هدفون گیمینگ HyperX Cloud MIX

 HyperX Cloud MIX یک هدست سیمی همه کاره است، یک هدفون گیمینگ فوق العاده و یک هدست بلوتوثی قابل حمل و سبک، تمام این امکانات در یک هدفون قرار گرفته است. این دستگاه قادر به تولید Hi-Res Audio2 بی نقص در فرکانس های 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز است از این جایگاه در بازه فرکانسی میتوان به هدفون Razer Thresher Ultimate for PS4 اشاره کرد.بنابراین می توانید جزئیات و تفاوت های ظریف صوتی را بشنوید. قدرت فوق العاده باتری به شما اجازه میدهد تا 20 ساعت از موزیک لذت ببرید.

درایورهای طراحی شده سفارشی هایپرایکس با سایز 40 میلی متر باعث میشود صدای بیس و تریبل به طرز اعجاب آوری از هم تفکیک شوند. بدنه آلمینیومی به همراه کاپ های نرم به شما این امکان را میدهد تا ساعت های متعددی از بازی و موزیک با لذت ادامه دهید.این هدست شامل یک میکروفون بوم قابل انعطاف و قابل جدا شدن است و همچنین یک میکروفون داخلی دارد.

در حالت سیمی با سیستم عامل های دارای پورت 3.5 میلی متر و در حالت بی سیم با دستگاه های Bluetooth سازگار است. اگر عاشق موسیقی و بازی هستید Cloud Mix یکی از گزینه هاست.

HyperX Cloud MIX یک هدست بازی سیمی همه کاره است که به یک هدست سبک وزن قابل حمل Bluetooth® تبدیل می شود.  در حالی که از اتصال سیمی استفاده می شود ، این دستگاه قادر به پخش صدا با تکنولوژی Hi-Res Audio می باشد که در فرکانس های 10 هرتز تا 40 کیلوهرتز است ، بنابراین می توانید جزئیات و تفاوت های ظریف صوتی خود را که از دست داده اید، بشنوید.

هنگامی که دنیای واقعی به صدا در می آید ، به تماس پاسخ دهید و از برق جدا شوید تا حداکثر 20 ساعت استفاده کنید و به حالت بی سیم ® Bluetooth بروید.

درایورهای HyperX با طراحی سفارشی 40 میلیمتری دوجداره ، باس را از میانه و ارتفاع جدا می کنند تا انحراف را برش دهند و صدای صاف تری ایجاد کنند.  Cloud MIX با یک بدنه آلومینیومی سخت، برای مقاومت در برابر خطرات و استفاده بیرون از منزل طراحی شده است. چه درازمدت در شب بازی کنید و چه بیرون از خانه تا صبح زود ، کاپ های گوش نرم پرشده از مموری فوم راحتی HyperX را به شما می دهند.

این هدست شامل یک میکروفون بوم قابل انعطاف و قابل جدا شدن است و از یک میکروفون داخلی استفاده می کند تا از آن یک هدست بلوتوث آماده برای سفر استفاده کند.  Cloud MIX کنترل های صوتی درون خطی برای رایانه و کنسول دارد که دارای کنترلهای داخلی بصری برای حالت بی سیم است.  در حالت سیمی با سیستم عامل های دارای پورت 3.5 میلی متر و در حالت بی سیم با دستگاه های رسانه ای آماده Bluetooth سازگار است.

نگاهی اجمالی

  • فناوری بی سیم Bluetooth® برای اتصال در حال حرکت
  • هدست مخصوص بازی سیمی دارای گواهی Hi-Res Audio
  • درایورهای HyperX Dual Chamber برای تمایز بیشتر و عدم تحریف کمتر
  • راحتی و دوام منحصربفرد HyperX
  • میکروفون داخلی و میکروفون Boom قابل جدا شدن
  • کابل بافته شده قابل جدا شدن با کنترل صوتی درون خطی(روی کابل)
  • کنترل آنبرد ((Unboard لمسی
  • سازگاری چند دستگاهی(Multi-Device)
  • دارای گواهینامه Hi Res Audio
  • درایورهای محفظه دوگانه
  • بدنه آلمینیومی
  • طول کابل: 1.40 متر
  • میکروفون قابل جدا شدن

 

راحتی با اتصال بی سیم بلوتوث

کابل را جدا کنید و با مویل یا دستگاه دارای بلوتوث ، حداکثر تا 20 ساعت از استفاده راحت بی سیم لذت ببرید. با اتصال بلوتوثی در واقع دست شما برای اتصال به انواع دستگاه های هوشمند و کنسول و … باز است و دیگر نگران طول کابل و محدودیت هایی از این دست نیستید.

معرفی هدست گیمینگ HyperX Cloud MIX

هدست مخصوص بازی سیمی پرمیوم دارای گواهی Hi-Res Audio

Cloud MIX دارای تاییدیه صوتی Hi-Res است و صدایی غنی و با وضوح بالا را در دامنه فرکانسی 10 هرتز تا 40 کیلو هرتز تولید می کند.  عمق و جزئیات را بشنوید و واقعاً در بازی و سرگرمی صوتی خود غرق شوید. صداهایی بسیار واقعی با وضوح و کیفیت بالا، تجربه ای بی نظیر از بازی را به شما ارائه می دهد که تاکنون لمس نکرده اید.

درایورهای HyperX Dual Chamber برای اعوجاج کمتر

تفکیک فرکانس های باس از میانه ها و بلندی ها، صدای صاف تر و شفاف تری را ایجاد می کند. بازسازی صحنه های بازی با صدایی بسیار طبیعی، هیجان زیادی به بازی می بخشد که این تجربه متفاوت را با تفکیک فرکانسی هدست خود می توانید بطور کامل تجربه کنید.

راحتی و دوام منحصربفرد HyperX

کاپ های نرم از جنس چرم، انعطاف پذیر و پر شده از مموری فوم متراکم Cloud MIX را حتی دور های طولانی بازی را راحت تر می کند.  بدنه آلومینیومی سخت و مقاوم برای مقاومت در برابر ضربات و آسیب های استفاده روزمره ساخته شده است. در طراحی و ساخت کاپ ها هم راحتی در استفاده طولانی مدت و هم مقاومت و دوام آنها برای گیمرهای حرفه ای، در نظر گرفته شده است.

معرفی هدفون گیمینگ HyperX Cloud MIX

 

کابل بافته شده و قابل جدا شدن با کنترل صوتی درون خطی

بدون نیاز به جستجوی منوهای سیستم ، به راحتی میزان صدا را تنظیم کرده و میکروفون را بی صدا کنید. هر زمانی که دوست داشتید می توانید از طریق دکمه های کنترل روی کابل، میزان صدا را کم و زیاد کنید و یا صدا را قطع کنید.

پنل کنترل لمسی (Unboard)

کنترل های لمسی روی کاپ ها به شما امکان می دهد میزان صدا را تنظیم کنید ، پاسخ دهید و یا به تماس پایان دهید ، رسانه را کنترل کنید و حتی دستیارهای مجازی را در حالت بلوتوث فعال کنید. همه این کارها را با لمس ایرکاپ ها می توانید بدون فوت وقت انجام دهید و در حین بازی کنترل های دلخواهتان را روی صدا و تماس ها اعمال کنید.

میکروفون داخلی و میکروفون Boom قابل جدا شدن

میکروفون قابل انعطاف و قابل جدا شدن دارای تاییدیه Discord و TeamSpeak ™ و سازگار با Skype ™ و Mumble است.  در حالت بلوتوث می توانید میکروفن Boom را جدا کرده و برای قابلیت حمل بیشتر از میکروفون داخلی استفاده کنید.

معرفی هدست گیمینگ HyperX Cloud MIX

 

سازگاری چند دستگاهی(Multi-Device)

Cloud MIX هدستی مناسب برای تمام نیازهای صوتی شماست. در حالت سیمی، با کامپیوتر، PS4 ، Xbox One ™ 4 ،Mac® ،Mobile5 ،Nintendo Switch ™، دستگاه های VR6 و سایر سیستم عامل های دارای پورت 3.5 میلی متر سازگار است. همچنین سازگاری بی سیم با دستگاه‌های رسانه‌ای دارای Bluetooth® دارد. پس هیچ محدودیتی در اتصال به انواع دستگاه ها نخواهید داشت و می توانید بصورت بی سیم و سیمی، به هر دستگاهی متصل شوید.