Beyerdynamic DT 100

طراحی صنعتی برجسته Beyerdynamic DT 100 به سادگی توانسته است طراحی ظاهری و عملکرد را به راحتی ادغام کند. این هدفون ها به دلیل کیفیت عالی که دارند، هدفون های راحتی هستند که تولید دقیق صدا را در استودیوها ایجاد می کنند. آنها برای ضبط و نظارت صوتی استودیو، جمع آوری اخبار، تولید فیلم و همچنین رویدادهای زنده مناسب هستند. برای آن که بتوانید اطلاعاتی کامل تر در این خصوص دریافت کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالی

  • دارای طراحی هدفون های دور گوش(over-ear) و پشت بسته
  • احساس راحتی در استفاده طولانی مدت با طراحی کاپ های نرم و زاویه دار
  • امپدانس 16 اهم با محدوده فرکانس 30 هرتز – 20 کیلوهرتز
  • حساسیت 94 دسی بل
  • میرایی بسیار مناسب صدای محیط
  • توانایی مدیریت SPL بسیار بالا
  • کابل یک طرفه و قابل جدا شدن
  • وزن 350 گرم و ابعاد 8.5*3.1*7.9 اینچ
  • کابل اتصال مستقیم با پلاگین مینی جک 3.5 میلی متر و آداپتور 6.35 میلی متر

طراحی مناسب هدفون

معرفی هدفون Beyerdynamic DT 100

لازم به ذکر است که تمامی عناصر این هدفون Beyerdynamic  از قبیل کابل و گوشی ها قابل تعویض است. این طراحی آن را برای نوع کاری که انجام می دهند ایده آل می کند. بنابراین در صورت خراب شدن قطعات آن، مجبور نیستید کل آن را تهیه کنید. DT 100 در واقع مقاوم است و سالها استفاده از آن را تضمین می کند.

با طراحی کاپ های گوشی به شکل مقعر، سطح بالایی از میرایی صدای محیط به دست می آید و با یک هدبند قرارگیری آنها بسیار راحت است. ترکیب ساختار پلاستیکی و فلزی هدبند، ارتعاشات صدا را در گوش ها کاهش می دهد و راحتی فوق العاده ای را برای مدت طولانی گوش دادن و لذت بردن از آن فراهم می کند.

ضمن آن که طرح کاپ های گوش منحصر به فرد با زاویه کمی عرضه شده است تا بتواند پایداری و تناسب مناسبی را ایجاد کرده و صدایی عالی را تولید نماید. همچنین Beyerdynamic DT 100 دارای کابل با کانکتور جک و کانکتور XLR4 می باشد.در این هدفون، کاپ گوش با کیفیت بالا ساخته شده و از پارچه میکروفیبر برای پوشش آن استفاده شده است تا عنصر میرایی داخلی روی کاپ به خوبی اجرا شده که تنظیم و تعادل مطابق با مشخصات به کارگرفته شود تا صدایی با کیفیتی عالی ارائه گردد.

DT 100 از درجه راحتی خوبی در قرار دادن روی سر برخوردار است و می توان ساعت ها بدون خستگی از آن استفاده کرد. کاپ های نرم گوش به طور موثری سر و صدای محیط را از بین می برند. اما در عین حال حداقل فشار را به گوش وارد می کنند.

مکانیسم صوتی عالی

این هدفون استریوی پشت باز و هوشمند دارای مبدل های رادیاتور حلقه ای 56 میلی متری است که باعث کاهش قله های پرت و اضافی در پاسخ های فرکانسی می شود. هدفون مانیتورینگ استودیویی DT 100 یک شاهکار آلمانی است که با دقت و کمال با جدیدترین اجزای درجه فنی و صنعتی ساخته شده است.

این محصول برای کار تخصصی بهینه شده است و فناوری پیشرفته برای پخش صدا دارد، زیرا از قطعات کلاس صنعتی درجه یک استفاده شده و تجربه شنوایی طبیعی  واقع گرایانه را ارائه می دهد. Beyerdynamic DT 100 مجهز به مبدل های دینامیکی جدید و ابتکاری است که حسن صدا را با زیبایی ظاهری ارائه می دهد.

هدفونهای سری Beyerdynamic DT 100 به وضوح با هدف اصلی ، دستیابی به توانایی استفاده در نظارت کامل صدا و ضبط صدا طراحی شده اند. همچنین بدون شک، بین ضبط صدا و تجهیزات پخش است که شنونده را مستقیماً در اجرای موسیقی اصلی غوطه ور می کند و قدرت احساسی را که معمولاً از طریق موسیقی انتقال داده می شود، استخراج می کند.

Beyerdynamic به دلیل استفاده از جدیدترین فن آوری ها و استاندارد با کیفیت بالا، در هر دو میان یعنی بازه فرکانسی آواز و میان رده(Mid-Range)، وضوح صدایی فراتر از محدوده قیمت را ارائه کرده است. می توان گفت که DT-100 ها دقیقاً همان چیزی هستند که در فیلم های مستند هنگام ضبط در استودیو می بینید.

کیفیت ساخت هدفون

معرفی هدفون Beyerdynamic DT 100

 

بارزترین چیزی که در Beyerdynamic DT 100 بیش از همه دیده می شود، حجم و وزن ناشی از قطعات نسبتاً بزرگ مستطیلی و کاپ ضخیمی است که با آن ساخته شده اند. باند اتصال کاپ هدفون ها به یک دیگر از فلز ساخته شده است که می تواند مقاومت و دوام بسیار بالایی را در آن تضمین نمود.

کابل اتصال آنها یک اتصال شش پینی در گوشی راست است و یک اتصال به یک فیش جک برای متصل کردن به دستگاه صوتی شما منتهی می شود که کاملا با دوام و محکم به نظر می رسد. ضمن آنکه این قطعات در هدفون DT 100 قابل تعویض است پس نگرانی از بابت خرابی آن ها نخواهید داشت.

کیفیت صدا

در این هدفون Beyerdynamic صدا کاملاً متعادل به نظر می رسد و قطعاً می توانید بیشتر بازه های فرکانسی را بشنوید. شاید صدا صاف تر از آنچه که عادت دارید باشد و به نظر نمی رسد به اندازه هدفون های ارزان قیمت شکننده باشد. باید گفت که هدفون beyerdynamic DT 100 به طور گسترده ای در ضبط صدا و برنامه های نظارت بر استودیوهای جهان استفاده می شود.

هدفون DT 100 از امپدانس 16 اهم  و محدوده فرکانس 30هرتز تا 20 کیلوهرتز برخوردار بوده و به دلیل کیفیت عالی، گوشی های راحت و نمایش دقیق، یک جزء اصلی صوتی در استودیو است. آنها پخش صدا در فرکانس های مختلف را به طور باورنکردنی دقیق ارائه می دهند و برای ضبط صدا و نظارت در استودیوها مناسب هستند.