معرفی هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver، مناسب کسانی است که به عنوان یک گیمر حرفه ای، به هدفونی نیاز دارند که بتواند حداکثر مزیت رقابتی را برای ایشان به ارمغان بیاورد. این هدفون، به گونه ای دقیق طراحی شده است که بتواند نیازهای رایانه های شخصی یا گیمرهای کنسول را برآورده کند. برای آن که بتوانید اطلاعاتی بیشتر در این خصوص دریافت کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

در یک نگاه

  • هدفون سیمی مخصوص بازی با کیفیت صدایی ممتاز
  • فوم مناسب پدهای گوشی و هدبند، برای راحتی استفاده طولانی مدت
  • قاب مقاوم و قابل اطمینان از فولاد جامد مناسب برای دوام بالاتر
  • میکروفون حذف نویز دارای گواهی Team Speak و Discord
  • درایورهای 50 میلیمتری نسل بعدی برای پخش صدای دقیق
  • سازگار با چند پلت فرم و دارای کابل و میکروفون قابل جدا شدن

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

درایورهای عالی

درایورهای مهندسی شده در این هدفون، صدا را جدا می کنند تا صدایی با کیفیت بالا و دقیق تنظیم شوند. لازم به ذکر است که هدفون های سری Revolver دارای مدل های استریو و HyperX 7.1 صدای فراگیر هستند که هر دو دارای صدای استودیویی و درایورهای نسل بعدی هستند که در تنظیمات محیط باز برتری دارند.

درایورهای جهت دار 50 میلی متری صدای واضح و دقیق را پخش می کنند. این درایورها به موازات گوش قرار گرفته و صدای واضح و دقیقی را با باس تقویت شده ارائه می دهند. می توانید با استفاده از صدای مجازی 7.1 فراگیر HyperX که از نظر فاصله و عمق دقیق است، حداکثر استفاده را از تجربه بازی خود ببرید.

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

هدفون سیمی

این هدفون مناسب بازیکنانی است که چیزی با صدای فراگیر مجازی می خواهند که نیازی به برنامه ندارد. همچنین گیمرهایی که به دنبال هدفون گیمینگ با سیم مستقیم هستند، می توانند به راحتی از این هدفون HyperX Cloud Revolver استفاده کنند. Cloud Revolver یک هدفون گیمینگ سیمی برای رایانه شخصی است و تقریباً در هر کنسول بازی که صدای USB یا 3.5 میلیمتری را می پذیرد، قابل استفاده خواهد بود.

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

طراحی مناسب

این هدفون دارای فریم های فولادی محکم با دوام و فوم گوشی مناسب برای راحتی بیشتر و ثبات بالاتر است. فوم HyperX متراکم و با کیفیت بالاتر در این هدفون طراحی شده است و راحتی مناسبی را در استفاده های طولانی مدت و بازی های گروهی فراهم می نماید.

از نظر بصری، در بین هدفون های گیمینگ، HyperX منحصر به فرد است و با رنگ بندی، طراحی هدبند و حتی پدهای گوش متفاوت عرضه شده است و اگر نام HyperX نبود، ممکن است آن را به طور کلی با نام تجاری دیگر اشتباه بگیرید.

HyperX Cloud Revolver دارای یک قاب فولادی، با یک هدبند فوم مموری با روکش چرم است که به معنای سبک نگه داشتن آن بر روی سر است. این هدفون مخصوص بازی با وزن 390 گرم ساخته شده است، بنابراین برای متعادل ماندن روی سر، بسیار مناسب است. پدهای گوشی از مواد مشابه هدبند ساخته شده اند و در حالی که به طور کلی نرم هستند و مهر و موم مناسب را آسان می کنند. آنها هدفونی راحت بوده و بر روی سر پایدار قرار می گیرند.

باید اضافه کنیم که هدبندهای تعلیق در فضای هدفون های بازی بسیار رایج شده است. عملکرد یک هدبند تعلیق به این گونه است که هدفون را بالای سر شما معلق می کند و وزن و فشار را کاهش می دهد.

HyperX Cloud Revolver در این خصوص، دارای عملکردی مناسب و طراحی قابل قبولی است. در این حالت، وزن هدفون بر روی تمامی سر تقسیم شده و احساس راحتی مناسبی را منتقل می کند.

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

کاربری آسان

لازم به ذکر است که استفاده از این هدفون بازی بسیار آسان است. Cloud Revolver سیمی است، بنابراین تقریباً در هر پلتفرمی فقط به یک برنامه plug-and-play نیاز است. آداپتور USB شامل هدفون دارای کارت صدا داخلی برای 7.1 صدای فراگیر مجازی و همچنین کنترل های داخلی برای میزان میکروفون و هدفون است. این تنها گزینه کنترل صدا از نظر سخت افزاری برای هدفون است که در رایانه مشکلی ندارد و در هر مکانی که اتصال 3.5 میلی متری پشتیبانی شود، کار می کند.

این هدفون تقریباً با هر پلتفرم گیمینگ از رایانه، پلی استیشن 5، ایکس باکس One و فراتر از آن کار می کند، اما فقط کنسول هایی که از صدای USB پشتیبانی می کنند، می توانند از ویژگی صدای فراگیر 7.1 استفاده کنند. این مسئله برای پلتفرم های جدیدتر مانند PlayStation 5 و Xbox Series X که از صدای فراگیر کنسول پشتیبانی می کنند، چندان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

با این وجود، هدفون نیازهای صوتی انواع مختلف بازی ها را به خوبی کنترل می کند. صدای فراگیر مجازی 7.1 داخلی نیز مانند سایر نسخه های این ویژگی کار می کند و در بازی ها بر روی رایانه، صدای جهت دار را باز تولید می کند. این هدفون همچنین با ترکیب صدا ، موسیقی و صداهای جنگی که در بازی های در PlayStation 4 مشاهده می کنید، مشکلی ندارد.

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

میکروفون

میکروفون این هدفون نیز مانند صدای هدفون و عملکرد جداگانه، خروجی صدای متوسطی را برای میکروفون هدفون بازی ارائه می دهد. این ویژگی خروجی معمولی در محدوده باس را دارد و می تواند باعث شود صدای افرادی با اصوات عمیق، کمی آرام تر به نظر برسند. شما همراه با هدفون ها، کابل کوتاه 3.5 میلی متری متصل شده، کابل با کنترل های درون خطی به کانکتور USB و میکروفون جداشدنی خواهید داشت.

بنابراین کاربران می توانند این هدفون HyperX Cloud Revolver را با هر دستگاهی، اعم از رایانه، کنسول یا تلفن همراه متصل کنند و برداشتن میکروفون به Revolver کمک می کند تا به یک هدفون استاندارد تبدیل شود که مورد توجه بسیاری از کاربران است. همچنین کابل 3.5 میلی متری قابل جدا شدن، این امکان را فراهم می کند تا بتوان تعویض آسان را انجام داد.

صدای میکروفون همانند دیگر هدفون های سیمی HyperX است. برای گفتگوی صوتی و شروع با پخش در Twitch یا YouTube کاربردی است. حذف نویز به خوبی مانع از صدای صفحه کلید می شود و فشرده سازی باعث می شود صدای کاربر واضح بوده و حتی در هنگام تبادلات، بلندتر یا بی سر و صدا تر شود.

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

کیفیت صدا

HyperX Cloud Revolver خروجی صدای متوسطی را برای هدفون بازی ارائه می دهد. موسیقی الکترونیکی و موسیقی سنگین صوتی بسیار خوب به نظر می رسند. در بازی خروجی صوتی مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. ممکن است متوجه شوید که صدای بیس تقویت شده گهگاه صداهایی مانند صدای پا را در نبردهای گرم با اسلحه، سخت تر می کند.

با این حال، پاسخ متوسط باید به این معنی باشد که دوستان شما از طریق چت صوتی به خوبی صداها را درک می کنند. در نهایت باید اضافه نمود که HyperX Cloud Revolver به عنوان یک هدفون بازی مناسب است. استفاده از آن در همه جا آسان بوده و نیازی به نرم افزار اضافی ندارد.

کیفیت ساخت

قرار دادن هدفون روی سر، راحتی فوری را ارائه می دهد. ساختار اسکلت فلزی وزن زیادی را به دنبال ندارد و نیروی محکم کننده مناسب برای متعادل کردن فشار بر روی گوش و سر تعبیه شده است. شاید بتوان گفت که این نوع از طراحی Revolver برای کسانی که دارای سر بزرگتر هستند، بهترین است. اندازه پدهای گوشی حجیم است و صدای ناخواسته را از بین می برد. صدا در بازی، بارگیری مجدد و تماس ها ، همه بدون هیچ مشکلی انجام می شوند و این امر برای بازی های رقابتی عالی است.

 

بررسی دقیق هدفون گیمینگ HyperX Cloud Revolver

 

اتصال با کنسول ها

همه چیز در PS5 با اتصال 3.5 میلی متری ساده تر است. اگرچه می توانید با استفاده از USB وصل شوید، اما این امکان را دارید تا به راحتی جک را مستقیماً به کنترلر وارد کنید. تقویت کننده کافی برای دریافت صدای استریو با صدای عالی وجود دارد و HyperX Cloud Revolver را به یک راه حل فوق العاده همه کاره برای کسانی که مایل به استفاده از یک هدفون برای چندین دستگاه هستند، تبدیل می کند.