هدست گیمینگ HyperX Cloud Stinger

هدفون گیمینگ سیمیCloud Stinger از برند HyperX ، دارای طراحی ساده اما زیبا بوده و با توجه به این که  از جنس پلاستیک ساخته شده است، سبکی و راحتی را بر روی گوش ها ایجاد می کند و می تواند برای جلسات طولانی بازی به اندازه کافی مناسب باشند. همچنین با بهره مندی از یک میکروفون کارآمد، می توانید در خانه یا در بازی های رایانه ای با دوستان خود، صدای واضحی را برای کسانی که آن سوی خط هستند، ارسال کنید. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر از این محصول، می توانید با این پست از بلاگ تهران اسپیکر همراه باشید.

هدفون گیمینگ

HyperX Cloud Stinger برای بازی در پلتفرم های مختلف بسیار مناسب است. آنها دارای میزان تاخیر بسیار ناچیزی هستند. ضمن آنکه میکروفون، با کیفیت بسیار چشمگیری دارند و هم تیمی های شما حتی در محیط های شلوغ، مانند مسابقات بازی می توانند صدای شما را به وضوح بشنوند. این را در نظر داشته باشید که میکروفون تعبیه شده، قابل جداشدن نیست و قادر نیست تا سر و صدای کافی را برای لذت بردن از موسیقی، در هنگام رفت و آمد جدا کند.

نگاهی اجمالی

  • میکروفون با قابلیت چرخش برای بی صدا کردن آن
  • دارای پاسخ فرکانسی بین 23 هرتز تا 18 کیلو هرتز
  • دارای امپدانس 30 اهم و سطح فشار صدای 102 دسی بل
  • بسیار سبک وزن با تنها 270 گرم
  • دارای گوشی های قابل چرخش 90 درجه گرد
  • درایورهای 50 میلیمتری جهت ایجاد دقت بالای صدا
  • کنترل صدا بصورت مستقیم از روی کاپ گوشی هدست
  • سازگاری با چند پلتفرم PC ، PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch
  • استفاده از فوم در پدهای هدفون برای ایجاد حداکثر راحتی در استفاده طولانی مدت

طراحی مناسب

معرفی هدست گیمینگ HyperX Cloud Stinger

 

بر خلاف طراحی های بیشتر هدست های بازی، HyperX Cloud Stinger به دلیل طراحی پلاستیکی تمام مشکی و حاشیه های ظریف قرمز، دارای ظاهری ساده است. این هدفون گیمینگ سبک و راحت، دارای وزن 270 گرمی است. ضمن آنکه کاپ های گوشی، برای اکثر کاربران به اندازه کافی مناسب است.  پدهای تعبیه شده نیز راحت است، اگرچه به اندازه دیگر هدفون های گیمینگ، نرم یا مخملی نیست. ضمن آنکه روی سر خیلی محکم نیستند، اما اگر در یک بازی چند ساعته باشید، گزینه ای مناسب خواهد بود. باید یادآور شویم که هدفون HyperX Cloud Stinger چندان قابل حمل نیست.

با وجود آنکه انعطاف پذیری بالایی دارند، طراحی حجیم و سخت آنها ، باعث می شود که به آسانی نتوان آن ها را همراه داشت. از طرفی آن ها قابل تا شدن نیستند. اما باید اضافه کنیم که این هدفون از ساختار مناسبی برخوردار است. اگرچه قاب پلاستیکی آنها کمی ارزان به نظر می رسد، اما هدبند با فلز تقویت شده، انعطاف پذیری بیشتری را ایجاد می کند. کاپ های گوشی نیز نسبتاً خوب ساخته شده اند، اما لولاها کمی ضعیف هستند. ضمن آن که کابل تعبیه شده در این هدفون نیز قابل تعویض نیست.

کنترل ها

HyperX Cloud Stinger کنترل ضعیف و محدودی دارد. دکمه کشویی زیر کاپ گوشی راست، تنها کنترل این هدفون است و به شما اجازه می دهد تا میزان صدا را تنظیم کنید. با این حال، هیچ نقطه مجزایی برای حفظ تنظیمات حجم ثابت وجود ندارد. اگر می خواهید میکروفون را غیرفعال کنید، می توانید آن را به حالت عمودی به بالا هدایت کنید.

کیفیت صوتی

معرفی هدست گیمینگ HyperX Cloud Stinger

 

مشخصات صوتی در این هدفون ها، همراه با کمی بیس سنگین است. البته طرفداران موسیقی های هیپ هاپ، از صدای بلند و ضربه زدن لذت خواهند برد. همچنین، صداهایHigh  وLow  ممکن است کمی ناهموار باشد، اگر می خواهید به موسیقی جاز گوش دهید، ممکن است مشکلی ایجاد کند. با این حال، بسته به نحوه قرارگیری این هدفون، ممکن است  عملکرد باس در هدفون Cloud Stinger بسیار مناسب است.

بر روی طیف وسیعی تأکید شده است و در حالی که طرفداران این نوع از آهنگ ها را راضی می کند، اما این ترکیب می تواند مبهم به نظر برسد. البته در نظر داشته باشید که از آنجا که ارسال بیس توسط این هدفون نیز در بین کاربران متفاوت است، ممکن است تجربه شما نیز متفاوت باشد.

قابلیت تنفس و ثبات هدفون

مانند دیگر هدفون های این برند، این هدفون مهر و موم مناسبی را در گوش شما ایجاد می کند که می تواند گرما را به دام بیندازد. اگر هنگام استفاده از آنها ورزش می کنید، ممکن است متوجه شوید که گوش های شما به سرعت گرم می شوند. از آنجا که آنها هدفون پشت بسته هستند، جریان هوا را محدود کرده و در کل کمتر قابل تنفس می باشند.

البته ، اگر از این هدفون برای بازی استفاده می کنید، تنفس آنها نباید مشکل زیادی ایجاد کند. در نظر داشته باشید که هدفون های مخصوص بازی HyperX Cloud Stinger نسبتاً پایدار است. هر چند آنها برای ورزش در نظر گرفته نشده اند و اگر هنگام استفاده از آنها، تمرینات ورزشی را انجام می دهید، این امکان وجود دارد که از روی سر شما سقوط کنند. ضمن آنکه وجود کابل غیر قابل جداشدن نیز می تواند در این شرایط، دردسرهایی ایجاد کند.

همچنین میکروفون Cloud Stinger دارای کیفیت ضبط عالی است. صدای شما به طور واضح و قابل فهم برای هر کسی که در آن طرف مکالمه است، شنیده میشود. این میکروفون حذف نویز با قابلیت چرخش به حالت بی صدا ، طراحی شده است تا همیشه از زمان بی صدا بودن آن مطلع شوید.

درایورهای با کیفیت

معرفی هدست گیمینگ HyperX Cloud Stinger

 

درایورهای با کیفیت 50 میلی متری، صدایی با شفافیت بالا را مستقیماً به گوش می رسانند تا دقت صوتی در آنها دقیق باشد. این هدفون ها دارای سازگاری چند پلتفرمیPC ، PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch هستند و می توانند به خوبی برای بازی های گروهی، شما را همراهی کرده و لذت سرگرمی های شما را افزایش دهند. می توانید در این هدفون از پاسخ فرکانسی بین 23 هرتز تا 18 کیلو هرتز بهره مند شده و امپدانس 30 اهم و سطح فشار صدای 102 دسی بل را داشته باشید.

اتصالات

لازم به ذکر است که Cloud Stinger یک هدفون سیمی فاقد باتری است. همچنین به HyperX Cloud Stinger نرم افزاراختصاصی نیز اختصاص داده نشده است. ضمن آن که این هدفون ها، اتصال بلوتوث را ارائه نمی دهند. آنها، دارای یک کابل صوتی 3.5 میلی متری TRRS هستند تا بتوانید هنگام اتصال به رایانه یا کنترلرهای PS4 و Xbox One ، با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید و به صوت و تماس های ضبط شده گوش دهید.