معرفی هدفون بی نقص Focal Listen

هدفون Focal Listen یکی از هدفون های بی نظیر است که مانند هدفون JBL Live 660 NC عملکرد خوبی دارند. آنها دارای صدایی بی نقص و حساس هستند مانند هدفون JBL Live 660 NC و انعطاف پذیری هدفون های Focal کاملاً مشهود است. در صورتی که تصمیم دارید اطلاعاتی کامل تر درباره این محصول کسب کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

  • فناوری منحصر به فرد دیافراگم با کیفیت صدای شگفت انگیز
  • هدفون های همراه، سبک، راحت و با انزوای بالا
  • دارای ساختاری پلاستیکی با پوشش از پارچه چرمی
  • هدفون سیمی با قابلیت تاشدن برای حمل آسان تر
  • عایق بندی عالی و راحتی مطلوب
  • دارای صدای فوق العاده هوشمند ، بیس تنگ و توازن صدای قابل توجه
  • 20 ساعت دوام باتری با فقط 3 ساعت شارژ
  • درایورهای تیتانیوم الکترودینامیکی 40 میلی متر
  • بازه فرکانسی 15 هرتز تا 22 کیلو هرتز با حداکثر خروجی 122dB SPL

طراحی مناسب

معرفی هدفون بی نقص Focal Listen

 

طراحی Focal Listen دارای ساختار پلاستیکی بوده اما به خوبی دوام و زیبایی لازم را حفظ کرده است. رنگ نقره ای مات می تواند جلوه ای زیبا و با شکوه به آن بدهد. ضمن آنکه سطح این هدفون ها با پارچه میکروفیبر پوشانده شده است که در طراحی آن برای راحتی بیشتر، تاثیر زیادی خواهد داشت.

کنترل های هدفون همگی در گوشی راست قرار دارند وبا روکش لاستیکی پوشانده شده اند. این بدان معناست که دکمه ها کمی پیچیده بوده و در ابتدا تشخیص آنها از یکدیگر دشوار است. اگرچه صرف زمان بیشتر، شما را برای یادگیری محل دکمه ها آماده می کند.

همچنین هدفون های Focal Listen  دارای پدهای چرمی نرم است که به دور گوش شما می پیچند و مهر و موم خوبی برای پاسخ بیس و جداسازی صدا ایجاد می کند. در حالی که هدفون ها نمی توانند به اندازه هدفون های دارای نویز فعال ANC سر و صدا را مسدود کنند، اما عملکرد خوبی را ایجاد می کند که اکثریت جهان خارج را مسدود می کند.

گوشی های نرم چرمی و هدبند لاستیکی به این معنی است که هدفون ها برای مدت طولانی راحت می مانند، اگرچه ممکن است در طی گوش دادن طولانی مدت، ممکن است که گرما را در گوش های شما ایجاد کنند. همچنین برای قابلیت حمل، Focal Listen  تا شده و با یک قاب نرم عرضه می شود. Focal شامل یک کابل 3.5 میلی متری است که با زاویه 45 درجه خاتمه می یابد و به همراه یک کابل شارژ میکرو USB و یک کیف حمل می باشد.

کیفیت صدا

در این هدفون Focal Listen آهنگ ها با وضوحی مناسب منتقل می شوند. این هدفون ها دارای یک فضای صدای بزرگ هستند و آن را مرتب نگه می دارند. اگر دوست دارید موسیقی خود را با صدای بلند بشنوید، حساسیت Listen به این معنی است که برای تولید صدای عالی نیازی به افزایش صدا نخواهید داشت. همچنین در پایین دامنه فرکانس، بیس از کیفیت فوق العاده برخوردار است.

در موسیقی متن فیلم، بیس های عمیق و طبل های کوبنده به خوبی دیده می شوند و این هدفون ها وقتی صحبت از نت های تندتر می شود، هیچ نقصی ندارند. با این حال، قابل توجه است که آنها همان نیرو را که هدفون های دیگر در قرار می دهند، وارد نمی کنند و عمق آنها کاملاً پایین نمی رود. در صدای Listen ، پویایی کمی مهار کننده است که شما را درگیر تهاجمی در آهنگ های سخت تر می کند.

Focal Listen همچنین دارای میزان شفافیت کمی است، زیرا آنها با صدای بیس ثابت و حجم چشمگیر خود آن را جبران می کنند. بنابراین اگر به دنبال یک جفت هدفون روی گوش هستید، Focal Listens یک انتخاب هوشمندانه است. آنها دقیق هستند و با صدای قوی که می توانند به خوبی با محصولات هم رده خود رقابت کنند، همراه بوده و صاف بودن، آنها را برای پخش موسیقی مناسب می کند. البته در حالی که پیشرفت هایی وجود دارد که می تواند انجام شود ، اما به طور کلی Listens یک قطعه خوب است.

معرفی هدفون بی نقص Focal Listen

کارایی بالای هدفون

در فرکانس های بالا ، Focal Listen  دارای ارائه کمی روشن است که ممکن است کاربرانی را که نسبت به اوج شدید حساس هستند، ناراضی کند. با این حال، اوج های شدید به این معنی است که وضوح و صدای مهیج زیادی دریافت می کنید. میانه ها با کمی برخورد با بیس میانه گرم هستند تا موسیقی اصلی را جذاب جلوه دهند. برای پایین آوردن مشخصات، درایورهای تیتانیوم الکترودینامیکی 40 میلی متر، بازه فرکانسی15 هرتز تا 22 کیلو هرتز را تولید می کنند. آنها با حداکثر خروجی 122dB SPL با شدت بلند می شوند.

Focal Listen  فاقد برخی ویژگی ها است که مهم ترین آن کمبود بلوتوث چند نقطه ای است که مجبور هستید همزمان با یک دستگاه متصل شوید. از طرفی عمر باتری با امتیاز 20 ساعت عالی است. وزن این هدفون ها 300 گرم است و دارای کاپ های گوشی بزرگتر با کیفیت تولید صدای خارق العاده و متناسب هستند. همانطور که گفته شد، اینها با aptX سازگار هستند و برای تجربه گوش دادن بی وقفه، عایق نویز منفعل بی عیب و نقصی را ایجاد می کنند.