هدفون های وایرلس One Audio A70

یک جفت هدفون خوب در دنیای مدرن ضروری است و به ویژه هدفون های وایرلس که برای سفر و کار ضروری هستند. با این حال، ممکن است این تصور را داشته باشید که فقط با پرداخت مبلغ هنگفت می توانید یک جنس با کیفیت تهیه کنید. این امر تا حد زیادی در مورد نام های تجاری بزرگ صدق می کند، اما گزینه های کوچکتری وجود دارند که کیفیت شگفت انگیزی را با قیمت های پایین تر ارائه می دهند؛ برای مثال وان اودیو را در نظر بگیرید. A70 یک هدفون شگفت انگیز است و ما پنج دلیل برای خرید آن را بیان کرده ایم.

صدای عالی

وقتی صحبت از یک جفت هدفون خوب می شود، با مهمترین نکته شروع می کنیم، صدا! هدفون A70 وان اودیو مانند یک هدفون گران به نظر می رسد، این مطمئناً به لطف درایورهای 40 میلی متری چشمگیر است که به خوبی تنظیم شده اند. بیس فوق العاده ای را برای آهنگ های با صدای بلند و همچنین ظرافت های چشمگیر دریافت خواهید کرد، که آنها را نه تنها برای آهنگ های پر سر و صدا بلکه برای ژانرهای آرام تر نیز محبوب می کند. نکته اصلی این است که آنها چقدر با ژانرهای انتخابی شما سازگار هستند.

پنج دلیل برای خرید هدفون های وایرلس One Audio A70

 

فوق العاده راحت

یکی دیگر از عوامل کلیدی که هدفون به آن توجه می کند، راحتی است. اگر که نمی خواهید آن را بیش از یک یا دو آهنگ استفاده کنید، پس صدای خوب آن مهم نیست. وان اودیو ایر کاپ های خود را کاملاً بر اساس راحتی و ارگونومی طراحی کرده است؛ بنابراین هنگام استفاده، احساس راحتی خواهید کرد. پدهایی همراه با مموری پروتئین در دسترس خواهید داشت که در اطراف سر شما شکل می گیرند و شدت گرما را پایین می آورند تا مطمئن شوید هنگام استفاده از A70 احساس گرما نمی کنید، و هدبند چرمی نرم بالای سر شما نیز سرتان را مانند بالش نگه خواهد داشت.

طراحی تاشو

بخشی از طراحی هوشمندانه کل هدفون این است که وان اودیو می داند که مردم می خواهند بتوانند هدفون را بدون نیاز به فضای زیاد نگه داری کنند. به همین دلیل است که A70 دارای نواحی است که به شما این اجازه را می دهد تا آنها را در یک شکل بسیار کوچکتر جمع کنید. این امر برای سفر و همچنین ترک آن در خانه بسیار مهم است و به شما این امکان را می دهد که یک بسته کوچکتر برای انداختن درون کیف یا کیف دستی خود داشته باشید.

عمر باتری باور نکردنی

اتصال وایرلس، A70 را بسیار کاربردی می کند (اگرچه برای پخش سیمی نیز می توانید آنها را وصل کنید، بنابراین به سلیقه شما بستگی دارد). این هدفون دارای بلوتوث بسیار خوبی است، که به شما این امکان را می دهد تا اتصال را حتی در 20 فوت دورتر نگه دارید. اما از همه بهتر، آنها دارای عمر باتری 50 ساعته ای هستند که بیش از دو برابر چیزی است که بسیاری از برند های بزرگتر می توانند در هدفون های اصلی خود مدیریت کنند. این به این معنی است که می توانید آنها را چند روز قبل از اینکه بخواهید در مورد شارژ مجدد آنها فکر کنید، استفاده کنید.

پنج دلیل برای خرید هدفون های وایرلس One Audio A70

ارزش فوق العاده

با این حال، در نهایت، ما به یک عامل بزرگ برای هر کسی که به دنبال هدفون جدید است، یعنی قیمت واقعی می رسیم. این یکی دیگر از زمینه هایی است که وان اودیو از بسیاری از رقبای خود پیشی گرفته است و ویژگی هایی را که در بالا ارائه کرده ایم، با قیمتی که باورش دشوار است را ارائه می دهد.

این به آن معناست که می توانید یک جفت هدفون با کیفیت بالا را با قیمتی تهیه کنید که حتی شما را تا نصف خواستۀ برند های بزرگتر مانند برند Razer نمی رساند، بنابراین اگر با بودجه کمتری کار می کنید، هر دلیلی وجود دارد که این هدفون را انتخاب کنید.  شما می توانید آنها را با قیمت معمولی 58 پوند خریداری کنید.

جمع بندی

در این مطلب، در واقع، بهترین هدفون از نظر کیفیت و قیمت بررسی شد. هدفونی که فقط با 5 دلیل منطقی و یا 5 ویژگی اساسی، ثابت شد که میتواند جای برند های بزرگتر را از نظر قیمت و کیفیت بگیرد و همچنین، انتخابی بسیار عالی برای خریداران هدفون باشد.