هدفون beyerdynamic Xelento WIRELESS

هدفون های بی سیم beyerdynamic Xelento WIRELESS آخرین نسل هدفون هایی هستند که از بلوتوث، استاندارد aptX-HD و همچنین فناوری سیمی استفاده می کنند. البته این برند بیشتر به بخش بی سیم تمرکز دارد و توانسته است با استفاده از درایورهای مناسب، کیفیت صوتی در سطحی بالا را ارائه نماید. اگر به دنبال ایرفون با قیمت مناسب تر و کیفیت بالا هستید هدفون JBL Tune 205 BT قابلیت های خوبی دارد. می توانید برای تهیه این هدفون زیبا و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با تهران اسپیکر همراه باشید.

معرفی هدفون beyerdynamic Xelento WIRELESS

نگاهی اجمالی

  • هدفون داخل گوش  Tesla Audiophile با اتصال Bluetooth
  • اتصال درجه یک بلوتوث Qualcomm aptX  HD و AAC با درایورهای فناوری تسلا
  • صدای با وضوح بالا در حال حرکت با حداکثر 8 ساعت دوام باتری
  • MOSAYC  توجه به جزئیات با شخصی سازی صدا
  • نرم افزار MIY برای تجربه گوش دادن سفارشی شده
  • دارای شکل ارگونومیک با گوشی های کاملاً هماهنگ
  • مواد منحصر به فرد مانند کابل های نقره اندود، پوشش آلومینیوم
  • کنترل از راه دور یکپارچه سه دکمه ای و میکروفون هندزفری

 

طراحی هدفون

این هدفون ها کاملاً سبک و کوچک هستند و دارای پوشش منحنی بسیار نرم می باشند. شکل و مواد استفاده شده در نوع خود بسیار منحصر به فرد بوده و از ظاهری زیبا برخوردار است. این محصول آلمانی از آلومینیوم ساخته می شوند و با یک روکش کروم براق و دوست داشتنی به نمایش گذاشته می شوند.

به نظر می رسد که محفظه اصلی از سه قسمت تشکیل شده است، دو قسمت برای بدنه و یک بخش نازل را شامل می شود. صفحه جلویی با نقش بسیار دقیق و تمیز از آرم beyerdynamic که در بالای آن حک شده همراه شده است. هنگام مشاهده از نزدیک تقریباً عالی به نظر می رسد.

هدفون های beyerdynamic Xelento WIRELESS فوق العاده سبک هستند و با فاکتور فرم خمیده و کوچک ترکیب می شوند تا شما هنگام استفاده از آن ها احساس راحتی مناسبی را داشته باشید. با این حال، وابسته به ایرتیوب هستند زیرا در واقع از هیچ بخشی از قسمت بیرونی گوش استفاده نمی کنند.

هدفون بی سیم Xelento دارای چندین ایرتیوپ است که همه آنها به صورت مرتب و منظمی در یک نگهدارنده سینی کوچک قرار گرفته اند. انتخاب بسیار زیاد است و بیشتر بر اساس اندازه طراحی شده و تمامی آن ها از جنس سیلیکون تک سوراخ همراه با فوم مناسب می باشند.

به لطف کنترل از راه دور یکپارچه سه دکمه ای و میکروفون هندزفری، Xelento انعطاف پذیر و کاربردی بوده و خود را با نیازهای شما سازگار می کند. برای گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس تلفنی، می توانید به راحتی هنگام حرکت، از آن ها استفاده کنید.

اتصال بلوتوثی هدفون

هدفون بی سیم Xelento قادر به بلوتوث 4.2 ، با سقف رمزگذار aptX-HD است. اکنون، هیچ تکنولوژی LDAC وجود ندارد، اما دارای یک اتصال چند نقطه ای است که به شما امکان می دهد تا حداکثر 8 جفت هدفون مختلف را همزمان ذخیره کند.

ضمن آنکه این هدفون های کاربردی با نرم افزار عالی MIY beyerdynamic در Android و iOS سازگار هستند. البته فقط زمانی کار می کند که از بی سیم Xelento به عنوان بلوتوث IEM استفاده کنید و در حالت سیمی نباشید. این نرم افزار با قابلیت های اضافی مانند توانایی تنظیم دقیق سطح با توجه به توانایی شنوایی شما طراحی شده است و با این کار محافظتی مناسب را برای گوش های شما فراهم می کند که یک لایه عملکرد دیگر برای Xelento ایجاد می کند.

درایورهای اصلی beyerdynamic Xelento WIRELESS نیز از دیگر ویژگی های اصلی آن است. اینها نسخه های کوچک شده درایورهای معروف تسلا هستند که در هدفون های کاملاً بزرگ مانند T1 استفاده می شوند. با هدفون های درایور tesla beyerdynamic ، انتظار یک صدای تمیز و واضح با پاسخ بیس عالی را خواهید داشت.

طول عمر باتری و شارژ آن

این هدفون در قسمت آلومینیومی استوانه ای، به شما امکان دسترسی به درگاه شارژ دانگل بی سیم Xelento را می دهد. البته هدفون بی سیم Xelento با شارژ میکرو USB بوده و امکان استفاده از USB-C و شارژ سریع وجود دارد. این هدفون beyerdynamic Xelento Wireless با استفاده از بلوتوث، 8 ساعت عمر باتری دارد که در واقع برای این نوع نرم افزار های بی سیم مناسب است.

بی سیم Xelento یک محصول منحصر به فرد برای شما است تا در هنگام حرکت موسیقی واقعی خود را تجربه کنید. آزادی بی سیم را با کیفیت صدایی تماشایی ترکیب کرده و صوتی دلنشین را گوش دهید.

کابل ها و اتصالات

کابل beyerdynamic Xelento Wireless که از بدنه اصلی به یک ساقه کوتاه ختم می شود، برای پوشیدن روی گوش طراحی شده است. همراه با این هدفون ها دو کابل دارید، اولی نسخه سیمی معمولی Xelento Remote با کنترل از راه دور درون خط و دوم کابل BT است.

کابل BT در قسمت پایین با یک بسته باتری نسبتاً قابل توجه در محفظه استوانه ای آلومینیوم و یک کنترل از راه دور ریز دیگر در محل قرارگیری گیرنده BT خاتمه می یابد. به نظر می رسد هر دو کابل از یک سیم تشکیل شده و در یک پوشش PVC شفاف قرار گرفته است.

معرفی هدفون beyerdynamic Xelento WIRELESS

هر دو کابل بدون درهم و برهم بودن و بسیار سبک وزن هستند و ترمینال های موجود در کابل آنالوگ دارای یک جک 3 قطبی 3.5 میلی متری TRS در زاویه راست در یک پوشش کروم با مارک beyerdynamic است. این بسته همچنین شامل دو کابل برای درایورها، یک کابل سیم دار میکروفون داخلی با پخش منظم و کابل بلوتوث با ماژول نوع دانگل است.

در کنار آن یک کیف حمل کوچک قرار دارد که دارای طراحی زیبایی است. این نه تنها کوچک است، بلکه در داخل آن یک کانتور هوشمندانه طراحی شده است تا بتواند کابل، شارژر و درایورها را با حداقل فضای اشغال شده، بسته بندی کند. این کیف Xelento Wireless به رنگ مشکی و از جنس چوب است که با آرم beyerdynamic در قسمت بالا طراحی شده است و فقط داخل آن کابل شارژ را با یک کابل کوتاه USB-A به میکرو USB مشاهده خواهید کرد.

قابلیت های منحصر به فرد

رمزگذار Qualcomm aptX HD  هدفون، کیفیت انتقال بلوتوث برجسته ای را که توسط دستگاه های دیگر بی نظیر است، تضمین می کند. ضمن آنکه باید اشاره کنیم که حس شنوایی ما منحصر به فرد است و در طول زندگی تغییر می کند، از سویی دیگر برخی از قطعات تصویر صدا گم شده یا محو می شوند. صدای شخصی منحصر به فرد MOSAYC توسط Mimi Defined  دقیقاً این پیشرفت را جبران می کند و دقیقاً خود را با توانایی شنوایی شما تنظیم می کند.

همچنین هنگامی که صدا با هدفون بی سیم Xelento ترکیب می شود، نرم افزار نوآورانه MIY شخصی سازی را به سطح بالاتری می رساند. به سادگی نرم افزار را باز کرده و یک تست شنوایی دو دقیقه ای انجام دهید. با این کار می توانید صدای خود را متناسب با شنوایی خود تنظیم کنید.