معرفی ساندبار قدرتمند و بینظیر Samsung HW-Q70T 3.1.2ch Soundbar

ساندبار قدرتمند HW Q70t3-1-2ch  DTSX 2020 یک ساندبار فوق العاده است که مانند ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass و ساندبارJBL Bar SB130 در تولید بیشتر انواع محتوای صوتی به خوبی عمل می کند. این ساندبار دارای صدایی خارق العاده است که آن را برای بیشتر کاربردها مناسب می کند.

می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل تر در خصوص این محصول، با تهران اسپیکر همراه باشید.باید اشاره کنیم که این ساندبار قدرتمند می تواند در حداکثر میزان صدا نیز عملکرد مطلوبی داشته باشد. ضمن این که از محتوای Atmos پشتیبانی می کند و از دو بلندگو روشن در ساندبار برای شبیه سازی اوج استفاده می کند.

با این حال، محتوا را به صورت استریو کوچک می کند، بنابراین تجربه لذت بخشی را هنگام تماشای فیلم ارائه دهد. به طور کلی، این یک سیستم صوتی خوش ساخت است که باید طیف گسترده ای از شنوندگان را راضی کند.

نگاه اجمالی

 ساندبار قدرتمند و بینظیر | HW Q70t3-1-2ch

  • برخورداری از Dolby Atmos و DTS: X
  • صدایی با کانال  TRUE 3.1.2 برای ایجاد بهترین صدا
  • برخورداری از دستیار صوتی الکسا
  • فناوری Acoustic Beam برای تجربه صوتی پانوراما و صدایی جهت دار
  • صدای بهینه شده برای هر فضا
  •  تجربه ایی کامل و صدای سه بعدی با بلندگوهای قدرتمند
  • اتصال بلوتوث و بدون کابل های اضافی
  • همراه با کنترل از راه دور برای تنظیم عملکردهای سیستم صوتی
  •  سازگار با تلویزیون های انتخاب شده سامسونگ
  • برنامه SmartThings برای کنترل بیشتر صدا
  • همگام سازی بلندگوهای Soundbar سری Q با بلندگوهای تلویزیون QLED سامسونگ

 

مناسب برای نمایش های تلویزیونی

HW Q70t3-1-2ch برای محتوای سنگین گفتگو بسیار مناسب است. صدایی واضح به خصوص در میان رده دارد که برای تولید محتوای سنگین گفتگو، مانند پادکست ها و نمایش های تلویزیونی بسیار عالی است. همچنین دارای یک ویژگی تقویت گفتگو است که می تواند صداها را واضح کند.HW Q70t3-1-2ch یک تنظیم 3.1.2 از سری 2020 سامسونگ است.

این نسخه بعدی Samsung HW Q70t3-1-2ch از سال 2019 است که از صدای Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند و برخلاف بسیاری از ساندبارها و سیستم های صوتی، دستیار صوتی الکسا آمازون را نیز در طراحی خود پشتیبانی می کند.از طریق هندزفری Soundbar و با استفاده از کنترل صوتی از طریق دستگاه دارای قابلیت الکسا لذت ببرید. به سادگی با گفتن عنوان یا چند سطر از متن آهنگ از الکسا بخواهید تا چیزی پخش کند. مهم نیست که از چه نوع موسیقی انتخاب می کنید، الکسا آن را پیدا خواهد کرد.

طراحی زیبا و مستحکم

ساندبار سامسونگ HW Q70t3-1-2ch دارای یک مشبک فلزی است که قسمت بالا و جلوی آن را می پوشاند. هرچند که ظاهری کمی متفاوت از مشبک فلزی موجود در مدل قدیمی دارد. قسمت پشت و کنار ساندبار با پلاستیک سخت پوشانده شده است.همچنین زیر مجموعه Samsung HW Q70t3-1-2ch عمدتا از چوب ساخته شده است.

ضمن آنکه یک طرف پارچه نازکی دارد که بلندگو را پوشانده است که می تواند به راحتی پاره شود یا کثیف شود. باید اشاره کنیم که هیچ ماهواره ای در این تنظیمات وجود ندارد. می توانید این ساندبار را با عرض 98*6*11.5 سانتی متر تهیه کنید و آن را در جلوی تلویزیون خود قرار دهید.از سویی دیگر، ساب ووفر این سیستم نیز در ابعاد 20.4*35.3*30.3 سانتی متر است که اندازه ای مناسب داشته و به دلیل آن که با طراحی بی سیم ارائه شده است، می توانید آن را در هر نقطه از اتاق قرار دهید.

ضمن آنکه پشت ساندبار دو دهانه ورودی و کابل برق قرار داشته و در سمت بالا و قسمت پشتی، دکمه های کنترل لمسی وجود دارد.همچنین براکت و سوراخ های مناسب در ساندبار تعبیه شده است که می توانید آن را به راحتی به دیوار نصب کنید. ساب ووفر نیز دارای قسمت پشتی چوبی بوده و دارای پوشش پلاستیکی می باشد و در گوشه پایین آن یک دکمه متصل سازی نیز وجود دارد.

پاسخ فرکانس و کیفیت صوتی

سیستم صوتی HW Q70t3-1-2ch سامسونگ پاسخ فرکانس استریو بسیار خوبی دارد و دارای صدای صوتی مناسب برای اکثر ژانرهای موسیقی و محتوای سنگین است. در نظر داشته باشید که برای شخصی سازی صدای خود می توانید از EQ گرافیکی 7 باند استفاده کنید.ساندبار سامسونگ مدل HW Q70t3-1-2ch  عملکرد استریو مناسبی دارد.

به نظر می رسد به اندازه عرض خود دستگاه است، همچنین از دقت و ظرافت خوبی برخوردار است، بنابراین به راحتی می توان محل صدا را در صحنه صدای استریو مشخص کرد.این  نوع ساندبار سامسونگ می تواند صدای بلندی داشته باشد و برای اتاق های بزرگ و محیط های شلوغ مناسب خواهد بود. در حداکثر میزان صدا، کمی فشرده سازی در محدوده بیس سه برابر وجود دارد، اما احتمالاً با صدای شفافی متوجه این موضوع نخواهید شد.

از سویی دیگر، عملکرد THD ساندبار HW Q70t3-1-2ch خوب است. در میزان شنوایی طبیعی، تحریف زیادی ایجاد نمی شود. بنابراین صدا خالص و تمیز به نظر می رسد. با این حال، در حداکثر میزان صدا، به ویژه در محدوده بیس بالا، جهش جزئی در THD رخ می دهد. اما این تحریف هنوز در حد مناسب است و شنیدن آن با محتوای واقعی بسیار دشوار است.

ضمن آن که این تنظیم 3.1.2 دارای عملکرد عالی کانال مرکزی است. سامسونگ HW Q70t3-1-2ch دارای یک کانال مرکز اختصاصی است که منجر به بازتولید واضح تر و دقیق تر دیالوگ ها در نمایش ها و فیلم های تلویزیونی می شود. اما باید گفت که Samsung HW Q70t3-1-2ch  عملکرد فراگیر ضعیفی دارد.این ساندبار با بلندگوهای عقب ارائه نمی شود، بنابراین محتوای فراگیر را به صورت استریو کاهش می دهد که به نظر همه گیر نمی رسد. همچنین به نظر می رسد کمی بیس سنگین است.

کیفیت ساخت

ساندبار HW Q70t3-1-2ch  از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است. جلوپنجره فلزی و مواد پلاستیکی سخت به این ساندبار جلوه ای عالی می دهند و به محافظت از بلندگوهای داخل آن کمک می کنند. با این حال، پارچه نازک موجود در زیر، ممکن است خاک و گرد و غبار را به خود جلب کند و به نظر می رسد که می تواند به راحتی پاره شود.

تنظیم صدا در ساندبار

 ساندبار قدرتمند و بینظیر HW Q70t3-1-2ch Soundbar

HW Q70t3-1-2ch دارای ویژگی های بهبود صدا در زیر سطح است. ویژگی تصحیح اتاق وجود ندارد، بنابراین ممکن است بسته به اتاقی که در آن قرار دارید، صدا در ساندبار متفاوت به نظر برسد. همچنین از ویژگی ولوم خودکار برخوردار نیست تا از تغییرات در میزان صدا جلوگیری کند.

شما می توانید صدای آن را براساس آنچه گوش می دهید با استفاده از EQ گرافیکی و ایستگاه از پیش تنظیم شده، تنظیم کنید.این سیستم صوتی دارای چندین ورودی متداول است. به لطف پورت های HDMI ، می توان از آن به عنوان مرکز دستگاه های مختلف مانند کنسول بازی و پخش کننده Blu-ray استفاده کرد.

با این حال، شما قادر به پخش مستقیم صدا از طریق اتصال USB یا aux نخواهید بود.همچنین HW Q70t3-1-2ch پشتیبانی فوق العاده ای از محتوای صوتی از پورت HDMI ARC خود دارد. از Dolby Digital و DTS پشتیبانی می کند که برای تماشای فیلم و محتوای Netflix بسیار مناسب است.

همچنین پشتیبانی از eARC را دارد، بنابراین شما قادر خواهید بود فرمت های فراگیر را نیز پخش کنید.باید اضافه کنیم که ساندبار سامسونگ HW Q70t3-1-2ch از اتصالات پخش بی سیم بسیار خوبی برخوردار است. با استفاده از بلوتوث یا اتصال Wi-Fi می توانید دستگاه را به صورت بی سیم به دستگاه های تلفن همراه خود یا تبلت متصل کنید. با این کار می توانید از آن برای پخش موسیقی مورد علاقه خود از تلفن هوشمند، حتی در صورت عدم اتصال دستگاه به کابل استفاده کنید. ضمن آنکه ساب ووفر به صورت بی سیم به ساندبار متصل می شود و یک ورودی برای سیم برق دارد.

کنترل های ساده و کاربردی

HW Q70t3-1-2ch رابط کاربری بسیار ساده ایی دارد. یک صفحه کوچک در پشت جلو پنجره مشبک فلزی قرار دارد. سطح صدا و ورودی را که انتخاب می کنید، نمایش می دهد. با این حال، این فقط یک صفحه نمایش چهار کاراکتری است، بنابراین ممکن است لازم باشد منتظر اسکرول برخی از پیام ها برای نمایش کامل باشید.کنترل ها در بالای ساندبار طراحی شده اند و دکمه های لمسی شامل یک دکمه پاور، کنترل میزان صدا می باشد و یک دکمه قرار دارد که به شما امکان می دهد ورودی را تغییر دهید.

ریموت این ساندبار نیز به شما امکان می دهد تمام عملکردهای سیستم صوتی را کنترل کنید ، اما نمی توان از آن به عنوان یک ریموت کامل استفاده کرد.از سویی دیگر، برنامه SmartThings به راحتی به ساندبار Samsung HW Q70t3-1-2ch متصل می شود. می توانید بسیاری از عملکردهای ساندبار را کنترل کنید و همچنین از آن برای تنظیم EQ گرافیکی استفاده کنید. با این حال، نمی تواند به طور کامل جایگزین ریموت شود.

زیرا فاقد دکمه های تنظیم سطح است.باید اشاره کنیم که این دستگاه دارای عملکرد خاموش کردن خودکار است که در صورت عدم شناسایی سیگنال صوتی به مدت 18 دقیقه، ساندبار را خاموش می کند. همچنین دارای پشتیبانی از HDMI CEC است، بنابراین می توانید با استفاده از ریموت تلویزیون خود، عملکردهای اصلی آن را کنترل کنید.HDMI eARC به شما امکان می دهد حتی در صورت اتصال به دستگاه های دیگر از طریق تلویزیون ، مانند پخش کننده های DVD یا کنسول های بازی، صدایی با کیفیت و بدون افت را بشنوید.

تجربه لذت بخش

HW Q70t3-1-2ch مناسب ترین گزینه برای تلویزیون QLED شماست. بلندگوهای قدرتمند، صدای محکم 3D را به شما منتقل می کنند که از جلو، پهلو و بالا شلیک می شود تا خاص ترین نوع صدا را برای سینمای خانگی خود تجربه کنید. از سویی دیگر صدای فراگیر سه بعدی واقعی از هر جهت با Dolby Atmos و DTS: X خواهید داشت. این یک فناوری دوگانه است که هر صدای مجزا را هنگامی که در بالا و اطراف شما جریان دارد، ضبط می کند.

همراه با تکنولوژی های به روز

 تکنولوژی Samsung Acoustic Beam یک تجربه صوتی پانوراما با صدای جهت دار ارائه می دهد که باعث می شود شما احساس کنید بخشی از صحنه هستید.  Soundbar Q70T محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند تا بر اساس هر صحنه به طور خودکار صدای بهینه شده را ارائه دهد و به شما امکان می دهد صحبت را حتی در کمترین میزان صدا به وضوح بشنوید.

این دستگاه در پیشرفته ترین آزمایشگاه صوتی کالیفرنیا طراحی و تنظیم شده است. جایی که مهندسان صوتی کلاس جهانی از تکنولوژی های پیشرفته صوتی و مدل سازی رایانه ای استفاده می کنند تا صدایی کاملاً متعادل و پر از فضای اتاق به شما بدهند.