳۶۰ درجه

یکی از قابلیت های اصلی هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 امکان پخش صدای ۳۶۰ درجه در هنگام بازی است.

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید بیش‌ترین جزئیات صدا و جهت همه صداها حتی کم‌ترین صداهای موجود در بازی را تشخیص دهید و تجربه بازی بسیار خوبی را داشته باشید.

میکروفون

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 دارای یک میکروفون مجهز به الگوی قطبی Cardioid بر روی بدنه خود است که این میکروفون صدا را با ‌کیفیت بسیار عالی انتقال می‌دهد و می‌ توانید از آن برای انجام مکالمات روزانه خود استفاده کنید.

دکمه کنترل

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 دارای یک عدد دکمه کنترل بر روی بدنه خود است. این دکمه برای تنظیم صدا و پاسخ و قطع کردن مکالمه در نظر گرفته شده‌است.

 

معرفی هدفون Beyerdynamic mmx 300

 

امکان اتصال به دستگاه های مختلف

اتصال هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 به دستگاه های مختلف از طریق سیم امکان پذیر می‌باشد. کمپانی آلمانی Beyerdynamic برای هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 دو عدد کابل جداشونده بلند و با کیفیت به طول ۱.۲ متر و ۲.۵ متر برای استفاده در کامپیوتر و کنسول در نظر گرفته است.

اتصال این کابل‌ها به بدنه ، از طریق یک سرجک ۳.۵ میلی‌ متری می‌باشد. هم‌چنین کمپانی Beyerdynamic یک تبدیل سر جک ۳.۵ میلی ‌متری به سر جک ۶.۳۵ میلی‌ متری نیز در جعبه این محصول قرار داده است تا هیچ گونه محدودیتی در اتصال هدفون به دستگاه‌های مختلف نداشته باشید.

رنگ بندی

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 در یک رنگ پرطرفدار مشکی وارد بازار شده‌است.

کاربرد

از هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 می‌توانید در انجام بازی‌های ویدیویی و حین بازی‌های چندنفره به راحتی استفاده کنید.

از نظر فنی

کمپانی آلمانی Beyerdynamic هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 را با وزن ۳۳۲ گرم طراحی و تولید کرده است.

هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300 با امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۹۶ دسی بل ، با کیفیت بسیار خوبی وارد بازار شده است.

 

معرفی هدفون Beyerdynamic mmx 300

 

محتویات محصول

هنگام خرید این هدفون گیمینگ حرفه‌ای یک جعبه با کیفیت و زیبا از کمپانی Beyerdynamic خواهید دید که در آن هدفون گیمینگ Beyerdynamic mmx 300، یک عدد کابل ۱.۲ متری به همراه آداپتور سر جک ۳.۵ میلی ‌متری، یک عدد کابل ۲.۵ متری به همراه آداپتور سر جک ۳.۵ میلی ‌متری، تبدیل سر جک ۳.۵ میلی ‌متری به سر جک ۶.۳۵ میلی ‌متری، یک عدد کیسه حمل برای نگهداری و حمل‌‌و‌نقل هدفون، کارت گارانتی محصول و دفترچه راهنمای هدفون قرار دارد.