معرفی هدفون بی نظیر Focal Sphear S

هدفون Focal Sphear S در رنگ مشکی طراحی شده اند تا صدایی با کیفیت بالا مانند هدفون JBL Tune 110  را در فاکتور فرم داخل گوش به شما ارائه دهند. این هدفون ها درایورهای 10.8 میلی متری mylar را برای ارائه پاسخ فرکانس کامل 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز فراهم می کنند. مبدل به کار رفته در این گوشی ها برای تأمین پاسخ کم پایان قوی و تعادل تونال در طیف فرکانس اجرا می شود. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعاتی کامل تر در این باره دارید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

با هدفون های داخل گوش Focal Sphear S در هر کجا که باشید از صدای Focal لذت ببرید. Focal Sphear S که متناسب با هر شکل و اندازه گوش طراحی شده است، انزوای صدا را فراهم می کند و حتی در هنگام گوش دادن طولانی مدت ، یک تجربه صوتی مطلوب مانند هدفون Skullcandy Jib with Microphone را در راحتی کامل تضمین می کند.

نگاه اجمالیهدفون سیمی فوکال | Focal Sphear S

  • راحتی بهتر برای گوش دادن طولانی مدت
  • سیستم بازتاب بیس برای صدایی واقع گرایانه
  • درایورهای الکترودینامیکی 10.8 میلی متری برای صدای بی نقص و طبیعی
  • حلقه و جلوپنجره از جنس استیل برای افزایش زیبایی
  • ایرتیپ های گوش سیلیکونی (S ، M ، L) و فوم های گوش (S ، M ، L)
  • برخورداری از محفظه صوتی دارای پورت برای تعادل صوتی قابل توجهی
  • اطمینان از انزوای بهینه صدا برای گوش ها و میکروفون عالی
  • سازگار با انواع دستگاه ها (تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، MP3 پلیرها ، رایانه ها)
  • کنترل از راه دور داخلی برای موسیقی و تماس های تلفنی
  • ابعاد محصول 2.95 * 2.36 * 6.69 اینچ و وزن 15 گرم در رنگ مشکی
  • امپدانس 16 اهم و حساسیت 103 دسی بل با پاسخ فرکاسن بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز

طراحی هدفون

هدفون های Focal Sphear S به گونه ای طراحی شده اند که با وزن 15 گرم ، در طول جلسات طولانی مدت، راحتی را فراهم می کنند. همراه این هدفون سه جفت نوک سیلیکونی و همچنین سه جفت پد فوم ارائه می شوند. یک کیف حمل سفت و محکم نیز برای نگهداری گوشی ها در نظر گرفته شده است.طراحی کروی Focal Sphear S مطابق با استاندارد است و ثابت می کند که هدفون های گوش با اطمینان بالا می توانند ساعت ها بدون کوچک ترین مشکلی استفاده شوند.

با عملکرد بی نظیر در این رده قیمتی، Focal Sphear S بهترین هدفون گوش در حال حاضر و همچنین راحت ترین محصول در میان هدفون های هم رده خود است. این راه حل منحصر به فرد برای جلب رضایت همه طرفداران با کیفیت بالا است.طراحی زیبا به همراه ایمن نگه داشتن گوشی ها ایده آل است. این یک انتخاب خوب است، زیرا شما نمی توانید گوش دادن به Focal Sphear S را متوقف کنید، آنها فوق العاده به نظر می رسند.

ضمن آنکه برای شنیدن موسیقی، یک لذت واقعی است که کیفیت خود را آسان نشان می دهد و می تواند یک زمینه صدا را با تصویر و متعادل ارائه دهد. همچنین  Focal Sphear S در یک رنگ جذاب و براق مشکی موجود است. نوک های ارائه شده در مورد سیلیکون و فوم ، انزوای بهینه صدا را برای گوش ها در هر شکل و اندازه مختلف تضمین می کند.

برتری برند Focal

این هدفون های سبک و کاربردی، محتاطانه و جذاب Focal Sphear S حاصل همکاری نزدیک بین طراحان و مهندسان با هدف عبور از محدودیت های معمول مربوط به طراحی هدفون گوش از طریق راه حل های نوآورانه و پیچیده است. این همکاری منجر به این طراحی ساده و برجسته قطعات گوش شده است که برای افزایش استحکام ، قابلیت اطمینان و زیبایی استفاده شده است.Focal Sphear S هرگز نمی خواهد کیفیت موسیقی را همانطور که برای شنیدن در نظر گرفته شده تغییر دهد، آنها صدایی دقیق و واضح و بسیار وفادار به موسیقی اصلی را ارائه می دهند.

این هدفون های داخلی بی نظیر را برای لذت واقعی گوش دادن ارائه می دهند.تیم های تحقیق و توسعه Focal برای یک میان رده بی نظیر و قدرتمند، یک درایور mylar را که شکل خاص و برجسته آن برای جلوگیری از تغییر شکل و تحریف طراحی شده است، در این هدفون کامل کردند. Focal Sphear S به یک محفظه صوتی مجهز به پورت برای خنثی سازی قابل توجه، تعادل صدای شگفت انگیزی را ارائه می دهد که قبلاً از این خانواده هدفون شنیده نشده اید.

بیش از 35 سال است که Focal در حال طراحی و تولید بلندگوهای صوتی خانگی، درایورهای بلندگوهای صوتی اتومبیل و تقویت کننده ها ، نظارت بر بلندگوهای استودیوهای ضبط و اخیراً هدفون است. Focal با ارائه فناوری های منحصر به فرد و از طریق نوآوری مداوم ، جایگاه خود را در میان رهبران صنعت صوتی بدست آورده است و Focal Sphear S یکی از بی نظیرترین محصولات این برند است.

کیفیت صدا

این نوع جدید از هدفون های گوش Focal Sphear S به وضوح دارای امضای صدای تاریخی Focal است. هدفون Focal Sphear S پیشرو در کلاس جهانی، مبدل های بزرگ و محفظه های صوتی را برای تحویل صدایی خیره کننده و میان رده ای فوق العاده است.Focal Sphear S تاکنون بهترین هدفون داخلی Focal است، راحت ترین و بی نظیرترین هدفون برای استفاده بیشتر از موسیقی شماست.

در این عصر فایل های صوتی با وضوح بالا و کیفیت CD ، از طریق طراحی کروی و حفظ امضای صوتی Focal ، Focal Sphear S یک راه حل اصلی و بی نظیر برای علاقه مندان به صدای با وضوح بالا ارائه می دهد. مبدل های فوق العاده بزرگMylar  10.8میلی متر، یکی از بزرگترین در نوع خود است که از یک پاسخ فرکانس طولانی در پایین تر و یک تعادل تونال قابل توجه برخوردار است.

Focal Sphear S که متناسب با هر شکل و اندازه گوش طراحی شده است، انزوای صدا را فراهم می کند و حتی در هنگام گوش دادن طولانی مدت، یک تجربه صوتی مطلوب را در راحتی کامل تضمین می کند. Focal Sphear S ترکیبی از یک طراحی زیبا ، راحتی و کیفیت صوتی است.

ساختاری عالی برای هدفون

هدفون سیمی فوکال | Focal Sphear S

هدفون های گوش Focal Sphear S دارای سیستم Bass Reflex برای شنوندگان در حال حرکت مناسب هستند. پخش موسیقی و طراحی براق Focal Sphear S که در آن قطعات گوش توسط یک حلقه از جنس استنلس استیل محکم می شود و استحکام و قابلیت اطمینان بسیار خوبی را فراهم می کند، برای هر مکانی که محیط تلفن همراه به آن متصل یم شود، آماده است.

هنگامی که شروع به گوش دادن می کنید ، همچنین متوجه خواهید شد که Focal Sphear S ثابت می کند هدفون گوش با اطمینان بالا بوده و ناراحت کننده نیست. این هدفون به گونه ای طراحی شده است که ساعت ها استفاده شده و از حداکثر امضای صوتی تاریخی Focal ، پیروی می کند.

Focal Sphear S مجهز به محفظه صوتی مجهز به پورت بازتابنده بیس، دارای یک میان رده کاملاً باز، دقت چشمگیر استیک ریموت و میکروفون درون خطی به طرز ماهرانه ای در آرم Focal Sphear S قرار گرفته در قسمت Y کابل پنهان شده است. می توانید لذت موسیقی را که این هدفون ها با کیفیت برتر در گوش شما ایجاد می کنند، تجربه کنید.

همچنین کابل گوشی در یک پلاگین TRRS سازگار با انواع مختلف دستگاه های تلفن همراه خاتمه می یابد.وقتی می خواهید با تلفن صحبت کنید، یا دستیار دیجیتال موبایل خود را احضار کنید، میکروفون درون خطی، چند جهته و ریموت سه دکمه برای شما مفید است. Focal Sphear S  با انواع دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها ، MP3 پلیرها و رایانه ها سازگار است. ریموت داخلی به شما امکان کنترل موسیقی و تماس های تلفنی را می دهد.

کیفیت ساخت

همانطور که از سایر محصولات برند  Focal انتظار می رود، Focal Sphear S ساخت مستحکمی دارد. قالب اصلی از یک پلاستیک جامد ساخته شده است که با براقیت بالا که به نظر می رسد. در قسمت پشت، با لوگوی Focal و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.کابل غیر قابل جدا شدن است و به اندازه کافی ضخیم بوده و از دوام خوبی برخوردار است.

همچنین کابل با یک میکروفون و دکمه ساخته شده است، بنابراین شما می توانید به تماس های تلفنی بدون نیاز به حذف Focal Sphear S یا لمس گوشی خود پاسخ دهید.به طور کلی، کیفیت فیزیکی Focal Sphear S خوب است و تا آنجا که به راحتی مربوط می شود، ایرتیپ های به کارگرفته شده نرم و راحت بوده و در طولانی مدت راحت است. همچنین به دلیل درایور بسیار بزرگتر از حد معمول، بدنه Sphear S بسیار گسترده تر از حد نرمال است.

مشخصات فنی

این هدفون های Focal Sphear S دارای طرح گوش و پشت بسته است که با امپدانس 16 اهم و حساسیت 103 دسی بل همراه است تا بتواند صدایی شفاف و متعادل را به شما ارائه کند. همچنین پاسخ فرکانس بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.