معرفی هدفون HyperX Cloud 2

هدفون سیمی HyperX Cloud 2 ، با صدایی شگفت انگیز و تناسب و راحتی بالا، مثل هدفون های گیمینگ دیگر مانند Razer Thresher 7.1 برای بازی ساخته شده است. این محصول با برخورداری از فوم فشرده مناسب، پوشش چرم زیبا و بسته شدن خوبی طراحی شده است که آن را از دیگر محصولات هم رده خود متمایز نموده و برای استفاده در جلسات طولانی، مناسب کرده است. برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری را دریافت کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالی

  • میکروفون جدا شونده و نویز کنسلینگ
  • پاسخ فرکانس بین 15 تا 25000 هرتز
  • حساسیت 98 دسی بل و امپدانس 60 اهم
  • نوع اتصال جک استریو 3.5 میلی متری 4 قطبی
  • کیفیت عالی صدا با درایورهای بزرگ 53 میلی متری
  • صدای فراگیر 7.1 مجازی برای شنیدن صدای دقیق
  • حدف نویز فعال با طراحی هدفون پشت بسته
  • ساخته شده برای دوام بالا از قاب آلومینیومی محکم
  • دارای مجوزهای TeamSpeak و Discord
  • جعبه کنترل صوتی پیشرفته تنها با لمس یک دکمه
  • گوشی های قابل تعویض همراه با طراحی راحت و سبک
  • سازگاری در رایانه ، مک،PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه

کنترل صوتی پیشرفته

با استفاده از هدست HyperXCloud 2 یک تجربه بازی عالی برای شما تضمین می شود. HyperX Cloud 2 دارای کنترل صوتی پیشرفته ، اتصال USB و طراحی نوآورانه است که به شما امکان می دهد صدا را تقویت کنید. شما قادر به شنیدن صداهایی خواهید بود که پیش از این نامحسوس بودند.

برای تقویت تجربه خود، این خط دارای فناوری صدای فراگیر 7.1 است که غوطه ور شدن شما در بازی، فیلم یا موسیقی را تضمین می کند. بنابراین می توانید میزان صدا و همچنین میکروفون را تنظیم کنید. همچنین می توانید به راحتی صدای فراگیر 7.1 را خاموش و روشن کنید.

معرفی هدفون گیمینگ HyperX Cloud 2

 

این محصول به خوبی با دستگاه هایی همچون PC ، Xbox One * Xbox One S . PS4  ، PS4 Pro ، Mac  سازگار است. هدست  HyperX Cloud 2 ، به شما امکان می دهد راحت بازی کنید و بهترین تجربه صوتی را در رایانه شخصی، مک و کنسول ها به دست آورید. طراحی هدفون به صورت پشت بسته، باعث کاهش نویز می شود، بنابراین می توانید در بالاترین سطح در بازی های خود، با هم تیمی ها رقابت کنید.

HyperX Cloud 2 دارای یک جعبه کنترل USB با کارت صدا است که صدا و گفتار را برای تجربه بهینه بازی Hi-Fi را تقویت می کند، بنابراین می توانید دنیایی از جزئیات را دریافت کنید که سایر بازیکنان هرگز از آن اطلاع نخواهند داشت. تجربه بازی، فیلم یا موسیقی شما همراه با این هدفون، متفاوت خواهد بود. شما می توانید به راحتی موقعیت حریفان را در بازی خود بیابید و قبل آنها عکس العمل نشان دهید.

درایورهای حرفه ای

شما می توانید با این هدفون، صداهای پرهیجان و تاثیرگذار بازی های خود را با وضوح و دقت بشنوید. درایورهای 53 میلی متری که به طور خاص تنظیم شده اند، به شما امکان می دهند خود را در دنیای بازی غوطه ور کرده یا بر روی کیفیت بالای صوتی متمرکز کنید. لازم به ذکر است که  HyperX Cloud 2 دارای گواهی TeamSpeak است و برای اسکایپ و سایر نرم افزار های اصلی چت بهینه شده است.

طراحی مناسب

قاب آلومینیومی  HyperX Cloud 2به اندازه کافی انعطاف پذیر است که می تواند برای اندازه های مختلف سر تنظیم شده و با تناسب و استحکام مناسبی، باقی بماند تا بتوانید به راحتی از آن در ساعات طولانی بازی خود استفاده کنید. پدهای پرشده از فوم، استفاده از این گوشی ها را بسیار راحت کرده است و پوشش چرم مصنوعی نیز توانسته است به آن زیبایی قابل وصفی بدهد. این هدفون با وزن 0.32 کیلوگرم و به رنگ قرمز طراحی شده است.

در حقیقت باید اشاره کرده که هدفون های سری Cloud به گونه ای طراحی شده است که نیازهای بازی همه را برآورده می کند. بنابراین اگر به دنبال هدستی با صدای فراگیر 7.1 مجازی در رایانه هستید یا از تنظیمات استریو کنسول برخوردار باشید، یک هدفون Cloud برای شما وجود دارد. همه مدل های Cloud طوری طراحی شده اند که با ارائه راحتی، شما را در بازی ها غرق می کنند.

 

معرفی هدفون گیمینگ HyperX Cloud 2

 

این هدفون با طراحی پشت بسته، قادر است که سرو صدای بیرون را حذف کرده و جذابیت بالایی را هنگام بازی ها برای شما فراهم کند. ضمن آنکه میکروفون این هدفون قابل جدا شدن بوده و این امکان را فراهم می کند تا بتوانید از آن در مسیر رفت و آمد خود نیز استفاده کنید. هر هدست HyperX Cloud 2 با آداپتور ، پدهای چرمی و مخملی و یک کیف مناسب سفر همراه است.

میکروفون

میکروفون دیجیتالی تقویت شده HyperX Cloud 2 با قابلیت نویز کنساینگ و کنترل خودکار افزایش و لغو اکو است. از طریق کارت صدا USB این میکروفون، کیفیت صدای واضح تری را ارائه می دهد و نویز پس زمینه را کاهش می دهد که با افزایش حجم بازی به صورت خودکار حجم صدا ، بهینه سازی ارتباطات تیمی و چت درون بازی در نبردهای شدید را شاهد خواهید بود. بنابراین، صدایی واضح را همراه با کاهش سر و صدای محیط خواهید داشت.