معرفی اسپیکر بی سیم Devialet phantoms reactor 600

اسپیکر بی سیم و قدرتمند Devialet phantoms reactor 600 دارای اندازه ای مناسب و عملکردی فراتر از حد معقول است که مهندسان Devialet به عنوان سیستم صوتی خانگی فوق العاده جمع و جور ارائه داده اند که می تواند با اطمینان و تأثیر فیزیکی، هر صدایی را که گوش می دهید، در بهترین کیفیت پخش نماید. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعاتی کامل تر در خصوص این اسپیکر دارید، می توانید با تهران اسپیکر در ارتباط باشید.

Phantom Reactor 600 با 4.3 کیلوگرم وزن خود به روند اسپیکرهای بی سیم و جمع و جور پیوسته است، ضمن آنکه تفاوت ظاهری با مدل های پیشین خود دارد. Phantom Reactor اولین اسپیکر خانگی است که برای عمیق شدن صدا در محیط طراحی گردیده و از 18 هرتز تا 21 کیلوهرتز، هر نت را با خلوص، دقت و بی نقص بودنی خارق العاده ارائه می کند.

همچنین نویز پس زمینه را اطمینان حاصل می کند که شما چیزی جز پخش  در درجه صدای صوتی، حتی در 600W دریافت نمی کنید. اگر  اتصال به بلوتوث، Wi-Fi ، نوری یا آنالوگ عادت کرده باشید، معماری بازPhantom Reactor به شما امکان می دهد، همان را استفاده کنید.

نگاهی اجمالی

  • حداکثر سطح صدا 95 دسی بل SPL
  • قدرت تقویت 600 وات
  • پاسخ فرکانس 18 هرتز تا 21 کیلوهرتز
  • دارای بلوتوث، پخش آنلاین، UpnP، Spotify، درگاه های نوری و آنالوگ
  • برخورداری از کنترل های لمسی برای تنظیمات صوتی لازم
  • برخورداری از برنامه جدید Devialet
  • یک شاهکار مهندسی الکتروآکوستیک، برای ترکیب فشردگی و کارایی عالی
  • یک عدد درایور آلومینیوم تمام برد، 2 عدد درایور آلومینیوم باس
  • بدنه از جنس استیل مات سفید
  • ابعاد219 * 157* 168 میلی متر و وزن 4.3 کیلوگرم
  • اتصال استریو از طریق برنامه Devialet
  • پروفایل های A2DP و AVRCP ، کدک های صوتی AAC ، SBC
  • ورودی جک آنالوگ یا نوری

طراحی مناسب

طراحی کروی Devialet phantoms reactor 600 توانسته است به خوبی زیبایی و عملکرد صوتی با کیفیت بالا را به نمایش می گذارد. در هر کجا که باشید زیبایی صوتی بی نقصی را تجربه خواهید کرد. Phantom Reactor شش برابر سبک تر و فشرده تر از ووفرهای استاندارد که عملکرد یکسانی دارند، طراحی شده است و قادر به حرکت با ضربه درایور تا 6.5 میلی متر هستند.

معرفی اسپیکر بی سیم Devialet phantoms reactor 600

 

بنابراین می توانید به سادگی کنترل را به دست گرفته و تنظیمات لازم را برای خود اجرا کنید.کنترل های لمسی به شما امکان کنترل کامل وضعیت را با یک ضربه می دهد. همچنین می توانید از برنامه جدید Devialet استفاده کنید که به شما امکان می دهد از فاصله بسیار دقیق با Phantom Reactor ارتباط برقرار کنید.

این دستگاه شامل یک عدد بلندگوی تمام دامنه آلومینیومی و دو عدد بلندگوی باس آلومینیومی است که می تواند به خوبی در ایجاد صدایی شفاف و دقیق عمل کرده و لذت شنیدن موسیقی را دو چندان نماید. این اسپیکر Devialet phantoms reactor 600 دارای ابعاد 16.8*15.7*21.9 سانتی متر است که به عنوان یک اسپیکر قابل حمل محسوب شده و می توان از آن در فضای باز استفاده نمود.

از نظر اندازه و شکل، دو مخروط کنار هم نصب شده Reactor 600 به سمت خارج است که هم هنگام شروع به کار و هم تحویل موسیقی، به بیرون حرکت می کند. این بسیار شیک است، اما همچنان از ساختاری مستحکم نیز برخوردار است. در اسپیکر Phantom Reactor 600 سه پایه به یک پایه پیچ خورده و سپس به زیر واحد متصل می شود. یک نقطه ضعف این است که آنها قابل تنظیم نیستند و باعث می شود راکتور شما تقریباً در ارتفاع بالایی قرار بگیرد.

ارتباطات بی سیم

می توانید از اتصال های بلوتوث Spotify در Wi-Fi Dual Band بهره ببرید. بنابراین اولین برخورد شما با Phantom به احتمال زیاد به یاد ماندنی خواهد بود و می توانید به سادگی قدرت Phantom Reactor 600 را احساس کنید. صدایی کاملاً بی نقص و واضح از این اسپیکر با طراحی جمع و جور و بی نظیر را خواهید داشت. راکتور Phantom حتی در حجم کم نیز شما را به حرکت در می آورد.

این دستگاه دارای 600 وات توان و حساسیت 95 دسی بل SPL  است که فرکانس بین 18هرتز الی 21 کیلوهرتز را خواهد داشت. با ارائه 600 وات صدای قدرتمند، Devialet Phantom Reactor 600 اینجاست تا از دیگر اسپیکرهای بلوتوث متمایز شود. این یک اسپیکر کوچک اما پیچیده است که دارای فناوری منحصر به فرد ثبت اختراع شده است تا موسیقی شما را زنده کند.

بنابراین اتصال ساده است. با بلوتوث و Apple AirPlay، به راحتی موبایل یا تبلت خود را متصل کنید. Spotify Connect نیز به شما این امکان را می دهد که بلافاصله لیست های پخش خود را مستقیماً از نرم افزار پخش کنید. اگر تلفن خود را در اتاق دیگر گذاشته اید، می توانید با کنترل های لمسی بالای بلندگو، به سرعت مکث کرده یا از یک آهنگ رد شوید.

تنظیمات اسپیکر

معرفی اسپیکر بی سیم Devialet phantoms reactor 600

 

همیشه می توانید از موبایل یا تبلت خود برای دسترسی به موسیقی از سرویس های پخش جریانی استفاده کنید، اما برخلاف برخی از رقبای خود، Devialet در اینجا گزینه Tidal یا Deezer را به عنوان گزینه های جاسازی شده ارائه نمی دهد. نرم افزار Devialet به خودی خود، تصویری است و استفاده از آن ساده و دارای شماره گیری صدا است، اما در غیر این صورت هیچ عملکرد EQ وجود ندارد.

کیفیت صوتی

به لطف تطبیق فعال اسپیکر، صدا با کیفیت بالا و انحراف صفر دریافت می شود. بنابراین می توانید صدای ساز هی زنده را همانطور که ضبط شده است، بشنوید. این امکان را دارید که مانند سری اسپیکر های Harman Kardon Aura Studio 3 که دقت بالایی در بیس دارد لرزش را حس کنید و با سیستم Devialet Phantom Reactor 600  از غرق شدن در موسیقی لذت ببرید. با استفاده از دو ووفر مهر و موم شده، هر یک از لرزش های باس صدای چشم نوازی را فراهم می کند که آن را به وضوح احساس می کنید. برای یک اسپیکر در این اندازه، این عملکرد تأثیرگذار است.

همچنین می توانید از صدای همه جهته استفاده کنید. اتاق نشیمن خود را با صوتی چشمگیر در تمامی فضای اتاق پر کنید. Active Cospherical Engine و طراحی کروی امواج صوتی را از همه جهات به طور مساوی پخش می کند. بنابراین، تمامی افراد در مهمانی، همان صدای متعادل را می شنوند.

هنگامی که برخی از آهنگ ها را از طریق Spotify پخش می کنید، برداشت های اولیه صدایی واضح ، رو به جلو و ضربه دار است. جزئیات زیادی در اینجا وجود دارد. این مقیاس پخش صوت است که از اسپیکر با نسبت جمع و جور Phantom Reactor انتظار نمی رود. صدا دقیق بوده و به راحتی اتاق را پر می کند. به خصوص باس چشمگیرتر است. تعداد کمی اسپیکر با این نسبت ها می توانند آن را تحویل دهند، اما Phantom Reactor 600 با یک خروجی عالی به اعماق می رسد که از نظر فنی تقریباً بی نقص است.

بنابراین می توان گفت در Phantom Reactor 600 باس به طرز قابل توجهی کار می کند و نمرات بالایی را برای  پسند بودن آن و اتصال به دست می آورد که برای خیلی ها کافی است. با این حال، گوش دادن به موسیقی نیز باید لذت بخش باشد که این محصول به خوبی از پس آن بر می آید.