معرفی هدفون بی سیم Bowers & Wilkins PX5

هدفون بی سیم روی گوش Bowers & Wilkins PX5 ، دارای عملکردی عالی است. آنها به طرز شگفت انگیزی خوش ساخت هستند، از سیستم نویز کنسلینگ فعال (ANC) عالی برخوردار بوده و عملکرد عالی باتری را ارائه می دهند اگر قصد خرید هدفون نویز کنسلینگ دارین حتما به راهنمای خرید هدفون نویر کنسلینگ سر بزنید. همچنین بسیار راحت می باشند و دارای یک طرح کنترل با عملکردی بالا خواهند بود. در صورتی که نیاز به اطلاعاتی بیشتر در این خصوص دارید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

این هدفون هایB&W  سر و صدای زیادی را در محیط مسدود می کنند و قابلیت متصل شدن چند دستگاه را داشته که استفاده از آن ها را در محیط های مختلف آسان می کند.

 

نگاهی اجمالی

 

معرفی هدفون بی سیم Bowers & Wilkins PX5

  • عمق باس بی نقص با اوج های روشن متعادل
  • ANC با کیفیت همراه کنترل های درون برنامه ای
  • دارای نرم افزار Bowers & Wilkins فاقد EQ
  • فناوری اتصال بلوتوث، سیم دار USB-C
  • پخش 25 ساعت با یکبار شارژ باتری، 15 دقیقه شارژ سریع 3 ساعت
  • درایورهای 35 میلی متری با طراحی سفارشی
  • شامل قطعات ذخیره سازی PouchUsb-C کابل شارژ وکابل 5 میلی متر Aux
  • نویز کنسلینگ تطبیقی،​​ شامل سنجش هوشمند
  • دارای جدیدترین سنسورهای پیشرفته تشخیص سایش در هر دو گوشی
  • اتصال چند دستگاهی به صورت همزمان
  • کیفیت ساخت عالی به همراه طرح کنترل مناسب
  • بدون استفاده از میکروفون هنگام استفاده از اتصال سیمی.

طراحی ساخت

Bowers & Wilkins PX5 هدفونی با کیفیت برتر هستند. ساختار آنها از پلاستیک و با کیفیت بالا و پارچه ای کاملاً بافته شده است که کاپ های گوش و هدبند را احاطه کرده است. آنها به رنگ آبی یا خاکستری تیره موجود هستند.

این محصول به وزن 0.59 پوند می باشد که راحتی مناسبی را روی گوش ها هنگام استفاده طولانی به همراه دارد. کاپ های دارای فوم مناسبی هستند و طیف گسترده ای از قابلیت تنظیم را ارائه می دهند. البته ممکن است در طول شنیدن طولانی تر، کمی خستگی را تجربه کنید، زیرا گوشی ها کمی کوچک است و می تواند به گوش شما فشار وارد کند.

Bowers & Wilkins PX5 قابل حمل است. در حالی که آنها فضای کمتری نسبت به برخی گزینه های روی گوش را اشغال می کنند، اما هنوز هم تا حدودی حجیم هستند و هدبند تاشو ندارند. خوشبختانه کاپ های گوش آنها صاف می چرخند تا راحت تر بتوان آنها را درون کیف قرار داد. این هدفون ها دارای یک قاب زیپی هستند که دارای نرمی قابل قبولی است و می تواند هدفون را در برابر خراش و صدمات جزئی آب محافظت کند.

هدفون ها به طرز چشمگیری خوش ساخت هستند. آنها از یک ساختار پلاستیکی درجه یک برخوردارند که با پارچه ای بافته شده و روکش ضخیم برجسته شده است. لولاها و هدبند بسیار محکم ساخته شده و هیچ نقطه ضعف آشکاری برای نگرانی وجود ندارد.

ضمن آنکه Bowers & Wilkins PX5 از ثبات مناسبی برخوردار است. اگر یک حرکت ناگهانی انجام دهید یا خیلی به جلو خم شوید، ممکن است از سر شما بیفتد. خوشبختانه طراحی بی سیم آنها خطر گرفتگی کابل صوتی بر روی چیزی در از بین بردن آنها را جلوگیری میکند.

کنترل ها

این هدفون های B & W PX5 از یک طرح کنترل فیزیکی عالی برخوردار هستند. استفاده از آن نسبتاً آسان است و قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار کنترل هایی را برای تنظیم میزان صدا، عملکردهای پخش و مکالمه، بی صدا کردن میکروفون، فعال کردن ANC و امکان مکالمه را فراهم می کند، بدون اینکه اتصال بلوتوث را استفاده کنید.

 اکثر ورودی ها با یک صدای صوتی قابل شنیدن ارائه می شوند و خود دکمه ها بازخورد فیزیکی زیادی را ارائه می دهند. هر یک از گوشی ها یک درایور 35.6 میلی متری با برد کامل را دارد که 10 هرتز تا 30 کیلوهرتز صدا را ارائه می دهد.

کیفیت صوتی

هدفون های Bowers & Wilkins PX5 دارای نمایه صدا همراه با باس سنگین هستند. اگرچه این ممکن است شنونده هایی را که صدای بیشتری را در موسیقی خود ترجیح می دهند، خوشایند کند، اما این پاسخ با تاکید بیش از حد، آواز و سازهای اصلی را گنگ می کند. پاسخ سه گانه آنها نیز تا حدودی ناهموار است و منجر به نت های کمی تند و سوراخ کننده می شود.

اما سازگاری پاسخ فرکانس PX5 خوب است. شما باید بتوانید در هنگام گوش دادن جداگانه به تحویل صوتی ثابت برسید، حتی اگر موهای بلندی دارید یا عینک می زنید. با این اوصاف، به دلیل تناسب و موقعیت، برخی از ناهماهنگی ها در محدوده میانی تا سه بازه فرکانسی بالا وجود دارد.

ضمن آنکه Bowers & Wilkins PX5 از دقت باس ضعیفی برخوردار است. در کل دامنه تأکید زیادی شده است که ممکن است طرفداران ژانرهای سنگین باس را خوشحال کند. با این حال، این منجر به یک تجربه شنیدن بسیار پر رونق می شود که باعث می شود آنها برای ژانرهای آوازی تر یا اصلی تر مانند جاز یا کلاسیک مناسب نباشند.

در کنار آن از دقت میانی خوبی برخوردار است. تأکید زیاد بر روی بیس بالای آنها به صدای متوسط ​​و شلوغ منجر می شود. همچنین دقت سه بازه فرکانسی PX5 رضایت بخش است. در محدوده های سه گانه تأکید جزئی وجود دارد و در نتیجه نت های عالی پر قدرت جلوه می دهد.

معرفی هدفون بی سیم Bowers & Wilkins PX5

 

عملکرد محور صوتی استریو

Bowers & Wilkins PX5 عملکرد محور صوتی استریو بسیار خوبی ارائه می دهد. تاخیر گروه وزنی کاملاً در زیر آستانه شنوایی قرار می گیرد که در نهایت باس تنگ و بازه فرکانسی شفاف ایجاد می شود. درایورها نیز از نظر دامنه و پاسخ فازی مطابقت دارند. به طور کلی، این هدفون می تواند کار خوبی در قرار دادن دقیق آوازها و سازها در محور استریو انجام دهد.

 همچنین از یک صحنه صدای منفعل ضعیف برخوردار است. به دلیل محفظه بسته و طراحی روی گوش که منجر به تعامل جزئی با گوش خارجی می شود، صدا از داخل سر شما درک می شود. از طرفی Bowers & Wilkins PX5 فاقد هرگونه ویژگی صدای مجازی است. عملکرد تحریف هارمونیکی وزن PX5 مناسب است. جدا از برخی نویز ها در اواسط میانه تا دامنه بازه فرکانسی کم در هر دو حجم متوسط ​​و زیاد ، بقیه محدوده فرکانس در حد خوب است. این منجر به تولید صوتی تمیزی می شود.

Noise Canceling

با تنظیم سیستم ANC بر رویHigh، Bowers & Wilkins PX5 در زمینه فیلتر کردن نویز پس زمینه کار چشمگیری انجام می دهد. سیستم ANC در محدوده بیس و پایین متوسط ​​بسیار موثر است، زیرا مقدار زیادی از صداها را مسدود می کند. در همین حال، این ویژگی برای بهبود نویز کنسلینگ آنها از اواسط میانه تا دامنه سه بازه فرکانسی بالا کاری انجام نمی دهد.

از سویی دیگر، این هدفون های زیبا، بسیار خوب مانع از نشت صدا از کاپ های گوش می شوند. اگر به موسیقی خود با صدای زیاد گوش دهید، اطرافیان در یک محیط آرام هر آنچه را که گوش می دهید، نمی شنوند. همچنین میکروفون کیفیت ضبط کننده ضعیفی دارد. در حالی که صدای شما باید اکثراً عاری از نویز باشد، اما به نظر می رسد مبهم و دارای جزئیات کلی است.

عملکرد باتری

Bowers & Wilkins PX5 عملکرد شگفت انگیز باتری را ارائه می دهد. با تقریباً 38 ساعت پخش مداوم با روشن بودن ANC ، آنها از ماندگاری باتری خوبی برخوردار هستند. PX5 همچنین از حالت آماده به کار برای کمک به افزایش عمر باتری استفاده می کنند. همچنین باید از آنها با کابل صوتی آنالوگ موجود استفاده کرد.

نرم افزار کاربردی

نرم افزار هدفون Bowers & Wilkins آسان است، اما تا حدودی فاقد ویژگی است. هیچ EQ و هیچ پیش تنظیم صوتی وجود ندارد، بنابراین راهی برای تنظیم مشخصات صدای آنها نیست. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بین تنظیمات پیش فرض ANC در حالت های خاموش، کم، خودکار و بالا پیمایش داشته باشید.

معرفی هدفون بی سیم Bowers & Wilkins PX5

این نرم افزار به شما امکان می دهد دستگاه های متصل شده را مشاهده کنید، تایمر آماده به کار را تنظیم کرده و رفتار اتصال خودکار را تغییر دهید و سنسور را روشن و خاموش کنید که هنگام خاموش کردن آنها به طور خودکار رسانه را متوقف کرده و با روشن کردن دوباره آن را از سر می گیرید.

همچنین می توانید سیستم عامل آنها را به روز کنید و وضعیت باتری را بررسی نمایید. شما همچنین می توانید از نرم افزار برای پخش Soundscapes استفاده کنید که صداهای محیطی مانند باران و آبشار است که به شما کمک می کند تا آرام شوید یا حواس پرتی را از بین ببرید.

اتصال بلوتوثی

Bowers & Wilkins PX5 از اتصال بلوتوثی بسیار خوبی برخوردار است. آنها از بلوتوث 5.0 و اتصال چند دستگاه پشتیبانی می کنند. بدون اینکه طیف گسترده ای از کدک های بی سیم، از جمله SBC ، aptX و aptX HD را نیاز داشته باشد.

در حالی که تأخیر آنها در رایانه برای بازی بسیار زیاد است، در دستگاه های موبایل عملکرد بسیار بهتری دارند. PX5 دارای کابل صوتی آنالوگ 1/8 اینچ TRS و کابل شارژ USB-A به USB-C است که می تواند برای صدا نیز مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، این هدفون برای عملکرد به برق نیاز دارد، بنابراین نمی توان هنگام شارژ باتری، برای پخش غیرفعال صوتی از این کابل ها استفاده نمود.

Bowers & Wilkins PX5 هنگام اتصال بی سیم به رایانه های شخصی دارای بلوتوث، سازگاری صوتی و میکروفونی را ارائه می دهند. آنها فقط وقتی صدا را دریافت می کنند که شما از کابل صوتی 1/8 اینچTRS و کابل USB با رایانه های شخصی یا کنسول PS4 استفاده کنید.