فناوری شارژ سریع (PD) تحولی بزرگ در محصولات انکر (Anker)

تماشای کم شدن درصد باتری تلفن هوشمند یک اتفاق دور از انتظار نیست، اما زمانی که راهی برای شارژ سریع (Fast charging) تلفن هوشمند خود نداشته باشید قطعا یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود. تولیدکنندگان به دنبال روش‌هایی برای شارژ سریع‌تر باتری تلفن همراه شما هستند و به نظر می‌رسد فناوری شارژ سریع در محصولات انکر، راهی برای حل این مشکل در آینده باشد.

تکنولوژی شارژ سریع (PD) چیست؟

USB-PD یک استاندارد شارژ برای هر سی یو اس بی سی (USB-C) یا هر دستگاه برقی دیگری به کار می‌رود، این دستگاه‌ها می‌توانند تلفن هوشمند یا تبلت شما، یا سایر وسایل جانبی مانند دیسک‌های سخت و مانیتورهای دارای شکاف یو اس بی سی نیز باشند.

این روش یک روش مطمئن برای تغییر ولتاژ و جریان در دستگاه است که به طور متناوب، جریان انرژی را به دستگاه شما افزایش می‌دهد، همانند این استانداردُ کابل‌های یو اس بی نیز طی سال های گذشته تکامل یافته‌اند.

شارژ سریع یو اس بی از طریق کابل تایپ سی، کار انتقال برق را انجام می دهد و هر دو سوکت آن مانند هم بوده و به راحتی از هر دو طرف به دستگاه شما وارد می‌شود، به علاوه این کابل ها قادر به کنترل جریان و ولتاژ بالاتر در مقایسه با کابل‌های قدیمی یو اس بی را فراهم کرده‌اند که نتیجه آن شارژ سریع تر دستگاه شما را خواهد بود.

هدف بزرگ فناوری شارژ سریع (PD) کاهش ضایعات الکترونیکی است، به طوری که در آینده هر نوع گوشی و وسیله شارژی، نیازی به یک شارژر مخصوص ندارد بلکه شما قادر خواهید بود از شارژر یکسان برای همه دستگاه‌های خود استفاده کنید، و با این کار دیگر نیازی برای خرید یک شارژر جدید برای هر بار ارتقا یا تعویض محصولات الکترونیکی خود نخواهید داشت.

تکنولوژی شارژ سریع چگونه کار می‌کند؟

قبل از فناوری جدید و نوپای شارژ سریع، اکثر سیستم‌های شارژ فقط قادر به تولید پنچ ولت و سه آمپر برای حداکثر توان تولیدی پانزده وات بودند، اما در فناوری شارژ سریع می توانید بیست ولت و پنج آمپر را دریافت کرده تا سطح توان احتمالی شما تا صد وات افزایش یابد. فقط کابل‌های تایپ سی دارای فناوری شارژ سریع هستند که در اینجا محصولات انکر به درد  شما خواهد خورد.

هنگام رانندگی با استفاده از شارژر اتومبیل انکر پاور، یا در خیابان و شلوغی‌های روزمره با استفاده از پاوربانک و Anker PowerCore، نیازهای شارژی دستگاه هوشمند خود را در کوتاه‌ترین زمان برآورده خواهید کرد. همچنین راه حل‌های شارژ خانگی مانند شارژر دیواری پاورپورت یا سایر شارژر‌های دیواری و رومیزی پاورپورت همگی به فناوری شارژ سریع مجهز شده و نیاز شارژی شما با صرف زمان کمتر برآورده خواهد شد.

فناوری شارژ سریع همچنین برای اطمینان از جریان بهینه به گونه‌ای طراحی شده است که دستگاه‌های متصل می‌توانند میزان صحیح برق مورد نیاز خود را دریافت کرده و به دنبال آن از شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کنند و امکان انتقال سریع انرژی به باتری فراهم شده، و متعاقبا ماندگاری باتری بسیار بیشتر خواهد شد.

فناوری شارژ سریع (PD) تحولی بزرگ در محصولات انکر (Anker)

 

زمان مناسب برای فناوری شارژ سریع

در گذشته ممکن است فناوری شارژ سریع یک ویژگی منحصر به فرد به نظر می‌رسید اما همان طور که تلفن‌های هوشمند، تبلت و دستگاه‌های جدید به طور چشمگیری از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، خرید شارژر انکر با فناوری شارژ سریع یک راه حل مناسب و ساده برای شارژ انواع دستگاه‌های هوشمند می‌باشد.

در این فناوری شما نه تنها امکان افزایش شارژ سریع را مشاهده خواهید کرد بلکه دیگر نیازی به داشتن انواع شارژر نیست و از یک شارژر برای تمامی دستگاه‌های خود استفاده خواهید کرد.

چرا محصولات انکر؟

انکر رهبر جهانی فناوری شارژ به شمار می‌رود، این شامل گزینه‌هایی برای شارژر بی‌سیم، شارژر اتومبیل، شارژر دیواری و همچنین گزینه‌های قابل حمل است، استفاده از فناوری پیشگام شارژ سریع در شارژ تلفن‌ها، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها با سرعتی بی سابقه، محصولات انکر را با مشتریان زیادی همراه کرده است.

محصولات انکر را می‌توانید در تمام خرده فروشان اصلی مانند جومبو، ورژن مگاستور، کریفور، امکس، الکترونیز و هاپرمارکت لولو و همچنین به صورت آنلاین در امارات متحده عربی پیدا و خرید کنید.

فناوری شارژ سریع (PD) تحولی بزرگ در محصولات انکر (Anker)

 

نمونه‌هایی از محصولات انکر با فناوری شارژ سریع

  • پاوربانک پاورکور انکر: یکی از سبک‌ترین شارژرهای قابل حمل با ظرفیت بیست هزار میلی آمپری است که مجهز به دو پورت می‌باشد، این محصول زیبا در رنگ‌های صورتی و مشکی موجود است.
  • شارژر دیواری انکر با فناوری شارژ سریع برای سی یو اس بی است که با استفاده از این دستگاه می‌توانید شارژ سریع تر را تجربه کنید
  • شارژر همراه شما در ماشین با فناوری شارژ سریع یکی از تجربه‌های خاص شما در جاده خواهد بود و با استفاده از دو پورتی که در آن تعبیه شده، امکان شارژ همزمان دو دستگاه فراهم شده است.