بررسی Bose SoundLink Revolve

 از برند بوزRevolveدارای باس پر، صدای گرم و غنی و طراحی کم حجم می باشد.

بلندگو بلوتوث Bose Sound Link Revolve  برادر کوچک Bose SoundLink Pro است. اما همانطور که در ادامه بیان خواهیم نمود صدای بزرگی را درفضای کوچک قرار منتشر می کند.

ویژگی های فیزیکی

Bose Soundlink Revolve دارای اندازه مناسبی است که می توان همراه با آن به هر جایی سفر نمود. قطر آن برابر با JBL Tip4 وکمی کوتاهتر از آن است. بطور کلی می توانید از این بلندگو بعنوان یک همراه عالی در هر مکانی استفاده نمایید.

این بلندگو دارای یک محفظه فلزی مدرن است که قابل تفسیر نیست و در هر جایی از یک آپارتمان تا مسافرت در کنار ساحل می توانید از آن استفاده کنید. معمولاً Bose Soundlink Revolve در بیرون از منزل استفاده می شود. البته ممکن است شما بخواهید از بلندگویی با رتبه IPX7 برای گوش دادن به آهنگ در نزدیکی ساحل و یا استخر استفاده نمایید. همچنین Bose Soundlink Revolve برخلاف ظاهرش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

معرفی و بررسی Bose Soundlink Revolve

Bose Sound Link در مقابل Bose Sound Link Plus

Bose Soundlink Revolve و Bose Sound Link Revolve Pluse تقریباً یکسان هستند. تفاوت اصلی محصولات در اندازه آنهاست. Bose Sound Link Revolve Pluse بزرگتر است و دارای تسمه ای برای کمک به حمل است.

اندازه نسخه پلاس دارای دو مزیت است : 1- تولید بهتر صدا 2- ماندگاری بیشتر باتری. باتری Bose Soundlink Revolve با استفاده مداوم تا 12 ساعت شارژ و Bose Sound Link Revolve Pluse تا 16 ساعت شارژ با استفاده مداوم خواهد داشت. همانطور که پیشتر بیان شد این بلندگوها دارای اندازه های یکسانی هستند. بنابراین قابلیت حمل صدا و عملکرد باتری آنهاست که در انتخاب آنها موثر است.

عملکرد

Bose Soundlink Revolve دارای شش دکمه در بالای صفحه برای سهولت کار می باشد. شما دارای دکمه های تنظیم قدرت، بلوتوث، تنظیم صدا، دکمه انتخاب ورودی و و یک دکمه چند منظور هستید. از دکمه چند منظوره برای جستجوی آهنگ ها، بازگشت به آهنگ و پاسخ دادن به تماس های تلفنی استفاده نمود. شایان ذکر است این بلندگو بهتر از رقبای خود بعنوان بلندگوی همه کاره عمل می کند. همچنین شما امکان دور شدن از بلندگو را بدون مشکلاتی همچون تکرار صدا و کاهش صدا خواهید داشت.

از دیگر ویژگی های این بلندگو امکان خاموش و روشن کردن صدای صوتی با نگه داشتن دکمه های اضافه و منفی در کنار هم است. صدای خودکار می تواند کار با بلندگو را آسانتر کند. همچنین هنگامی که بلندگو را خاموش می کنید، درصد باتری باقی مانده را به شما نشان می دهد. دکمه نهایی این بلندگو به شما این مکان را می دهد که منبع پخش صوتی خود را انتخاب کنید. علاوه بر اتصال بلوتوث، این بلندگو دارای ورودی AUX و یک ورودی کوچک USB می باشد. با استفاده از ورودی کوچک USB می توانید همزمان با شارژ دستگاه خود از رایانه موسیقی پخش نمائید.

می توان گفت تمام قابلیت های فوق باعث می شود که Bose Soundlink Revolve یک انتخاب همه کاره باشد.

معرفی و بررسی Bose Soundlink Revolve

بلندگوهای چند زوجی

با نگه داشتن دکمه بلوتوث و یکی از دکمه های صدا، در صورت داشتن چندین بلندگو Bose (که دارای چنین ویژگی هستند) حالت مهمانی یا استریو فعال می شود. این موضوع این امکان را به شما می دهد تا از طریق چندین بلندگو، یک منبع صوتی را پخش کنید و صدا را در یک اتاق بزرگتر تقویت نمائید. اگر از دو بلندگو استفاده می کنید، می توان آنها را برای خروجی کانال های مختلف برای یک تنظیم کامل استریوی چپ و راست تنظیم نمود.

برنامه موبایل Bose به شما امکان می دهد تا از تلفن خود بین حالت مهمانی و استریو جابجا شوید. همچنین امکان تنظیم میزان صدا، تایمر خودکار و پیام های صوتی خود را خواهید داشت.

عمر باتری

بطور رسمی امکان استفاده مداوم تا 12 ساعت از باتری Bose وجود دارد. آزمایشاتی در این زمینه انجام گردیده است که نشان می دهد می توان از باتری این بلندگو با حجم صدای 50% تا 11 ساعت بطور مداوم استفاده کرد که این میزان قابل مقایسه با سایر بلندگوهای موجود در بازار با قیمت مشابه و اندازه فیزیکی است.

کیفیت صدا

اولین چیزی که در مورد Bose Soundlink Revolve به آن توجه می شود اینست که چقدر صدای بلند، روی اندازه آن تأثیر می گذارد. در مقایسه با بلندگوهای دیگر که اندازه یکسانی دارند، قادر به صداگذاری بیشتر پروژه هستند و همین موضوع باعث می شود که بلندگو خوبی برای اتاق های کوچک و متوسط باشد. ناگفته نماند بلندگو های Bose Soundlink Revolve تأثیر بیشتری نسبت به بلندگوهای JBL Charge و UE Boom دارند.

اگر قصد دارید با یک بلندگو کوچک اتاق بزرگی را از صدا پر کنید، Bose Soundlink Revolve گزینه مناسبی برای انجام این کار است. این بلندگو برای فرکانس های میان رده و زیاد استفاده می شود و صدای گرم و طنین اندازی دارد. در واقع Bose Soundlink Revolve یک بلندگو همه کاره است که توسط آن می توان صدا را در تمام اتاق پخش نمود.

معرفی و بررسی Bose Soundlink Revolve

نتیجه گیری

به لطف طراحی عالی، ویژگی های متنوع و صدای پر قدرت که تمامی اتاق را پر می کند، Bose Soundlink Revolve انتخاب بسیار خوبی است برای موسیقی هایی که خیلی سنگین نیستند. Bose Soundlink Revolve بلندگویی است که در آن موسیقی هایی با فرکانس های میان رده و متوسط به بهترین شکل خود می درخشد.

نکات مثبت

تولید صدای بلند که در تمام اتاق پخش می شود

برخورداری از چند بلندگو با تنظیم استریو

اندازه مناسب و قابلیت حمل

امکان استفاده در حین شارژ به مدت 12 ساعت

قابلیت اتصال به دستگاه های ورودی

نکات منفی

باس در فضاهای بزرگ می تواند صدای بلندی داشته باشد. بهترین مکان ها برای استفاده در فضاهای متوسط و خارج از منزل است

دارای گواهینامه IPX7 نیست