بررسی و معرفی هندزفری بی‌سیم بوز Bose Soundsport Free

هدفون Bose SoundSport Free with برای رضایت ورزشکاران و با استقامت بالایی ساخته شده است.

در حالی که استفاده از هدفون بیسیم (buds) ایده خوبی به نظر می رسد، اما در واقعیت پیدا کردن هدفون بیسیم با کیفیت بسیار سخت است. شاید ندانید، اما برای سازندگان چیدن تجهیزات صوتی با کیفیت همراه گیرنده بلوتوث درون یک جعبه ایرباد کوچک بسیار دشوار است.

ساخت همچین هدفون بیسیمی مخصوص ورزشکاران سخت تر نیز می شود. این ایربادها باید بسیار راحت و کاربردی باشند، همه این قابلیت ها را بدون بزرگ شدن ابعاد آن باید حفظ کند.

هدفون بیسیم Bose Soundsport Free بوز آخرین شاهکار برای تعادل بین همه این جنبه‌ها است. گرچه این محصول گران قیمت است، اما کیفیت عالی برای توجیه چنین هزینه ای را دارد. در حالی که هیچ چیز انقلابی در مورد این محصول وجود ندارد، تمام ویژگی های آن با هدف طراحی شده اند.

بعد از خرید چه چیزی درون جعبه می بینید؟

وقتی جعبه را باز کردید، همه اجزا را به شکلی مرتب در محفظه شارژ مشاهده می کنید. هدفون وایرلس Bose Soundsport Free بوز در این ظروف شیک و لوله ای شکل بسته بندی شده و دارای شکافهای از پیش تعبیه شده است تا ایربادها و لوازم جانبی موجود را درون آن‌ها قرار گیرند. این محفظه دارای یک درگاه میکرو USB برای شارژ است و هنگامی که شما ایربادها را سر جای خودشان چفت کنید شروع به شارژ شدن می‌کنند.

محفظه نگهدارنده این محصول جمع و جور و دارای یک قلاب ایمنی است و فضای کافی برای همه لوازم فراهم می‌کند. این محفظه عالی به شما امکان حمل آسان هدفون بیسیم را می دهد.

شکل و ساخت

در اولین استفاده بلافاصله متوجه خواهید شد که Bose Soundsport Free نسبت به چیزی که از یک ایرباد انتظار دارید کمی بزرگتر و زمخت‌تر است. ابعاد بزرگتر بخشی از طراحی است که به بوز اجازه می دهد تا تجهیزات شنوایی مناسب و محبوب خودش را درون ایرباد بگذارد. به هر حال ورزشکاران نباید بیش از حد نگران شکل و شمایل ایربادهای خود باشند.

بررسی و معرفی هندزفری بی‌سیم بوز Bose Soundsport Free

نکات اضافی

تنها لوازم جانبی این ایرباد دو جفت StayHear + ear tips هستند. این لوازم با قطعاتی که به طور پیش فرض روی ایرباد ها نصب شده‌اند قابل تعویض است. این لوازم بهترین ضمانت برای فیت شدن در گوشهای کوچکتر یا بزرگتر از حد معمول را ارائه می‌کنند.

این سری‌ها انعطاف پذیر و راحت هستند و باعث می شود ایربادهای SoundSport Free بوز گزینه ای عالی برای ورزشکاران باشد. آنها به طور کامل جلوی ورود صدای محیط اطراف را نمی‌گیرند. در واقع این نکته خوبی برای دوندگان یا کسانی است که باید هنگام گوش دادن به لیست پخش تمرین ، به محیط اطرافشان توجه کنند. ایمنی در ورزش به همان اندازه موسیقی عالی اهمیت دارد.

متریال به کار گرفته شده

هدفون‌های بیسیم Bose Soundsport Free بوز از مواد پلاستیکی بادوام و مواد معتبر IPX4 با عیار بالا ساخته شده‌اند. سعی کنید آنها را خیس نکنید. آنها ضد آب نیستند و فقط در برابر عرق حاصل از فعالیت و ورزش مقاوم هستند.

ویژگی ها و طراحی Bose Soundsport Free

ایربادهای Bose Soundsport Free بوز به سرعت و به شکل بی‌سیم با هم جفت می شوند. هر دو ایرباد می توانند در صورت از دست دادن همگام شدن و سینک شدن با یکدیگر ، مجدداً و به سرعت به هم وصل شوند. با این حال، حفظ این ارتباط خودش داستان دیگری دارد.

ایرباد سمت چپ ممکن است گاهی اوقات اتصال خود را از دست بدهد یا وزوز کند. اما این همیشه قابل تعمیر است و شکست موسیقی در موارد جزئی است. اگرچه این ایربادها برای گوش دادن موسیقی به شکلی کاملا حرفه‌ای ساخته نشده‌اند، ولی این محصول برای دوندگان و ورزشکاران مناسب است.

بررسی و معرفی هندزفری بی‌سیم بوز Bose Soundsport Free

عمر باتری Bose Soundsport Free

عمر باتری ارائه شده توسط ایرباد Bose Soundsport Free بوز بسیار عالی است. اکثر هدفون‌های بی‌سیم فقط بین سه تا چهار ساعت قادر به پخش موسقی هستند، در حالی که  ایربادهای SoundSport بوز با شارژ کامل می توانند موسیقی را به مدت حدود 5 ساعت پخش کنند. حجم کمتر صدا می تواند به راحتی زمان پخش پنج ساعت و نیم یا بیشتری را در اختیار شنونده قرار دهد.

در صورت شارژ کامل محفظه، ایربادها نیز می تواند دو بار خود را با آن شارژ کنند. با این حساب، زمان پخش کامل از ابتدا تا انتها بدون نیاز به پریز شارژ با SoundSports حدود 15 است.

البته همیشه خوب است که در صورت عدم استفاده از ایربادها، آن‌ها را در مکان تعبیه شده مخصوص درون محفظه نگهداری کنید تا عمر باتری را افزایش دهد.

توجه داشته باشید که محفظه شارژ به یک درگاه میکرو USB نیاز دارد، بنابراین باید آداپتور مناسبی برای وصل کردن در پریزهای دیواری در نظر بگیرید.

اپ SoundSport بوز

هر خرید  Bose Soundsport Free بوز با دسترسی به اپ Bose Connect همراه است. با وجود اینکه دسته‌بندی عادی از خبررسانی و گزینه های شخصی سازی وجود دارد، بزرگترین مزیت این اپ، عملگرد “find my buds” است. این ویژگی صدای بلند “بوق” مانندی از هر دو ایرباد ساطح می‌کند، بنابراین قبل از تلاش برای یافتن جفت ایربادهای خود، حتماً مطمئن شوید که آن‌ها را از گوش خود درآورده‌اید.

بررسی و معرفی هندزفری بی‌سیم بوز Bose Soundsport Free

کیفیت صدا در Bose Soundsport Free

حالا وقت این است که ببینیم صدای تولید شده توسط ایرباد Bose Soundsport Free بوز چه کیفیتی دارد؟

هرکسی که پیش از این از هدفون‌های وایرلس استفاده کرده تشخیص خواهد داد که این محصول صدای عالی با کیفیت بالا را تولید می کند. بسته به ترجیح شما صداهای بلندتر در آهنگ‌های لیست پخش ممکن است با جزئیات خیلی بیشتری برای راحتی گوش شما پخش شوند.

ایربادهای Bose Soundsport Free قدرت و توجه بیشتری به صداهای بالاتر نسبت به صداهایی با رنج متوسط می دهند.

صداهای کمتر مخصوصاً برای آهنگهای تمرینی که وابستگی زیادی به بیت‌های مداوم و عمیق دارند بسیار مناسب است.  همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، عدم آب بندی صوتی کامل برای ایمنی در تمرین مهم است، بنابراین ایرباد Bose Soundsport Free سعی دارد با تولید زیاد صدای low end به کاهش نویز محیط کمک کند.

اصوات با رنج صدای متوسط، توسط هدفون بی سیم SoundSport Free بوز مورد توجه قرار ندارند و قدرت و توجه بیشتری برای رسیدن به طیف صداهای بلند در نظر گرفته شده است. صداهای بلند به طرز رضایت بخش طنین انداز می شوند ، اگرچه جزئیات ارائه شده توسط بلندگوها می تواند در برخی از آهنگ ها کمی اذیت کنند. صدای خواننده و صدای گیتار عالی به نظر می رسند، در حالی که آهنگ هایی که در آن‌ها از ویولن استفاده شده، می توانند کمی گوش را اذیت کنند.

نتیجه‌گیری

به طور کلی هدفون بی‌سیم SoundSport Free بوز انتخاب خوبی برای ورزشکاران با انواع سبک های مختلف است. شکل و راحتی قرار گرفتن این محصول در طول جلسه تمرینی شگفت‌انگیز است و با برخوردار بودن از یک ویژگی بسیار جالب خیلی سخت تر بتوان آن‌ها را نسبت به محصولات مشابه جا بگذارید و گم کنید.

ماندگاری باتری ایربادها قابل توجه است و محفظه شارژ کردن یک راه حل مناسب برای نظم بخشیدن به ایربادها در هنگامی که در گوش شما نیستند است، تا بلافاصله آن ها را بعد استفاده به گوشه ای پرت نکنید. صدای تولید شده برای لیست های پخش تمرینی بیش از حد مطلوب است.

در آخر می‌توان گفت این یک جفت هدفون بی سیم، واقعا اسپرت و ورزشی هستند و با قیمت بالایی ارائه می‌شوند.

مزایا Bose Soundsport Free

  • محفظه‌ی شارژ سازمان یافته
  • عمر باتری عالی
  • فیت شدن راحت با گوش

معایب Bose Soundsport Free :

  • رنجاندن گوش در هنگام پخش صداهای High-End
  • طراحی قدیمی