معرفی هدفون Focal Clear

هدفون مانیتورینگ Focal Clear با ساخت حرفه ای معتبر و فن آوری های اختصاصی همراه است که توانسته است صدای پویایی را بازسازی کند. این یک کیفیت صوتی محض است که در بدنه ای لوکس جای گرفته است. با این حال، Clear دارای انزوای صوتی صفر است و فاقد ویژگی های اضافی است که به شخصی سازی تجربه گوش دادن شما کمک کند. اگر به دنبال هدفون گیمینگ با کیفیت نزدیک به این محصول هستید هدفون Razer Thresher Ultimate for PS4 می تواند گزینه مناسبی باشد . در صورتی که نیاز به اطلاعاتی بیشتر در این خصوص دارید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

Focal می داند که چگونه سخت افزار صوتی جذابی ایجاد کند. اولین جزئیاتی که بلافاصله مورد توجه قرار می گیرد، دیواره مشبک در قسمت بیرونی است که دارای طرح صنعتی و در عین حال با ظاهر پیشرفته همراه است. این هدفون ها یک قاب نازک و محکم دارند و برای خم شدن به نیروی زیادی احتیاج دارد. اما این پوشش مایل به خاکستری است که جذابیت این هدفون را بالا می برد.

نگاهی اجمالی

  • هدفون هایی با کاپ های پوشیده شده از فوم 20 میلی متری با پارچه قابل تنفس
  • 3 کابل شامل 4 پین متعادل، XLR 5 6.35 میلی متر استریو و جک 3.5 میلی متر
  • هدبند با چرم و میکروفیبر سوراخ دار ، راحت و ارگونومیک
  • امپدانس کم 55 اهم برای اطمینان از استفاده بدون تاخیر
  • سوکت های 3.5 میلی متری با مکانیسم قفل داخلی
  • درایورهای آلومینیوم 40 میلی متری M
  • دارای رنگ خاکستری روشن و طراحی کاپ های گرد
  • هدفون دور گوش (over-ear) با کیفیت بالا برای محیط های کم سر و صدا
  • طراحی و ساخته شده در فرانسه و مجهز به فناوری انحصاری
  • عملکرد عالی هنگام اتصال به استریو قابل حمل صوتی
  • ابعاد12*12.25 *9.25 اینچ و وزن 450 گرم

طراحی هدفون

ساخت Clear بسیار زیبا و عالی است. آنها کاملاً از فلز تشکیل شده اند و بسیار محکم هستند. هیچ یک از قطعات احساس شلی یا بی کیفیتی نمی کنند. آنها بسیار خوب جمع شده و محکم هستند و هنوز هم با وزن 450 گرم نسبتاً سبک وزن می باشند و سبکی و راحتی مناسبی را هنگام شنیدن موسیقی در طولانی مدت منتقل می کنند.

معرفی هدفون مانیتورینگ Focal Clear

 

در این هدفون Focal Clear  از مواد میکرو فیبر استفاده شده است که دارای سوراخ برای خنک کردن و تنفس گوش ها می باشد. ضمن آنکه هدبند با چرم ممتازی که دور آن پیچیده شده است، احساس راحتی را منتقل می کند.  همچنین کاپ ها دارای قابلیت تنفس بوده و فشاری را بر روی گوش وارد نمی کنند که با طراحی گرد ساخته شده اند.

 Focal Clear هدفونی راحت است که هدبند و کاپ های گوش در توزیع یکنواخت وزن کار برجسته ای دارد. خود کاپ های گوش بسیار راحت هستند، زیرا در پارچه ای سوراخ دار و جیر مانند، میکرو الیافی که روی پوست نرم است، پیچیده شده اند.

 Clear شامل یک مجموعه لوازم جانبی بسیار کار آمد است. کیف همراه با نام Clear همراه با مارک Focal است اگرچه خیلی کوچک نیست اما در اکثر کیف ها باید به راحتی جای بگیرد. همچنین شامل سه کابل با طول متفاوت با سری 3.5 میلی متری در سمت هدفون است. طول دو کابل سه متر است که یکی به XLR متعادل 4 پین ختم می شود. طول کابل سوم 1.2 متر  و به 3.5 میلی متر خاتمه می یابد، اما شامل یک آداپتور رشته ای ¼ اینچ است.

کیفیت صدا

این هدفون ها از درایور اختصاصی Focal به نام M و جنس آلومینیوم استفاده می کنند. گفته می شود که این دو جز با یک سیم پیچ صوتی مسی جدید، هوشمندی در کل طیف را بهبود می بخشند و بیس و اوج های محکم تری پخش می کنند. اسپیکرClear دارای امپدانس 55 اهم و حساسیت 104دسی بل است.Clear دارای یک امضای صاف است که خالص ترین جزئیات و پیچیده ترین موسیقی ها را نشان می دهد. سطح باس در Focal Clear نیز با دقت متعادل می شود.

Clear یک هدفون در کلاس بالا می باشد که عملکرد فنی عالی و تناوبی را ارائه می دهد. Clear تأثیرگذارترین بیسی را دارد که تاکنون روی هدفون هوشمند دریافت کردید و این باعث می شود عملکرد آن بسیار خوب بوده و تقریباً به صورت کاملاً خطی گسترش یابد.

دستیابی Focal Clear به منطقه زیر باس به آن حس عمق بسیار خوبی می بخشد و برای وضوح بیشتر در باس، بسیار خوب کنترل می شود. تنها انتقاد واقعی در باس این است که احساس می شود سطح کلی باس برای Clear کمی ملایم است و به نظر می رسد که در منطقه 100 الی 150 هرتز کمی توانایی ندارد. اگر آمپر یا DAC شما در دسترس باشد، آنها از یک EQ یا افزایش باس بهره مند می شوند. در بازه فرکانسی میان رده هم Focal Clear  بسیار خوشایند بوده و صدایی واقع بینانه دارد.

یکی از این ارتفاعات در منطقه سه بازه فرکانسی است و دیگری در میان رده در حدود 1K وجود دارد. این ارتفاع در 1K کمی تناوب به Clear اضافه می کند که اگر با ارتفاعی دیگر که در بخش سه بازه فرکانسی است، ترکیب شود، منجر به تأکید بیشتر برای صدا می شود. باید گفت که میان رده این هدفون ها به طرز حیرت انگیزی شفاف است و از جزئیات استثنایی برخوردار است.

کیفیت ساخت برتر هدفون Focal

سازنده صوتی فرانسوی Focal ، با انتشار هدفون های Focal Clear ، یک هدفون با عملکرد عالی دیگر ایجاد می کند. به دنبال Elear و Utopia که از زمان عرضه هر دو گزینه های پرفروش بودند، Clear با ویژگی های ممتاز و یک ظاهر طراحی شده کاملاً در خط اول قرار می گیرد. Clear یک هدفون جدید برای صدابرداران است.

معرفی هدفون مانیتورینگ Focal Clear

 

Focal Clear دارای هدست قابل تنظیم چرمی و میکرو الیاف سوراخ دار است که با چرخش کاپ گوش و یک اندازه متناسب طراحی شده است و با لولا های آلومینیومی و کاپ های فوم 20 میلی متر راحتی مناسب را ایجاد می کند.

صحنه صدا

از نظر عرض صحنه صدا ، Clear چشمگیرترین هدفون نیست. با این حال، این یک نمایش صدا دارد که بسیار خوب تعریف شده و دقیق است. این هدفون Focal Clear محور صوتی فوق العاده ای دارد و جهت دهی و موقعیت صدا را به طور دقیق و بدون هیچ شکاف مشخصی که باعث شکستن صدا شود، تعیین می کند. علاوه بر این، Clear توانایی قابل توجهی در جداسازی و تمایز لایه ها و سازهای مختلف موسیقی دارد.

Focal Clear بهترین و هوشمند ترین صدا را دارد که از کیفیت عالی و ضربات شگفت انگیزی برخوردار است. نت های باس با اقتدار برخورد می کنند و حس فیزیکی خوبی را از ضربه به شما منتقل می نمایند. ضربات وارده به سازهایی مانند پیانو دارای تنش مناسبی در پشت خود هستند و Clear همان حس وزنی است که با آنها نواخته می شود.

 سازهای زهی نیز برجسته به نظر می رسند، زیرا تأثیر بسیار واقع گرایانه ای در رزونانس پایین تر خود دارند، در حالی که ضربات فوق العاده را نیز به همراه دارند.