معرفی هدفون های بازی و بلوتوثی Corsair VIRTUOSO RGB Wireless

هدفون های بازی و بلوتوثی Corsair VIRTUOSO RGB Wireless همانند هدفون گیمینگ JBL Quantum 600 از طراحی خوبی برخوردار هستند. آنها صوتی بی نظیر دارند و می توان صدای آنها را با استفاده از EQ گرافیکی تغییرداد و شخصی سازی نمود. برای آن که بتوانید اطلاعاتی بیشتر از این هدفون را کسب کنید، لازم است که با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

  • همراه با روشنایی LED RGB قابل تنظیم توسط برنامه
  • نرم افزار CORSAIR iCUE مناسب تنظیمات لازم
  • پدهای فوم مموری ممتاز با فرم گیری بهتر روی گوش
  • هدبند سر سبک، راحت ، با دوام بالا مناسب بازی های طولانی
  • ساختار آلومینیومی با طراحی سبک وزن، دوام قوی و حداکثر راحتی
  • میکروفون قابل جدا شدن و همه طرفه با وضوح صوتی فوق العاده
  • اتصال بی سیم بسیار سریع با برد 20 متر، برای اطمینان از قوی ترین سیگنال
  • درایورهای مناسب 50 میلی متری با محدوده فرکانس 20 هرتز تا 40 هزار هرتز
  • اتصال USB سیمی یا 3.5 میلی متری سیمی سازگار با رایانه ، PS4 ، تلفن همراه

طراحی مناسب

Corsair Virtuoso RGB Wireless با رنگ مشکی و نقره ای عرضه شده است. لوگوی سازنده را نیز در مرکز کاپ گوشی دارند و دارای نور RGB می باشند که می توان از طریق نرم افزار همراه آن را سفارشی کرد. این هدفون بسیار راحت و سبک بوده و تنها در وزن 0.38 کیلوگرم طراحی شده است.

 هدبند نیز مشابه سایر محصولات Corsair است. با این حال، با روکش خوبی همراه بوده و تناسب خوبی را روی سر ایجاد می کند. این هدست دارای طراحی زیبایی است و متریال استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین  همانند هدفون گیمینگ JBL Quantum 800 از روشنایی RGB برخوردار می باشد. شما می توانید همراه با هدست، آداپتور USB بی سیم ، کابل شارژ 1.8 متر ، کابل Aux را دریافت کنید.

معرفی هدفون گیمینگ و بلوتوثی Corsair VIRTUOSO RGB Wireless

Dolby Atmos

این هدفون با فناوری Dolby Atmos سازگار است. با این حال، باید برنامه Corsair iCUE و Dolby Access را دانلود کنید که به طور خودکار ، این ویژگی را فعال می کند. شما همچنین باید به تنظیمات صدای رایانه خود بروید و از حالت مجازی به Dolby Atmos تغییر دهید تا کار کند.

کیفیت صدا

فاقد صدای بیس زیاد می باشند، بنابراین جلوه های صوتی فاقد ضربات است. خوشبختانه ، اگر صدای متفاوتی را ترجیح می دهید، برنامه همراه، یک EQ گرافیکی برای کمک به تنظیم صدای دلخواه  ارائه می دهد.

از سویی دیگر باید گفت که این هدفون Corsair VIRTUOSO RGB Wireless  از دقت بیس مناسبی برخوردار است. یک ضربه در صدای بیس بالا ، لمس اضافی را ایجاد می کند که می تواند به تأکید بر جلوه های صوتی کمک کند. همچنین قسمت میانی بسیار خنثی است، بنابراین آوازها و سازهای اصلی صاف و واضح به نظر می رسند و باید اضافه کرد که دارای دقت سه برابر قابل قبولی است.

معرفی هدفون گیمینگ و بلوتوثی Corsair VIRTUOSO RGB Wireless

اتصالات مناسب

در این هدست، آداپتور USB را می توان به رایانه یا کنسول دلخواه وصل کرد، کابل نیز می تواند به هر دوشاخه USB متصل شود تا هدست شما را شارژ کند. کابل Aux همچنین یک افزودنی خوب است، در صورتی که می خواهید از هدست Corsair Virtuoso RGB Wireless برای گوش دادن به موسیقی در تلفن خود استفاده کنید، مناسب است.

همه اتصالات فیزیکی در گوشی چپ قرار دارند. Virtuoso Wireless را می توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. اگر آن را به پورت USB رایانه خود وصل کنید، می توان از همان پورت نیز به عنوان اتصال صوتی دیجیتال استفاده کرد.

به غیر از USB Digital Audio ،Virtuoso Wireless نیز می تواند از طریق جک 3.5 میلی متری صدا آنالوگ را پشتیبانی کند. به خاطر داشته باشید که میکروفون از طریق جک آنالوگ کار نمی کند. میکروفون قابل جابجایی به طرز جالبی از طریق یک رابط مینی USB به هدفون متصل می شود و دارای دکمه خاموش مخصوص میکروفون است.

راحتی و تناسب

یکی از مواردی که باید هنگام استفاده از هدفون های Corsair VIRTUOSO در نظر داشته باشید این است که این هدفون ها برای ورزش های سنگین و طولانی می توانند گرما را در گوش های شما ایجاد کنند. اما برای پیاده روی های معمول و ورزش های ساده ، همراه بسیار خوبی هستند.

ضمن آنکه گوشی های این هدفون می توانند بچرخند و صاف قرار بگیرند تا حمل آن ها آسان تر شود.  میکروفون آنها قابلیت جدا شدن را نیز دارد. از سویی دیگر، همراه با هدفون ها، یک کیف حمل پارچه ای خواهید داشت که ظاهری نرم دارد. این کیف، دارای آهن ربا برای بسته نگه داشتن هدفون های در محل مورد نظر است. البته در حالی که ممکن است گرد و غبار یا قطرات کوچک آب را از هدفون شما دور کند، اما آنها را در برابر آسیب های بیشتر محافظت نمی کند.

معرفی هدفون گیمینگ و بلوتوثی Corsair VIRTUOSO RGB Wireless

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت Corsair VIRTUOSO RGB Wireless  فوق العاده است. آنها از پلاستیک با کیفیت خوب با کیس فلزی در قسمت هدبند و روکش چرم مصنوعی طراحی شده اند. گوشی های هدفون نیز دارای روکش آلومینیومی هستند که باعث می شود آنها زیبا و باکیفیت به نظر برسند.

ضمن آنکه این هدفون ها ثبات خوبی دارند. آنها به قسمت بالای گوش شما می چسبند، اما از آنجا که برای ورزش طراحی نشده اند، می توانند با حرکت شدید ​​سقوط کنند. اما برای استفاده معمولی و بازی های در خانه ، گزینه ای عالی هستند و می توانند سرگرمی های شما را در طولانی مدت کامل کنند.

میکروفون

این هدفون دارای یک میکروفون همه جانبه است که قابل جدا شدن و انعطاف پذیر است. همچنین کیفیت ضبط این میکروفون نیز عالی بوده و صداها شفاف و واضح به نظر می رسد. ضمن آن که میکروفون از نویز بسیار خوبی برخوردار است.  این میکروفون Corsair VIRTUOSO RGB Wireless  می تواند صدای شما را از سر و صدای متوسط ​​محیط اطراف جدا کند، بنابراین صدای شما به وضوح شنیده می شود، حتی اگر از یک فضای شلوغ صحبت می کنید.

درایورهای مناسب

این هدست دارای درایورهای مناسب 50 میلی متری با محدوده فرکانس 20 هرتز تا 40 هزار هرتز است که اساساً دو برابر بیشتر هدست های بازی است. این بدان معناست که میزان و عمق و جزئیات زیادی در صداهای سطح بالا وجود دارد. در حقیقت هدفون های بازی بی سیم Corsair Virtuoso RGB با هدف ارائه بهترین کیفیت ساخت و صدا ساخته شده است.

کنترل ها

Corsair VIRTUOSO دارای کنترل های کاربردی و ساده ای است. یک ولوم حجم نامحدود و یک دکمه میکروفون خاموش در پایین، نزدیک کاپ گوشی وجود دارد. یک سوئیچ برای انتخاب USB سیم دار یا اتصال بی سیم وجود دارد. همچنین، دکمه های تماس و موسیقی ، برای زمانی که از طریق بلوتوث به دستگاه ها متصل هستید، اختصاص یافته است.

دکمه های افزایش و کاهش صدا و همچنین یک دکمه چند منظوره نیز وجود دارد. این به شما امکان می دهد تا صدا را با یک فشار پخش یا مکث کنید. دو فشار آهنگ شما را به جلو برده و سه فشار آهنگ را به عقب بر می گرداند و یک فشار طولانی حالت اتصال را فعال می کند.همچنین می توانید در هدفون   Corsair VIRTUOSO RGB Wireless یکبار برای پاسخ دادن یا خاتمه تماس، دکمه را فشار دهید.

هر دو کنترل صدا دارای یک صوت هستند تا به شما اطلاع دهند که در بلوتوث یا حالت بی سیم به حداکثر میزان صدا رسیده اید. هر بار که صدا را در حالت بلوتوث تغییر می دهید، صداهایی وجود دارد.

دوام باتری

لازم به ذکر است که باتری این هدفون قابلیت شارژ داشته و می تواند به راحتی تا مدت 15 ساعت دوام داشته باشد و زمان شارژ آن نیز 2.5 ساعت است. می توانید برای شارژ این هدفون از پورت شارژ USB-C استفاده نمایید. در ضمن آنها به حالت خواب مجهز شده اند که می توانید در برنامه همراه آن را تنظیم کنید. همچنین می توانید از آنها به صورت منفعل یا هنگام شارژ استفاده کنید که عملکردی مفید است.

پشتیبانی برنامه

این هدفون با نرم افزار Corsair iCUE سازگار است. این نرم افزار دارای EQ گرافیکی و ایستگاه از پیش تنظیم شده است، بنابراین می توانید صدای آنها را به دلخواه سفارشی کنید. می توانید تایمر خواب آنها را تنظیم کنید، هدفون را به روز کنید و همچنین تنظیمات نور RGB را تغییر دهید.این هدفون دارای اتصال بی سیم مناسب نیز می باشد. تاخیر آنها در محدوده خوبی قرار دارد، بنابراین می توانید بدون تاخیر زیاد صدا، بازی کنید.

با استفاده از فناوری Corsair’s Slipstream ، این هدست Virtuoso قادر است تا 20 متر محدوده بی سیم را پوشش دهد.ضمن آنکه Corsair VIRTUOSO RGB  دارای کابل 3.1 میلی متری TRRRS به TRRS است. همچنین دارای کابل USB-A به USB-C است که می توانید از آن برای شارژ هدفون یا استفاده از صدا و میکروفون کامل استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این هدفون کاملاً با رایانه های شخصی نیز سازگار است.

نرم افزار Corsair iCUE

نرم افزار Corsair iCUE نرم افزار همراه جامع برای Virtuoso RGB Wireless است. می توانید پروفایل های متفاوتی را که با نرم افزارها یا بازی های مختلف پیوند خورده اند، پیکربندی کنید. هر یک از پروفایل ها به شما امکان می دهد تنظیمات اکولایزر فردی یا حالت های روشنایی را ذخیره کنید. در حقیقت نرم افزار Corsair iCUE بسیار کاربردی است و دارای سفارشی سازی می باشد.