معرفی هدفون hyperx cloud orbit

کینگستون تکنالوجی یک شرکت آمریکایی چندملیتی مرتبط با فناوری رایانه است که محصولاتی همچون فلش مموری و دیگر محصولات نظیر آن را مانند برند هدست HyperX، درایوهای حالت جامد، صفحه کلید، ماوس پد و دیگر تجهیزات بازی را توسعه داده، تولید کرده و به فروش می‌رساند. همچنین پشتیبانی محصولات خود را نیز بر عهده دارد.

کینگستون تکنالوجی که مقر آن در فانتین ولی کالیفرنیا، ایالات متحده است، بیش از ۳0۰۰۰ کارمند در سراسر جهان استخدام کرده‌است. این شرکت دارای امکانات تولیدی و لجستیکی در ایالات متحده، انگلستان، ایرلند، تایوان و چین است. برند شناخته شده هایپرایکس است که در تولید محصولات گیمینگ به خصوص هدفون های گیمینگ تخصص دارد

نگاهی اجمالی

 هدفون بی نظیر Hyperx cloud orbit

  • سازگار با PC, Mac
  • وزن محصول 357 گرم
  • دارای 1 باتری لیتیوم پلیمری
  • حالت صدای استریو
  • اتصال با سیم
  • اتصال از طریق جک 3.5mm
  • دارای بند جداشونده
  • دارای میکروفون داخلی
  • حالت روی گوش
  • دارای کابل 1 متری
  • امکان برقراری مکالمه تا 10 ساعت

طراحی مناسب 

HyperX Cloud Orbit S  که دارای فوم بسیار با کیفیت و پدهای سربند ورزشی و خاصی است که  این بدان معنی است که با گذشت زمان روی سر شما راحت تر خواهد شد ، زیرا به شکل خاص سر شما قالب می گیرد و کاملا روی سر به سبک ترین و راحت ترین شکل ممکن می نشیند و به این ترتیب در زمان استفاده به هدست منحصر به فرد شما تبدیل می شود گویی که از ابتدا به صورت ویژه برای شما طراحی شده و حس خاص بودن و مهم بودن به شما می دهد.

 

این هدست (Cloud Orbit S) نیز مانند Mobius  از ساختار پلاستیکی برخوردار است، اما هنوز هم بسیار محکم و با شکوه به نظر می رسد. هدبند به کار برده شده در این محصول کاملا انعطاف پذیر و محکم است تا کاربر در هنگام استفاده احساس راحتی کند. به احتمال زیاد ممکن است این تصور در شما ایجاد شود که  به دلیل وجود درایورهای مغناطیسی مسطح، در نهایت هدفون ها باید خیلی سنگین باشند، اما به خاطر ایم که همه چیز به خوبی متعادل و حساب شده طراحی شده است.

هدفون گیمینگ hyperx cloud

هرگز احساس سنگینی و فشار بیش از حد نخواهید کرد و این مساله به خوبی پیش بینی و چاره جویی شده است.اگر به ظاهر و نورپردازی گیمینگ علاقه مند هستید هدفون گیمینگ JBL Quantum 800 می تواند گزینه ایده آلی باشد

قسمت نرم و اسفنجی داخل هدفون طوری طراحی شده که بالاترین سازگاری را با حالت گوش دارد و به راحتی روی سر و گوش قرار گرفته و به خوبی اطراف گوش را پوشش می دهد و  کوچکترین اذیت و فشاری را به آن وارد نمی کند, لذا ساعت های طولانی تری می توان بدون خستگی و احساس فشار از آن استفاده کرد و همچنین باعث درک گسترده تر و بهتر و عمیق تر صداها می شود که این خود مزیت بسیار مهمی برای این مدل محسوب می شود.

نکته بسیار مهم و مثبتی که در این محصول به چشم می خورد به دلیل توجه ویژه ای است که طراحان به مخاطبین خود داشته و راحتی آن ها را نیز مد نظر قرار داده اند. به این صورت که قسمتی در بخش داخلی و بالشتک داخل هدفون تعبیه شده که در تماس با عینک شما کمترین فشار را وارد کرده و اگر شما کسی هستید که از عینک استفاده می کنید به هیچ عنوان اذیت نخواهید شد.

پخش صدای سه بعدی

 HyperX Cloud Orbit S کاملاً شامل ویژگی های فوق العاده صوتی سه بعدی Audeze Mobius است. این هدست از فناوری صوتی 3D Waves Nx نه تنها برای ایجاد صدای فراگیر استاندارد 7.1 کاناله که در بسیاری از بازی های ویدیویی استفاده می شود، بلکه همچنین با استفاده از ردیابی هد از یک محیط صوتی شبیه سازی شده 3D استفاده می کند

هدفون گیمینگ hyperx cloud

. برای داشتن این تجربه  روی دکمه سه بعدی ضربه بزنید، هدست خروجی خود را تغییر می دهد بنابراین احساس می شود صدای آن از منبع مقابل شما پخش می شود. سر خود را برگردانید، و مبدا صدا همان ثابت خواهد ماند. اگرچه کاربرد آن تا حدودی محدود است، اما تأثیری که این ویژگی ایجاد می کند به همان زیبایی در Audeze Mobius است و هیچ چیز دیگری کاملاً شبیه آن نیست.

میکروفون

HyperX Cloud Orbit مجهز به میکروفن خازنی 3.5 میلی متری قابل جابجایی است. همانطور که معمولاً برای محصولات موجود در این  سری و محصولات مشابه وجود دارد، میکروفن به میزان قابل توجهی صداها را پوشش داده و کیفیت آن را بالا می برد.

تجربه ی بازی با HyperX Cloud Orbit S

HyperX Cloud Orbit S تقریباً با هر وسیله بازی مدرنی از کامپیوتر گرفته تا نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4  تا درجات مختلف عملکرد, کار خواهد کرد. در کنسول هایی مانند Playstation 4، می توانید Cloud Orbit S را از طریق پورت USB کنسول یا جک 3.5 میلی متری کنترل کننده DualShock متصل کنید. کابل USB بافته شده به اندازه کافی طولانی است، اما هنوز هم یک نوع راه حل برای استفاده  در محیط اتاق نشیمن وجود دارد و آن هم استفاده از کنترل کننده است که احتمالاً بهترین گزینه است.